Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Alles over de wedstrijden van STVV

Hoe beleef je STVV - AA Gent ?

Live
55
81%
TV
10
15%
Radio
0
Geen stemmen
Samenvatting achteraf
0
Geen stemmen
Alleen krant
3
4%
 
Totaal aantal stemmen: 68

Positivo
Berichten: 1853
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Positivo »

Krikke schreef:Stayen is voor mij niet uitverkocht als die 2de ring op west niet vol zit. Zou het persoonlijk een blammage vinden als dat niet zo is. Had al lang een actie aan gekoppeld moeten worden. Maakt mij persoonlijk niet uit hoeveel deze mensen moeten betalen en dat dat dan eventueel supporters naar de toekomst toe opbrengt of niet. Gaat erover dat het vol steekt en dat is vooral een mooi gebaar naar de spelersgroep toe, zij verdienen dit dubbel en dik. Wat ook de uitslag mag zijn zondagavond!
Niet zo streng Krikke, we komen van ver !
Jebus4life
Berichten: 1232
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Jebus4life »

Net het interview met Brys gezien op Sporza.
Zeer puik interview.

Geeft aan dat hij blij is met de opkomst van de supporters (alvast tussen de lijnen door) en wat het hem betreft het volk goed kort op de scheids mag zitten. Ook zet hij na de brief van het supportersverbond opnieuw goed druk op Van Driessche door opnieuw naar hem te refereren als de beste scheids in België.

Nu is het weer aan ons. Ik zou niet twijfelen om vroeg in de wedstrijd een paar keer "Buffalo Bram" te scanderen als hij iets tegen ons fluit.
Idem met een VAR momentje trouwens, als er eender wat is dat hij bespreekt/checkt met de VAR zou dat het enige mogen zijn dat door het stadion galmt. Geen boegeroep, geen gefluit. Gewoon 12.000 Truiense kelen die "Buffalo Bram" uitschreeuwen. :beer: :cool: (volledig terecht overigens, hij heeft ons al vaak genoeg ne kloot afgetrokken de laatste jaren...)
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Brusselmans »

Jebus4life schreef:Net het interview met Brys gezien op Sporza.
Zeer puik interview.

Geeft aan dat hij blij is met de opkomst van de supporters (alvast tussen de lijnen door) en wat het hem betreft het volk goed kort op de scheids mag zitten. Ook zet hij na de brief van het supportersverbond opnieuw goed druk op Van Driessche door opnieuw naar hem te refereren als de beste scheids in België.

Nu is het weer aan ons. Ik zou niet twijfelen om vroeg in de wedstrijd een paar keer "Buffalo Bram" te scanderen als hij iets tegen ons fluit.
Idem met een VAR momentje trouwens, als er eender wat is dat hij bespreekt/checkt met de VAR zou dat het enige mogen zijn dat door het stadion galmt. Geen boegeroep, geen gefluit. Gewoon 12.000 Truiense kelen die "Buffalo Bram" uitschreeuwen. :beer: :cool: (volledig terecht overigens, hij heeft ons al vaak genoeg ne kloot afgetrokken de laatste jaren...)
Awel, moest ik dan Bram zijn, ik zou het u lappen !
Slimmer zijn dan dit !
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door stvvilvoorde »

Ja inderdaad, ik zou ook niet de scheidrechter tijdens de match viseren. Er zijn er waar dat averechts op werkt.
Maar die spelers van Gent, bij elke fout dat ze maken moet het stadion op zijn grondvesten daveren.
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Dreke »

Het moet van op de tribunes vanaf minuut 1 boenk erop zijn. Die mannen meteen op hun nek zitten.

Normaal gezien zou ik zeggen vanaf de opwarming, maar daar steekt heb-je-mij-gezien-Ivo wel een stokje voor...
A loyal football fan only supports the shirt...
Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Hallo-Tokyo »

bron : supportersfederatie Kaa Gent
Laatst gewijzigd door Hallo-Tokyo op 15 mar 2019, 19:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Hallo-Tokyo »

Hallo-Tokyo schreef:De tickets voor de bezoekers zijn nog niet helemaal weg.
Nog 150 tickets over. Het is combi en de bus is te duur voor aantal buffalo's.

Er waren deze middag nog zo'n 150 tickets over.... Dwz dat er toch ruim 1100 tickets weg zijn

bron : supportersfederatie Kaa Gent
joost
Berichten: 333
Lid geworden op: 05 sep 2018, 15:30

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door joost »

Ring 2 zijn enkel vakken T2, U2 en V2 open aan €43.
Van de 505 plaatsen zijn er een 90 verkocht.

Op Ring 1, nog 8 plaatsen in vak P1 en U1 aan €33 en in vakken Q, R, S en T nog een 100 plaatsen aan €83.

Ik denk dat men Ring 1 niet zal uitverkocht krijgen en de mensen eerder voor Ring 2 zullen kiezen gezien de minder dure prijzen.
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Jan Bulder »

Het is heel simpel. Als ge het in deze omstandigheden niet krijgt uitverkocht, moet ge eens deftig nadenken over prijszetting en manier van aanpak.

43 euro vragen aan een gewone supporter is belachelijk, punt.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door STVV-fan »

You know shit just got real wanneer 2 Japanners blijkbaar ergens onder een waterval, met schijnbaar enkel een hemd en een STVV-shirt aan, staan te bidden tot whatever Boeddistische Goden ze daar hebben, hopend op een zege en PO I.

https://twitter.com/STVV_JP/status/1106549856779198464
Krikke
Berichten: 315
Lid geworden op: 22 sep 2011, 13:19

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Krikke »

joost schreef:Ring 2 zijn enkel vakken T2, U2 en V2 open aan €43.
Van de 505 plaatsen zijn er een 90 verkocht.

Op Ring 1, nog 8 plaatsen in vak P1 en U1 aan €33 en in vakken Q, R, S en T nog een 100 plaatsen aan €83.

Ik denk dat men Ring 1 niet zal uitverkocht krijgen en de mensen eerder voor Ring 2 zullen kiezen gezien de minder dure prijzen.
€43 is zeer duur imo. €35 is meer dan genoeg! Is niet alleen aan't zitje dat je verdiend ook aan't verbruik van de aanwezigen. Hoe meer ge er overtuigd krijgt een ticket te kopen hoe meer omzet ge op drank binnen haalt. En al zeker als ge kunt winnen. Mja, tzal wel aan mij liggen.
Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Hallo-Tokyo »

Jan Bulder schreef:Het is heel simpel. Als ge het in deze omstandigheden niet krijgt uitverkocht, moet ge eens deftig nadenken over prijszetting en manier van aanpak.

43 euro vragen aan een gewone supporter is belachelijk, punt.
Een gewone supporter had tijd genoeg he. En die gewone 11000 ste fan zagen we gans het seizoen niet.
Om die gewone supporter die nu in eens wakker wordt een kaart te verkopen die goedkoper is dan het vak eronder....dat hoeft niet.
Ik lig niet wakker van die prijszetting. Dat is de tribune waar de pers zit en staat en al die 13 camera s voor de VAR. Laten we daar nog een paar mensen zetten die 43 EURO willen betalen.

De meeste kaarten kosten 13 en 18 EUR0. Faire prijs toch niet ?


Daarbij komt met de rvue, sanitair, omkadering etc...Ga eens in Moeskroen kijken wat je daar krijgt op de eretribune.
Tribune west is er luxe. Daarvoor betaal je. Is dat nu zo erg dat die mensen 43 EUR mogen betalen ze moeten niet he.
Laatst gewijzigd door Hallo-Tokyo op 15 mar 2019, 20:11, 1 keer totaal gewijzigd.
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door stvv'er »

Hallo-Tokyo schreef:
Jan Bulder schreef:Het is heel simpel. Als ge het in deze omstandigheden niet krijgt uitverkocht, moet ge eens deftig nadenken over prijszetting en manier van aanpak.

43 euro vragen aan een gewone supporter is belachelijk, punt.


De meeste kaarten kosten 13 en 18 EUR0. Faire prijs toch niet ?
De "meeste"? De kaarten op de Noord zijn dat. 1800 plaatsen - het aantal abonnees. Zoveel zijn dat er ook weer niet.

De prijzen op Noord en (het gros op) Oost zijn voor de rest wel heel fair, dat is geen punt.
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door tesneusdoek »

joost
Berichten: 333
Lid geworden op: 05 sep 2018, 15:30

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door joost »

Mooi interview van Marc Brys op Sporza.be
Plaats reactie