Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Alles over de wedstrijden van STVV

Hoe beleef je STVV - AA Gent ?

Live
55
81%
TV
10
15%
Radio
0
Geen stemmen
Samenvatting achteraf
0
Geen stemmen
Alleen krant
3
4%
 
Totaal aantal stemmen: 68

stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door stvv'er »

Hallo-Tokyo schreef:
Jan Bulder schreef:Het is heel simpel. Als ge het in deze omstandigheden niet krijgt uitverkocht, moet ge eens deftig nadenken over prijszetting en manier van aanpak.

43 euro vragen aan een gewone supporter is belachelijk, punt.
Een gewone supporter had tijd genoeg he. En die gewone 11000 ste fan zagen we gans het seizoen niet.
En met zo'n ingesteldheid zult ge ze ook nooit meer terugwinnen.

11 000? Tel Oost, Noord en West (1e ring + skyboxen vanboven) maar eens op. Je komt maar aan 9 000. Zo'n waanzinnig aantal is dat eigenlijk niet. Er tijden geweest dat we daar zonder moeite aan kwamen, maar laat dat de discussie niet zijn, ook ik weet dat tijden veranderen.

Het argument van "ze hebben toch tijd genoeg gehad" heb ik al meermaals gelezen en komt stilaan aan mijn oren uit. Dit slaat werkelijk nergens op. En wat als ik door omstandigheden pas vandaag met zekerheid wist dat ik op zondagavond naar de match kon gaan? En los daarvan is € 45 (of 43 online) voor een Belgische eersteklassematch gewoon bezopen en afzetterij, daar kan onmogelijk een goede uitleg aan gebreid worden. Dat tribune West luxe is, ontken ik niet, al blijft het een plastiek stoeltje waar je op zit, propere toiletten, een vers getapte pint, … : dat vind je op de andere tribunes (normaal gezien :mrgreen: ) ook. Dat verantwoordt die € 43 toch niet? Waarmee ik ook niet willen zeggen dat ze alle kaartjes aan € 13 of € 18 moeten verkopen. € 25 vind ik als maatstaf een eerlijke prijs.

STVV zit - voor het eerst sinds de matchen tegen Brugge en Genk in de zomer van 2015, herinner u nog - in een situatie waar het zijn stadion makkelijk zou moeten uitverkopen. Dit momentum moet je dan ook volledig uitbuiten en dat lukt heel aardig moet ik eerlijk toegeven.Enkel bij de prijszetting van de thematribune stel ik me vragen.
Wat Mikman iets verder terug zegt is natuurlijk ook wel waar: voor deze match is het te laat, t.o.v. mensen die al afgedokt hebben, is dit niet eerlijk en kun je voor de rest die nog wilt komen natuurlijk niet een meer realistische prijs vragen. In de toekomst mag hier echt wel eens over nagedacht worden, al realiseer ik me tijdens dit schrijven dat de problematiek van de prijs op de thematribune ook al iets is van … dat fameuze seizoensbegin in 2015, 4 jaar dus …


Tenzij we ons natuurlijk nu gelukkig willen maken met een feit dat die 200 supporters (lees: foei, laatkomers) die nog een kaartje voor de thematribune zullen kopen toch maar zwaar in hun buidel moesten tasten. :roll: Deze gedachte vinden sommigen blijkbaar prettiger dan dat ze straks oprecht en trots mogen zeggen: " stadion is uitverkocht".
Laatst gewijzigd door stvv'er op 15 mar 2019, 20:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Hallo-Tokyo »

Pak die stoeltjes weg op de thema tribune.
Dan is discussie gedaan.
Dat is geen volwaardige plaats om mensen te plaatsen. Geef dat aan de pers.
2 dagen voor de wedstrijden zo zagen.
We zitten in goeie flow laten we daar blijven.

Er zal altijd iets zijn....
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door stvv'er »

Prachtig toch, eens je op een fatsoenlijke manier over iets wilt discussiëren - met argumentatie erbij - wordt het afgestempeld als "zagen" en komen ze zo met onredelijke antwoorden af dat we de stoeltjes maar moeten afdraaien. Ik ga hier niet vaak inhoudelijk lang in discussie en nu weet ik ook weer waarom.

Soit, over 1 ding zijn we het zeker eens: we zitten in de goede flow, we kijken allebei met gezonde spanning uit naar zondagavond en we gaan allebei keihard voor geel-blauw supporteren. Goed weekend gewenst en de groeten (en als uwe zondagavond goed is, zal die van mij dat ook zijn) :blauw: :geel:
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Jack »

Wat een typisch zure reactie van Tokyo!
Heel het jaar klagen dat er niemand komt kijken en als er dan nieuwe willen komen kijken (wie weet kun je ze na een geweldige avond wel terugwinnen voor volgend seizoen of PO2) dan worden ze weggezet als successupporters en mag het zeker niet te positief voor hun uitdraaien in vergelijking met de 'echte' supporters.
Zeer kleintjes Hallo-Tokyo.
Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Hallo-Tokyo »

stvv'er schreef:Prachtig toch, eens je op een fatsoenlijke manier over iets wilt discussiëren - met argumentatie erbij - wordt het afgestempeld als "zagen" en komen ze zo met onredelijke antwoorden af dat we de stoeltjes maar moeten afdraaien. Ik ga hier niet vaak inhoudelijk lang in discussie en nu weet ik ook weer waarom.

Soit, over 1 ding zijn we het zeker eens: we zitten in de goede flow, we kijken allebei met gezonde spanning uit naar zondagavond en we gaan allebei keihard voor geel-blauw supporteren. Goed weekend gewenst en de groeten (en als uwe zondagavond goed is, zal die van mij dat ook zijn) :blauw: :geel:
Zagen is toch geen groot verwijt. Iedereen zaagt wel eens.
Je moet dat niet persoonlijk pakken we hebben :blauw: :geel: gemeen en laten we de discussie stoppen en ik neem mijn woord "zagen" terug.
Fair point.
Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Hallo-Tokyo »

Jack schreef:Wat een typisch zure reactie van Tokyo!
Heel het jaar klagen dat er niemand komt kijken en als er dan nieuwe willen komen kijken (wie weet kun je ze na een geweldige avond wel terugwinnen voor volgend seizoen of PO2) dan worden ze weggezet als successupporters en mag het zeker niet te positief voor hun uitdraaien in vergelijking met de 'echte' supporters.
Zeer kleintjes Hallo-Tokyo.
Jack,
Met alle respect. Ik was in Moeskroen.
Dat kost meer dan 43 EUR. Denk daar maar eens over na.

Dus de uitgeslapen STVV sympathisant die nu nog kaartje wilt kopen heeft pech dat de goedkope plaatsen weg zijn.
Goedkoper dan de 33 EUR van eerste ring kan je niet gaan.
Die 33 EUR zou ik ook vragen.
Dus STVV vraagt teveel ? Hoeveel ?
Nu is het 10 EUR meer.
Laten we een crowdfunding opstarten voor de misnoegden.
Franske
Berichten: 157
Lid geworden op: 01 nov 2010, 09:31

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Franske »

STVV-fan schreef:You know shit just got real wanneer 2 Japanners blijkbaar ergens onder een waterval, met schijnbaar enkel een hemd en een STVV-shirt aan, staan te bidden tot whatever Boeddistische Goden ze daar hebben, hopend op een zege en PO I.

https://twitter.com/STVV_JP/status/1106549856779198464
Zalig toch! Volgende voorbereiding reizen we door Japan zoals Barca & Man U dat ook door Azië doen ;-)
Kanariepietje
Berichten: 29
Lid geworden op: 30 jul 2015, 21:15

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Kanariepietje »

-
Laatst gewijzigd door Kanariepietje op 15 mar 2019, 21:57, 1 keer totaal gewijzigd.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door STVV-fan »

Pluspunt op de thematribune: Als ge het vliegend schijt hebt en goed kunt mikken, zou het wel eens recht in Joos en/of Raes hun b*kkes kunnen zijn.

ALLE GEKHEID OP EEN STOKJE mensen.

Dit topic heeft al 13 (!!!!) pagina's met nog anderhalve dag te gaan (dan moet er nog commentaar tijdens de match zelf en - afhankelijk van de uitslag en of ge nuchter genoeg zijt op dat moment- een analyse achteraf) waar we anders aan 3-4 pagina's MAX raken.
Stayen loopt vol
Iedereen kijkt zoals vanouds weer echt uit naar de match (ondanks het feit dat we soms ongelukkig zijn met matchen die er toe doen)
Zelfs die schijterij thema-tribune (nooit fan van geweest) wordt verkocht.
Die tickets specifiek kunnen goedkoper, maar achja. Als je kijkt naar de schijt en de zeik die de ploeg jaar en dag over zich heen heeft gekregen, kijk ik echt niet op die 100 man en ne paardenkop meer die de thematribune oplevert.
Een restant uit voorbije tijden die er eigenlijk nooit had mogen zijn. DAAR zouden ze beter doeken met reclame hangen in plaats van zitjes.

Nu is het gewoon kwestie van alles en iedereen aan ene doek te trekken, toch tenminste tot zondag half negen.
Desire
Berichten: 20
Lid geworden op: 27 okt 2010, 23:42

Re: RE: Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Desire »

STVV-fan schreef:Pluspunt op de thematribune: Als ge het vliegend schijt hebt en goed kunt mikken, zou het wel eens recht in Joos en/of Raes hun b*kkes kunnen zijn.

ALLE GEKHEID OP EEN STOKJE mensen.
Zeer grappig, gevatte kerel precies.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Tsemanie
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 mar 2019, 01:13

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Tsemanie »

Jebus4life schreef:Als we de Hel zondag niet nog eens kunnen aansteken vraag ik me af of we ze ooit nog in gang kunnen krijgen. Daar staan winst en verlies voor mij los van.

Het mag (moet!) a la Brugge zondag. Elke fout die de ref tegen ons fluit moet hij het ganse stadion over zich krijgen. Elke fout van Gent waar hij geen kaart voor trekt van hetzelfde.

Die mannen denken al dat het in de pocket is, ze moeten verdorie in hun broek pissen als ze de plein opkomen!
Er is letterlijk niemand in Gent die denkt dat het al binnen is. Maar dan ook echt niemand. Dit klinkt als Marc Brys-praat om de boel op te naaien.

En is maar triestig als je u als een club-supporter moet gedragen om een match te winnen, lager kan een mens namelijk niet vallen. Strookt niet met het positieve beeld dat ik heb van STVV, zeker dit seizoen niet.

Ik zag liever Gent en STVV PO1 halen. En die kans had er zeker in gezeten, als Anderlecht die bonuspunten niet gekregen had van de VAR.

De transfer van Bezus zie ik absoluut niet als een poging om te destabiliseren. Maar een poging om de Gentse supporters te sussen, met iemand die de competitie kent en niet teveel kost. Anders zat hij nu gewoon bij Antwerp, dus dat had net hetzelfde effect op STVV. Maar ik kan begrijpen dat dit anders aanvoelt als supporter van de andere partij. Maar met de afwezigen voor de Asian Cup en het vertrek van De Norre, had ik verwacht dat STVV meer punten ging verliezen. En Bezus ging hoe dan ook vertrekken. Dus ik voel het niet echt zo aan, en over zijn komst was verdeeldheid onder de supporters.

Tot zondag.
Tsemanie
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 mar 2019, 01:13

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Tsemanie »

Hallo-Tokyo schreef:
Positivo schreef:Om 16u nog een kleine 150 tickets beschikbaar op west (zonder 2e ring)
Ik vrees dat daar heel wat Gent supporters zullen bij zitten.
Hopelijk krijgen we die niet te zien (zowel tijdens als nà de wedstrijd)
Zoals het er nu uit ziet zit het vol. Uitverkocht niet ..... maar het kan nog natuurlijk.

West zit vol truienaars.
Gent is maar recent een G5 club met 1 of 2 prijzen. Niet te veel van voorstellen.
Geld hebben ze wel.
De dreiging is niet van hun fans wel van hun connecties...
Ik praat niet graag over een palmares, dat is eerder iets voor club plebs. Verder boeit het mij matig, voor de prijzenkast van Gent moest ik zeker geen fan geworden zijn, dat was duidelijk.

Maar juist is juist:
3x beker - titel - supercup en beste prestatie in CL sinds het Anderlecht van Koller-Radzinski.

En wie een beetje weet heeft van het verleden, weet ook hoeveel titels rsca gekocht heeft. Vraag maar eens naar doelman Kazimierski aan een rijpere Gentenaar.

Nog niet om over naar huis te schrijven voor de 2de grootste stad van Vlaanderen, ik weet het, maar we komen van ver.

We waren overigens met meer dan 9000 man op Tottenham (en ik druk het nog zacht uit) en de bekermatch op Oostende was het zoeken naar 'Kustboys' in het barkoude, uitverkochte stadion op een weekdag'. Ook voor de bekerfinale zal er net niet of net wel gevochten worden, net als de vorige keren (lees: voor de titel). Ik ken er genoeg die nu al teleurgesteld zijn omdat het niks zal zijn.

Eigen lof stinkt, maar ik zie het op niet veel plaatsen gebeuren.

De reden dat er Gent-supporters tussen jullie zullen zitten, is omdat de meesten hun buik vol hebben van de combiregelingen keer op keer. Niets meer, niets minder.
Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Hallo-Tokyo »

Bedankt voor je waardevolle post.
Laten we de gemoederen bedaren en hopen op sportieve match en dat de beste mag winnen.

We mogen ons niet verlagen en verwijzen naar het gedrag van FCB.
Respect voor jullie prestaties.

We zijn de underdog en snakken evenwel naar succes. Onze club en onze fans hebben dat nodig.

We zijn wat opgefokt en lieten ons gaan. Zonder buscombi welkom op onze west tribune.
Niet goedkoop maar wel waar voor jullie geld.

Sportieve groeten
Verrekeskop
Berichten: 426
Lid geworden op: 05 apr 2015, 13:06

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Verrekeskop »

Hallo-Tokyo schreef:Bedankt voor je waardevolle post.
Laten we de gemoederen bedaren en hopen op sportieve match en dat de beste mag winnen.

We mogen ons niet verlagen en verwijzen naar het gedrag van FCB.
Respect voor jullie prestaties.

We zijn de underdog en snakken evenwel naar succes. Onze club en onze fans hebben dat nodig.

We zijn wat opgefokt en lieten ons gaan. Zonder buscombi welkom op onze west tribune.
Niet goedkoop maar wel waar voor jullie geld.

Sportieve groeten
Jezus gast, lik z'n reet nog iets harder anders.
Jebus4life
Berichten: 1232
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Jebus4life »

STVV-fan schreef:You know shit just got real wanneer 2 Japanners blijkbaar ergens onder een waterval, met schijnbaar enkel een hemd en een STVV-shirt aan, staan te bidden tot whatever Boeddistische Goden ze daar hebben, hopend op een zege en PO I.

https://twitter.com/STVV_JP/status/1106549856779198464
:lol: :grappig:

ZIjn er eigenlijk cijfers hoeveel volk in Japan naar onze matchen kijkt?
Plaats reactie