Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Alles over de wedstrijden van STVV

Hoe beleef je STVV - AA Gent ?

Live
55
81%
TV
10
15%
Radio
0
Geen stemmen
Samenvatting achteraf
0
Geen stemmen
Alleen krant
3
4%
 
Totaal aantal stemmen: 68

Tamas
Berichten: 110
Lid geworden op: 29 jun 2017, 19:07

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Tamas »

smol schreef:
Jack schreef:AA Gent een klasse te sterk en STVV net een van z'n zwakste matchen. Totaal onmondig waren we door het sterke spel van Gent.
Zij vielen snedig aan en raakten er makkelijk door. Wij hebben zo goed als geen kans bij elkaar kunnen spelen.
Eigenlijk is het Anderlecht dat PO1 niet verdiende, 90% van die hun matchen waren niet om aan te gluren. Dit Gent heeft er wel zijn plaats met wat ze sinds nieuwjaar gebracht hebben.
Het is niet in deze match dat we het hebben laten liggen. Verliezen van dit Gent is ook geen schande.
Toch een prachtig seizoen. PO2 heb ik niet de minste interesse in. Ik vrees dat er velen zo gaan denken.

De goals waren wel triest. Eerst Acolatse en dan Botaka.

Maar dé persoon die een eervolle vermelding verdient is De Sart. Hoe je op zo'n cruciale positie op het veld er in kan slagen zo onzichtbaar te zijn...het is me een raadsel hoe hij dat voor mekaar gekregen heeft.
De Sart inderdaad maar offert vele meters op die bepaalde spelers op een wedstrijd niet willen opofferen om hun moment toch maar in de kijker te kunnen zetten. Botaka, Kamada en consoorten doel ik dan op.

Kijk naar de 2e goal vandaag oké Botaka moet die bal niet inspelen, maar Kamada vraagt de bal in de voet. Nadat Botaka inspeelt blijft hij doodleuk stilstaan ipv achter de bal aan te gaan en dit is niet de eerste keer dat Kamada dergelijke acties niet maakt ! Qua discipline en teamspirit kan deze Kamada nog veel leren van bvb Tomi !
De Sart : ik denk dat er niemand zal beweren dat De Sart niet loopt maar … een meter achter de man met de bal / daar waar de bal juist geweest is / bij een tegenstrever tot die de bal krijgt en dan loopt hij ervan weg. Let er eens op hoeveel keer hij op een match aan de bal komt, en dat centraal op het middenveld ! Let er eens op hoeveel keer hij in duel gaat en er überhaupt een wint.
Dat is de sleutel van het hele verhaal, we hebben geen duelkracht meer op ons middenveld : Assamoah doet wat hij kan maar moet het in kracht afleggen, Maee vond ik nog verdienstelijk en vocht voor elke centimeter, De Sart doet dus niks en dat tegen een sterk middenveld als Gent. Daarbij nog twee flanken die niet kunnen/willen, maar vooral niet kunnen verdedigen.
Kamada blijft inderdaad staan maar wat doet Botaka die de shit heeft veroorzaakt, die loopt ook op zijn dooie gemak terug … dat is nog erger.
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door miel »

kenniksvanvoetbal schreef:Jammer, alweer geen reclame voor de vele extra supporters , degene die er toch weer
in geloofden gaan bescheten naar huis zoals altijd !!
Alleen de manier waarop vandaag ,is echt huilen met de pet op..........Elke eerlijke voetballiefhebber kan alleen maar zeggen
dat met het gene vandaag op de plastieke mat werd gelegd door stvv ze inderdaad niks te zoeken hebben in play of 1.
Veel te weinig tot helemaal niets gebracht ......
Proficiat aan Brys ,hij haalde het maximum er uit !
Awel dan , als Brys er dan toch het maximum heeft uitgehaald
Is heel uwe andere litanie overbodig
En deze in één van uw ander posts dat we een Bezus zouden missen al zeker pffff
47 punten haal je niet zomaar en elke eerlijke voetballiefhebber weet dat je met dat aantal punten 2 keer op 3 po1 speelt
Als gij oordeelt op basis van één match , hebben of hadden er nog meer clubs niks te zoeken .
Zeker ben ik ontgoocheld , maar bescheten ga ik niet naar huis , temeer omdat ik vind dat Stvv een puik seizoen heeft gespeeld , en dat ik aanwezig was een seizoen lang en vele matchen heb kunnen genieten .
Inderdaad is het jammer voor de reclame , voor de extra supporters
Maar het is nog veel erger voor de supporters die er altijd zijn ,dat de eendagsvliegen bescheten naar huis gaan maakt mij niet zoveel uit , mag het ?
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Brusselmans »

Zonder een zondebok te zoeken ...
Maar in dit korte filmpje zie je het hele seizoen van Botaka.
Een schitterende aktie, gevolgd door puur egoisme en bal kwijt. Hier zonder doelgevaar, maar al te vaak op zijn flank ...
Was het hier zo moeilijk om de bal aan Tomi te geven, ipv zich dood te gaan lopen aan de cornervlag ?

Hij mag eens een klapke gaan doen met zijne God, die alles voor hem uitstippelt.
Sinds zijn penaltystunt in Oostende hoeft het voor mij niet meer echt met deze speler.
Talent genoeg, zijn ego is echter nog vele malen groter.

Zal de titel van het artikel vervolledigen :
... maar diezelfde speler zet hem onmiddellijk daarna nog meer te kijk.

Een panna is voor mij pas een panna als het vervolg iets oplevert, niet als ge aan de cornervlag de bal over de lijn gaat duwen ....

https://sporza.be/nl/2019/03/17/botaka- ... jke-panna/
Positivo
Berichten: 1853
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Positivo »

Ik heb de emoties wat laten bezinken.
De ploeg was in zijn totaliteit niet op de afspraak.
Het heeft me verbaasd.
Als je ziet hoe er vorige week gespeeld werd en volop kansen gecreëerd tegen Moeskroen die nu ook winnen in Brugge.

Gent verdiende de overwinning, maar niet omdat ze zo spectaculair voetbal speelden toch vooral omdat stvv niets klaar maakte. Bewijs daarvan zijn de doelpunten die het directe gevolg waren van fouten.

We zijn nooit in ons spel geraakt, de verdienste van Gent, maar ik kon me niet van de indruk ontdoen dat niettegenstaande de voorbereiding deze week er toch met weinig vertrouwen gevoetbald werd. Niet het vertrouwen dat we gewend zijn.

Samengevat : De angst om niet te slagen haalde het van de wil om te winnen. Dan ken je het resultaat.
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Mikman »

Dit was het scenario dat te vrezen viel: een moeilijke kalender de laatste speeldagen terwijl de concurrenten tegen kneusjes speelden en dan moéten winnen tegen een ploeg die in de beker en op Brugge al bewees dat ze heel goed hoog druk kunnen zetten, en de spelers hebben om in de omschakeling meteen gevaarlijk te zijn. Was het Gent dat moest winnen, had je een heel ander scenario gehad, geloof me. Want als ze zelf het spel moeten maken, is het dit seizoen maar matig. Dus dat ene punt op Brugge of de vele gemiste kansen in Moeskroen hebben wel degelijk een verschil gemaakt in de afrekening. Of toch over de instelling van beide ploegen in de slotmatch.

Op Antwerp speelden we een schitterende partij, daar geraakten we wel onder die druk uit. Terwijl die hier vorig seizoen ook op indrukwekkende wijze op kracht kwamen winnen. Het verschil tussen knap omschakelen, het gevoel hebben dat je een man meer hebt en de ruimtes vinden, en het gevoel hebben dat je overal net te kort komt, is soms flinterdun. En dan krijg je als snel de indruk dat ze niet willen, dat ze angst hadden, of weet ik veel welke clichés nog allemaal worden boven getoverd. Zelfs de voetbalmachine van Guardiola in Barcelona kon indertijd af en toe slim afgeblokt worden door hoog druk en dan zag het er ook niet uit, ondanks al die sterren. Wij hebben niet de ploeg om een lange bal te gooien. En dat levert soms moeilijke momenten op, zoals Garcia die tegen Brugge te kort terug speelde of Endo in het begin van het seizoen in Beveren. Maar het is ook de reden waarom we een zeer knappe 47 punten behaald hebben, en bijna overal ( Brugge was een uitzondering ) gelauwerd werden omwille van ons positief voetbal. Met twee spitsen die in de dubbele cijfers zitten zonder de penalty's te trappen. Maar onze kwaliteiten tegen die van Gent, dat is geen goeie match voor ons.

Natuurlijk helpt het ook niet als je zo'n knullige tegendoelpunten weggeeft. Niet de eerste keer dat Acolatse dit flikt. En dan mis je Garcia natuurlijk, de best uitvoetballende verdediger in de competitie en een zeer belangrijke schakel in dit systeem, maar blessures horen er nu eenmaal bij. Het trickle down-effect is dat je dan Sankhon naar achter moet trekken en je op het middenveld power en voetballend vermogen moet inleveren. Mmaee was verdienstelijk maar haalt natuurlijk absoluut niet het gewenste niveau. Vorige week was zijn balverlies trouwens de aanleiding voor het tegendoelpunt van Moeskroen ( waar er bij dat tegendoelpunt verdedigend nog veel meer misliep, voor alle duidelijkheid ).

De ontgoocheling zou veel groter geweest zijn moesten we gisteren met een knullig tegendoelpunt in de slotminuten onverdiend verloren hebben. Nu zag je een STVV dat pas na 75 minuten een bal tussen de palen kreeg. Dan heb je niet veel verhaal. Nogmaals herhalen: amper één seizoen geleden was Gent dé titelfavoriet en waren wij gedoemd om niet eens tien punten te halen. We komen van ver. En natuurlijk moet het beter. De transfers moeten veel meer worden afgestemd op de wensen van de trainer. Laten we dat ook niet vergeten: we begonnen dit seizoen met alweer een nieuwe trainer, een 4 op 15 en een systeem dat helemaal anders was dan waar we mee geëindigd zijn. Dat is natuurlijk ook kostbare tijd die is verloren gegaan. Hopelijk kan men volgend seizoen wel eindelijk eens verder bouwen op de fundamenten van het seizoen ervoor. Al moet je natuurlijk wel weer rekening houden met vertrekkers, voetbal is nu eenmaal ook altijd een beetje eeuwig herbeginnen.

Over vertrekkers gesproken: wat Thorup met Bezus deed was heel kleintjes. Allereerst je eigen speler zò vernederen, en ook naar je collega-trainer is dit weinig respectvol. Brys had zonder die wissel ook wel geweten dat er op de Gentse bank meer kwaliteit zat dan dat er bij STVV in de basis stond. Het zijn dit soort dingen dat je vaak ooit vol in je gezicht terug krijgt, Thorup had beter moeten weten.

Ik vond de sfeer gisteren op Oost wel goed. Veel mensen die betrokken meededen en Noord dat zijn rol als sfeermotor goed invulde. Als het slecht is zeggen we het altijd, als het goed is zeggen we het ook. Natuurlijk zit je niet met de ideale mix in de vakken op Oost, met supporters die actief mee supporteren en anderen die er passief bijzitten. Daar moet aan gewerkt worden, als je meer abo's hebt ipv occasionele toeschouwers in sommige vakken dan gaat het al beter. En ook overkoepelend moet het beter: de communicatie - ticket- en commercieel verantwoordelijken die de afgelopen weken niet bepaald de beste beurt maakten, en niet verder kwamen dan "we overwegen" , "we denken erover na" maar met weinig concreet op de proppen kwamen. Nogmaals: in die functies heb je niets aan een 9-to-5-mentaliteit. Dat houdt de groei van de club tegen. Net zoals je je voor de zoveelste keer vragen kan stellen met de relevantie van het Supportersverbond en zijn aanhangsels. Wat doén die? Een paar gekleurde ( afgebleekte) plastic hesjes in Noord, bijna letterlijk een sfeeractie van den Aldi. Terwijl je gisteren toch echt wel dé setting had om er wat van te maken. Maar het was business as usual, 9-to-5 dus.
Het viel me gisteren ook op toen ik over de spoorwegbrug naar het stadion liep hoe weinig mensen iets geel aangetrokken hadden. Ik denk dat wij echt de club zijn waar de supporters zich visueel het minst vereenzelvigen met hun ploeg, terwijl geel toch net een kleur is die heel hard opvalt. Is het dan zo moeilijk om vooraf even op te roepen dat iedereen wat geel aantrekt, zoals ooit voor de match op Tienen gedaan werd? Dat kost toch geen moeite, enkel wat inzicht.


Voor Brys is het seizoen mislukt. Het siert hem. De ambitie is er, het is ooit anders geweest. Maar toch mogen we niet vergeten dat het een fantastische prestatie is om 47 punten te halen, en het hadden er echt nog wel meer kunnen zijn hadden we niet het imago van kleine club gehad.
Beter dan Brepoels ook deed, in lijn met wat Mathijssen hier deed ( die haalde 46 punten uit 30 matchen in zijn eerste seizoen ).
En play-off 2 doet er wel degelijk toe. De groep waar we inzitten valt zowel qua afstand als qua sportieve tegenstand mee. In de reguliere competitie toonden we dat we meer kwaliteit hebben dan hun. Dus de groep winnen en dan thuis mogen spelen tegen de winnaar van de andere groep, waar geen enkele tegenstander zit die kan flikken wat Gent gisteren deed, moet het doel zijn. En dan met een winning mood tegen een PO1-tegenstander die alles te verliezen heeft. Het zou zelfs zomaar opnieuw AA Gent kunnen zijn...
Willy Roelands
Berichten: 171
Lid geworden op: 27 mei 2016, 19:35

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Willy Roelands »

:geel: :stvv: AA Gent mag zich gelukkig prijzen dat ze het voordeel hadden van het kunstgrasveld!
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Mikman »

Nog iets over PO2: niemand is daar gelukkig mee, maar als je dat op voorhand al opgeeft komen daar alleen maar vodden van. Zeggen dat je dat als voorbereiding ziet op volgend seizoen is absurd, want je weet niet eens met welke spelers je volgend seizoen gaat spelen. En waarom speel je dan volgend seizoen nog een voorbereiding? Lokeren bewees trouwens dat het ene seizoen in PO2 het andere niet is.

Neen, zeggen dat PO2 een voorbereiding is, is gewoon een flauw excuus zoeken om niet moeten te presteren. Als je ambitie en winnaarsmentaliteit wil uitstralen, moet je dat iedere week doen, óók in PO2. Je kan als supporter ook niet klagen dat je spelers een gebrek aan winnaarsmentaliteit hebben, maar tegelijkertijd zelf wel (fysiek dan wel mentaal) afhaken voor PO2. "Winnaars zijn verliezers die nooit opgeven" had een befaamd iemand hier ooit in zijn onderschrift staan ( al denk ik dat hij ironisch genoeg intussen zelf wel afgehaakt heeft ).
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door kenniksvanvoetbal »

miel schreef:
kenniksvanvoetbal schreef:Jammer, alweer geen reclame voor de vele extra supporters , degene die er toch weer
in geloofden gaan bescheten naar huis zoals altijd !!
Alleen de manier waarop vandaag ,is echt huilen met de pet op..........Elke eerlijke voetballiefhebber kan alleen maar zeggen
dat met het gene vandaag op de plastieke mat werd gelegd door stvv ze inderdaad niks te zoeken hebben in play of 1.
Veel te weinig tot helemaal niets gebracht ......
Proficiat aan Brys ,hij haalde het maximum er uit !
Awel dan , als Brys er dan toch het maximum heeft uitgehaald
Is heel uwe andere litanie overbodig
En deze in één van uw ander posts dat we een Bezus zouden missen al zeker pffff
47 punten haal je niet zomaar en elke eerlijke voetballiefhebber weet dat je met dat aantal punten 2 keer op 3 po1 speelt
Als gij oordeelt op basis van één match , hebben of hadden er nog meer clubs niks te zoeken .
Zeker ben ik ontgoocheld , maar bescheten ga ik niet naar huis , temeer omdat ik vind dat Stvv een puik seizoen heeft gespeeld , en dat ik aanwezig was een seizoen lang en vele matchen heb kunnen genieten .
Inderdaad is het jammer voor de reclame , voor de extra supporters
Maar het is nog veel erger voor de supporters die er altijd zijn ,dat de eendagsvliegen bescheten naar huis gaan maakt mij niet zoveel uit , mag het ?
Carnaval en verloren maandag is voorbij ! zet uwe roze bril af en zie de zaken zoals ze zijn aub...
Men zaagt hier alweer een gans seizoen over toeschouwersaantallen , wel gisteren kon een echte propaganda match worden voor de verdere toekomst ...volkomen mislukt .dus kom geen zaag meer spannen over pijn aan de ogen als je naar de lege plaatsen kijkt.
47 punten haal je niet zomaar inderdaad vandaar ik ook zeg een geslaagd seizoen met een max uit de groep gehaald.
en Miel uwe letanie is verschillende regels langer dan de mijne ! dat je met 47 p geen play of 1 speelt zegt heel veel over de kloof die er momenteel is ,kijk gewoon naar de punten die de anderen halen.Je moet geen zaag spannen dat je 2 keer op 3 met 47 p play of 1 speelt .
En als laatste : als er geld aan te pas komt komt iedereen ,dan spelen ze zelfs op asfalt !! He Miel . (Morioka)
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Jacques »

Lag het eraan dat wij niet op de afspraak waren? Lag het eraan dat Gent zeer sterk was en uitstekend druk zette? Een combinatie van de twee? De conclusie is hoe dan ook dat de sterkste ploeg gisteren won en daardoor verdiend PO1 haalt. Het is een schijtclub, met twee dikkoppen aan het roer, een lul op de bank en een fooraap in de goal, maar wel de ploeg die gisteren verdiende te winnen. C'est la vie, helaas.

PO2, mja, daar moeten we maar weer het beste van zien te maken, ook al staat m'n kop er nu niet naar. De zeer magere troost is dat we gelukkig nog de "leukere" poule van de twee hebben. Maar dat is blij zijn met een dooie mus.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: RE: Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Jack »

miel schreef:
Jack schreef:AA Gent een klasse te sterk en STVV net een van z'n zwakste matchen. Totaal onmondig waren we door het sterke spel van Gent.
Zij vielen snedig aan en raakten er makkelijk door. Wij hebben zo goed als geen kans bij elkaar kunnen spelen.
Eigenlijk is het Anderlecht dat PO1 niet verdiende, 90% van die hun matchen waren niet om aan te gluren. Dit Gent heeft er wel zijn plaats met wat ze sinds nieuwjaar gebracht hebben.
Het is niet in deze match dat we het hebben laten liggen. Verliezen van dit Gent is ook geen schande.
Toch een prachtig seizoen. PO2 heb ik niet de minste interesse in. Ik vrees dat er velen zo gaan denken.

De goals waren wel triest. Eerst Acolatse en dan Botaka.

Maar dé persoon die een eervolle vermelding verdient is De Sart. Hoe je op zo'n cruciale positie op het veld er in kan slagen zo onzichtbaar te zijn...het is me een raadsel hoe hij dat voor mekaar gekregen heeft.
Ik begrijp deze post volkomen als STVV supporter , en ben er grotendeels mee eens .
Wij speelden inderdaad niet onze beste wedstrijd , deels door het spel van Gent en deels door het mindere spel van ons
Het waren inderdaad trieste goals en zeker bij Acolatse waar het licht uitging
Maar ook uw licht is uit Jack , en wat mij betreft ben je een kleine meneer , dat ge het toch presteert een zonde bok te willen zoeken bij een collectieve mindere prestatie
In zulke zever heb ik ook de minste interesse en dat ontgoocheld mij nog meer dan de nederlaag .
Stel je niet aan!
Waarom zou ik wel niet mogen benadrukken wie ik de slechtste vond? Omdat hij na een training vriendelijk is tegen jou?

Het was collectief gene vette inderdaad, maar ik vond sommige spelers, bijvoorbeeld Tomiyasu, wel hun niveau halen. Dan mag ik toch zeggen wat ik denk van De Sart?

Kilometers lopen allemaal goed en wel, en daar zullen inderdaad wel wat nuttige kilometers tussen zitten, maar op die positie verwacht ik toch ook wel dat je eens een bal raakt en een duel aangaat. Anders lijkt het al snel op achter de feiten aanlopen.
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Franz »

Zeer eigenaardig gisteren: na zowat 1 minuut spelen wist je al dat het niet zou lukken...
en dat werd dan vervolgens nog 89 minuten (meer dan) bevestigd.
Ons middenveld werd (opnieuw) overlopen, Mmaee was de enige die af en toe een duel won...
Asamoah was onzichtbaar, De Sart liep vrolijk uit het duel.
Zo bleef de druk op onze 3 verdedigers voortdurend erg hoog: door het feit dat Gent met 3 aanvallers speelde en door hun opkomende middenvelders die slecht werden opgevangen door onze middenvelders.
Onze twee vleugels Acolatse en Botaka waren defensief van geen nut,
offensief probeerde Botaka wel wat te forceren, maar zijn passing was zoals zo dikwijls zelden op maat.
We geraakten met ons vloeiend spel van looplijnen en combinatievoetbal tot aan hun grote rechthoek,
om daar kordaat gestuit te worden (regelmatig foutief, we haalden wel 10 vrije trappen daar).
Kamada en Boli konden niets klaarmaken voor doel, ze geraakten er gewoonweg niet.
Voor mij spijtig dat Brys niet voor meer power centraal in het middenveld opteerde... (De Sart vervangen door Vloet of Tomi of Sankhon)... het werd toch té veel een herhaling van de bekermatch met dezelfde tactische problemen die terug opdoken.
Al bij al een ferm seizoen, met veel plezier!
Proficiat aan de staf en de spelers en de nieuwe Japanse leiding!
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Franz »

Op 1 minuut van het einde toonde coach Thorup zich van zijn aller-aller-aller-kleinste kant door Bezus nog op te brengen.
Onwaardig!
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
PDG
Berichten: 8
Lid geworden op: 12 feb 2016, 10:42

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door PDG »

Niks aan te doen. Gent was beter en overpowerde ons volledig. Zag Gent exact hetzelfde doen als wat Genk hier deed. Superhoog druk zetten. We raakten er tegen Genk ook niet onderuit en toen deed Garcia wel mee. Hem hebben we imo gisteren toch wel erg gemist. Onze best uitvoetballende verdediger. We kunnen voetballen, ook onder druk (cfr. match op Antwerp), maar Gent leek gisteren eerder op een tsunami dan op een voetbalploeg... Sterk werk. En hier waren de Kanaries niet tegen opgewassen.

Daar bovenop was het zo'n match waarbij geen enkele bal goed wou vallen. Niks lukte, maar niks viel ook mee... Voldoende inzet van de spelers, maar in tegenstelling tot andere partijen konden we Boli niet bereiken op een manier waarbij hij de bal even kon bijhouden. En dan krijgen we het moeilijk. Daarbovenop onze aanvallende flanken die nooit aan aanvallen konden denken...

Ach, zoals Mikman aanhaalde. Misschien, misschien, misschien kunnen we die wissel van Bezus nog wraken in de finale tegen PO1-ploeg. Laat ons hopen. Vooruit STVV
Tournée Générale, mijn gedacht!!! :beer:
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Franz »

Het stoort me wel aan Brys dat hij steeds de nadruk legt op 'we zijn ons eigen spel blijven spelen'.
Als blijkt dat je met dat 'eigen spel spelen' de match nooit zal winnen,
dan moet een goede coach het over een andere boeg gooien...
Dat gebeurde niet tegen 10 en 9 man op Moeskroen,
dat gebeurde gisteren ook niet tegen de power van Gent...
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Verrekeskop
Berichten: 426
Lid geworden op: 05 apr 2015, 13:06

Re: Speeldag 30 : STVV - AA Gent (17 maart 20:00)

Bericht door Verrekeskop »

Jones schreef:Geen enkel moment aanspraak kunnen maken op een overwinning. Twee defensieve blunders van Acolatse en Texeira. Die laatste kwam veel te ver mee en liet zijn defensieve taak schieten. Mooi seizoen maar weer net niet zoals al zovaak. Successupporters blijven nu weer achter hun tv.
Playoff 2 moet voor Vloet Kinoshita en co spelminuten opleveren. Testen met het oog op volgend seizoen.
Om successupporters te hebben moeten er eerst successen zijn, ik zie ze niet.
Plaats reactie