Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Alles over de wedstrijden van STVV

Hoe beleef je STVV - AA Gent ?

Live
55
81%
TV
10
15%
Radio
0
Geen stemmen
Samenvatting achteraf
0
Geen stemmen
Alleen krant
3
4%
 
Totaal aantal stemmen: 68

Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Tompie »

Niet kunnen lijkt soms te snel niet willen als de tegenstander gewoon veel te sterk is.

STVV kon gewoon geen vuist maken vanavond, het kwaliteitsverschil was veel te groot. Dat kan je niet zomaar compenseren met inzet of strijd.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door the fan »

Jones schreef:Geen enkel moment aanspraak kunnen maken op een overwinning. Twee defensieve blunders van Acolatse en Texeira. Die laatste kwam veel te ver mee en liet zijn defensieve taak schieten. Mooi seizoen maar weer net niet zoals al zovaak. Successupporters blijven nu weer achter hun tv.
Playoff 2 moet voor Vloet Kinoshita en co spelminuten opleveren. Testen met het oog op volgend seizoen.
Hallo, dat Tweede doelpunt is wel Botaka,hè!
Damn, ken je niets van voetbal??
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door smol »

Tompie schreef:Niet kunnen lijkt soms te snel niet willen als de tegenstander gewoon veel te sterk is.

STVV kon gewoon geen vuist maken vanavond, het kwaliteitsverschil was veel te groot. Dat kan je niet zomaar compenseren met inzet of strijd.
Tompie ik weet dat je net als ik een liefhebber van Boli bent maar vanavond heb ik me sedert lang nog eens geergerd aan Boli :( . Niet echt bezig met de match meer bezig met alles wat er rond hing.

Los hiervan, Gent was inderdaad een stukje beter als ons, niet onlogisch gezien de budgetten van beide teams :)

Maar ik wil deze match toch nog eens zien met Garcia erbij ...

@ Jones, bij het 2e doelpunt doet Kamada tijdens de vooractie teken naar Botaka dat hij de bal in de voeten wil maar werd hierna onmiddellijk gedekt. Toch speelt Botaka nog in ... ik snap niet wat Tex hieraan kan doen ?? Enkele andere spelers kregen misschien wel nog de kans om een professionele fout te maken onderweg. Maar nogmaals Gent was geen spek voor onze bek vanavond, jammer maar daar moeten we ons bij neerleggen.
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door the fan »

Idd... Botaka moet beter weten en Kamada... sorry JAMAIS fan van geweest!
Speelt enkel voor zichzelf, mekkeren, nooit inzet naar ploeg toe, geloof me... zo iemand ligt nooit goed in de groep!
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Jack »

AA Gent een klasse te sterk en STVV net een van z'n zwakste matchen. Totaal onmondig waren we door het sterke spel van Gent.
Zij vielen snedig aan en raakten er makkelijk door. Wij hebben zo goed als geen kans bij elkaar kunnen spelen.
Eigenlijk is het Anderlecht dat PO1 niet verdiende, 90% van die hun matchen waren niet om aan te gluren. Dit Gent heeft er wel zijn plaats met wat ze sinds nieuwjaar gebracht hebben.
Het is niet in deze match dat we het hebben laten liggen. Verliezen van dit Gent is ook geen schande.
Toch een prachtig seizoen. PO2 heb ik niet de minste interesse in. Ik vrees dat er velen zo gaan denken.

De goals waren wel triest. Eerst Acolatse en dan Botaka.

Maar dé persoon die een eervolle vermelding verdient is De Sart. Hoe je op zo'n cruciale positie op het veld er in kan slagen zo onzichtbaar te zijn...het is me een raadsel hoe hij dat voor mekaar gekregen heeft.
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door smol »

Jack schreef:AA Gent een klasse te sterk en STVV net een van z'n zwakste matchen. Totaal onmondig waren we door het sterke spel van Gent.
Zij vielen snedig aan en raakten er makkelijk door. Wij hebben zo goed als geen kans bij elkaar kunnen spelen.
Eigenlijk is het Anderlecht dat PO1 niet verdiende, 90% van die hun matchen waren niet om aan te gluren. Dit Gent heeft er wel zijn plaats met wat ze sinds nieuwjaar gebracht hebben.
Het is niet in deze match dat we het hebben laten liggen. Verliezen van dit Gent is ook geen schande.
Toch een prachtig seizoen. PO2 heb ik niet de minste interesse in. Ik vrees dat er velen zo gaan denken.

De goals waren wel triest. Eerst Acolatse en dan Botaka.

Maar dé persoon die een eervolle vermelding verdient is De Sart. Hoe je op zo'n cruciale positie op het veld er in kan slagen zo onzichtbaar te zijn...het is me een raadsel hoe hij dat voor mekaar gekregen heeft.
De Sart inderdaad maar offert vele meters op die bepaalde spelers op een wedstrijd niet willen opofferen om hun moment toch maar in de kijker te kunnen zetten. Botaka, Kamada en consoorten doel ik dan op.

Kijk naar de 2e goal vandaag oké Botaka moet die bal niet inspelen, maar Kamada vraagt de bal in de voet. Nadat Botaka inspeelt blijft hij doodleuk stilstaan ipv achter de bal aan te gaan en dit is niet de eerste keer dat Kamada dergelijke acties niet maakt ! Qua discipline en teamspirit kan deze Kamada nog veel leren van bvb Tomi !
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door enerkey »

Jammer dat er geen spanning was. Heel de wedstrijd had je nooit het gevoel dat er iets inzat.
Eigenlijk is dat toch ongelofelijk dat een ploeg als Gent zich het grootste deel van het seizoen zich niet kan opladen en nonchalant speelt. Die van ons hebben er gewoon veel meer voor gedaan, maar uiteindelijk haalt talent dan toch de bovenhand. Zeer knap seizoen van ons. Op naar het volgend.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Brusselmans »

Alain schreef: Tegenstanders weten dat we van achteruit blijven opbouwen
Da's allemaal mooi, maar op 5 meter van de doellijn in de eigen 16 moet je niet BLIJVEN combineren, en paskes naar Steppe geven, dan mag gerust eens weggekeild worden.

Al vaker gezien dat Steppe een bal inspeelt op iemand die redelijk dicht bewaakt wordt. Dat is om problemen vragen. Mag ook gerust eens een verre uittrap geven, dan vermijd je alvast dat probleem als de tegenstander je opjaagt. Die laten het vanzelf wel, en dan kan je WEL weer van achter gaan opbouwen.

Beetje variatie, want de code is gekraakt ....
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door stvvilvoorde »

Pfff wat een ontgoocheling.
Al te beginnen met die lullige cadeau van Acolatse, kan dat echt niet begrijpen, zelfs na dat al ne keer gedaan te hebben tegen Eupen.
Doet dat bij de kadetten en uwe trainer schijt u de huid vol, erna krijgt ge het er nog eens in uw gezicht gewreven van uwe pa in den otto.
Onbegrijpelijk.

Maar zelfs daarzonder tot tien minuten voor tijd hebt ge nog geen schot tss de palen gehad.
Weet niet of we zelfs zonder die lulkoek van acolatse nog kans gemaakt hadden.
Ze konden geen drie goede passes achter elkaar geven, Boli was nergens,...
Ook geweldig in-your-face van Gent om Bezus zo nog ffkes de laatste 5 minuten laten vol te maken.
Dat terwijl Sylla vanop de tribune mocht toekijken, schone transfer dat ge daar gedaan hebt, echt chapeau.
Uwe ploeg is zo sterk als uw bank is, die van ons stelt sinds de winterstop niks meer voor.
Chapeau aan Brys voor wat hij eruit gehaald heeft, die man verdient een standbeeld.
Seizoen is over, PO2 dat kan me nog een beetje boeien als ge net uit een degradatiestrijd komt. Dan voelt dat nog als een overwinning, nu als een lijdensweg van 10 matchen. Misschien dat ik de matchen nog volg op tv, misschien ook niet. Kan me op dit moment geen reet meer schelen.
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door kenniksvanvoetbal »

Jammer, alweer geen reclame voor de vele extra supporters , degene die er toch weer
in geloofden gaan bescheten naar huis zoals altijd !!
Alleen de manier waarop vandaag ,is echt huilen met de pet op..........Elke eerlijke voetballiefhebber kan alleen maar zeggen
dat met het gene vandaag op de plastieke mat werd gelegd door stvv ze inderdaad niks te zoeken hebben in play of 1.
Veel te weinig tot helemaal niets gebracht ......
Proficiat aan Brys ,hij haalde het maximum er uit !
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door kenniksvanvoetbal »

Brusselmans schreef:
Alain schreef: Tegenstanders weten dat we van achteruit blijven opbouwen
Da's allemaal mooi, maar op 5 meter van de doellijn in de eigen 16 moet je niet BLIJVEN combineren, en paskes naar Steppe geven, dan mag gerust eens weggekeild worden.

Al vaker gezien dat Steppe een bal inspeelt op iemand die redelijk dicht bewaakt wordt. Dat is om problemen vragen. Mag ook gerust eens een verre uittrap geven, dan vermijd je alvast dat probleem als de tegenstander je opjaagt. Die laten het vanzelf wel, en dan kan je WEL weer van achter gaan opbouwen.

Beetje variatie, want de code is gekraakt ....
Code gekraakt : neen, geen vragende voetballende speler als Bezus meer die hem komt ophalen ,al weken aant smodderen maar telkens goed afgelopen.
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Brusselmans »

Bekijk de match dan nog maar eens opnieuw, dan zult ge wel snappen wat ik bedoel !
Veel te veel risico in het aanspelen !
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door stvvilvoorde »

Nee dank u, Ik wil zelfs nog geen samenvatting van deze match opnieuw zien.
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door voetballiefhebber »

kenniksvanvoetbal schreef:Jammer, alweer geen reclame voor de vele extra supporters , degene die er toch weer
in geloofden gaan bescheten naar huis zoals altijd !!
Alleen de manier waarop vandaag ,is echt huilen met de pet op..........Elke eerlijke voetballiefhebber kan alleen maar zeggen
dat met het gene vandaag op de plastieke mat werd gelegd door stvv ze inderdaad niks te zoeken hebben in play of 1.
Veel te weinig tot helemaal niets gebracht ......
Proficiat aan Brys ,hij haalde het maximum er uit !
Brys haalde er meer dan het maximum uit. Als je kijkt wie er bij STVV op de bank zat. Heel wat spelers zaten daar voor de winterstop zelfs nog niet. Denk maar aan Sekine, De Bruyn, Janssens. Op Play Sports maakten ze ook de opmerking dat Acolatse voor Nieuwjaar ook maar zelden van de bank geraakte en dat hij nu de fouten maar opstapelt en vaak erg zwak speelt. Af en toe heeft hij eens een opflakkering en speelt hij beter, zoals tegen Charleroi herinner ik me nog. Helaas zijn die matchen in de reguliere competitie dat hij goed was dun gezaaid, zowel vorig seizoen als dit seizoen. Op basis van een sterke PO II vorig seizoen hebben ze hem toch definitief overgenomen van Club Brugge. Die beseft nu nog niet dat hij bij Club niets te zoeken had.
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door miel »

Jack schreef:AA Gent een klasse te sterk en STVV net een van z'n zwakste matchen. Totaal onmondig waren we door het sterke spel van Gent.
Zij vielen snedig aan en raakten er makkelijk door. Wij hebben zo goed als geen kans bij elkaar kunnen spelen.
Eigenlijk is het Anderlecht dat PO1 niet verdiende, 90% van die hun matchen waren niet om aan te gluren. Dit Gent heeft er wel zijn plaats met wat ze sinds nieuwjaar gebracht hebben.
Het is niet in deze match dat we het hebben laten liggen. Verliezen van dit Gent is ook geen schande.
Toch een prachtig seizoen. PO2 heb ik niet de minste interesse in. Ik vrees dat er velen zo gaan denken.

De goals waren wel triest. Eerst Acolatse en dan Botaka.

Maar dé persoon die een eervolle vermelding verdient is De Sart. Hoe je op zo'n cruciale positie op het veld er in kan slagen zo onzichtbaar te zijn...het is me een raadsel hoe hij dat voor mekaar gekregen heeft.
Ik begrijp deze post volkomen als STVV supporter , en ben er grotendeels mee eens .
Wij speelden inderdaad niet onze beste wedstrijd , deels door het spel van Gent en deels door het mindere spel van ons
Het waren inderdaad trieste goals en zeker bij Acolatse waar het licht uitging
Maar ook uw licht is uit Jack , en wat mij betreft ben je een kleine meneer , dat ge het toch presteert een zonde bok te willen zoeken bij een collectieve mindere prestatie
In zulke zever heb ik ook de minste interesse en dat ontgoocheld mij nog meer dan de nederlaag .
Plaats reactie