POII : Charleroi-STVV

Alles over de wedstrijden van STVV
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: POII : Charleroi-STVV

Bericht door Franz »

Wij waren zwak, en Charleroi was in feite amper beter.
1B match qua alles: technisch, snelheid, vista, grinta,...
Het seizoen heeft lang geduurd, en veel energie gevraagd. Het vat is af...
We missen al een half jaar een dragende speler centraal op het middenveld, en al een heel seizoen snelheid van handelen op de flanken (op enkele flitsen van Acolatse na).
Als dan de enige spits die weegt op een verdediging er niet bij is, komen we zelfs niet aan 1 doelkans.
Maar soms is het ook erg simpel: doet Boli me (of verandert Osimen van ploeg) dan zat er wel winst in.
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: POII : Charleroi-STVV

Bericht door kenniksvanvoetbal »

Mattes schreef:Het zal een cruciale wedstrijd worden. Welke 18 spelers zouden jullie op het wedstrijdblad zetten en welke 11 starters?

Blessure Garcia en schorsing Sankhon
Het waren de overige 18 nog ! Uw vraag was zelfs overbodig :mrgreen:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: POII : Charleroi-STVV

Bericht door lindoke »

Wat een snertmatch. De minst slechte ploeg heeft oververdiend gewonnen. Als er iets positief aan deze match is, dan is het dat de hiaten mooi blootgelegd zijn. Ik hoop echt dat de Japanse bazen deze wedstrijd eens deftig analyseren. Als er met deze ploeg aan de competitie begonnen wordt is het van op het begin tot het einde vechten tegen degradatie. We hebben een aantal keren een knap STVV gezien dit seizoen. Dat is zo. Maar ik denk dat de resultaten na nieuwjaar bij velen zand in de ogen gestrooid heeft. Als de sterkste ploeg kan opgesteld worden en iedereen is top is dat een competitieve ploeg. Als er dan een paar niet bij zijn zijn er geen deftige vervangers en valt alles als een kaartenhuisje in mekaar.

Ik snap niet hoe de Japanners hier terug een florerende club van gaan maken met een dosis gezonde ambities. Bestaat de kans dat indien ze hier binnen enkele seizoenen niet in slagen onze club terug te koop zal staan?
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
metser
Berichten: 355
Lid geworden op: 26 sep 2016, 17:21

Re: POII : Charleroi-STVV

Bericht door metser »

Ik ga over de match niets posten , Er was niets te zien waarover je iets kan schrijven. Alleen weet ik zeker dat zeker de helft van de spelers die vandaag op het terrein stonden geen vaste waarde of basisspeler zou zijn in de amateur reeksen ! Da zegt voldoende geloof ik ! Wees blij dat je de degradatie ontlopen bent !
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: POII : Charleroi-STVV

Bericht door toyotacorolla »

Debruym meer dan deftig ingevallen, voor de rest huilen met de pet.
Pirard deftige match.
FANFOREVER
Berichten: 582
Lid geworden op: 18 okt 2010, 08:22

Re: POII : Charleroi-STVV

Bericht door FANFOREVER »

:rood: STVV kampioen .....in het ontchoochelen van hun supporters.
:stvv:
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: POII : Charleroi-STVV

Bericht door fruitboerke »

toyotacorolla schreef:Debruym meer dan deftig ingevallen, voor de rest huilen met de pet.
Pirard deftige match.
Pirard deftige match :shock: Het eerste doelpunt is gewoon lachwekkend . een terugspeelbal in het midden van het doel die elke doelman in 4e provinciaal gewoonweg opraapt . Steppe pakt die bal met een tas koffie in zijn handen.waiwai .
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
Verrekeskop
Berichten: 426
Lid geworden op: 05 apr 2015, 13:06

Re: POII : Charleroi-STVV

Bericht door Verrekeskop »

omeloe schreef:
Verrekeskop schreef:Wie over deze eindstand verwonderd is heeft de formule nog altijd niet gesnapt:

Cruciale match met inzet + STVV=faalfestijn ad infinitum

DIt zit hardwired in het DNA van deze club.
Bewijs het tegendeel.
Ik denk dat je gelijk hebt ! Als Genk met onze spelersgroep speelt , worden ze ongetwijfeld ook kampioen ! :roll:
Man toch, KV Mechelen speelt in tweede en wint de Beker.
Elke kutploeg in Belgie heeft al wel eens iets gewonnen.
Wat hebben wij al gewonnen: 0,0.
Prijzenkast is leeg.
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: POII : Charleroi-STVV

Bericht door kenniksvanvoetbal »

toyotacorolla schreef:Debruym meer dan deftig ingevallen, voor de rest huilen met de pet.
Pirard deftige match.
Pirard deftige match !!Waarschijnlijk 5 minuten te laat beginnen kijken :mrgreen: Het is altijd hoe je het bekijkt natuurlijk !
De commentator zij ook meermaals dat Pirard verscheidene keren "alles uit de kast moest halen". Ik zeg u : degene die hij wel had
was dikke "PIET" en bovendien allemaal met veel geluk bij het wegwerken ,want net zoals vorige week bij enkele van zijn "grote reddingen"
klopt hij de bal gewoon terug het veld op . Neen , die man kan niets bij brengen !Als hij vertrekt naar een andere eerste klasser zal het zijn om de bank "als Belg" te helpen verwarmen. :oops:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: POII : Charleroi-STVV

Bericht door Dreke »

Stop toch met dat gezeik dat we altijd falen als het erop aankomt. Als dat in het DNA van de club zit, is dat ons eigen fout. Want de supporters zijn in al die decennia de enige constante. Spelers, trainers, bestuur,... worden regelmatig vervangen. :kots:
A loyal football fan only supports the shirt...
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: POII : Charleroi-STVV

Bericht door stvv'er »

Verrekeskop schreef:
omeloe schreef:
Verrekeskop schreef:Wie over deze eindstand verwonderd is heeft de formule nog altijd niet gesnapt:

Cruciale match met inzet + STVV=faalfestijn ad infinitum

DIt zit hardwired in het DNA van deze club.
Bewijs het tegendeel.
Ik denk dat je gelijk hebt ! Als Genk met onze spelersgroep speelt , worden ze ongetwijfeld ook kampioen ! :roll:
Man toch, KV Mechelen speelt in tweede en wint de Beker.
Elke kutploeg in Belgie heeft al wel eens iets gewonnen.
Wat hebben wij al gewonnen: 0,0.
Prijzenkast is leeg.
De Ligabeker van 1999 ! :onfire: :lol:
Verrekeskop
Berichten: 426
Lid geworden op: 05 apr 2015, 13:06

Re: POII : Charleroi-STVV

Bericht door Verrekeskop »

stvv'er schreef:
Verrekeskop schreef:
omeloe schreef:
Verrekeskop schreef:Wie over deze eindstand verwonderd is heeft de formule nog altijd niet gesnapt:

Cruciale match met inzet + STVV=faalfestijn ad infinitum

DIt zit hardwired in het DNA van deze club.
Bewijs het tegendeel.
Ik denk dat je gelijk hebt ! Als Genk met onze spelersgroep speelt , worden ze ongetwijfeld ook kampioen ! :roll:
Man toch, KV Mechelen speelt in tweede en wint de Beker.
Elke kutploeg in Belgie heeft al wel eens iets gewonnen.
Wat hebben wij al gewonnen: 0,0.
Prijzenkast is leeg.
De Ligabeker van 1999 ! :onfire: :lol:
Inderdaad, dat jaar de roemruchte Nissan Cup genoemd, een 'trofee' die in totaal 7 jaar heeft bestaan.
Verrekeskop
Berichten: 426
Lid geworden op: 05 apr 2015, 13:06

Re: POII : Charleroi-STVV

Bericht door Verrekeskop »

Dreke schreef:Stop toch met dat gezeik dat we altijd falen als het erop aankomt. Als dat in het DNA van de club zit, is dat ons eigen fout. Want de supporters zijn in al die decennia de enige constante. Spelers, trainers, bestuur,... worden regelmatig vervangen. :kots:
Supporters worden ook regelmatig vervangen, bij STVV voornamelijk door lege zitjes.
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: POII : Charleroi-STVV

Bericht door Mikman »

lindoke schreef:
Ik snap niet hoe de Japanners hier terug een florerende club van gaan maken met een dosis gezonde ambities. Bestaat de kans dat indien ze hier binnen enkele seizoenen niet in slagen onze club terug te koop zal staan?
Het sportieve is hun eigen verantwoordelijkheid, dus dat moeten ze zichzelf aanrekenen. Waar ik wel bang voor heb -en wat ik al vaak herhaald heb- is dat de beleving rond het veld ondermaats blijft en de Japanners op termijn gefrustreerd de handdoek gooien. Of we een soort transit/makelaars-club worden zoals Moeskroen omdat de inkomsten die de club uit supporters genereert onvoldoende zijn.

Wat veel supporters goed moeten beseffen: beter dan onder de Japanners wordt het hoogstwaarschijnlijk niet. Deze club is niet in staat om zelfstandig te overleven op het hoogste niveau en nieuwe overnemers staan niet te drummen om geld in een bodemloze put te gooien, tenzij met bijbedoelingen die de club niet ten goede komen.

Hoe jammerlijk de wedstrijd van gisteren ook is, volgend seizoen neem ik voor het eerst in jaren toch terug een abonnement. Onder de Japanners is het niet perfect, maar ze menen het wel goed en hebben een plan. Wij als supporters moeten ook onze verantwoordelijkheid nemen en zorgen dat STVV rond het veld terug STVV wordt.

Het is of terug STVV worden en daar ook fier op zijn, ofwel Moeskroen ( een makelaarsvehikel ) , ofwel een soort Lommel ( wegens te weinig animo niet zelfredzaam op hoogste niveau ), besef dat goed!
Tamas
Berichten: 110
Lid geworden op: 29 jun 2017, 19:07

Re: POII : Charleroi-STVV

Bericht door Tamas »

Mikman schreef:
lindoke schreef:
Ik snap niet hoe de Japanners hier terug een florerende club van gaan maken met een dosis gezonde ambities. Bestaat de kans dat indien ze hier binnen enkele seizoenen niet in slagen onze club terug te koop zal staan?
Het sportieve is hun eigen verantwoordelijkheid, dus dat moeten ze zichzelf aanrekenen. Waar ik wel bang voor heb -en wat ik al vaak herhaald heb- is dat de beleving rond het veld ondermaats blijft en de Japanners op termijn gefrustreerd de handdoek gooien. Of we een soort transit/makelaars-club worden zoals Moeskroen omdat de inkomsten die de club uit supporters genereert onvoldoende zijn.

Wat veel supporters goed moeten beseffen: beter dan onder de Japanners wordt het hoogstwaarschijnlijk niet. Deze club is niet in staat om zelfstandig te overleven op het hoogste niveau en nieuwe overnemers staan niet te drummen om geld in een bodemloze put te gooien, tenzij met bijbedoelingen die de club niet ten goede komen.

Hoe jammerlijk de wedstrijd van gisteren ook is, volgend seizoen neem ik voor het eerst in jaren toch terug een abonnement. Onder de Japanners is het niet perfect, maar ze menen het wel goed en hebben een plan. Wij als supporters moeten ook onze verantwoordelijkheid nemen en zorgen dat STVV rond het veld terug STVV wordt.

Het is of terug STVV worden en daar ook fier op zijn, ofwel Moeskroen ( een makelaarsvehikel ) , ofwel een soort Lommel ( wegens te weinig animo niet zelfredzaam op hoogste niveau ), besef dat goed!
Volledig akkoord. Hoe meer mensen deze visie volgen hoe groter de kans dat de vooropgestelde doelen kunnen bereikt worden en STVV inderdaad binnen enkele jaren een (sub)topper is in België en misschien ook wel Europa in kan trekken. Alleen maar kankeren op alles en nog wat levert niets en zal de motivatie blijkens de Japanners zeker niet ten goede komen.
Plaats reactie