Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Alles over de wedstrijden van STVV

Hoe beleef je STVV - AA Gent ?

Live
55
81%
TV
10
15%
Radio
0
Geen stemmen
Samenvatting achteraf
0
Geen stemmen
Alleen krant
3
4%
 
Totaal aantal stemmen: 68

Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Jack »

Jan Bulder schreef:Online kunt ge nochtans geen tickets kopen voor de 2e ring van West.
HBVL schreef:Ook Tribune Oost uitverkocht - Gisteren raakten zowel Tribune Noord als Tribune Oost uitverkocht. Tribune Zuid zit volgepakt met 1.300 Gentse fans. Er zijn alleen nog enkele kaartjes beschikbaar in Tribune West. Als die vandaag aan de man zijn gebracht, wordt de bovenste ring van Tribune West extra opengesteld. (gus)
Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Hallo-Tokyo »

Jan Bulder schreef:Online kunt ge nochtans geen tickets kopen voor de 2e ring van West.
Er zijn nog 50 te koop van 33 EUR
De laatste 100 op eretribune tel ik niet niet mee. Das voor last minute sponsors en genodigden. Vol zal het zitten.

Men zal nu checken met veiligheid voor de tweede ring en ook extra personeel moeten zetten.
Er komt wel wat mee kijken natuurlijk.
Anderzijds hoopt iedereen op een volledig vol huis. Hopelijk vragen ze max 30 EUR voor de extra kaarten.
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Jan Bulder »

Hallo-Tokyo schreef:
Jan Bulder schreef:Online kunt ge nochtans geen tickets kopen voor de 2e ring van West.
Er zijn nog 50 te koop van 33 EUR
De laatste 100 op eretribune tel ik niet niet mee. Das voor last minute sponsors en genodigden. Vol zal het zitten.

Men zal nu checken met veiligheid voor de tweede ring en ook extra personeel moeten zetten.
Er komt wel wat mee kijken natuurlijk.
Anderzijds hoopt iedereen op een volledig vol huis. Hopelijk vragen ze max 30 EUR voor de extra kaarten.
Als de betaalbare plaatsen voor de gewone fan 3 volle dagen op voorhand zijn uitverkocht, kunt ge makkelijk 1000 extra plaatsen vullen. Als dat niet gebeurt is dat een jammerlijke zaak. Nu het momentum er is, moet alles daaruit gehaald worden. En dan bedoel ik niet financieel, maar op vlak van klantenbinding.
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door stvv'er »

Volledig eens met Bulder. Het zijn nog 2 volle verkoopdagen (+ zondag aan de loketten). Die thematribune zou je ook nog vol kunnen krijgen. Het zou ook wel handig zijn om dit te communiceren: zowel op FB als op de website staat hierover niets. Ook de prijs die ze vragen voor die tribune zal een rol spelen. iemand een idee hoeveel die nu is? Ik las hier ergens dat € 35 een correcte prijs zou zijn. Ik blijf dat van de pot gerukt vinden. We spreken hier nog altijd maar over een match in de Belgische hoogste klasse. Maximum (!) € 25 voor een zitplaats en € 15 voor een staanplaats. Daarbovenop - maar dat is ieder zijn smaak - heb je op de thematribune niet zo'n fantastisch zicht als men het vaak probeert te verkopen, daarvoor is die te hoog en te ver van het veld gebouwd, maar goed, dat is ieder zijn oordeel.
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Mikman »

stvv'er schreef:Ook de prijs die ze vragen voor die tribune zal een rol spelen. iemand een idee hoeveel die nu is? Ik las hier ergens dat € 35 een correcte prijs zou zijn. Ik blijf dat van de pot gerukt vinden. We spreken hier nog altijd maar over een match in de Belgische hoogste klasse. Maximum (!) € 25 voor een zitplaats en € 15 voor een staanplaats.
Je moet ook rekening houden met de mensen die al een ticket gekocht hebben. Je kan moeilijk 25 Euro vragen als je aan de overkant méér betaalt voor een plaats in de regen, terwijl die mensen wel eerder hun plaatsen hebben gekocht. Dat is ook geen klantenbinding.

Ik vind 30-35 € niet van de pot gerukt, alles in acht genomen. Wie goedkope tickets wou hebben, heeft tot gisteren de tijd gehad ( 13 € op Noord ).
Hoeveel betaal je tegenwoordig voor een festival, een concert of de cinema? Die prijzen zijn veel forser gestegen dan het voetbal.

Men had de bovenste ring gewoon sneller moeten open zetten, dan had iedereen de keuze gehad om al dan niet meer te betalen voor een plaats daar.


Ik hoop ook dat men voor één keer toch eens wat moeite en creativiteit heeft gestoken in het gedeelte voor de match. Ivo laten raaskallen is vooral wat je niét moet doen als je sfeer en spanning wil opbouwen.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door stvvilvoorde »

Probleem is nu wel dat mogelijk veel Gent-supporters op die laatste plaatsen op de hooftribune aan het azen zijn.
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door tesneusdoek »

https://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/ ... r-aa-gent#

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190315_04258331

Voor AA Gent is het op Stayen alle hens aan dek, want er staat meer dan enkel een ticket voor play-off 1 op het spel.

KAA Gent moet minstens een puntje pakken op Stayen om zeker te zijn van de top-6 en dus play-off 1. En dat wordt een belangrijk duel.

Het Nieuwsblad becijferde namelijk dat het missen van play-off 2 ook een dure zaak zou kunnen worden voor de Buffalo's.

Minstens twee miljoen euro

De recette voor play-off 1 zou zo'n anderhalf miljoen euro kunnen opleveren, terwijl het verschil in tv-gelden zo'n 500.000 euro is.

Dat scheelt dus al minstens twee miljoen euro op de rekening. En dan is er nog de marktwaarde en de horeca-inkomsten ...


Allez, er staat precies alleen iets op het spel voor AA GENT! Als wij het halen, dan is het precies op een diefje, want iedereen gaat ervan uit dat Gent in PO 1 zal staan... :fuckyou: :fuckyou: :fuckyou:

Zondag iedereen (de pers, de voetbalbond, Buffalo Bram, de mannen in het busje...) laten zien hoe STVV zich niet laat wegdrukken en dat we ondanks alle grootsprakerij (in de pers) zeker niet moeten onderdoen voor Gent.

"Terop en tereuver!!!!" :onfire: :onfire: :onfire: :stvv: :stvv: :stvv:
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: RE: Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Jack »

Mikman schreef:
stvv'er schreef:Ook de prijs die ze vragen voor die tribune zal een rol spelen. iemand een idee hoeveel die nu is? Ik las hier ergens dat € 35 een correcte prijs zou zijn. Ik blijf dat van de pot gerukt vinden. We spreken hier nog altijd maar over een match in de Belgische hoogste klasse. Maximum (!) € 25 voor een zitplaats en € 15 voor een staanplaats.
Je moet ook rekening houden met de mensen die al een ticket gekocht hebben. Je kan moeilijk 25 Euro vragen als je aan de overkant méér betaalt voor een plaats in de regen, terwijl die mensen wel eerder hun plaatsen hebben gekocht. Dat is ook geen klantenbinding.

Ik vind 30-35 € niet van de pot gerukt, alles in acht genomen. Wie goedkope tickets wou hebben, heeft tot gisteren de tijd gehad ( 13 € op Noord ).
Hoeveel betaal je tegenwoordig voor een festival, een concert of de cinema? Die prijzen zijn veel forser gestegen dan het voetbal.

Men had de bovenste ring gewoon sneller moeten open zetten, dan had iedereen de keuze gehad om al dan niet meer te betalen voor een plaats daar.


Ik hoop ook dat men voor één keer toch eens wat moeite en creativiteit heeft gestoken in het gedeelte voor de match. Ivo laten raaskallen is vooral wat je niét moet doen als je sfeer en spanning wil opbouwen.
Vooral dat ja, je moet een beetje consequent blijven met wat de rest van het stadion al betaald heeft.
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Dreke »

Mikman schreef:Ik vind 30-35 € niet van de pot gerukt, alles in acht genomen. Wie goedkope tickets wou hebben, heeft tot gisteren de tijd gehad ( 13 € op Noord ).
Hoeveel betaal je tegenwoordig voor een festival, een concert of de cinema? Die prijzen zijn veel forser gestegen dan het voetbal.
Ik vind dit een onderwerp dat wel een aparte topic waard is. Want over ticketprijzen valt wel een boompje op te zetten.
A loyal football fan only supports the shirt...
Positivo
Berichten: 1855
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Positivo »

Om 16u nog een kleine 150 tickets beschikbaar op west (zonder 2e ring)
Ik vrees dat daar heel wat Gent supporters zullen bij zitten.
Hopelijk krijgen we die niet te zien (zowel tijdens als nà de wedstrijd)
Zoals het er nu uit ziet zit het vol. Uitverkocht niet ..... maar het kan nog natuurlijk.
Fidel
Berichten: 30
Lid geworden op: 20 jun 2012, 11:51
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Fidel »

Het aftellen is begonnen :
Nog 48 u en ik vertrek naar Stayen.
Nog een 50 tal uren voor de match... pff
Hopelijk iedereen in geel en blauw en uitbundig/luidruchtig vanaf zondag 18 u
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door miel »

stvv'er schreef:Volledig eens met Bulder. Het zijn nog 2 volle verkoopdagen (+ zondag aan de loketten). Die thematribune zou je ook nog vol kunnen krijgen. Het zou ook wel handig zijn om dit te communiceren: zowel op FB als op de website staat hierover niets. Ook de prijs die ze vragen voor die tribune zal een rol spelen. iemand een idee hoeveel die nu is? Ik las hier ergens dat € 35 een correcte prijs zou zijn. Ik blijf dat van de pot gerukt vinden. We spreken hier nog altijd maar over een match in de Belgische hoogste klasse. Maximum (!) € 25 voor een zitplaats en € 15 voor een staanplaats. Daarbovenop - maar dat is ieder zijn smaak - heb je op de thematribune niet zo'n fantastisch zicht als men het vaak probeert te verkopen, daarvoor is die te hoog en te ver van het veld gebouwd, maar goed, dat is ieder zijn oordeel.
Ik ben het er niet mee eens .
35 euro is natuurlijk duur , maar er zijn kansen genoeg geweest om aan een goedkoper ticket te geraken .
Waarom zou men een geste moeten doen , en dan nog aan de verkeerde personen voor die één keer mogen ze de volle pot wel betalen
Dat heeft niets met klanten binding te maken , want ik hoor het al wat de commentaren zullen zijn, indien we zouden verliezen of gelijk spelen
Nooit meer , altijd hetzelfde als het om de prijzen gaat is het nooit iets enz enz of ben ik mis ?
Geen man of vrouw krijg je meer over de vloer als we PO1 niet halen ook al verkoop je de tickets aan 10 euro
Als ze het wel halen , dan weet ik tenminste dat ze veel moeten betalen hebben om de Jan komen uit te hangen :grappig:
Krikke
Berichten: 315
Lid geworden op: 22 sep 2011, 13:19

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Krikke »

Stayen is voor mij niet uitverkocht als die 2de ring op west niet vol zit. Zou het persoonlijk een blammage vinden als dat niet zo is. Had al lang een actie aan gekoppeld moeten worden. Maakt mij persoonlijk niet uit hoeveel deze mensen moeten betalen en dat dat dan eventueel supporters naar de toekomst toe opbrengt of niet. Gaat erover dat het vol steekt en dat is vooral een mooi gebaar naar de spelersgroep toe, zij verdienen dit dubbel en dik. Wat ook de uitslag mag zijn zondagavond!
Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Hallo-Tokyo »

Positivo schreef:Om 16u nog een kleine 150 tickets beschikbaar op west (zonder 2e ring)
Ik vrees dat daar heel wat Gent supporters zullen bij zitten.
Hopelijk krijgen we die niet te zien (zowel tijdens als nà de wedstrijd)
Zoals het er nu uit ziet zit het vol. Uitverkocht niet ..... maar het kan nog natuurlijk.

West zit vol truienaars.
Gent is maar recent een G5 club met 1 of 2 prijzen. Niet te veel van voorstellen.
Geld hebben ze wel.
De dreiging is niet van hun fans wel van hun connecties...
Positivo
Berichten: 1855
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Positivo »

Een gedeelte van ring 2 is nu open.....!
Plaats reactie