Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Alles over de wedstrijden van STVV

Hoe beleef je STVV - AA Gent ?

Live
55
81%
TV
10
15%
Radio
0
Geen stemmen
Samenvatting achteraf
0
Geen stemmen
Alleen krant
3
4%
 
Totaal aantal stemmen: 68

stvv'er
Berichten: 2443
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door stvv'er »

Tenzij de thematribune al bezet is, waarom zouden ze die nu al niet openstellen? Op de "normale" tribunes zijn er enkel nog in de hoeken plaatsen over. Je vraagt 25 EUR per stuk (maximum!), daar lijkt niemand wat bij te verliezen. Of hanteren ze nog altijd die belachelijke 45 EUR van enkele jaren geleden?

Het lijkt me straf dat die ganse tribune (1000 plaatsen ongeveer) voor een sponsor is voorbehouden.
STVV-fan
Berichten: 6006
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door STVV-fan »

Mikman schreef: Op West zijn enkel de duurdere plaatsen ( 85€! :gek: ) en de plaatsen tegen het bezoekersvak nog niet volzet. Tweede ring kan wel nog open denk ik, of zou dat naar sponsors gaan?
De tweede ring gaat, buiten bepaalde thema-avonden ( :roll: ) nooit exclusief naar sponsors.

de ticketprijzen daar liggen rond de 45 - 50 euro als ik mij niet vergis. Ze zullen de ring wel opendoen tegen morgen als de ticketverkoop zo'n vaart blijft lopen.

de tickets van 85 euro zullen wel de meest centrale plaatsen (in de zetels) op de westtribune zijn.
Die houden ze meestal voor bestuurslui, spelersvrouwen, speciale genodigden,.... .


Ondertussen zie je op de FB-pagina van STVV en de Japanse twitterpagina, eeeeuuuuhhhmmm, "extra" foto's en video's verschijnen.

Raar in de meeste gevallen, maar oké, zo zie je dat de club (uiteindelijk) nog eens echt bezig is met een match.

@ stvv'er: ik geloof niet echt dat ze de ticketprijzen voor de tweede ring zullen verlagen.
Het is ook daarom waarschijnlijk dat ze die ring pas opendoen als de andere (goedkopere) tickets voor de Noord en Oost de deur uit zijn en je sowieso zit met de tickets voor de West uit het duurdere segment. Kwestie van vraag en aanbod op dat moment.
Maar als ze werkelijk willen om het stadion vol te krijgen, zou ik een soort actie doen om de allerlaatste tickets de deur uit te laten vliegen.
Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Hallo-Tokyo »

Zet 300 fans aan 10 euro staanplaats voor vak van west.
Die mensen moet fanatiek supporteren.
Als het kan want daar staan ook de minder validen.
Zou een extra kunnen geven.

Het is do or die. Zo werkt Club ook. Intimidatie.
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1082
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door weekenders »

Hallo-Tokyo schreef:Zet 300 fans aan 10 euro staanplaats voor vak van west.
Die mensen moet fanatiek supporteren.
Als het kan want daar staan ook de minder validen.
Zou een extra kunnen geven.

Het is do or die. Zo werkt Club ook. Intimidatie.
Waarom niet, aan 10 Euro de minder validen in gevaar brengen, terwijl deze mensen zelf 15 Euro moeten betalen :headbang:
joost
Berichten: 336
Lid geworden op: 05 sep 2018, 15:30

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door joost »

De supportersbrief staat nu ook op de site van Sporza.
Met in de titel "Hij is niet onbesproken" en een beetje verder "Hij heeft al meermaals in het nadeel van STVV gefloten".
Het blijft dus hot nieuws. Van Driessche zal weten dat alle beslissingen met argusogen zullen gevolgd worden. Ik denk dat dit alleen maar in ons voordeel kan uitdraaien.

Nog iets dat me nu pas is opgevallen.
Als je ingelogd bent om tickets te kopen staan de prijzen in Britse Pond vermeld. Goed dat ze bij betaling niet omrekenen naar Euro's dan moesten we nog meer betalen. Hahaha.
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Jan Bulder »

Die 2e ring op West moet gewoon open aan dezelfde prijzen van Oost.

Gene zever, het moet vol zitten.
Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Hallo-Tokyo »

Tuurlijk moet het vol zitten.
Tis pas woensdagavond.
Ga ervoor Stvv !
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Vouch »

weekenders schreef:
Hallo-Tokyo schreef:Zet 300 fans aan 10 euro staanplaats voor vak van west.
Die mensen moet fanatiek supporteren.
Als het kan want daar staan ook de minder validen.
Zou een extra kunnen geven.

Het is do or die. Zo werkt Club ook. Intimidatie.
Waarom niet, aan 10 Euro de minder validen in gevaar brengen, terwijl deze mensen zelf 15 Euro moeten betalen :headbang:
Of het aan 10 euro moet is iets anders, maar tegen Club en Genk onder Ferrera werden die staanplaatsen ook verkocht...
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Vouch »

Noord en Oost zijn vandaag uitverkocht, op donderdag, netjes! Maar West blijft toch achter, dat sponsornetwerk moet toch serieus uitgebreid worden hoor, zoiets zou toch niet mogen? Nog dik 400 tickets...

Ook die extra ring moét uiteraard open, en niet aan 50 euro per ticket zoals in het verleden.
Mikman
Berichten: 3671
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Mikman »

Bij de club "beraden ze zich om de tweede ring op West open te zetten" (kranten vandaag). Komaan zeg, daar moet toch niet over nagedacht worden? Dat scenario moest toch al op voorhand op tafel gelegen hebben? Niet uitverkocht krijgen zou een blamage zijn.

En hopelijk met een faire prijszetting. 30 Euro voor de plaatsen meer naar de zijkant en 35 Euro voor de centrale plaatsen, dan zit je met prijzen die vergelijkbaar zijn met Oost.
Laatst gewijzigd door Mikman op 14 mar 2019, 08:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Jan Bulder »

Vouch schreef:Noord en Oost zijn vandaag uitverkocht, op donderdag, netjes! Maar West blijft toch achter, dat sponsornetwerk moet toch serieus uitgebreid worden hoor, zoiets zou toch niet mogen? Nog dik 400 tickets...

Ook die extra ring moét uiteraard open, en niet aan 50 euro per ticket zoals in het verleden.
Er moet inderdaad een andere invulling van die West-tribune komen. Middelste vakken VIP. Buitenste vakken aan gewone prijzen zoals Oost.

We zijn donderdag en alle plaatsen voor de gewone fan zijn volzet. 2e ring van West MOET open aan bedragen van 20-25 euro. 1000 extra mensen gelukkig maken, klantenbinding, vol stadion ...
Positivo
Berichten: 1916
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Positivo »

Vouch schreef:Noord en Oost zijn vandaag uitverkocht, op donderdag, netjes! Maar West blijft toch achter, dat sponsornetwerk moet toch serieus uitgebreid worden hoor, zoiets zou toch niet mogen? Nog dik 400 tickets...

Ook die extra ring moét uiteraard open, en niet aan 50 euro per ticket zoals in het verleden.

De Japanners zetten vol in op het thuisland.
Als ik mij goed herinner zijn er DAAR 6! mensen full time bezig met sponsorwerving

En hier ? Zet hier eens 6 mensen in, dan zal uw west en de 2e ring wel vol zitten aan vip-tarieven, maar brengt dat ook zoveel op als in Japan ? Ik denk dat we de lege plekken er bij moeten nemen..... maar het is nog niet zondag he mannen en het stadion moet inderdaad een plakaat VOL krijgen, kost wat kost....

Vooruit stvv !
pat@
Berichten: 1077
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door pat@ »

Vouch schreef:Noord en Oost zijn vandaag uitverkocht, op donderdag, netjes! Maar West blijft toch achter, dat sponsornetwerk moet toch serieus uitgebreid worden hoor, zoiets zou toch niet mogen? Nog dik 400 tickets...

Ook die extra ring moét uiteraard open, en niet aan 50 euro per ticket zoals in het verleden.


Maak er gewoon een vrouwenavond van. Laat Louis Talpe komen, voorzie voor iedere vrouw een goodie bag en de 2de ring zit vol. Iedere ondernemer (met niet per sé een passie voor voetbal) onderneemt zo iets.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Jacques »

West is zowel in zijn prijszetting als qua stijl een ongelukkige erfenis van het verleden. Zoveel zakenmensen heeft de club nooit getrokken en onze nieuwe Japanse sponsors kunnen we moeilijk ineens allemaal laten overvliegen. Al zou het me niet verbazen, moesten er een deel toch de oversteek maken voor deze gelegenheid. Soit, de tribune past in zekere zin gewoon niet bij onze club en achterban. Heel moeilijk om die op een deftige manier in te vullen. Dat is al van in den beginne zo en daar worden we nu plots weer mee geconfronteerd. Een andere invulling naar de toekomst toe dringt zich op, maar ze zullen op dit moment wel wat anders aan hun hoofd hebben. ;)
Ik begrijp "zich beraden over" het openen van de tweede ring in het licht van de prijszetting met eventueel een speciale actie. Je moet daarbij ook rekening houden met de verkoop die reeds gebeurd is. Spiegelen aan Oost mag, maar je hebt ook de onderste vakken op West die al aan € 33 de deur uit zijn. Meestal zijn de bovenste vakken op een tribune minstens even duur (zie ook Oost), zelden goedkoper (of het zicht moest er slechter zijn). Daarom denk ik dat je nu nog moeilijk onder de € 33 kan. Het is anders ook maar raar dat de echte laatkomers een goedkopere prijs krijgen dan zij die wel nog op tijd waren voor de onderste vakken op West, alsof het een soort beloning is dat ze zo lang geaarzeld hebben. Soit, het is maar een bedenking.
Je kan nu wel makkelijk zeggen "dat scenario had je al lang klaar moeten hebben liggen", maar dat vind ik nogal goedkope kritiek. Had dat gezegd na de match tegen Eupen (4500 man) en ze zouden je in je gezicht uitgelachen hebben... Ik begrijp dat er nu ineens meerdere mogelijke scenario's op tafel liggen. Men zal wel snel moeten beslissen, maar tegelijk hebben we nog drie dagen (tot zaterdagavond 20u). De mensen die nu nog geen ticket hebben, kunnen desnoods ook nog wel een (halve) dag wachten. Vanmiddag, ten laatste vanavond als we de laatste 48u van de ticketverkoop ingaan, zou er wel duidelijkheid moeten zijn. Begrijp me niet verkeerd, ook de laatkomers zijn meer dan welkom, maar om nu ineens alles te laten vallen en ons het vuur uit de sloffen lopen voor mensen die de club ook een heel seizoen hebben laten wachten, hoeft ook niet voor mij. Ze mogen aanschuiven in de rij zoals alle anderen.

Oh ja, in de marge. Een paar weken geleden was € 15 voor een ticket nog te duur voor sommigen hier. Met dat geld ging men liever een spaghetti op de markt eten. De wind kan ineens fel veranderen. :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Jacques op 14 mar 2019, 10:39, 2 keer totaal gewijzigd.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Jack »

35 lijkt me een correcte prijs om de bovenste tribune aan te verkopen.
Plaats reactie