PO2 STVV-Oostende

Alles over de wedstrijden van STVV
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

PO2 STVV-Oostende

Bericht door Mikman »

Een topic die pas geopend wordt na de match, dat moet een unicum zijn.

Nochtans een impressionant STVV gezien, met als enig minpunt dat je Oostende niet met een karrenvracht doelpunten terug naar de Kust stuurt. 5-0 of 7-0, het had zomaar gekund. En ja, Oostende stelt al een heel seizoen niet veel voor, maar in deze play-offs op de één of andere manier toch al 6 punten.

Ik vond alle spelers bij STVV goed tot zeer goed. Botaka van in het begin goed in de match, verdedigend sterk. Garcia die meteen een meerwaarde betekende bij zijn terugkeer. Alle Japanners in vorm, met een bij momenten weergaloze Sekine. Zo'n flitsende flankspeler hebben we dit seizoen vaak gemist. Wel een dikke :fuckyou: voor Ceballos, die terecht op de bank moest beginnen na zijn zwakke match op Westerlo vorige week en bij zijn invalbeurt zijn egoïstische zelve was. Heeft bovendien een ondermaatse traptechniek maar denkt helaas dat hij een goede heeft. Volgende week niet meer in de kern AUB, want is een rotte appel met zo'n mentaliteit.

Nogmaals herhalen: deze poule is een eitje.
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: PO2 STVV-Oostende

Bericht door smol »

Enkel onderschatting kan ons de poulewinst afnemen in deze reeks !

Botaka outstanding zowel qua spel als qua mentaliteit ! Garcia onmisbaar zo bleek vanavond ! Onze Japanners waren vandaag in zeer goede doen. Endo dominant op het middenveld en Sekine een flankspeler zoals ik ze graag zie. Kamada en Tomi die kwaliteiten kennen we ondertussen wel.

Enige smet ... Ceballos. Die gast denkt dus echt dat hij kan voetballen en dat voetbal om hem draait. Afvoeren die kerel en terug richting Spaanse zon.
Henkie-1984
Berichten: 263
Lid geworden op: 22 jul 2017, 19:28

Re: PO2 STVV-Oostende

Bericht door Henkie-1984 »

Zwakke eerste helft, gevolgd door een sterke en mooie tweede helft. Ceballos was idd egoïstisch bij die bewuste fase, maar hij stond ook wel in een goede positie om te schieten, als de bal erin gaat spreekt niemand daar nog over.
Ik vind Ceballos nog altijd tien keer beter als De Sart... elk balbezit van hem leed tot balverlies, echt de zwakste schakel dit seizoen, maar staat blijkbaar op een goed blad bij Brys.
We maken ons klaar voor een match tegen een zeer sterk Union blijkbaar.
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: PO2 STVV-Oostende

Bericht door stvv'er »

Henkie-1984 schreef:Zwakke eerste helft, gevolgd door een sterke en mooie tweede helft. Ceballos was idd egoïstisch bij die bewuste fase, maar hij stond ook wel in een goede positie om te schieten, als de bal erin gaat spreekt niemand daar nog over.
Ik vind Ceballos nog altijd tien keer beter als De Sart... elk balbezit van hem leed tot balverlies, echt de zwakste schakel dit seizoen, maar staat blijkbaar op een goed blad bij Brys.
We maken ons klaar voor een match tegen een zeer sterk Union blijkbaar.
Als ik goed gelezen heb zullen die de PO II-finale niet spelen wegens geen Europese licentie. 't Zal dus, onder voorbehoud uiteraard, eerder Kortrijk worden.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: PO2 STVV-Oostende

Bericht door STVV-fan »

Als Ceballos geen egoïstische f*ck was en de bal op Sekine speelde, kon die zijn schitterende match bekronen met een goal.

Ondanks zijn lengte, beetje Ono-achtig, toch vinnig en balvast, met godnondedju tenminste een goeie voorzet in de voet. Laat die maar spelen ipv acolatse, paar goei corners meer
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: PO2 STVV-Oostende

Bericht door smol »

Dat Ceballos de bal niet afgeeft bij een uitgespeelde counter, dat hoort voor mij niet thuis op een voetbalveld. Daar zal zeker nog over gesproken worden. Voetbal is een teamsport, dan moet je ook collectief denken." ... de woorden van Brys, hij heeft het dus ook gezien, gelukkig maar !!
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: PO2 STVV-Oostende

Bericht door voetballiefhebber »

Zonder accidenten krijgen we STVV-Kortrijk in een finale. Union mag inderdaad de finale niet spelen en eigenlijk is dat wel jammer. Omdat ze geen Elite-jeugd hebben dacht ik, ondanks het feit dat dat volgend seizoen opgelost zou zijn.

STVV speelde zeer sterk. Een paar keer wel wat nonchalance door Teixeira, die ik wel al beter heb zien spelen. 5-0 was niet overdreven geweest. Boli weegt toch wel echt op een verdediging ondanks het feit dat hij een aantal kansen de nek heeft omgewrongen. Je merkt zijn meerwaarde door zijn balvastheid.

Sekine is toch een stuk beter dan Acolatse vind ik persoonlijk. Zijn inzet alleen al.
Gebruikersavatar
Hercules
Berichten: 196
Lid geworden op: 13 dec 2011, 11:10

Re: PO2 STVV-Oostende

Bericht door Hercules »

stvv'er schreef:
Henkie-1984 schreef:Zwakke eerste helft, gevolgd door een sterke en mooie tweede helft. Ceballos was idd egoïstisch bij die bewuste fase, maar hij stond ook wel in een goede positie om te schieten, als de bal erin gaat spreekt niemand daar nog over.
Ik vind Ceballos nog altijd tien keer beter als De Sart... elk balbezit van hem leed tot balverlies, echt de zwakste schakel dit seizoen, maar staat blijkbaar op een goed blad bij Brys.
We maken ons klaar voor een match tegen een zeer sterk Union blijkbaar.
Als ik goed gelezen heb zullen die de PO II-finale niet spelen wegens geen Europese licentie. 't Zal dus, onder voorbehoud uiteraard, eerder Kortrijk worden.
Inderdaad. Daaraan zie je wat een gedrocht POII is. En dan maar “fair play” promoten :zot:
Dan moet je ook niet verwonderd zijn dat er geen volk in de tribunes zit. Geen enkele supporter die dit nog snapt, in eender welke divisie of competitie, waar ook te lande.

Om nog maar te zwijgen van de prestaties van Anderlecht en Gent in POI. :yes: :?

De play-offs zijn terminaal. Het is gewoon nog wachten tot iemand de stekker van de machine uittrekt ... en ik hoop dat hij/zij het snel doet. :vomit:
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: PO2 STVV-Oostende

Bericht door STVV-fan »

voetballiefhebber schreef: Sekine is toch een stuk beter dan Acolatse vind ik persoonlijk. Zijn inzet alleen al.
Inzet, loopvermogen, voorzet.
Hallelujah, tenminste 1 flankspeler van ons die een bal deftig kan voorzetten.

Is ondanks zijn lengte zeer balvast.

Gehuurd van Ingolstadt.
Ingolstadt heeft hem voor om en bij het miljoen overgenomen van Urawa.

Beetje onderhandelen en hoppa.
Meerwaarde indien fit.

Ga dan nog aub die Faiz Selemani van Union halen voordat iemand andera het doet en uw flanken zijn gestoffeerd voor volgend seizoen
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: PO2 STVV-Oostende

Bericht door miel »

Vooruit Ceballos heeft de boter gefret , omdat hij deed wat anderen hem al hadden voor gedaan ?
Kunnen sommigen dan nooit eens eerlijk zijn , zonder er één zondebok te moeten uitkiezen
Vandaag hebben we een kansloos Oostende gezien , tegen een sterk Stvv
Vooral de tweede helft was een walk over .
Toch werd de match ontsiert door het egoisme en het gaan voor eigen succes en dat bij een 1-0 stand ergerlijk , het was heus Ceballos niet alleen
Bekijk anders het laatste half uur maar eens opnieuw
Zo een attitude verdiend een laat tegen doelpunt wat mij betreft , en ondanks een puike prestatie hoop ik dat Brijs de betreffende spelers een bolwassing geeft .
Meteen ook duidelijk waardoor we PO1 gemist hebben , uit een karrevracht kansen en slecht uitgespeelde mogelijkheden , er slechts één benutten is veel te weinig .
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: PO2 STVV-Oostende

Bericht door Tompie »

Knappe wedstrijd van de kanaries.

Aan individuele prestaties hecht ik niet erg veel belang in PO2. Vergeet niet dat dit veredelde oefenwedstrijden zijn. Sommige spelers (Asamoah, Teixeira) laten het wat hangen (niet extreem), anderen komen wat meer boven drijven zoals Sekine die gisterenavond prima speelde.

Het spreekt vooral in ons voordeel dat we zonder geweldig te spelen 10 op 12 pakken en stevig aan de leiding staan. Zo een beetje alsof we een topclub zijn die op halve kracht deze poule zou kunnen winnen. Terwijl Charleroi en Oostende niet lang geleden nog PO1 haalden.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: PO2 STVV-Oostende

Bericht door Tompie »

Knappe wedstrijd van de kanaries.

Aan individuele prestaties hecht ik niet erg veel belang in PO2. Vergeet niet dat dit veredelde oefenwedstrijden zijn. Sommige spelers (Asamoah, Teixeira) laten het wat hangen (niet extreem), anderen komen wat meer boven drijven zoals Sekine die gisterenavond prima speelde.

Het spreekt vooral in ons voordeel dat we zonder geweldig te spelen 10 op 12 pakken en stevig aan de leiding staan. Zo een beetje alsof we een topclub zijn die op halve kracht deze poule zou kunnen winnen. Terwijl Charleroi en Oostende niet lang geleden nog PO1 haalden.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: PO2 STVV-Oostende

Bericht door Henri is de man »

Ook gezien : Sylla die met de minuut beter ging spelen. Vond t jammer dat Brys hem eraf haalde.
Spitsen en vertrouwen...
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: PO2 STVV-Oostende

Bericht door toyotacorolla »

Missie volbracht en alles is gezegd.
Weinig weerwerk van de kant van Oostende, en dan blink je al snel uit.
Gezien de kansen die je mist............ en foute inspeel passes aan en in de zestien????!!
Positivo
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: PO2 STVV-Oostende

Bericht door Positivo »

Merkwaardig toch dit forum.
Er wordt hier vooral geschreven als men iets slecht vindt.
Als het goed gaat moet je oppassen of er wordt zelfs geen topic over een wedstrijd geopend.

En wat vonden we van Jordan Botaka ?
Heeft hij veel balverlies geleden ? Ik vond het een sterke prestatie van onze aanvoerder. Dat mag dan OOK eens gezegd worden. Botaka blijft een halve Hollander. Groot bakkes, zelfvertrouwen dat dubbel zo groot is als het kunnen, maar zo een attitude heb je OOK nodig in voetbal.
Plaats reactie