Play-off II

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Play-off II

Bericht door Jacques »

Het is goed dat er een interlandbreak tussen zat. Ik kan me inbeelden dat sommigen hun hoofd een paar dagen niet naar voetbal stond. Hoe we voor de dag komen in PO2 zal afhangen van de weerbaarheid van de groep en de kwaliteiten van Brys als motivator. Ik ga ervan uit dat men als club er wel voor wil gaan. Terug opstaan na een uppercut is ook deel van het leerproces en PO2 is -met een fameuze omweg- nog steeds een kans op Europees voetbal, waar sommige spelers van droomden. Maar als club de ambitie uitspreken is een zaak, als groep er nog eens 10 (+ 2 hopelijk) matchen volledig voor gaan een andere.
Overdrijven is een kunst
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Play-off II

Bericht door Mikman »

Verplichte buscombi voor STVV-Charleroi. Dus ook geen ticketverkoop op de wedstrijddag zelf. Wie verzint zoiets in godsnaam? En worden die mensen ooit ter verantwoording geroepen? :bat: ( buscombi invoeren is geen verantwoordelijkheid nemen maar ze net compleet afschuiven want je ontmoedigt mensen om naar de wedstrijd te gaan, dus het zou maar logisch zijn indien de veiligheidsverantwoordelijken dan ook geen premies en andere extra's uitbetaald krijgen )

Ze kunnen dat geld dan misschien investeren in een cursus Nederlands:
Er worden geen rugzakken toegelaten in het stadion. Ook handtassen groter dan een A4-formaat worden gebannen uit het stadion. Dit omwille van veiligheidsmaatregels
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Play-off II

Bericht door Jacques »

Huh?! Dus in competitie, in volle strijd voor PO1, was er geen combi, maar voor een match in PO2 op een zondagmiddag wel? Wie verzint die onzin? :zot:
Overdrijven is een kunst
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Play-off II

Bericht door voetballiefhebber »

Slechte generale repetitie blijkbaar vandaag. 5-2 verloren tegen Eupen staat te lezen op voetbalkrant.
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Play-off II

Bericht door stvv'er »

Er zal zondag sowieso al weinig volk komen, en met gesloten loketten zullen het er nog minder zijn. Dat gaat een verschil zijn vergeleken met 2 zondagen terug !
Mobius
Berichten: 281
Lid geworden op: 20 okt 2010, 10:53

Re: Play-off II

Bericht door Mobius »

Bij Play Sports ook de plezanste thuis precies https://www.facebook.com/14396374563038 ... 803756991/
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Play-off II

Bericht door Dreke »

Mobius schreef:Bij Play Sports ook de plezanste thuis precies https://www.facebook.com/14396374563038 ... 803756991/
Toch altijd lekker om een Facebookaccount te moeten hebben om content te kunnen zien...
A loyal football fan only supports the shirt...
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Play-off II

Bericht door enerkey »

Dreke schreef:
Mobius schreef:Bij Play Sports ook de plezanste thuis precies https://www.facebook.com/14396374563038 ... 803756991/
Toch altijd lekker om een Facebookaccount te moeten hebben om content te kunnen zien...
Afbeelding
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Play-off II

Bericht door enerkey »

Los daarvan heb eigenlijk nog nooit POI gevolgd buiten dat jaar dat STVV meedeed. Die PO heeft me nooit aangesproken. Volg liever gewoon dan de ontknoping van standaard competities.
Mobius
Berichten: 281
Lid geworden op: 20 okt 2010, 10:53

Re: Play-off II

Bericht door Mobius »

enerkey schreef:Los daarvan heb eigenlijk nog nooit POI gevolgd buiten dat jaar dat STVV meedeed. Die PO heeft me nooit aangesproken. Volg liever gewoon dan de ontknoping van standaard competities.
Het is toch frapant dat wij altijd en overal lijken belachelijk gemaakt te moeten worden (die zin lijkt niet echt goed maar you get the point). Het leven van een STVV supporter: Hard maar het is en blijft je club he ;-)
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Play-off II

Bericht door Dreke »

Bwa. In dat schema worden de Smurfen er ook lekker door gehaald, hoor. Traditionsverein van mijn botten.

STVV-supporter zijn is één grote levensles. Ik heb mijn zoon niet Sue genoemd zoals in het nummer van Johnny Cash. Die zal (zeker waar wij wonen) in zijn eentje moeten opboxen tegen al die Kakkers, Oowaagellers en andere mauven. Of nog erger, van die mormels die vandaag voor Genk, morgen voor Brugge en overmorgen voor Standard zijn.

Nee nee, we are the chosen ones.

:-)
A loyal football fan only supports the shirt...
pat@
Berichten: 1066
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Play-off II

Bericht door pat@ »

Na één match kunnen we nu al concluderen dat er in onze groep minder hard gestreden, qua intensiteit in de matchen zelf, zal worden dan in de andere groep. Union wint zijn eerste match en zal de meeste thuismatchen een gesel zijn voor iedere ploeg. Dan heb je daar nog 3 ploegen die ieder 4 derbymatchen voor de kiezen geschoven krijgen. In onze groep zal het waarschijnlijk gewoon gaan tussen ons en Charleroi. Eupen is volgens mij iets te wispelturig om in 10 matchen mee te doen voor groepswinst. Aan het einde van de week kan je al 4 punten voor staan op de tweede in de poule.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Play-off II

Bericht door stvvilvoorde »

Ik hou meer rekening met Eupen dan met Charleroi.
Volgende speeldag zal al veel zeggen want dan is het al Eupen-Charleroi.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Play-off II

Bericht door Jacques »

Ik geloof niet in Eupen. Te plat. In de competitie tweemaal terecht met 4-1 gewonnen. Als we die niet achter ons kunnen houden, zal het aan onszelf liggen. In die optiek zou het misschien niet eens zo slecht zijn als Eupen minstens een punt pakt tegen Charleroi.
Overdrijven is een kunst
Plaats reactie