PO II Speeldag III: KVC Westerlo - KSTVV

Alles over de wedstrijden van STVV
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: PO II Speeldag III: KVC Westerlo - KSTVV

Bericht door smol »

Voor zij die hier al dachten dat het een walk-over zou worden in deze groep ... vergeet dit maar. Met deze mentaliteit ga je het iedere wedstrijd nog moeilijk krijgen. Misschien is deze puntendeling wel een goed signaal naar de groep toe !
3 wissels vandaag geen enkele bleek beter te zijn dan wat er op het veld stond :( . Ik blijf het onbegrijpelijk vinden dat een Vloet zijn kans eens niet krijgt zeker bvb na het uitvallen van Endo had ik Vloet verwacht in het middenveld.
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: PO II Speeldag III: KVC Westerlo - KSTVV

Bericht door Vouch »

smol schreef:

De handspel komedie begint echt wel de spuigaten uit te lopen. Op Genk-Gent was het ook al zover. Het gaat komen zoals in het hockey dat men gaat mikken op arm en handen om een penalty af te dwingen
.
100 % mee akkoord! Maar misschien is dat dan ook het voordeel van de duidelijkheid, tegen de hand (of arm) is penalty. Maar dan moet het wel de richtlijn worden voor iedereen en altijd, en niet naar gelang de VAR of scheidsrechter het dunkt.
Henkie-1984
Berichten: 263
Lid geworden op: 22 jul 2017, 19:28

Re: PO II Speeldag III: KVC Westerlo - KSTVV

Bericht door Henkie-1984 »

Die zwartje truitjes zouden ze beter opbranden. Ik denk niet dat we daar al 1 goede wedstrijd in gespeeld hebben...
2-2 tegen Westerlo, is uiteindelijk zeer zwak, maar uiteindelijk heb je nog geluk dat je die penalty kreeg.
Het zal komende thuismatch toch beter moeten.
Mss eens starten zonder De Sart... met 10 man.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: PO II Speeldag III: KVC Westerlo - KSTVV

Bericht door Tompie »

Henkie-1984 schreef:Die zwartje truitjes zouden ze beter opbranden. Ik denk niet dat we daar al 1 goede wedstrijd in gespeeld hebben...
2-2 tegen Westerlo, is uiteindelijk zeer zwak, maar uiteindelijk heb je nog geluk dat je die penalty kreeg.
Het zal komende thuismatch toch beter moeten.
Mss eens starten zonder De Sart... met 10 man.
Heb jij thuis een foto van De Sart waar je dagelijks met een mes in steekt? De haat zit diep precies. :D

De Sart is zeker niet onze sterkste maar ook niet de zwakste schakel over heel het seizoen bekeken. Van mij mag en moet het zelfs meer zijn op die positie, maar er hebben echt al heel wat mindere goden onze clubkleuren verdedigd.

Globaal bekeken waren onze eerste drie wedstrijden in PO2 echt niet zo geweldig. Toch pakken we 7 op 9 en doen we gewoon mee voor de groepswinst.

Zonder Boli, Steppe en Garcia en met de vertrekkers in de winterstop in het achterhoofd, sta je ook met een heel ander elftal te spelen natuurlijk.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: PO II Speeldag III: KVC Westerlo - KSTVV

Bericht door Mikman »

Zeer zwakke eerste helft, betere tweede. Zeer zorgwekkend dat we de vierde match na elkaar zo vroeg op achterstand komen.
Penalty die we kregen was een lachertje, die gele kaart zelfs gênant. Vergelijk eens met de strafschop die Gent niet krijgt op Genk in de slotminuut; ik snap er niets meer van. Dat Botaka deze penalty mist vind ik nog aanvaardbaar: het was zijn bedoeling om door het midden te trappen, het was geen fantasietje zoals in Oostende. Maar volgende keer toch maar gewoon in de kruising zoals tegen Beerschot-Wilrijk!

Kamada was outstanding, zoals al de hele PO2 en eigenlijk sinds de match op Moeskroen ( tegen Gent was hij de enige op niveau ). Asamoah is, zoals Tompie ook zegt, uit vorm en dat laat zich gevoelen. Van Endo snap ik minder en minder dat hij international is. Als verdediger bij een WK-deelnemer dan nog. Als je dan Ito ziet flitsen bij Genk, wat een niveau-verschil. En Kinoshita is het echt niet hoor mannen. Zoals zijn overbuur Petrov bij Westerlo: groot, behoorlijk snel en veel inzet, maar geen inzicht, geen overzicht en ondermaatse techniek. Dan geraak je niet ver op het hoogste niveau.

Mooie geste van Abrahams om niet te juichen, maar voor mij hoeft dat helemaal niet. Hij speelt nu voor een andere club,dan mag hij gerust blij zijn dat hij scoort zolang het vieren maar niet provocerend is.


7 op 9 is niet verkeerd, al had het 9 op 9 moeten zijn. Want als je de groep wil winnen moet je toch twee keer uit winnen en dat doe je maar best tegen de ( weliswaar nu nog gemotiveerde ) 1B-ploegen. Het grootste gevaar zal toch van Charleroi blijven komen, als die morgen Eupen opzij zetten. Die zes punten van Oostende zijn een (on)gelukje, die gaan echt niet meedoen voor de groepszege.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: PO II Speeldag III: KVC Westerlo - KSTVV

Bericht door Jones »

Wat ik vooral onthou was wat de Westelfans scandeerden : "Amaij men kloewete, is dá nà ieëste klás"
En gelijk hadden ze. Wat een zwak middenveld van ons en dan een wonde die openreed doordat net Abrahams ons lik op stuk gaf.
Van langendonck pakt wel een punt door de bal uit de kruising te ranselen. Leuk verplaatsinkske. Net als Eupen eerder dit jaar.
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: PO II Speeldag III: KVC Westerlo - KSTVV

Bericht door Jan Bulder »

Jones schreef:Wat ik vooral onthou was wat de Westelfans scandeerden : "Amaij men kloewete, is dá nà ieëste klás"
Dat zegt veel meer over het niveau van de 1B-ploegen, dan over ons. Wij weten dat we een heel degelijk seizoen achter de rug hebben, momenteel niet geweldig spelen en enkele basisspelers missen. En dan pakken we nog vrij eenvoudig 4 op 6 op verplaatsing bij 2 kopploegen uit 1B.
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: PO II Speeldag III: KVC Westerlo - KSTVV

Bericht door enerkey »

Ik ben blij dat Abrahams zich zo goed getoond heeft. Penalty op hem gemaakt, assist én goal. Dat gunde ik hem van ganser harte. Kijk er al naar uit om hem terug op Stayen te zien voor de terugwedstrijd.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: PO II Speeldag III: KVC Westerlo - KSTVV

Bericht door Jones »

Op de samenvatting geen beeld van het schot in de kruising van ik dacht Sankhon of Sylla
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: PO II Speeldag III: KVC Westerlo - KSTVV

Bericht door Jones »

Jan Bulder schreef:
Jones schreef:Wat ik vooral onthou was wat de Westelfans scandeerden : "Amaij men kloewete, is dá nà ieëste klás"
Dat zegt veel meer over het niveau van de 1B-ploegen, dan over ons. Wij weten dat we een heel degelijk seizoen achter de rug hebben, momenteel niet geweldig spelen en enkele basisspelers missen. En dan pakken we nog vrij eenvoudig 4 op 6 op verplaatsing bij 2 kopploegen uit 1B.
Tuurlijk maar zij oordeelden op basis van deze match he. De eerste helft waren we zeer zwak en konden geen vuist maken. De tweede helft was beter.
Laat ons hopen dat we tegen Oostende Steppe en Boli recupereren. Garcia zal nog wel een paar weken duren.
Kinoshita komt techniek en snelheid tekort. De sart en Endo en Asamoah waren de zwakkere schakels vandaag.
Na de match scandeerden de Truiense supporters minutenlang de naam Abrahams. Hij kwam dan ook -sympathiek als hij is-de Truiense achterban persoonlijk groeten.
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: PO II Speeldag III: KVC Westerlo - KSTVV

Bericht door enerkey »

Jones schreef:
Jan Bulder schreef:
Jones schreef:Wat ik vooral onthou was wat de Westelfans scandeerden : "Amaij men kloewete, is dá nà ieëste klás"
Dat zegt veel meer over het niveau van de 1B-ploegen, dan over ons. Wij weten dat we een heel degelijk seizoen achter de rug hebben, momenteel niet geweldig spelen en enkele basisspelers missen. En dan pakken we nog vrij eenvoudig 4 op 6 op verplaatsing bij 2 kopploegen uit 1B.
Tuurlijk maar zij oordeelden op basis van deze match he. De eerste helft waren we zeer zwak en konden geen vuist maken. De tweede helft was beter.
Laat ons hopen dat we tegen Oostende Steppe en Boli recupereren. Garcia zal nog wel een paar weken duren.
Kinoshita komt techniek en snelheid tekort. De sart en Endo en Asamoah waren de zwakkere schakels vandaag
Die van Westel jennen gewoon graag. Een groot calimero gehalte denk ik. Herinner mij nog de play downs om rechtstreekse degradatie te vermijden. "In 2de klasse is het ook plezant" schandeerden ze. Terwijl zij zelf met een been in 2de stonden. Waarop wij: "Samen naar 2de klas ole ole ole". En zo geschiedde later ook :lol:
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: PO II Speeldag III: KVC Westerlo - KSTVV

Bericht door toyotacorolla »

Zwakke match.
Een paar spelers dienen uit de ploeg.
De fratsen van Botaka beginnen serieus op de zenuwen te werken.
metser
Berichten: 355
Lid geworden op: 26 sep 2016, 17:21

Re: PO II Speeldag III: KVC Westerlo - KSTVV

Bericht door metser »

Was in het kuipje. Wat een zwakke match weeral . Er zijn enkele spelers die dringend aan een wissel toe zijn, die werkelijk te zwak zijn momenteel. Ik denk hierbij aan ceballos, desart ,asamoah en zeker aan endo ! Hebben wij dan werkelijk niks op de bank, slechter kan gewoon niet ! Met het nodige geluk en een zeer goede pierard kom je weg met een onverdiend punt. Beste man in de match was abrahams, een speler die niet goed genoeg was voor de staf.....wat een vegissing ! Heb vannacht de match van Genk nog gezien, wat een verschil met onze match, daarvoor ga je naar een stadion!!!!
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1417
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: PO II Speeldag III: KVC Westerlo - KSTVV

Bericht door zipke373 »

metser schreef:Heb vannacht de match van Genk nog gezien, wat een verschil met onze match, daarvoor ga je naar een stadion!!!!
Daarom is PO1 halen zo belangrijk...dan zag je nu zo 3 matchen week van ons ploeg... er waren er een aantal aan het spelen voor een transfer, en nu zijn de spotlights weg. Vanmorgen op het nieuws enkel de uitslag van PO1 op de radio. PO2 is bezigheidstherapie.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: PO II Speeldag III: KVC Westerlo - KSTVV

Bericht door Halenaar »

Gisteren toch wel een bijzonder leuke avond gehad in het uitvak. Schitterende sfeer, en inderdaad helemaal het kuipje overvallen...lang geleden dat ik me nog zo geamuseerd heb :)

Wat een immens respect trouwens voor Abrahams. Twee keer scoren tegen ons, en toch nog harder bezongen worden door de Truiense fans dan het Westerlo publiek. Voor hem zal het wel een schitterende avond zijn geweest :) kwam ook nog het STVV publiek begroeten na afloop. Zo'n moment heb ik nog nooit meegemaakt in België.

Over de match zelf: als heel het middenveld bijzonder zwak acteert, Botaka weer eens een slechte match speelt en Ceballos het ook alweer maar matig deed, weet je dat het moeilijk word :mrgreen: maar geen onverdiend punt, zegt ook weer veel over het niveau in tweede.

Tomiyasu gisteren weer trouwens met een paar klasseflitsen...kerel heeft nog geen enkele slechte match gespeeld voor ons ondanks zijn debuutseizoen en leeftijd. Quasi ongezien.
Plaats reactie