PO II Speeldag III: KVC Westerlo - KSTVV

Alles over de wedstrijden van STVV
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: PO II Speeldag III: KVC Westerlo - KSTVV

Bericht door Henri is de man »

lindoke schreef:
fruitboerke schreef:Met Steppe , Garcia , Acolladse en Boli in de lappenmand is het zeer normaal dat dit STVV minder is. Als pakweg Brugge 4 basisspelers mist zijn die ook aan het janken en hun kern is eens zo breed.Wat mij echt zorgen baart is het eindeloze vertrouwen die De sart en Botaka van Brys krijgen terwijl ze op 10 matchen 7 keer de zwakste schakels zijn .En die kinoshita die de voorkeur krijgt op een Sylla is ook zo iets dat ik compleet niet begrijp. :gek:
Dat hij Kinoshita laat spelen ipv Sylla kan ik wel begrijpen. Sylla gaat Sowieso terug naar Gent en Kinoshita moet degelijk getest worden om te weten of dat eersteklasse materiaal is, hetgeen waar ik week na week mijn twijfels over heb. Wat ik tot nog toe van hem gezien heb loopt hier in België met bosjes rond.
Brys was ook heel boos op Kinoshita in de eerste helft die totaal niet meeverdedigde. Neen, ik zie het er niet in. Sylla begon heel goed, bracht schwung, maar zakte dan weg, tot grote dieptes
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: PO II Speeldag III: KVC Westerlo - KSTVV

Bericht door Brusselmans »

Geel-Blauw schreef:Botaka zei over z'n penalty dat hij hem links wou trappen maar altijd zo lang mogelijk wacht tot de keeper een hoek kiest. Omdat Van Langendonck lang bleef staan en hij dan uiteindelijk links dook wou Botaka hem rechts trappen maar dat mislukte dus.
Ik snap zijn redenering wel maar weet niet of het zo slim is dit in de media te zeggen, nu gaat elke keeper zolang mogelijk blijven staan om hem te doen twijfelen lijkt me.
Veel te veel fantasie die kerel !
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: PO II Speeldag III: KVC Westerlo - KSTVV

Bericht door enerkey »

Geel-Blauw schreef:Botaka zei over z'n penalty dat hij hem links wou trappen maar altijd zo lang mogelijk wacht tot de keeper een hoek kiest. Omdat Van Langendonck lang bleef staan en hij dan uiteindelijk links dook wou Botaka hem rechts trappen maar dat mislukte dus.
Ik snap zijn redenering wel maar weet niet of het zo slim is dit in de media te zeggen, nu gaat elke keeper zolang mogelijk blijven staan om hem te doen twijfelen lijkt me.
Of keepers wisten het al. Hij legt het er nu eens duidelijk op. Zodat hij de bal de volgende keer gewoon tegen een slakkentempo in een hoek kan leggen.
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: PO II Speeldag III: KVC Westerlo - KSTVV

Bericht door enerkey »

Henri is de man schreef: Brys was ook heel boos op Kinoshita in de eerste helft die totaal niet meeverdedigde. Neen, ik zie het er niet in. Sylla begon heel goed, bracht schwung, maar zakte dan weg, tot grote dieptes
Ja na een degelijk wedstrijd tegen WIlrijk is dit compleet terug naar af... Geen bal geraakt tegen een ploeg waar we meer balbezit tegen hadden. En dan nog eens niks meeverdedigd.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: PO II Speeldag III: KVC Westerlo - KSTVV

Bericht door stvvilvoorde »

Henri is de man schreef:
lindoke schreef:
fruitboerke schreef:Met Steppe , Garcia , Acolladse en Boli in de lappenmand is het zeer normaal dat dit STVV minder is. Als pakweg Brugge 4 basisspelers mist zijn die ook aan het janken en hun kern is eens zo breed.Wat mij echt zorgen baart is het eindeloze vertrouwen die De sart en Botaka van Brys krijgen terwijl ze op 10 matchen 7 keer de zwakste schakels zijn .En die kinoshita die de voorkeur krijgt op een Sylla is ook zo iets dat ik compleet niet begrijp. :gek:
Dat hij Kinoshita laat spelen ipv Sylla kan ik wel begrijpen. Sylla gaat Sowieso terug naar Gent en Kinoshita moet degelijk getest worden om te weten of dat eersteklasse materiaal is, hetgeen waar ik week na week mijn twijfels over heb. Wat ik tot nog toe van hem gezien heb loopt hier in België met bosjes rond.
Brys was ook heel boos op Kinoshita in de eerste helft die totaal niet meeverdedigde. Neen, ik zie het er niet in. Sylla begon heel goed, bracht schwung, maar zakte dan weg, tot grote dieptes
Ja ik zie het er eerlijk gezegd ook niet in.
Ondanks zijn lengte is het zeker geen targetman, wint te weinig duels, balaanname en -verdeling ondermaats
Komt toch nog heel wat tekort om in 1A een meerwaarde te brengen.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: PO II Speeldag III: KVC Westerlo - KSTVV

Bericht door STVV-fan »

Als je denkt aan Kinoshita denk dan eens terug aan een Piotr Parzyszek.

Piotr was ook een lange kerel, beetje slungelig.
Hij was ook geen typische targetspits. Piotr liep nog eens niet fatsoenlijk, maar hij stond er wel wanneer het moest.
Hij was een duivel uit een doosje. Piotr kon je de volledige match niet zien, maar dan plots stond hij daar op het juiste moment.
Racing Mechelen thuis, Lommel uit, Lommel thuis.... .

1 keer deed hij iets ongelooflijks, wat niemand verwachtte van die Poolse houterige klaas: https://www.youtube.com/watch?v=4pXx0VXIv48

En ik geloof dat Piotr voor ons ooit maar 1 kopduel gewonnen heeft, in zijn eerste match thuis tegen Virton: https://www.youtube.com/watch?v=jBNXR5SFri8 (1:28).


Hilaire Momi was ook, ondanks zijn grote en bonkige lijf, ook geen targetspits, maar eens gelanceerd in de diepte was hij onklopbaar.

Om maar te zeggen dat, hoewel Kinoshita de fysiek van een targetspits mee heeft (lengte), dat van hem nog niet noodzakelijk een targetspits maakt.
Voor zijn lengte is Kosuke behoorlijk snel en (misschien omdat het een Japanner is) goed met de voeten. Helaas voor hem is het nog zoeken in dit systeem van Brys en vereist het samenspelen met Kamada wel dat je ofwel een duel kan winnen en de bal bijhouden (zoals Boli dat kan als geen ander), ofwel Barcelonees tikki takka voetbal speelt. Vermits we ongelooflijk ver verwijderd zijn van het tweede en het eerste nu niet echt het geval is, komt Kinoshita niet echt uit de verf.

Ik wil hem eens zien presteren wanneer hij een volledige voorbereiding onder Brys heeft meegemaakt (zoals Tomiyasu en kijk hoe dat gelopen is)
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1417
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: PO II Speeldag III: KVC Westerlo - KSTVV

Bericht door zipke373 »

STVV-fan schreef: Ik wil hem eens zien presteren wanneer hij een volledige voorbereiding onder Brys heeft meegemaakt (zoals Tomiyasu en kijk hoe dat gelopen is)
Ben ik het mee eens...
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: PO II Speeldag III: KVC Westerlo - KSTVV

Bericht door Jacques »

Wordt wel slechts gehuurd als ik me niet vergis. Het is dus maar de vraag of die volledige voorbereiding er überhaupt van komt.
Overdrijven is een kunst
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: PO II Speeldag III: KVC Westerlo - KSTVV

Bericht door Jones »

Jacques schreef:Wordt wel slechts gehuurd als ik me niet vergis. Het is dus maar de vraag of die volledige voorbereiding er überhaupt van komt.
Ik dacht gekocht en een contract voor 2 jaar
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: PO II Speeldag III: KVC Westerlo - KSTVV

Bericht door STVV-fan »

Jacques schreef:Wordt wel slechts gehuurd als ik me niet vergis. Het is dus maar de vraag of die volledige voorbereiding er überhaupt van komt.
"STVV heeft zich voor 2,5 seizoenen verzekerd van de diensten van de Japanse spits Kinoshita Kosuke (24) van de Zweedse tweedeklasser Halmstads BK."

Uit een artikel van HLN.

Dit wil dus zeggen dat, einde dit seizoen, Kosuke nog 2 jaar onder contract ligt.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: PO II Speeldag III: KVC Westerlo - KSTVV

Bericht door Jacques »

Volgens dit artikel thans slechts gehuurd. https://www.voetbalbelgie.be/voetbalnie ... 019/04/05/
Bij zijn komst werd er niets gezegd over contractduur. https://www.stvv.com/nl/nieuws/a-kern/welcomekosuke
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1079
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: PO II Speeldag III: KVC Westerlo - KSTVV

Bericht door weekenders »

Jacques schreef:Volgens dit artikel thans slechts gehuurd. https://www.voetbalbelgie.be/voetbalnie ... 019/04/05/
Bij zijn komst werd er niets gezegd over contractduur. https://www.stvv.com/nl/nieuws/a-kern/welcomekosuke
Volgens transfermarkt was hij transfervrij toen hij overkwam naar STVV
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: PO II Speeldag III: KVC Westerlo - KSTVV

Bericht door Mikman »

BELANGRIJKE INFO


INFO voor BEERSCHOT WILRIJK = wedstrijd onderheven aan combiregeling. Enkel abonneehouders kunnen voor deze wedstrijd tickets online aankopen.

Afgaande op de online ticketverkoop zal de match tegen Beerschot-Wilrijk ook met combi-regeling zijn, dus geen verkoop aan de loketten. Een match op zondagavond 20 uur tegen een ploeg die al uitgeschakeld is ( niet eens meedoet wegens geen Europese licentie ) en waartegen nog nooit problemen waren tussen supporters. Kan het nog wereldvreemder en idioter? En kunnen we echt niks doen om deze compleet doorgeslagen waanzin te stoppen?

:headbang: :headbang: :headbang:
Jebus4life
Berichten: 1232
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: PO II Speeldag III: KVC Westerlo - KSTVV

Bericht door Jebus4life »

Mikman schreef:
BELANGRIJKE INFO


INFO voor BEERSCHOT WILRIJK = wedstrijd onderheven aan combiregeling. Enkel abonneehouders kunnen voor deze wedstrijd tickets online aankopen.

Afgaande op de online ticketverkoop zal de match tegen Beerschot-Wilrijk ook met combi-regeling zijn, dus geen verkoop aan de loketten. Een match op zondagavond 20 uur tegen een ploeg die al uitgeschakeld is ( niet eens meedoet wegens geen Europese licentie ) en waartegen nog nooit problemen waren tussen supporters. Kan het nog wereldvreemder en idioter? En kunnen we echt niks doen om deze compleet doorgeslagen waanzin te stoppen?

:headbang: :headbang: :headbang:
En dan zich vragen stellen dat er geen volk komt :grappig:
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: PO II Speeldag III: KVC Westerlo - KSTVV

Bericht door enerkey »

Mooi dan kan ik vlak naast het plein parkeren en heb ik geen last van andere supporters. Als ik tenminste niet vergeet dat het wedstrijd is.
Plaats reactie