Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Alles over de wedstrijden van STVV

Hoe beleef je STVV - AA Gent ?

Live
55
81%
TV
10
15%
Radio
0
Geen stemmen
Samenvatting achteraf
0
Geen stemmen
Alleen krant
3
4%
 
Totaal aantal stemmen: 68

Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Brusselmans »

Jack schreef:35 lijkt me een correcte prijs om de bovenste tribune aan te verkopen.
Daar wil ik wel eens over nadenken voor die prijs !
Probleem is dat ik niet zo veel plaats heb thuis om dat allemaal kwijt te geraken !
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: RE: Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Jack »

Brusselmans schreef:
Jack schreef:35 lijkt me een correcte prijs om de bovenste tribune aan te verkopen.
Daar wil ik wel eens over nadenken voor die prijs !
Probleem is dat ik niet zo veel plaats heb thuis om dat allemaal kwijt te geraken !
Lolbroek :)
Laatst gewijzigd door Jack op 14 mar 2019, 13:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Brusselmans »

Zo slecht quoten !!!
En dat voor een beheerder !!!
:o
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door STimVV »

Het gaat hier precies enkel nog over de ticketverkoop. :)
Ik ben benieuwd wie Brys op het middenveld zal zetten nu dat Sankhon achteraan Garcia zal moeten vervangen. Het risico nemen met Mmaee? De ervaring van De Petter? Spijtig dat Endo net te laat fit zal zijn. Of met een aanvallendere speler zoals in de periode met Bezus, zodat Asamoah en DeSart terug op de 6 en de 8 komen.

In het kader van onze verontwaardiging ivm de aanduiding van de scheids nog een weetje: enkele weken geleden was het Club Brugge-AA Gent. Gent pakte toen een punt op Brugge, mede dankzij een penalty die toen niet gefloten werd tegen Gent. Birger Verstraete sprong toen in het laatste kwartier bovenop Vanaken. Alle analisten waren het er over eens dat dat penalty was en dat de scheids een fout maakte. Maar Gent ontsnapte en nam een punt mee. 2x raden wie de ref was. ;) "Brammie is een Buffalo"
Dat punt zorgt er dus eigenlijk ook voor dat we moeten winnen ipv gelijk spelen.
Neeee, we gaan het niet laten bekoelen nee... :bat:
Mobius
Berichten: 281
Lid geworden op: 20 okt 2010, 10:53

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Mobius »

STimVV schreef: In het kader van onze verontwaardiging ivm de aanduiding van de scheids nog een weetje: enkele weken geleden was het Club Brugge-AA Gent. Gent pakte toen een punt op Brugge, mede dankzij een penalty die toen niet gefloten werd tegen Gent. Birger Verstraete sprong toen in het laatste kwartier bovenop Vanaken. Alle analisten waren het er over eens dat dat penalty was en dat de scheids een fout maakte. Maar Gent ontsnapte en nam een punt mee. 2x raden wie de ref was. ;) "Brammie is een Buffalo"
Dat punt zorgt er dus eigenlijk ook voor dat we moeten winnen ipv gelijk spelen.
Neeee, we gaan het niet laten bekoelen nee... :bat:
Ge gaat het zien, we hebben het vlaggen. Ik maak mij geen illusies. Ik hoop uit de grond van mijn geel-blauwe hart dat ik ongelijk heb.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door STVV-fan »

Teix keert terug uit schorsing, dus kun je Maae en Sankhon gewoon laten staan.


Ik ben benieuwd hoe Brys het gaat oplossen op het middenveld, gezien de duelkracht van Gent.

Aan de supporters en de "support" zal het niet liggen.

De motskoppen Louwagie en De Witte rekenen zich al rijk.
Brammeke die hun al geholpen heeft en ons droog in de kakker geduwd heeft kunnen laten aanstellen, 9/10 keren uitspelen dat Gent al 1-3 is komen winnen,...

Wij gaan ons niet zomaar gewonnen geven, wij gaan als vanouds met het mes tussen de tanden deze match aanvatten en onze kop ervoor leggen. Verliezen we? Dan hebben we er alles aan gedaan.

Maar zondag.... Welkom in de Hel: hij zal branden als weleer
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door lakie »

STimVV schreef: Ik ben benieuwd wie Brys op het middenveld zal zetten nu dat Sankhon achteraan Garcia zal moeten vervangen. Het risico nemen met Mmaee? De ervaring van De Petter? Spijtig dat Endo net te laat fit zal zijn. Of met een aanvallendere speler zoals in de periode met Bezus, zodat Asamoah en DeSart terug op de 6 en de 8 komen.
Ik vermoed dat Mmaee gewoon zal starten.
In de lijn van de goede match op Moeskroen.
Ik vond trouwens dat Mmaee het daar goed deed. Ook uitvoetballend, wat je toch ook nodig zal hebben nu Pol der niet bij is.
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Jacques »

Het viel in Moeskroen op dat Mmaee vaak meer vlak voor dan in de verdediging speelde. Dat is een optie voor zondag met dan achteraan Tomi, Teixeira en Sankhon. Als we -zoals in de bekermatch- overpowered dreigen te worden door Odjidja en Esiti op het middenveld, kunnen we hem eventueel omwisselen met Sankhon, die een mogelijke gamechanger is t.o.v. de bekermatch.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door tesneusdoek »

Ik denk dat Brys gaat blijven uitgaan van onze eigen kracht en kwaliteiten, zoals hij steeds aangeeft. In dat opzicht is de huidige situatie helemaal zo slecht nog niet, integendeel. We hadden voor Moeskroen twee matchballen en ondanks het feit dat we er volop voor gegaan zijn, hebben we de eerste, door omstandigheden, niet kunnen afmaken. Op naar de tweede dus en er volle bak tegenaan volgende zondag!

En Brys speelt het spelletje inderdaad perfect. Hij gaat (naar buiten toe) helemaal niet mee in de hetze rond de scheidsrechter en de klappen die Gent ons sinds een paar maanden onder de gordel probeert te geven, maar ik ben er zeker van dat alle spelers komend weekend in de kleedkamer eraan herinnerd zullen worden dat Gent er alle foortruken heeft bijgehaald om ons te destabiliseren (Bezus weghalen, uitspraken door de trainer en het bestuur, klachten over het zogezegde voordeel dat STVV haalt uit zijn "plastic" veld, de aanstelling van "Buffalo Bram" voor de beslissende wedstrijd...). Het zou me niet verwonderen, mocht er vandaag of morgen ineens een bericht in de pers verschijnen dat Gent naar volgend seizoen toe interesse heeft in een paar sterkhouders van STVV... :mad: :mad: :mad:

Brys zal het dus wel kunnen klaarspelen dat ze allemaal 200% gemotiveerd uit de kleedkamer zullen stormen om noch Gent, noch Buffalo Bram en de mannen in het busje enige kans te geven om de uitslag te beïnvloeden. Snel, en liefst nog voor de rust hun een drietal lappen (in de vorm van goals) rond hun oren geven en dan de organisatie behouden om er eventueel nog ééntje bij te maken op de counter, tijdens de tweede helft. Boli is in vorm en Kamada heeft de weg naar de goal teruggevonden. Op Moeskroen waren we met verschil de beste ploeg die daar dit jaar gepasseerd is en op Brugge (de andere ploeg in vorm) was er ook een penalty nodig om ons een punt af te snoepen. Gent zijn 9/9 mag dan wel mooi en indrukwekkend lijken op papier, maar beter spelen dan ons, neen, dat niet. Een beetje meer hulp van bovenaf voor Gent, ongetwijfeld... Met onze hulp en met Brys zijn tactisch plannetje is het dus aan de 11 kanaries op het veld om die dikkenekken hun ballon snel te doorprikken, zodat ze beseffen dat ze niet zomaar wat met ons kl#@en kunnen rammelen. :devil:


:stvv: :stvv: :stvv:
Laatst gewijzigd door tesneusdoek op 14 mar 2019, 17:46, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Jack »

Brusselmans schreef:Zo slecht quoten !!!
En dat voor een beheerder !!!
:o
Geen idee waarom Tapatalk dat soms zo verkloot met die quotes.
Ik ben slechts nog beheerder van titel. Alles is overgedragen aan Tompie indertijd. Ik ben een lid zoals al de rest hier zonder extra functionaliteiten.
geelblauw
Berichten: 219
Lid geworden op: 09 jun 2018, 21:30

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door geelblauw »

tijd voor vloet!
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Tompie »

Jacques schreef:Het viel in Moeskroen op dat Mmaee vaak meer vlak voor dan in de verdediging speelde. Dat is een optie voor zondag met dan achteraan Tomi, Teixeira en Sankhon. Als we -zoals in de bekermatch- overpowered dreigen te worden door Odjidja en Esiti op het middenveld, kunnen we hem eventueel omwisselen met Sankhon, die een mogelijke gamechanger is t.o.v. de bekermatch.
Dat kan inderdaad wel eens een belangrijke zet worden. Nu, die bekerwedstrijd tegen Gent valt in niets te vergelijken met de wedstrijd van nu zondag.

Toen zat er amper volk in het stadion en kwamen enkele belangrijke pionnen niet eens aan de aftrap (Boli, Botaka, Garcia). Gent was toen veel beter, maar dat was ook gewoon het team dat toen het meest wou.

Ondertussen verloren we in de volledige reguliere competitie maar 1x in eigen huis, met een noodploeg dan nog tegen Genk. Gelijkspelen is natuurlijk niet voldoende, maar als we spelen zoals tegen Moeskroen geloof ik wel in een goede afloop.

De sfeer zit goed, de kwaliteit is er en in eigen huis en in een volgepakt Stayen kunnen we dat tikkeltje meer. Wat we al jaren doen tegen Brugge en Anderlecht, moet nu zondag ook lukken tegen Gent. Zij de beker, wij PO1 en iedereen tevreden. ;)
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Jacques »

Tomi en Kamada zijn beiden opgeroepen voor de Japanse nationale ploeg. Voor Tomi tegenwoordig al normaal, voor Kamada de eerste keer. Toen Kamada de selectie voor de Asian Cup niet haalde in december had dat een negatief effect op zijn prestaties. Hopelijk gebeurt nu het omgekeerde met zijn allereerste selectie. We zijn samen met Vissel Kobe trouwens hofleveranciers. Moest Endo niet gekwetst zijn, zouden we hoogstwaarschijnlijk nog een 3de speler afvaardigen.
Overdrijven is een kunst
Kiekemakakel
Berichten: 40
Lid geworden op: 29 jun 2017, 23:32

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Kiekemakakel »

Ich hem ter temenes veel goesting in godverdoemme

Alle destabilisatie-pogingen ten spijt gaat Gent het hoofd moeten buigen in ONZE hel van STAAIEN :geel: :blauw:

Vanuit vak F wat vuur proberen te krijgen in de meestal o zo stijve mensen rondom mij..
Nie zievere... Speile!
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Franz »

Jacques schreef:Het viel in Moeskroen op dat Mmaee vaak meer vlak voor dan in de verdediging speelde. Dat is een optie voor zondag met dan achteraan Tomi, Teixeira en Sankhon. Als we -zoals in de bekermatch- overpowered dreigen te worden door Odjidja en Esiti op het middenveld, kunnen we hem eventueel omwisselen met Sankhon, die een mogelijke gamechanger is t.o.v. de bekermatch.
Tomi, Teixeira en Sankhon vanachter lijkt logisch.
De duelkracht op het middenveld is wel een zorg: dus daar De Petter? Of Sankhon met De Petter van plaats wisselen: waarschijnlijk zo meer power in het middenveld? Of riskeren met Mmaee die in Moeskroen goed speelde maar ook liet zien niet van de wendbaarsten te zijn en erg onervaren is... Zou nu toch zeker ook overwegen Vloet te zetten... Als die er nu klaar voor is...
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Plaats reactie