POII: STVV-Eupen zondag 12/5 20u

Alles over de wedstrijden van STVV
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: POII: STVV-Eupen zondag 12/5 20u

Bericht door smol »

En dan hoor je Brys na de wedstrijd op de persconferentie spreken en vertelt die brave man dat zijn team goed gespeeld heeft ... tja dan stopt het natuurlijk hé. Als je vorige week Mmae als trainer gelijk met grond maakt moet je vandaag ook je doelman gelijk met de grond durven maken !
Hasselt Steunt STVV
Berichten: 214
Lid geworden op: 20 apr 2012, 20:34

Re: POII: STVV-Eupen zondag 12/5 20u

Bericht door Hasselt Steunt STVV »

kenniksvanvoetbal schreef:grinsen be our pi in oer hoan !! :mrgreen: :mrgreen:

Ja ,we hebben een geweldig seizoen gespeeld.
Neen , dat zal niet meer voor de eerste jaren zijn.
Neen, dit is geen club met een bepaalde ambitie!

Volgend seizoen een Lokeren seizoen en een plaatje TE KOOP op het venster in mei !!

:drunk: :drunk: :drunk:
Jezus, gast, qua negativisme sla jij alles. Triestig.
Schimpen steunt STVV
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: POII: STVV-Eupen zondag 12/5 20u

Bericht door kenniksvanvoetbal »

Hasselt Steunt STVV schreef:
kenniksvanvoetbal schreef:grinsen be our pi in oer hoan !! :mrgreen: :mrgreen:

Ja ,we hebben een geweldig seizoen gespeeld.
Neen , dat zal niet meer voor de eerste jaren zijn.
Neen, dit is geen club met een bepaalde ambitie!

Volgend seizoen een Lokeren seizoen en een plaatje TE KOOP op het venster in mei !!

:drunk: :drunk: :drunk:
Jezus, gast, qua negativisme sla jij alles. Triestig.
het positieve staat in èèn regel !! en vertel jij me eens uit wat jij of ik moet afleiden dat we mogen spreken over een club met enige ambitie!
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
Louis XIV
Berichten: 1238
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: POII: STVV-Eupen zondag 12/5 20u

Bericht door Louis XIV »

Waar zat den Tex??
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: POII: STVV-Eupen zondag 12/5 20u

Bericht door kenniksvanvoetbal »

smol schreef:En dan hoor je Brys na de wedstrijd op de persconferentie spreken en vertelt die brave man dat zijn team goed gespeeld heeft ... tja dan stopt het natuurlijk hé. Als je vorige week Mmae als trainer gelijk met grond maakt moet je vandaag ook je doelman gelijk met de grond durven maken !
en erger is nog , dat je hem nog terug moet opstellen wegens gebrek aan beter ! :toppie:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: POII: STVV-Eupen zondag 12/5 20u

Bericht door Geel-Blauw »

Als je bijna elke wedstrijd op achterstand komt wordt het natuurlijk heel moeilijk om ze te winnen.
Nie zievere, speile!
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: POII: STVV-Eupen zondag 12/5 20u

Bericht door Tompie »

Louis XIV schreef:Waar zat den Tex??
Zaterdag getrouwd geloof ik...
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Thomas
Berichten: 133
Lid geworden op: 24 nov 2010, 19:19

Re: POII: STVV-Eupen zondag 12/5 20u

Bericht door Thomas »

Gisteren helaas blijven steken op een gelijkspel tegen een efficiënt Eupen.
Er waren wel genoeg kansen langs onze kant om de overwinning te claimen maar het vet is van de soep.
Het vuur en de wil om tot de limiet te gaan zit er al een tijdje niet meer in.
Waarschijnlijk speelt de kwaliteit die gisteren op het veld stond ook wel mee.

Voor mij is het alleszins goed geweest dit seizoen, het mag gedaan zijn.
We waren er heel dicht bij in de reguliere competitie maar zoals vaak was het van 'net niet'.
Ik kijk al uit naar volgend seizoen en ben benieuwd met welk team we aan de competitie zullen beginnen.

Wat me gisteren het meeste tegen zat, meer nog dan het geleverde spel en het resultaat, waren de supporters.
Ik sta al vele jaren in het sfeervak en probeer me altijd in te zetten om bij te dragen tot een positieve sfeer.
Maar als je dan zoals gisteren vele supporters de eigen ploeg en spelers hoort uitfluiten.. dat gaat er bij mij niet in.
Ja Pirard zag er zeer knullig uit bij de eerste goal, maar dan ga je die jongen toch niet uitfluiten en om Steppe beginnen roepen zeker.
Wat denk je dat dat met een speler doet? Als zijn eigen supporters TIJDENS de match nog niet achter hem kunnen staan.
Ik was gisteren beschaamd om daar achter de goal te staan en heb me tijdens de helft dan ook verplaatst omdat ik niet wil geassocieerd worden met dat soort negatief gedrag.
Ik vind Steppe ook de betere keeper en had hem ook liever zien starten. Commentaar op eigen spelers moet zeker kunnen, maar NIET met boegeroep tijdens een match.
Als ik ooit zou beslissen om geen abo meer te nemen zal het eerder aan dit soort zaken liggen dan aan STVV zelf.
Louis XIV
Berichten: 1238
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: POII: STVV-Eupen zondag 12/5 20u

Bericht door Louis XIV »

Thomas schreef:Gisteren helaas blijven steken op een gelijkspel tegen een efficiënt Eupen.
Er waren wel genoeg kansen langs onze kant om de overwinning te claimen maar het vet is van de soep.
Het vuur en de wil om tot de limiet te gaan zit er al een tijdje niet meer in.
Waarschijnlijk speelt de kwaliteit die gisteren op het veld stond ook wel mee.

Voor mij is het alleszins goed geweest dit seizoen, het mag gedaan zijn.
We waren er heel dicht bij in de reguliere competitie maar zoals vaak was het van 'net niet'.
Ik kijk al uit naar volgend seizoen en ben benieuwd met welk team we aan de competitie zullen beginnen.

Wat me gisteren het meeste tegen zat, meer nog dan het geleverde spel en het resultaat, waren de supporters.
Ik sta al vele jaren in het sfeervak en probeer me altijd in te zetten om bij te dragen tot een positieve sfeer.
Maar als je dan zoals gisteren vele supporters de eigen ploeg en spelers hoort uitfluiten.. dat gaat er bij mij niet in.
Ja Pirard zag er zeer knullig uit bij de eerste goal, maar dan ga je die jongen toch niet uitfluiten en om Steppe beginnen roepen zeker.
Wat denk je dat dat met een speler doet? Als zijn eigen supporters TIJDENS de match nog niet achter hem kunnen staan.
Ik was gisteren beschaamd om daar achter de goal te staan en heb me tijdens de helft dan ook verplaatst omdat ik niet wil geassocieerd worden met dat soort negatief gedrag.
Ik vind Steppe ook de betere keeper en had hem ook liever zien starten. Commentaar op eigen spelers moet zeker kunnen, maar NIET met boegeroep tijdens een match.
Als ik ooit zou beslissen om geen abo meer te nemen zal het eerder aan dit soort zaken liggen dan aan STVV zelf.
Ja ben ik met je eens , uifluiten van spelers is not done anderzijds heb ik toch ook heel even 'boe' geroepen, niet zo zeer voor Pirard zijn flater maar eerder voor de lamentabele eerste helft, daar zat nu echt niks in van voetbal, met als negatieve exponent Cebalos , manlief wat was die slecht zeg !
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: POII: STVV-Eupen zondag 12/5 20u

Bericht door miel »

smol schreef:Als je dan als spelers ook nog eens het lef hebt om de aanwezige supporters niet meer te komen groeten tja ... op deze manier gaan we het stadion zeker niet beter vullen ! Zelfs na een nederlaag moeten de supporters gegroet worden
Noemt gij dat supporters ,
Het vet is duidelijk van de soep en er wordt bij momenten slecht gespeeld , maar zo veel boe geroep verdiend deze ploeg niet
Deze supporters verdienen eerder een middenvinger dan een groet
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: POII: STVV-Eupen zondag 12/5 20u

Bericht door fruitboerke »

Waarom in Godsnaam blijft Brys de reservekeeper opstellen als de eerste doelman die trouwens dit seizoen bij de 5 beste doelmannen uit de competitie mag gezien worden fit is ? :gek:Elke week opnieuw vertelt Brys op TV dat het de ambitie is om de "play off 2 finale " te spelen. Stel dan godverdomme uw beste elftal op mijne man :rood:
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: POII: STVV-Eupen zondag 12/5 20u

Bericht door kenniksvanvoetbal »

miel schreef:
smol schreef:Als je dan als spelers ook nog eens het lef hebt om de aanwezige supporters niet meer te komen groeten tja ... op deze manier gaan we het stadion zeker niet beter vullen ! Zelfs na een nederlaag moeten de supporters gegroet worden
Noemt gij dat supporters ,
Het vet is duidelijk van de soep en er wordt bij momenten slecht gespeeld , maar zo veel boe geroep verdiend deze ploeg niet
Deze supporters verdienen eerder een middenvinger dan een groet
lulkoek , van de goed voetballende ploeg die in augustus startte schiet er niets meer over ....... Het is niet deze ploeg die zover geraakt is ...
De supporters die naar deze ellende blijven komen kijken op een zondag verdienen eerder een standbeeld......
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: POII: STVV-Eupen zondag 12/5 20u

Bericht door kenniksvanvoetbal »

fruitboerke schreef:Waarom in Godsnaam blijft Brys de reservekeeper opstellen als de eerste doelman die trouwens dit seizoen bij de 5 beste doelmannen uit de competitie mag gezien worden fit is ? :gek:Elke week opnieuw vertelt Brys op TV dat het de ambitie is om de "play off 2 finale " te spelen. Stel dan godverdomme uw beste elftal op mijne man :rood:
Alles draait om speelminuten en speelminuten = geld!! dat is gewoon alles ! dit heeft niks meer met ambitie te maken !
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: POII: STVV-Eupen zondag 12/5 20u

Bericht door kenniksvanvoetbal »

Thomas schreef:Gisteren helaas blijven steken op een gelijkspel tegen een efficiënt Eupen.
Er waren wel genoeg kansen langs onze kant om de overwinning te claimen maar het vet is van de soep.
Het vuur en de wil om tot de limiet te gaan zit er al een tijdje niet meer in.
Waarschijnlijk speelt de kwaliteit die gisteren op het veld stond ook wel mee.

Voor mij is het alleszins goed geweest dit seizoen, het mag gedaan zijn.
We waren er heel dicht bij in de reguliere competitie maar zoals vaak was het van 'net niet'.
Ik kijk al uit naar volgend seizoen en ben benieuwd met welk team we aan de competitie zullen beginnen.

Wat me gisteren het meeste tegen zat, meer nog dan het geleverde spel en het resultaat, waren de supporters.
Ik sta al vele jaren in het sfeervak en probeer me altijd in te zetten om bij te dragen tot een positieve sfeer.
Maar als je dan zoals gisteren vele supporters de eigen ploeg en spelers hoort uitfluiten.. dat gaat er bij mij niet in.
Ja Pirard zag er zeer knullig uit bij de eerste goal, maar dan ga je die jongen toch niet uitfluiten en om Steppe beginnen roepen zeker.
Wat denk je dat dat met een speler doet? Als zijn eigen supporters TIJDENS de match nog niet achter hem kunnen staan.
Ik was gisteren beschaamd om daar achter de goal te staan en heb me tijdens de helft dan ook verplaatst omdat ik niet wil geassocieerd worden met dat soort negatief gedrag.
Ik vind Steppe ook de betere keeper en had hem ook liever zien starten. Commentaar op eigen spelers moet zeker kunnen, maar NIET met boegeroep tijdens een match.
Als ik ooit zou beslissen om geen abo meer te nemen zal het eerder aan dit soort zaken liggen dan aan STVV zelf.
In godsnaam wat een gezever ! .....als je sommige spelers ziet rondsloffen .... die trekken zich van de betalende toeschouwer ook niets aan...
en dan zou je niet mogen roepen zeker ......profs dienen zich als profs te gedragen en er is in play -of 2 nog geen enkel match gespeeld door hen
met volle overtuiging om te winnen.
Wanneer er 100% inzet is en je de wedstrijd verliest .....zal er niemand BOE.....roepen ..


altijd dat gezalf en ocharme . :roll: aub zeg.
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: POII: STVV-Eupen zondag 12/5 20u

Bericht door Franz »

Ik heb de match van gisteren niet gezien, dus daar ga ik geen commentaar op geven.
Meer in het algemeen over dit seizoen vind ik het wel storend van team+coach dat ze het op de drie (meest) cruciale momenten laten afweten en daar blijkbaar zelf niet zo een probleem van (willen) maken:
de bekermatch thuis tegen Gent
de finalematch voor POI thuis tegen Gent
de match in POII op Charleroi.
Als supporter vind ik dat toch vrij ergerlijk, en dat leeft blijkbaar ook in de tribune bij andere supporters.
We hebben een ferm seizoen gespeeld met veelal mooi voetbal, maar 'money time' hebben we wel 3 keer gemist.
En daar draait het om in voetbal, nietwaar.
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Plaats reactie