PO II Speeldag III: KVC Westerlo - KSTVV

Alles over de wedstrijden van STVV
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: PO II Speeldag III: KVC Westerlo - KSTVV

Bericht door STVV-fan »

Als de 2 beste spelers bij Westel een ex-kanarie en de keeper waren, weet je op zich wel genoeg over de kwaliteit van Westerlo.

Over het algemeen was de match uitermate enerverend.

Enige lichtpunt: de enige die tot nu toe swingt in PO II is Kamada.
Hopen dat Boli tegen Oostende kan meedoen en dan gas geven.

Kinoshita. Tja. Het is natuurlijk aan ons om de valkuil te vermijden dat we hem te zeer met Boli gaan vergelijken.
Maar als je zo groot bent heb ik toch een aantal verwachtingen.

1) EEN kopduel winnen. Want het lijkt alsof zijn timing telkens totaal fout zat (of hij raakt niet van de grond).
2) Balleke bijhouden met rug naar doel. Het lijkt alsof de spits veeeeeel te frèle is om dit te kunnen.
Johan
Berichten: 405
Lid geworden op: 10 jan 2011, 13:54

Re: PO II Speeldag III: KVC Westerlo - KSTVV

Bericht door Johan »

spelen al het ganse seizoen met negen man tegen elf. Desard blijft erin staan en die Endo ,wat is dat een mossel. Trainer weigert in te grijpen en zwijgt nog liever spelers als Vloet en Sylla en Debruyn dood dan in te grijpen. En dan verwondert zijn dat ge voor slechts 3000 man speelt thuis.Iedereen klaagt over Endo, Desard en andere Ceballossen. Volhard in de boosheid blijkbaar.
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: PO II Speeldag III: KVC Westerlo - KSTVV

Bericht door voetballiefhebber »

Wat ik niet snap is dat ze onlangs het contract van Wolke Janssens nog met 1 seizoen hebben verlengd. Voor de winterstop zat hij nooit in de selectie. Na een aantal vertrekkers kwam hij op de bank terecht en kreeg hij nauwelijks enkele minuten om in te vallen. Nu in PO II krijgt Kinoshita de voorkeur op hem. Dan begrijp ik totaal niet dat die jongen een contractverlenging krijgt, tenzij als bankzitter om aan genoeg Belgen te komen volgend seizoen.

Ik hoop ook dat we in deze PO II eens kunnen zien wat die Vloet eventueel kan.
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: PO II Speeldag III: KVC Westerlo - KSTVV

Bericht door STimVV »

voetballiefhebber schreef:Wat ik niet snap is dat ze onlangs het contract van Wolke Janssens nog met 1 seizoen hebben verlengd.
....
Dan begrijp ik totaal niet dat die jongen een contractverlenging krijgt, tenzij als bankzitter om aan genoeg Belgen te komen volgend seizoen.
.
Ik denk dat je het dan wel begrijpt.
Gisteren 8 (voetbal)belgen.
Pirard, reservekeeper, DeBruyn, DeSart, Mmaee, Janssens, Botaka, Asamoah. Geweldig veel kwaliteit zit daar niet tussen... En als er daarvan iets vertrekt heb je niet veel speling meer. Bovendien moeten er minstens 2 homegrownplayers bij zijn. (DePetter, Steppe, Boli ontbreken momenteel wel, maar dat er spelers ontbreken zal altijd wel het geval zijn, dat moet je in ieder geval incalculeren)
Ik zie daarom ook graag een 2tal belgische 'zekerheden' komen zoals Hairemans of Schoofs, zodat we niet verplicht zijn om tekortkomers zoals Wolke en DeBruyn op de bank te moeten zetten.
omeloe
Berichten: 1157
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: PO II Speeldag III: KVC Westerlo - KSTVV

Bericht door omeloe »

Halenaar schreef: Tomiyasu gisteren weer trouwens met een paar klasseflitsen...kerel heeft nog geen enkele slechte match gespeeld voor ons ondanks zijn debuutseizoen en leeftijd. Quasi ongezien.
Sinds zijn terugkeer van de Asia-cup , vind ik hem minder presteren . Bij het tweede doelpunt van Westerlo gaat hij in de fout . Hij wou de bal precies wegtrappen met beide voeten .
Timme
Berichten: 217
Lid geworden op: 24 jan 2012, 12:57

Re: PO II Speeldag III: KVC Westerlo - KSTVV

Bericht door Timme »

Teixeira is de laatste weken ook aan de ongeïnteresseerde kant
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: PO II Speeldag III: KVC Westerlo - KSTVV

Bericht door lindoke »

Sommigen vonden Ceballos erg slecht. Vreemd, zonder geweldig te spelen vond ik hem toch een verademing. Gewoon omdat hij initiatief durft te nemen in tegenstelling tot bv een Desart die zich bij momenten weg steekt.

Als Botaka aan de bal komt schiet het door mijn gedachten: "allé hij gaat hem direct weer kwijt zijn" en 9/10 is dat zo. De nonchallence druipt gewoon van die jongen af. Ook zijn penalty was weer zeer ondermaats getrapt terwijl hij de vorige ongrijpbaar binnen trapt. Het is mij een compleet raadsel dat iemand met zo'n laag rendement op het hoogste niveau mag meespelen.

Kinoshita, ja, mag nog een paar keer zijn kans krijgen maar we mogen aannemen dat hij ook geen eerste klasse materiaal is. Als je hem ziet acteren valt het toch goed op hoe veel we aan Boli hebben hoor. Zelfs al hebben we hem in het verleden al dikwijls verwenst.

Klasbakken zijn Tomi en Kamada. Ze doen zo enorm over die Japanner bij Genk, en ja die kan ook een stukje voetballen maar Kamada staat toch een paar trappen hoger hoor. Zeker wat betreft rendement. Is ook wel een heel ander type speler. Als de kans erin zit dat ze Kamada tegen een schappelijke prijs kunnen losweken bij Stuttgart en de speler zelf wil ook, dan mogen ze geen seconde twijfelen. De cool die hij in de zestien heeft is erg, erg zeldzaam. Gisteren demonstreerde hij het weer. En dan mogen ze hem nog kennen. Met zo'n kapbewegingen kom je er altijd door. Wil in dus echt volgend seizoen terug op Stayen zien.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Underdog
Berichten: 236
Lid geworden op: 15 jul 2017, 20:17

Re: PO II Speeldag III: KVC Westerlo - KSTVV

Bericht door Underdog »

Timme schreef:Teixeira is de laatste weken ook aan de ongeïnteresseerde kant
Klopt, als ik me goed herinner, maakte hij vorig jaar in play-off 2 ook al een erg fletse, ongeïnteresseerde indruk
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: PO II Speeldag III: KVC Westerlo - KSTVV

Bericht door Jones »

lindoke schreef:Sommigen vonden Ceballos erg slecht. Vreemd, zonder geweldig te spelen vond ik hem toch een verademing. Gewoon omdat hij initiatief durft te nemen in tegenstelling tot bv een Desart die zich bij momenten weg steekt.

Als Botaka aan de bal komt schiet het door mijn gedachten: "allé hij gaat hem direct weer kwijt zijn" en 9/10 is dat zo. De nonchallence druipt gewoon van die jongen af. Ook zijn penalty was weer zeer ondermaats getrapt terwijl hij de vorige ongrijpbaar binnen trapt. Het is mij een compleet raadsel dat iemand met zo'n laag rendement op het hoogste niveau mag meespelen.

Kinoshita, ja, mag nog een paar keer zijn kans krijgen maar we mogen aannemen dat hij ook geen eerste klasse materiaal is. Als je hem ziet acteren valt het toch goed op hoe veel we aan Boli hebben hoor. Zelfs al hebben we hem in het verleden al dikwijls verwenst.

Klasbakken zijn Tomi en Kamada. Ze doen zo enorm over die Japanner bij Genk, en ja die kan ook een stukje voetballen maar Kamada staat toch een paar trappen hoger hoor. Zeker wat betreft rendement. Is ook wel een heel ander type speler. Als de kans erin zit dat ze Kamada tegen een schappelijke prijs kunnen losweken bij Stuttgart en de speler zelf wil ook, dan mogen ze geen seconde twijfelen. De cool die hij in de zestien heeft is erg, erg zeldzaam. Gisteren demonstreerde hij het weer. En dan mogen ze hem nog kennen. Met zo'n kapbewegingen kom je er altijd door. Wil in dus echt volgend seizoen terug op Stayen zien.
Is eigendom van Frankfurt, niet van Stuttgart, Lidoke
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: PO II Speeldag III: KVC Westerlo - KSTVV

Bericht door fruitboerke »

Met Steppe , Garcia , Acolladse en Boli in de lappenmand is het zeer normaal dat dit STVV minder is. Als pakweg Brugge 4 basisspelers mist zijn die ook aan het janken en hun kern is eens zo breed.Wat mij echt zorgen baart is het eindeloze vertrouwen die De sart en Botaka van Brys krijgen terwijl ze op 10 matchen 7 keer de zwakste schakels zijn .En die kinoshita die de voorkeur krijgt op een Sylla is ook zo iets dat ik compleet niet begrijp. :gek:
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
Dreke
Berichten: 3623
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: PO II Speeldag III: KVC Westerlo - KSTVV

Bericht door Dreke »

Underdog schreef:
Timme schreef:Teixeira is de laatste weken ook aan de ongeïnteresseerde kant
Klopt, als ik me goed herinner, maakte hij vorig jaar in play-off 2 ook al een erg fletse, ongeïnteresseerde indruk
En in augustus heeft hij ook wat liggen pruttelen. We moeten niet verwonderd zijn als hij weer op een vertrek hint.
A loyal football fan only supports the shirt...
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: PO II Speeldag III: KVC Westerlo - KSTVV

Bericht door Mikman »

Teixeira heeft artrose in de heup, dat zorgt ervoor dat hij niet meer zo mobiel is. Dan krijg je al snel de indruk dat hij minder goesting heeft ( wat zou kunnen hoor, ik geef alleen maar aan dat er ook fysieke oorzaken meespelen in zijn prestaties ). Zijn positiespel en coaching blijven nog altijd top.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: PO II Speeldag III: KVC Westerlo - KSTVV

Bericht door lindoke »

Jones schreef:
lindoke schreef:Sommigen vonden Ceballos erg slecht. Vreemd, zonder geweldig te spelen vond ik hem toch een verademing. Gewoon omdat hij initiatief durft te nemen in tegenstelling tot bv een Desart die zich bij momenten weg steekt.

Als Botaka aan de bal komt schiet het door mijn gedachten: "allé hij gaat hem direct weer kwijt zijn" en 9/10 is dat zo. De nonchallence druipt gewoon van die jongen af. Ook zijn penalty was weer zeer ondermaats getrapt terwijl hij de vorige ongrijpbaar binnen trapt. Het is mij een compleet raadsel dat iemand met zo'n laag rendement op het hoogste niveau mag meespelen.

Kinoshita, ja, mag nog een paar keer zijn kans krijgen maar we mogen aannemen dat hij ook geen eerste klasse materiaal is. Als je hem ziet acteren valt het toch goed op hoe veel we aan Boli hebben hoor. Zelfs al hebben we hem in het verleden al dikwijls verwenst.

Klasbakken zijn Tomi en Kamada. Ze doen zo enorm over die Japanner bij Genk, en ja die kan ook een stukje voetballen maar Kamada staat toch een paar trappen hoger hoor. Zeker wat betreft rendement. Is ook wel een heel ander type speler. Als de kans erin zit dat ze Kamada tegen een schappelijke prijs kunnen losweken bij Stuttgart en de speler zelf wil ook, dan mogen ze geen seconde twijfelen. De cool die hij in de zestien heeft is erg, erg zeldzaam. Gisteren demonstreerde hij het weer. En dan mogen ze hem nog kennen. Met zo'n kapbewegingen kom je er altijd door. Wil in dus echt volgend seizoen terug op Stayen zien.
Is eigendom van Frankfurt, niet van Stuttgart, Lidoke
Idd, vergissing van mij.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: PO II Speeldag III: KVC Westerlo - KSTVV

Bericht door lindoke »

fruitboerke schreef:Met Steppe , Garcia , Acolladse en Boli in de lappenmand is het zeer normaal dat dit STVV minder is. Als pakweg Brugge 4 basisspelers mist zijn die ook aan het janken en hun kern is eens zo breed.Wat mij echt zorgen baart is het eindeloze vertrouwen die De sart en Botaka van Brys krijgen terwijl ze op 10 matchen 7 keer de zwakste schakels zijn .En die kinoshita die de voorkeur krijgt op een Sylla is ook zo iets dat ik compleet niet begrijp. :gek:
Dat hij Kinoshita laat spelen ipv Sylla kan ik wel begrijpen. Sylla gaat Sowieso terug naar Gent en Kinoshita moet degelijk getest worden om te weten of dat eersteklasse materiaal is, hetgeen waar ik week na week mijn twijfels over heb. Wat ik tot nog toe van hem gezien heb loopt hier in België met bosjes rond.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: PO II Speeldag III: KVC Westerlo - KSTVV

Bericht door Geel-Blauw »

Botaka zei over z'n penalty dat hij hem links wou trappen maar altijd zo lang mogelijk wacht tot de keeper een hoek kiest. Omdat Van Langendonck lang bleef staan en hij dan uiteindelijk links dook wou Botaka hem rechts trappen maar dat mislukte dus.
Ik snap zijn redenering wel maar weet niet of het zo slim is dit in de media te zeggen, nu gaat elke keeper zolang mogelijk blijven staan om hem te doen twijfelen lijkt me.
Nie zievere, speile!
Plaats reactie