Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Alles over de wedstrijden van STVV

Hoe beleef je STVV - AA Gent ?

Live
55
81%
TV
10
15%
Radio
0
Geen stemmen
Samenvatting achteraf
0
Geen stemmen
Alleen krant
3
4%
 
Totaal aantal stemmen: 68

Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Jack »

Ik zou nu niet ineens Vloet erin gooien.
Met De Petter en Sankhon moet alles op te lossen zijn.
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door lakie »

Jack schreef:Ik zou nu niet ineens Vloet erin gooien.
Met De Petter en Sankhon moet alles op te lossen zijn.
Inderdaad... je mag/moet een plannetje hebben voor zondag (Waar ik bij Brys niet aan twijfel), maar je moet nu niet gaan experimenteren of gaan gokken. Bouw op de ploeg die er staat en dan kan Vloet nog van waarde zijn als invaller, moest het nodig zijn.

Wat mij betreft...

---------------------------------------------------------------- Steppe -------------------------------------------------------------

---------------------------------- Tomiyasu ----------------- Teixeira ----------------- Mmaee ---------------------------------

---------- Botaka ------------------------------------------------------------------------------------------------ Acolatse ---------

--------------------------------------------- Sankhon ---------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------- Asamoah ----------------------------------------
----------------------------------------------------------------- De Sart --------------------------------------------------------------

-------------------------------------------------- Kamada ----------------------- Boli -----------------------------------------------
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Koberoosen
Berichten: 47
Lid geworden op: 11 mar 2019, 13:27

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Koberoosen »

Vloet zou ik op de bank zetten , hij wilt zich nog kunnen bewijzen en dan kan hij wel belangrijk zijn voor de ploeg
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Halenaar »

Vloet kan zelfs Janssens en De Bruyn niet uit de selectie weren, maar sommigen zouden hem hier meteen in de basis droppen?

:zot:
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Brusselmans »

Je moet ook rekening houden dat je aan 6 Belgen komt ...
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Henri is de man »

1 woord voor zondag: Heksenketel
Kijk alstublief niet op nen "areej" meer of minder - het moet kolken zondag.
Roep de ziel uit uw lijf - de ploeg zal het kunnen gebruiken.
Gooi al uw vooroordelen overboord - zondag alle registers open !

:stvv:
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Vouch »

Nog 8 plaatsen op de Oost, 8! Ne mens krijgt goesting om ze zelf te kopen, zodat dat plaatsje "uitverkocht" op de tribune kan gehangen worden :D .

Nu die bovenste ring van de West, ju godverdoeme! Ausverkaufen und es kann losgehen!
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Vouch »

Vouch schreef:Nog 8 plaatsen op de Oost, 8! Ne mens krijgt goesting om ze zelf te kopen, zodat dat plaatsje "uitverkocht" op de tribune kan gehangen worden :D .

Nu die bovenste ring van de West, ju godverdoeme! Ausverkaufen und es kann losgehen!
Voila, de 8 zijn weg. Nu die paar kaartjes op de West nog. :onfire: :blauw: :geel: :onfire:
Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Hallo-Tokyo »

Een mens wordt er blij van.
Dat de respons van de twaalfde man zo groot is wil zeggen dat de prestaties iets hebben losgemaakt.
Het is ook een drang.

Zoals een bekend jonge kunstenaar enkele weken geleden schreef....


"Maar trouw blijven als Truienaar aan STVV is trouw blijven aan mezelf en de streek.
Het is makkelijk als Truienaar om voor Standard, Anderlecht of Brugge te kiezen.
We winnen nooit een prijs en realistisch gaan ze dat hoogstwaarschijnlijk de volgende 95 jaar niet snel doen...
Maar ik ben trots om na 95 jaar lang traditie, zonder 10 verschillende logo’s en stadionnamen, nog steeds dezelfde stamnummer en kleuren te hebben.
Nog steeds actief te zijn op het hoogste niveau. En nog steeds een sneller kloppend hart te en kolkend bloed te krijgen na een doelpunt of een belangrijk duel.
" bron FB TH
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Brusselmans »

Brusselmans blijft cool ...
En voorspelt dat Daichi De Witte en co in de vernieling gaat stampen !
Die heeft alles opgespaard voor deze match !
:onfire: :onfire: :onfire: :onfire: :onfire:
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Dreke »

Veel aaaaareeeej en minder lalala.

Tot zondag. :geelblauw:
A loyal football fan only supports the shirt...
Mobius
Berichten: 281
Lid geworden op: 20 okt 2010, 10:53

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Mobius »

Pffffff. Ik ga nu al kapot van de spanning. Ik hoop dat die spanning niet op de spelers overslaat. Echt blij dat het terug leeft. EINDELIJK. Hopelijk lukt het. :heil: :heil: :heil: :heil: :heil:
Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Hallo-Tokyo »

Zaterdagmorgen is er al vuurwerk en vocale steun voorzien op de open training (10 u.). Daar horen gratis koffiekoeken bij, voor de vroege vogels. Zondag loopt Stayen helemaal vol. Tribune Oost en Zuid zijn uitverkocht. Er zijn enkel nog tickets voor zitplaatsen in Tribune West beschikbaar. STVV opent ook de tweede ring in die hoofdtribune, waardoor er nog duizend supporters extra van de partij kunnen zijn. Die tickets vliegen in sneltempo de deur uit.

Bron voetbalbelgie.
Koberoosen
Berichten: 47
Lid geworden op: 11 mar 2019, 13:27

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Koberoosen »

Ik begin meer en meer stress te krijgen , ik ga supporteren zondag alsof men leven ervan af hangt !


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Jan Bulder »

Online kunt ge nochtans geen tickets kopen voor de 2e ring van West.
Plaats reactie