POII : Charleroi-STVV

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: POII : Charleroi-STVV

Bericht door Jacques »

Een match verloren en het hele seizoen is weer allemaal naar de kloten...wat een bende grinsmuilen.
Het was uiteraard slecht met Mmaee als illustratief voorbeeld, maar om dan telkens uit uwe nek te gaan lullen over DNA en toestanden. Sorry, dat soort karikaturen kan ik niet serieus nemen.

Wat de match en PO2 betreft: ik had gehoopt dat we in de laatste matchen ons niveau terug wat zouden opkrikken. Na gisteren valt te vrezen dat het vat gewoon af is en dat we strompelen naar het einde. Zou zonde zijn na wat een knap seizoen is en blijft. Benieuwd of ze nog één keer kunnen terugvechten.
Overdrijven is een kunst
Tamas
Berichten: 110
Lid geworden op: 29 jun 2017, 19:07

Re: POII : Charleroi-STVV

Bericht door Tamas »

Jacques schreef:Een match verloren en het hele seizoen is weer allemaal naar de kloten...wat een bende grinsmuilen.
Het was uiteraard slecht met Mmaee als illustratief voorbeeld, maar om dan telkens uit uwe nek te gaan lullen over DNA en toestanden. Sorry, dat soort karikaturen kan ik niet serieus nemen.

Wat de match en PO2 betreft: ik had gehoopt dat we in de laatste matchen ons niveau terug wat zouden opkrikken. Na gisteren valt te vrezen dat het vat gewoon af is en dat we strompelen naar het einde. Zou zonde zijn na wat een knap seizoen is en blijft. Benieuwd of ze nog één keer kunnen terugvechten.
Akkoord wat Mmaee betreft maar … de goal die we in Eupen slikken na een foute actie van Desart was even lullig ! Hij werd toen niet gewisseld en aan de schandpaal genageld al geef ik toe dat Mmaee ook wel flirtte met een rode kaart, dat zou Desart niet snel overkomen gezien hij amper eens in duel gaat. Jongeren maken fouten en betalen leergeld, dat is nu eenmaal zo en als men zoals nu reageert moet men eigenlijk geen enkele jongere de kans geven.
Ook de invalbeurten van De Bruyn en Thalysson konden door de beugel, zij probeerden tenminste eens iets (schot van de Braziliaan eerste en enige schot tussen de palen) wat uiteraard niet altijd lukte, dat is dan maar zo.
Dat een Botaka als flankspeler en vaste pion op die flank pas in de 80ste minuut zijn eerste bal vooruit en voorzet geeft vind ik veel en veel ergerlijk. Telkens lopen tot voor de tegenstrever, stilstaan, terugdraaien en naar achter spelen : hoeveel keren ???
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: POII : Charleroi-STVV

Bericht door Franz »

Klopt wat Botaka betreft: die is sterk om op balbezit te spelen maar hij haalt bijna altijd de snelheid uit de actie
Spijtig ook dat Sekine en Kamada in de tweede helft niet meer werden aangespeeld, steeds weer ging men over rechts.
En het was ontluisterend om te zien dat de enkele keren dat Sylla vooraan de bal eens kon bijhouden nauwelijks iemand aansloot. Directieven van de trainer?
Maar nogmaals: Charleroi was nauwelijks beter, het was zwak over de hele lijn
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Hasselt Steunt STVV
Berichten: 214
Lid geworden op: 20 apr 2012, 20:34

Re: POII : Charleroi-STVV

Bericht door Hasselt Steunt STVV »

Jacques schreef:Een match verloren en het hele seizoen is weer allemaal naar de kloten...wat een bende grinsmuilen.
Het was uiteraard slecht met Mmaee als illustratief voorbeeld, maar om dan telkens uit uwe nek te gaan lullen over DNA en toestanden. Sorry, dat soort karikaturen kan ik niet serieus nemen.

Wat de match en PO2 betreft: ik had gehoopt dat we in de laatste matchen ons niveau terug wat zouden opkrikken. Na gisteren valt te vrezen dat het vat gewoon af is en dat we strompelen naar het einde. Zou zonde zijn na wat een knap seizoen is en blijft. Benieuwd of ze nog één keer kunnen terugvechten.
En als het vat af is, zou dat nog te begrijpen zijn ook. De ploeg heeft een geweldig seizoen gespeeld dat helaas eindigde op een vreselijke ontgoocheling. Als je ziet wat Gent ervan bakt in Play Off 1, dan hadden we het mogelijk beter gedaan.
Eén dramatische match en sommigen vinden het nodig om de hele ploeg af te slachten. Intriest, hoe destructief en negatief sommige STVV-supporters zijn (met de nadruk op 'sommige'). Als er al iets in het DNA van deze club zit, is het misschien dat wel.
Schimpen steunt STVV
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1417
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: POII : Charleroi-STVV

Bericht door zipke373 »

Jacques schreef:Een match verloren en het hele seizoen is weer allemaal naar de kloten...wat een bende grinsmuilen.
Het was uiteraard slecht met Mmaee als illustratief voorbeeld, maar om dan telkens uit uwe nek te gaan lullen over DNA en toestanden. Sorry, dat soort karikaturen kan ik niet serieus nemen.

Wat de match en PO2 betreft: ik had gehoopt dat we in de laatste matchen ons niveau terug wat zouden opkrikken. Na gisteren valt te vrezen dat het vat gewoon af is en dat we strompelen naar het einde. Zou zonde zijn na wat een knap seizoen is en blijft. Benieuwd of ze nog één keer kunnen terugvechten.
Voor mij is het helemaal niet naar de kloten...ik denk gewoon dat het nu wel afgelopen is.
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: POII : Charleroi-STVV

Bericht door enrique »

Als het een normale competitie is en STVV eindigt 7e, zegt iedereen, proficiat
Nu zijn er een aantal zonderlingen die het nodig vinden om alles met de grond gelijk te maken
Pas maar op of volgend seizoen zijt ge 14e
Wat gaan jullie dan zeggen

Prettige vakantie aan alle spelers, goed gedaan
Voor het bestuur is de vakantie nu voorbij ...
Tamas
Berichten: 110
Lid geworden op: 29 jun 2017, 19:07

Re: POII : Charleroi-STVV

Bericht door Tamas »

enrique schreef:Als het een normale competitie is en STVV eindigt 7e, zegt iedereen, proficiat
Nu zijn er een aantal zonderlingen die het nodig vinden om alles met de grond gelijk te maken
Pas maar op of volgend seizoen zijt ge 14e
Wat gaan jullie dan zeggen

Prettige vakantie aan alle spelers, goed gedaan
Voor het bestuur is de vakantie nu voorbij ...
Inderdaad, heel juist. Het was zeker een van de betere seizoenen met bij momenten zeer mooi voetbal, niemand maar ook niemand had dit bij aanvang verwacht. Dus voor volgend seizoen even goed doen is een uitdaging, een prijs(je) pakken mag natuurlijk en laat ons hopen dat de 12de man ook bij STVV weer van waarde kan worden en dan niet alleen in de topmatchen !
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: POII : Charleroi-STVV

Bericht door tesneusdoek »

Ik begrijp ook al die negativiteit niet. We hebben gewoon een goed seizoen gedraaid. Via PO 2 een Europese kwalificatie afdwingen, zou sowieso heel moeilijk geweest zijn. We zijn er dichtbij geweest. Volgend jaar beter! Toch ook niet vergeten dat de nieuwe eigenaars het steeds hadden over een 3-jarenplan en dat ze op die tijd STVV willen omvormen tot een vaste PO 1-kandidaat (wat niet wil zeggen dat dat dan ook elk jaar gaat lukken). Dat we het eerste jaar al onverwacht zo dicht bij de prijzen zaten, moet ons dus alleen maar hoopvol stellen, naar de toekomst toe.

We moeten nu ook niet opeens gaan denken dat we bij de Belgische top horen... Er is toch nog een hele afstand te overbruggen, maar we zijn op de goede weg. Hopelijk kunnen we de sterkhouders nog een jaartje langer hier houden, of er net zoals alle andere clubs in België (bijv. Genk, Standard...er is echt geen enkele Belgische club meer die een talentvolle speler op lange termijn aan zich kan binden, daarvoor zal er een Beneleague moeten komen met hogere lonen en meer internationale interesse) ne schone frank voor krijgen, om dat bedrag dan fatsoenlijk te investeren.

Bedankt aan de technische staf en de spelers en ook aan al de supporters die de club een warm hart toedragen! :geelblauw: :stvv:
Plaats reactie