PO II Speeldag V: KAS Eupen - KSTVV

Alles over de wedstrijden van STVV
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: PO II Speeldag V: KAS Eupen - KSTVV

Bericht door voetballiefhebber »

Botaka vond ik niet zo slecht. De Sart was bij momenten erg slecht, met hier en daar eens een heel kleine opflakkering.

Wat een invalbeurt van Acolatse weer. Geen inzet en ook geen enkel doorzicht. Gelukkig ben ik geen trainer, want ik had hem er al meteen weer afgehaald. Botaka speelde af en hij deed er alles aan om de bal niet te veroveren. Even later schiet hij gewoon heel ver over. Hij mag voor mij ook op de transferlijst worden gezet, maar ja het zijn toch onze lichtpunten alleen die in de belangstelling staan.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4173
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: PO II Speeldag V: KAS Eupen - KSTVV

Bericht door stvvilvoorde »

Inderdaad,
Wat een dramatische invalbeurt van Acolatse.
Tamas
Berichten: 110
Lid geworden op: 29 jun 2017, 19:07

Re: PO II Speeldag V: KAS Eupen - KSTVV

Bericht door Tamas »

Begrijp ook niet wat erachter zit maar hoe De Sart weer 94 min. in de ploeg kan blijven is toch wel echt een raadsel, nul over de hele lijn met zijn cadeau bij de tegengoal als orgelpunt. Wordt als eerste vermeld om zijn contract te verlengen, goed bezig zou ik zeggen en dat beloofd.
Botaka voor rust ook waardeloos, erna zoals dikwijls beter, vandaag dan "iets" beter.
Sankhon die eigenlijk een heel goede match speelde is blijkbaar nog de pineut omdat hij uit een helemaal zelf afgedwongen kans niet scoort !!!
Het zal wel mij liggen maar wat heb je nu te verliezen met De Sart eens niet op te stellen en bijvoorbeeld Vloet eens een kans te geven, slechter kan echt niet !
metser
Berichten: 355
Lid geworden op: 26 sep 2016, 17:21

Re: PO II Speeldag V: KAS Eupen - KSTVV

Bericht door metser »

4 uur auto voor zo een dramatische vertoning ! Dat komt ervan als je met 7 speelt ipv met 11. Onze invallers of beloften moeten toch een drama zijn als je ziet wat er vandaag met zo een instelling op het plein staat! Desart , jongens toch, 10 keer de bal geraakt op een hele match, sylla, als dat 2 m waard is zijn alle amateur ploegen miljonairs, endo wat een gesukkel voor een internationaal , teixeira wat een toonbeeld in interesse in een match ! Als desart een contractverlenging krijgt onmiddellijk een afspraak maken met power train voor een nieuwe versnellingsbak, die jongen loop zoals een diesel van 50 jaar zonder de minste tempowisselingen ! Ik ga na vandaag voor de rest van het seizoen passen, europees of niet zal mij worst wezen , ik ga ook wat in mijne zetel blijven soezen zoals de heren vandaag gedaan hebben , echt profs onwaardig!
Mikman
Berichten: 3671
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: PO II Speeldag V: KAS Eupen - KSTVV

Bericht door Mikman »

Het enige positieve aan deze ondermaatse vertoning is dat je toch nog een punt meepikt. En dat pikken mag je vrij letterlijk nemen, want STVV verdiende niet om iets mee naar huis te nemen.

Pirard, Sankhon en Tomy waren nog ok; de rest, tja...


Ook niet té zwaar aan tillen; je moet natuurlijk altijd trachten om iedere match top te zijn, maar iedereen weet eigenlijk dat dat in PO2 nooit 10 matchen het geval gaat zijn. Als je dan de schade nog kan beperken is dat een gewonnen puntje. 11/15 met drie uitmatchen op de teller is geen verkeerde tussenstand.

Maar volgende week moet het natuurlijk wel weer een stuk beter.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4142
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: PO II Speeldag V: KAS Eupen - KSTVV

Bericht door lindoke »

Willen ze de finale winnen tegen de winnaar van de andere poule en de wedstrijd tegen de 4e uit POI om Europees voetbal, gaan ze toch met een andere instelling en met ander voetbal voor de dag moeten komen hoor.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
geelblauw
Berichten: 219
Lid geworden op: 09 jun 2018, 21:30

Re: PO II Speeldag V: KAS Eupen - KSTVV

Bericht door geelblauw »

goede punten: sankhon, tomi, pirard, botaka. de rest was dan vermoedelijk ziek. neen haal amendra maar ipv desart. blijkbaar is die heel wat geld waard?!
Positivo
Berichten: 1916
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: PO II Speeldag V: KAS Eupen - KSTVV

Bericht door Positivo »

Na het eindsignaal liet Marc Brijs zich ontgoocheld neervallen op de bank. Dat is de eerste keer dat ik zo iets zie van hem.
De technische staf heeft de laatste week zijn energie gestoken in teambuilding. Je kunt moeilijk zeggen dat het resultaat in verhouding was. Buiten Sankhon, Tomiyasu en onze doelman, vond ik nauwelijks iemand present geven. Ook de invalbeurten waren echt heel zwak. Iedere wedstrijd op een hoog niveau acteren is alleen voor kampioenen weggelegd.
Nu, als men er volgende zondag staat tegen Beerschot-Wilrijk is er niks aan de hand.
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: PO II Speeldag V: KAS Eupen - KSTVV

Bericht door Vouch »

Positivo schreef:Na het eindsignaal liet Marc Brijs zich ontgoocheld neervallen op de bank. Dat is de eerste keer dat ik zo iets zie van hem.
De technische staf heeft de laatste week zijn energie gestoken in teambuilding. Je kunt moeilijk zeggen dat het resultaat in verhouding was. Buiten Sankhon, Tomiyasu en onze doelman, vond ik nauwelijks iemand present geven. Ook de invalbeurten waren echt heel zwak. Iedere wedstrijd op een hoog niveau acteren is alleen voor kampioenen weggelegd.
Nu, als men er volgende zondag staat tegen Beerschot-Wilrijk is er niks aan de hand.
Liet hij zich ontgoocheld of opgelucht neervallen? :)

Als je maar een ploeg hebt van 15 spelers kun je geen 40 matchen op niveau spelen, inderdaad. Hopelijk kunnen ze het nog 7 wedstrijden.
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: PO II Speeldag V: KAS Eupen - KSTVV

Bericht door Vouch »

Mikman schreef:Het enige positieve aan deze ondermaatse vertoning is dat je toch nog een punt meepikt. En dat pikken mag je vrij letterlijk nemen, want STVV verdiende niet om iets mee naar huis te nemen.

Pirard, Sankhon en Tomy waren nog ok; de rest, tja...


Ook niet té zwaar aan tillen; je moet natuurlijk altijd trachten om iedere match top te zijn, maar iedereen weet eigenlijk dat dat in PO2 nooit 10 matchen het geval gaat zijn. Als je dan de schade nog kan beperken is dat een gewonnen puntje. 11/15 met drie uitmatchen op de teller is geen verkeerde tussenstand.

Maar volgende week moet het natuurlijk wel weer een stuk beter.
Inderdaad, niet vergeten dat onze concurrent daar ook met héél veel sukkelen pas in de laatste minuut kon winnen. Nu hopen dat Beerschot wél boven zichzelf uitstijgt en een puntje pakt op Mambour. Wint Charleroi wél, dan is er nog geen man over boord. We hebben alles nog in eigen handen, maar Charleroi (bij winst) ook...
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: PO II Speeldag V: KAS Eupen - KSTVV

Bericht door fruitboerke »

Wat ik mij echt afvraag is waarom men in godsnaam die Vloet gaan halen is :roll: Is die gast dan nog slechter dan De Sart . Waiwai , het is toch echt niet te begrijpen dat die elke week in de basis staat zunne . Die kerel is 3/4 van alle wedstrijden die tot nu toe gespeeld zijn compleet waardeloos en dan willen ze die nog een contractverlenging geven ook :gek: Verkopen aan de hoogste bieder en zo rap mogelijk .
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4142
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: PO II Speeldag V: KAS Eupen - KSTVV

Bericht door lindoke »

fruitboerke schreef:Wat ik mij echt afvraag is waarom men in godsnaam die Vloet gaan halen is :roll: Is die gast dan nog slechter dan De Sart . Waiwai , het is toch echt niet te begrijpen dat die elke week in de basis staat zunne . Die kerel is 3/4 van alle wedstrijden die tot nu toe gespeeld zijn compleet waardeloos en dan willen ze die nog een contractverlenging geven ook :gek: Verkopen aan de hoogste bieder en zo rap mogelijk .
Ik heb ergens horen vallen - en of het waar is of niet laat ik in het midden - dat Vloet gehaald is onder impuls van VDA en dat Brys op geen enkel moment inspraak gekregen heeft. Als dat waar is kunnen we stilaan veronderstellen dat Brys het vertikt een speler op te stellen waarover hij niet geconsulteerd werd. Hoe goed of hoe slecht die speler is. Maar nogmaals, ik heb dat ook maar via via gehoord.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Tamas
Berichten: 110
Lid geworden op: 29 jun 2017, 19:07

Re: PO II Speeldag V: KAS Eupen - KSTVV

Bericht door Tamas »

lindoke schreef:
fruitboerke schreef:Wat ik mij echt afvraag is waarom men in godsnaam die Vloet gaan halen is :roll: Is die gast dan nog slechter dan De Sart . Waiwai , het is toch echt niet te begrijpen dat die elke week in de basis staat zunne . Die kerel is 3/4 van alle wedstrijden die tot nu toe gespeeld zijn compleet waardeloos en dan willen ze die nog een contractverlenging geven ook :gek: Verkopen aan de hoogste bieder en zo rap mogelijk .
Ik heb ergens horen vallen - en of het waar is of niet laat ik in het midden - dat Vloet gehaald is onder impuls van VDA en dat Brys op geen enkel moment inspraak gekregen heeft. Als dat waar is kunnen we stilaan veronderstellen dat Brys het vertikt een speler op te stellen waarover hij niet geconsulteerd werd. Hoe goed of hoe slecht die speler is. Maar nogmaals, ik heb dat ook maar via via gehoord.
Dat zou me eigenlijk niet verwonderen : toen Bezus er nog was draafde De Sart ook op en af op het middenveld zonder een bal te raken of in duel te gaan, na het vertrek van Bezus mag hij wat hoger gaan rondlopen. Hij staat volgens mij "altijd" als eerste op het wedstrijdblad !
Ergerlijk vind ik ook dat hij constant zit aan te wijzen wie door zijn ploegmaats moet gedekt worden maar dat zelf nooit doet. Neen liever wat rondlopen en fantasietjes uithalen. Zijn voorstanders zullen uiteraard wijzen naar de enkele flitsen die inderdaad wel eens goed uitdraaiden maar over een gans seizoen is het veel en veel te weinig.
Ik stel me dan ook de vraag : als bijvoorbeeld een De Bruyn, die laatst enkele keren zeer gretig inviel of beter nog Abrahams maar die is spijtig genoeg weg, zoveel krediet zou krijgen of gekregen hebben geen betere invulling aan die positie zouden kunnen geven. Van Vloet weet ik het helaas niet gezien deze nog nooit een kans heeft gekregen.
Franz
Berichten: 1772
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: PO II Speeldag V: KAS Eupen - KSTVV

Bericht door Franz »

Die Rai Vloet, meer en meer denk ik dat dat één van de 3 f-categorieën is:
ofwel een fantoom-speler: hij bestaat eigenlijk niet, enkel zijn naam leeft roerloos in de selectie van STVV;
ofwel een fiscale transactie-speler: geldstromen vloeien heen en weer, ongebonden aan enige 'economische werkelijkheid';
ofwel een fucked-speler: gekomen voor het spelplezier, gekluisterd aan de bank door een onwillige trainer.
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: PO II Speeldag V: KAS Eupen - KSTVV

Bericht door voetballiefhebber »

Ik volg het Nederlandse voetbal wat, zeker de Eredivisie. En wie kwam ik daar tegen in Groningen-Ajax? Paul Gladon.
Gladon werd door de Nederlandse verslaggever een balvaste speler genoemd. De vorige matchen zat hij nog op de bank, maar scoorde hij 3 doelpunten na 3 invalbeurten.

Bij STVV zat hij in dat half jaar dat hij er was een paar keer bij de selectie, maar mocht hij nooit invallen. Zij enige invalbeurt was in een bekermatch tegen een club uit de 2de Amateurliga.

Vloet mocht ook eens invallen vlak voor de scheids affloot, diep in de toegevoegde tijd bij een match die al lang gespeeld was. Misschien is er wel iets waar van de verhalen die hier opduiken over Brys en VDA.
Plaats reactie