POII: STVV-Eupen zondag 12/5 20u

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: POII: STVV-Eupen zondag 12/5 20u

Bericht door stvvilvoorde »

Straf mensen komen speciaal een account aanmaken om hun ongenoegen uit te drukken over die zeiknest van PO2 .
Blijkbaar toch nog iemand geinteresseerd in die bezigheidstherapie.
Gebruikersavatar
KNRI
Berichten: 508
Lid geworden op: 26 aug 2011, 18:48

Re: POII: STVV-Eupen zondag 12/5 20u

Bericht door KNRI »

De moraal van het verhaal is dat het nu eindelijk eens gedaan moet zijn om tijdens de wintertransferperiode sterkhouders te laten vertrekken. Dit is niet goed voor de prestaties en nog minder voor het supportersvertrouwen.
Je kan bijna stellen dat we door deze uitverkoop alle targets van dit jaar verloren. PO1 en nog veel erger, uitzicht op de bekerfinale...
Niet moeilijk dat vandaag de tribunes leeg blijven voor deze veredelde oefenwedstrijden.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: POII: STVV-Eupen zondag 12/5 20u

Bericht door stvvilvoorde »

KNRI schreef:De moraal van het verhaal is dat het nu eindelijk eens gedaan moet zijn om tijdens de wintertransferperiode sterkhouders te laten vertrekken. Dit is niet goed voor de prestaties en nog minder voor het supportersvertrouwen.
Je kan bijna stellen dat we door deze uitverkoop alle targets van dit jaar verloren. PO1 en nog veel erger, uitzicht op de bekerfinale...
Niet moeilijk dat vandaag de tribunes leeg blijven voor deze veredelde oefenwedstrijden.
Dat is inderdaad zeer belangrijk, maar (willen) zien ze niet in het bestuur.
Er is geen groter teken van gebrek aan ambitie dat je richting supporters kan geven.
Dan mag je nog de gazetten volschrijven over europese en PO1 ambitie, als je dat tijdens de winterstop lapt, zal het vertrouwen onder het vriespunt blijven.
Laatst gewijzigd door stvvilvoorde op 13 mei 2019, 16:45, 1 keer totaal gewijzigd.
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: POII: STVV-Eupen zondag 12/5 20u

Bericht door fruitboerke »

B. De Wever schreef:Het vat is leeg, en daarmee sussen enkelen hun eigen!
Welk vat? 1 matchke per week? In deJPL-league en de PO2 daarvan?
Om u eigen dood te lachen!
We hebben vorige week gezien hoe spelers uit andere competities nog altijd uit een vol vat tanken, en die spelen 2x per week, en niet tegen Eupen, Westerlo of Beerschot!

Brys is nen dikke zeveraar geworden. Gisteren telt niet, tenzij je trots bent elke keer net niet te halen.
Boli is op congé vertrokken na zijn hat-trick. 11 matchen ondertussen (ach ja, de sus was gekwetst ocharme).
Fluiten en boegeroep? Ga dan in Anderlecht, Luik, Genk of Brugge maar eens kijken.

Awel, hun vat is leeg, het mijne ook!
Het is gewoonweg beschamend wat ze vertonen tegen de mindere goden uit de competitie.

Gefaald, niks anders te zeggen.
Zelfs goede spelers zakken mee het moeras in.

De Japanese boys zullen uit hun pijp moeten komen, of de handdoek gooien.
Misschien is dat laatste nog het beste, want deze club heeft het niet meer.
Voorbijgestreefd op alle gebied, onaantrekkelijk buiten de regio, waar ze ook al niet meer aantrekkelijk is.
Beste post van het jaar . Volledig mee eens :toppie:
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: POII: STVV-Eupen zondag 12/5 20u

Bericht door toyotacorolla »

De lege tribunes bewijzen het.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: POII: STVV-Eupen zondag 12/5 20u

Bericht door Jacques »

KNRI schreef:De moraal van het verhaal is dat het nu eindelijk eens gedaan moet zijn om tijdens de wintertransferperiode sterkhouders te laten vertrekken. Dit is niet goed voor de prestaties en nog minder voor het supportersvertrouwen.
Je kan bijna stellen dat we door deze uitverkoop alle targets van dit jaar verloren. PO1 en nog veel erger, uitzicht op de bekerfinale...
Niet moeilijk dat vandaag de tribunes leeg blijven voor deze veredelde oefenwedstrijden.
Mee eens, al is de beker verloren gegaan in december, niet januari. Kan op zich ook nog wel begrijpen dat men de Norre aan die prijs liet gaan, maar als je moet vaststellen dat uw drie wintertransfers in de zomer alweer mogen opkrassen, waarbij Vloet en Gliha niet eens aan de bak zijn gekomen, dat je daardoor op links moet gaan depanneren met eerst Acolatse en nu zelfs De Bruyn, weet je waar het schoentje nijpt. We hadden geen overschot en toch hebben we onze kern laten afromen in januari. Eens te meer heeft januari onze ambities gefnuikt, eens te meer zal dat tegen de club gebruikt worden, eens te meer zal men de kat uit de boom lijken. Spijtig, maar daar is in januari al voor gewaarschuwd.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: POII: STVV-Eupen zondag 12/5 20u

Bericht door lindoke »

Mikman schreef:
Franz schreef:
Dreke schreef:Ik was er gisteren ook niet. Dus ik heb zeer weinig recht van spreken. Maar ook hier duikt weer een perceptieprobleem op. Als we in een gewone competitie zevende zouden eindigen met het voetbal dat we gespeeld hebben, zou hier en in het stadion helemaal niet zo'n stemming hangen. Dan vlogen we de Japanners bij manier van spreken rond de nek.
Correct, maar in de huidige competitieformule heeft het geen belang (meer) of je in de reguliere competitie 7de dan wel 13de eindigt...
Jammer maar helaas: dat is een verouderde doelstelling die vandaag voorbijgestreefd is.
Het gaat er nu om om bij POI te zijn, of om POII te winnen, of om de beker te winnen, ... dat zijn de targets vandaag.
In POI bijvoorbeeld - in een normaal jaar zonder die KVM-tristesse - heeft het ook geen enkel belang meer of je daar nu 5de of 6de wordt.
En of je nu in POII in je reeks 2de of 5de wordt: nobody cares.
Money time begint in feite maar na de reguliere competitie, dat is het perspectief vandaag.
Dus zou je ons huidig seizoen willen inruilen voor een 14e plaats en een finale in de play-offs? En als de play-offs dan toch belangrijker zijn, waarom zit er dan nog minder volk dan in het reguliere seizoen? En is een derbyzege in de reguliere competitie dan ook maar een halve derbyzege?


Het is een feit dat de huidige regeling slecht is voor een club als STVV. In de buitenlandse competities zitten de stadions in april en mei vol, hier zitten ze bij alle PO2-clubs zo goed als leeg. Dat zorgt op termijn voor steeds meer vervreemding omdat er vijf maanden ligt tussen de laatste match van de reguliere competitie in maart en de start van een nieuw seizoen.

Bovendien zit je hier met een identiteitscrisis; een verzuurde, verouderde en krimpende achterban, en een stadion dat wel gemoderniseerd is maar voor de rest alles niet is wat een voetbalstadion zou moeten zijn.

Velen zeggen: de mensen komen wel terug als er resultaten zijn. Maar als alle heil van de Japanners moet komen... Hoe lang houden die het vol op deze manier? Bij hun overname zullen ze bepaalde projecties gedaan hebben qua budgetten en toeschouwersaantallen. Als die niet gehaald worden, zouden ze in Tokio wel eens sneller dan gedacht de stekker uit het project kunnen trekken. Want op dit moment is STVV weinig meer dan een stamnummer met een niet onaanzienlijke schuldenberg die jaarlijks ook nog eens ettelijke miljoenen exploitatieverlies maakt. Waarde: 0.
Waar is de ooit zo beduchte achterban gebleven? Wat schiet er nog over van 'Voetbal, Volk en Vuur'? En dat heeft echt niet alleen met Roland te maken, wie enkel dat als reden ziet wendt zijn ogen af van de realiteit.

Als het Japanse project mislukt is het afgelopen met STVV in zijn huidige vorm, daar twijfel ik niet aan. Je zit met Lommel dat voor 1€ wordt overgenomen door een louche zakenman, Sporting Hasselt waar de voorzitter enige tijd geleden openlijk op een grote Limburgse fusie aanstuurde (https://www.voetbalprimeur.be/nieuws/71 ... fclub.html ) , Genk dat successen haalt maar voor verdere groei een nieuw stadion nodig heeft dat dan (qua mobiliteit ) niet in Genk zelf kan komen. Als STVV niet op zichzelf kan overleven, ga je binnen 10-15 jaar naar een Limburg United met een stadion langs de E313 in Diepenbeek omdat je daar aan alle mobiliteitscriteria voldoet. Velen zullen nu de wenkbrouwen fronsen, maar dat is echt wat er in de wandelgangen al enige tijd opgang maakt. Natuurlijk kan dat niet zolang de Japanners aan de knoppen draaien, want zij hebben andere plannen. Maar dan opnieuw: hoe lang nog voor zij de handdoek werpen als ze zien dat dit project niet levensvatbaar is omdat de supporters die op papier in het stadion moeten zitten in de praktijk gewoon thuis blijven, of hun ploeg na een goed seizoen uitfluiten in plaats van aan te moedigen? Hoe levensvatbaar is deze club als ze van de Japanse reanimatiemachine wordt losgekoppeld? De urgentie van de huidige situatie dringt bij velen die zich verhullen in misplaatste arrogantie ( "we willen goeie resultaten en goed voetbal en dan komen we misschien nog eens terug" ) nog altijd niet door.
Oooooh, dus het is de fout van de supporters? Als de Japanners het slagen van hun project laten afhangen van de factor "toeschouwersaantal", dat ze dan maar snel hun biezen pakken, want zo werkt het zeker niet. Dus de wonderformule is volgens jou, kom allemaal massaal en onvoorwaardelijk naar het stadion en dan zullen we misschien de nodige investeringen doen om een POI waardige ploeg bijeen te kopen? Ik denk het niet! En ik kan me niet voorstellen dat de Japanners zo denken en hun project laten vallen omdat er vooralsnog weinig supporters komen opdagen.

Je haalt ook heel vlotjes de oorzaken aan van het lage toeschouwersaantal. Oud, verzuurd......maar ik lees nergens een eventuele oplossing. Zeggen wat verkeerd is kan iedereen. De juiste oplossing geven........da's een ander verhaal.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: POII: STVV-Eupen zondag 12/5 20u

Bericht door kenniksvanvoetbal »

miel schreef:
kenniksvanvoetbal schreef:
miel schreef:
smol schreef:Als je dan als spelers ook nog eens het lef hebt om de aanwezige supporters niet meer te komen groeten tja ... op deze manier gaan we het stadion zeker niet beter vullen ! Zelfs na een nederlaag moeten de supporters gegroet worden
Noemt gij dat supporters ,
Het vet is duidelijk van de soep en er wordt bij momenten slecht gespeeld , maar zo veel boe geroep verdiend deze ploeg niet
Deze supporters verdienen eerder een middenvinger dan een groet
lulkoek , van de goed voetballende ploeg die in augustus startte schiet er niets meer over ....... Het is niet deze ploeg die zover geraakt is ...
De supporters die naar deze ellende blijven komen kijken op een zondag verdienen eerder een standbeeld......
Denkt gij wat ge wilt , maar deze ploeg was dit seizoen een pak beter dan zijn supporters

het seizoen duurt tot einde mei en niet tot half februari !
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: POII: STVV-Eupen zondag 12/5 20u

Bericht door kenniksvanvoetbal »

Jacques schreef:
KNRI schreef:De moraal van het verhaal is dat het nu eindelijk eens gedaan moet zijn om tijdens de wintertransferperiode sterkhouders te laten vertrekken. Dit is niet goed voor de prestaties en nog minder voor het supportersvertrouwen.
Je kan bijna stellen dat we door deze uitverkoop alle targets van dit jaar verloren. PO1 en nog veel erger, uitzicht op de bekerfinale...
Niet moeilijk dat vandaag de tribunes leeg blijven voor deze veredelde oefenwedstrijden.
Mee eens, al is de beker verloren gegaan in december, niet januari. Kan op zich ook nog wel begrijpen dat men de Norre aan die prijs liet gaan, maar als je moet vaststellen dat uw drie wintertransfers in de zomer alweer mogen opkrassen, waarbij Vloet en Gliha niet eens aan de bak zijn gekomen, dat je daardoor op links moet gaan depanneren met eerst Acolatse en nu zelfs De Bruyn, weet je waar het schoentje nijpt. We hadden geen overschot en toch hebben we onze kern laten afromen in januari. Eens te meer heeft januari onze ambities gefnuikt, eens te meer zal dat tegen de club gebruikt worden, eens te meer zal men de kat uit de boom lijken. Spijtig, maar daar is in januari al voor gewaarschuwd.


Dit is toch het grootste bewijs dat er financieel geen enkele slagkracht is . De Norre verkopen om de put te dichten, Bezus laten gaan omdat hij geen goesting heeft ,Lejaer en koytisch afserveren ( nog altijd beter dan wat nu de bank warm houd) . Sekine ,ook niet goed genoeg maar beter dan Acolatse (en die heb je wel gekocht) .Dan spreek ik nog niet over de superspits van 1.5 milj . Nazon, Pirard , Janssen ,Vloet ,Glia ,Thallyson,
Sylla ,Ceballos,Debruyn ,tweederangsspelers aangevuld met een huurlingenkorps.

Laat ze dan maar roepen en toeteren over ambitie , het lijkt sterk op onze politiek ...veel bla bla ....en niks..

Mijne glazen bol zegt dat er binnen dit en twee maanden weer geroepen zal worden dat het "huiswerk" af is.
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
metser
Berichten: 355
Lid geworden op: 26 sep 2016, 17:21

Re: POII: STVV-Eupen zondag 12/5 20u

Bericht door metser »

Heb juist het filmpje op sporza gezien van de confrontatie supporter versus Brys ! Respect ja , maar ook aub langs de kant van Brys zelf ! Het is toch maar logisch dat supporters kritisch mogen en kunnen zijn tegenover club spelers en entourage ! Als ik van hem was zou ik niet te hard van de toren blazen want winst zit er voor hem nooit in in een confrontatie met supporters. Remember HVH bij de anderslecht ! Heeft ook gereageerd tov de supporters, enkele dagen later de C 4 ! Mischien wel wat Antwerpse arrogantie ?
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: POII: STVV-Eupen zondag 12/5 20u

Bericht door Mikman »

lindoke schreef: Oooooh, dus het is de fout van de supporters? Als de Japanners het slagen van hun project laten afhangen van de factor "toeschouwersaantal", dat ze dan maar snel hun biezen pakken, want zo werkt het zeker niet. Dus de wonderformule is volgens jou, kom allemaal massaal en onvoorwaardelijk naar het stadion en dan zullen we misschien de nodige investeringen doen om een POI waardige ploeg bijeen te kopen? Ik denk het niet! En ik kan me niet voorstellen dat de Japanners zo denken en hun project laten vallen omdat er vooralsnog weinig supporters komen opdagen.

Je haalt ook heel vlotjes de oorzaken aan van het lage toeschouwersaantal. Oud, verzuurd......maar ik lees nergens een eventuele oplossing. Zeggen wat verkeerd is kan iedereen. De juiste oplossing geven........da's een ander verhaal.
Natuurlijk zijn de toeschouwersaantallen en de potentiële achterban wél belangrijk voor een club. Waarom vragen -eerder smeken- de Japanners anders aan de journalisten van Het Belang Van Limburg wat ze in godsnaam moeten doen om de fans terug te krijgen? (eens met die supporters gaan praten zou helpen, maar dat is een andere materie )
Het is zowel een vorm van inkomsten als van appreciatie als er supporters opdagen. Het geld dat ze nu voor Bezus optrokken moeten ze gebruiken om het verschil tussen verwachte en reële toeschouwers bij te passen, en dan hebben we het nog niet over de rest van het exploitatietekort gehad, zo geraak je als club niet snel vooruit. Ik pleit niet voor blind vertrouwen in de Japanners, wel voor een klein beetje ernst en redelijkheid naar hun toe. En de wetenschap dat er na hun écht geen alternatief is. Want niemand is geïnteresseerd in een schuldenberg die ieder jaar maar verder aangroeit.

Waarom geef als eigenaar geld uit aan een eersteklasser als je even makkelijk een tweedeklasser of amateurclub kan kopen en die naar eerste kan brengen?
De rijkdom van deze club is de achterban maar die waarde neemt keer op keer af, dat klaag ik aan. Wat onderscheidt ons nog van Moeskroen, Waasland-Beveren of Cercle Brugge? En waarom zou een jong mannetje van 7 jaar tegenwoordig nog naar Stayen trekken?

Je laatste alinea is helemaal van de pot gerukt: als er nu iemand is die al vaak gezegd heeft dat het toeschouwersprobleem meerdere oorzaken heeft ( tv, competitieformule, domino-effect, combi, stadion....) en die voorstellen heeft gedaan om het tij voorzichtig proberen te keren ( actie's voor abo's doen, betere tifo's, supportersclubs opwaarderen, meer contact zoeken met de supporters) maar er ook bij gezegd heeft dan wondermiddelen niet bestaan, ben ik het wel. Hoewel het mijn tijd al ver voorbij is, wil ik gráág meehelpen aan initiatieven die voor een ommekeer kunnen zorgen. Maar er beweegt uiteindelijk niks. Ook niet van de club uit, for that matter.

Ik ben het gewoon beu dat er een groep supporters rond deze club hangt die een constant pessimisme uitstralen. Het is nooit meer goed genoeg, vooral dat. Ze zijn kwaad omdat we door de wintertransfers uit de beker lagen ook al werd die kwartfinale nog voor de winterstop afgewerkt. Mét Bezus en De Norre in de basis. En 1.200 toeschouwers, waarvan minstens de helft uit Gent.
Ze haalden meer punten dan Brepoels en toch zijn het mislukkelingen.
In de thuismatchen deden ze even goed dan de topploegen.
Als we drie keer de Champions League zouden winnen zouden er nog zijn die zouden klagen dat we er geen vierde kunnen winnen omdat Real en Barcelona onze spelers gaan komen weghalen. Men mag best kritisch zijn en dat geklaag is iets typisch STVV en heeft soms zelfs iets charmerend maar op een bepaald moment is de slinger te ver doorgeslagen. Wanneer zijn wij een chi-chi-publiek geworden dat alleen maar opdaagt als het ons aanstaat? Als de supporters consequent weg zouden blijven omdat ze een beter beleid verwachten, waarom zaten ze er dan wel tegen Anderlecht, Genk en Gent? Is de boodschap dan niet eerder dat je je als supporter te goed voelt voor een match tegen Cercle of Eupen?

En nogmaals: de club mag óók meer inspanningen doen naar de supporters toe, maar alles wat fout gaat op hun afrekenen en zelf genoegzaam aan de zijlijn wachten tot de situatie ooit misschien eventueel mogelijk toch eens zou kunnen zijn zoals gewenst, dat is niet correct.

Ik neem volgend jaar voor het eerst in vele jaren weer een abo, ook al weet ik dat het mij goedkoper zou uitkomen zonder. Maar dat is niet belangrijk. Ik zie het als een steunkaart voor de club.
(en ik ben die belachelijke combi-regeling beu, dat ook )
omeloe
Berichten: 1157
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: POII: STVV-Eupen zondag 12/5 20u

Bericht door omeloe »

Onze Japanse eigenaar is de hoofdschuldige van de negatieve spiraal . Na de winterstop was de ploeg verzwakt ipv versterkt . De volgende transferperiode wordt belangrijk , maar mijn geloof in de Japanners wordt alsmaar kleiner . De STVV-supporters zijn hen niets verschuldigd , zij moeten het als kapitaalkrachtige eigenaar bewijzen . Ze hebben al geinvesteerd maar dat is toch logisch als je een voetbalploeg koopt .
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: POII: STVV-Eupen zondag 12/5 20u

Bericht door Dreke »

Ik heb totaal geen idee of de club via één of ander persoon hier meeleest. En als ze het niet doen, is dat gewoon dom. Ook al gaat het hier maar over een fractie van de fanbasis. Dit is een heel eenvoudige vinger aan de pols.

Ik voel wel wat voor een soort van task force die de link tussen club (in zijn geheel) en supporters kan versterken, die de betrokkenheid in beide richtingen verhoogt. Maar de bal ligt in het kamp van de club. En de input vanuit de supporters moet veel breder zijn dan het Verbond.

Natuurlijk komt er meer volk als de resultaten nog beter zijn. Maar bij de minste dip ben je die weer kwijt. De truc is hen bij je te houden. En dat kan alleen als die band aangehaald wordt.

Ik haal misschien wel een unicum in de voetbalwereld aan. Maar als je ziet wat er bij Sankt Pauli allemaal gebeurt tussen club en fans, dat staat mijlenver van wat er hier gebeurt. Maar wel elke match voor 100% uitverkocht. En die hun palmares is nog leger dan dat van STVV. Het exponent van falen op momenten dat het niet mag. De identiteit van de club moet terug zichtbaar zijn.
A loyal football fan only supports the shirt...
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: POII: STVV-Eupen zondag 12/5 20u

Bericht door STVV-fan »

Ik geloof dat Mikkie het, zoals eigenlijk zo vaak al het geval is geweest de voorbije seizoenen, zeer goed samenvat in zijn twee posts.

Ik heb ook de heilige schrik dat de Japanners er vroeg of laat de stekker gaan uittrekken omdat er supporters zijn die blijven met hunder kop spelen.
Dan, beste mensen, is het gedaan met voetbal in Sint-Truiden. Kan Gielen Stayen komen afbreken om appartementen op te zetten.

En ik blijf die negativiteit rond de Japanners niet snappen.

Budget stijgt, naargelang het aantal aangebrachte sponsors.
Men krijgt STVV in Japan verkocht.
Voor het eerst sinds lang werd er nog eens geld uitgegeven aan transfers (toch iets waar ook menigeen over geklaagd heeft de voorbije jaren).
Ge staat aan de vooravond van de dikste uitgaande transfer ooit gerealiseerd, met de eerste speler die door de Japanners is gehaald.
Ge speelt uw BESTE seizoen sinds JAREN. BETER dan onder Brepoels.
Ge strandt op 90 minuten van PO I
Ge strandt in de kwartfinales van de enige overgebleven "sterke" eersteklasser.

En dan zie je op sporza een filmpke passeren van een persoon die denkt Brys zijn vet ne keer te moeten geven.
Komaan he.
De supporters die zich sowieso al verstoppen achter de gespuide mist van "x-aantal redenen waarom het waarschijnlijk nooit meer goed komt met STVV" zien hierin dan hun bevestiging van niet meer te komen want: "wat een arrogantie van trainer en spelersgroep".
De supporters die wel gekomen zijn voelen zich dan weer in de ballen geshot.

Als supporter heb je niet het alleenrecht om "een statement" te maken. De trainer en spelers hadden en hebben er ook alle recht toe.
Zij hebben al veel smerigheid over zich heen gekregen nog vóór het seizoen gestart was, tijdens het seizoen ook nog deftig hun portie gehad ( hoewel dat een beetje gemaskeerd werd door de zeer goede resultaten) en nu begint het weer ongebreideld.

Deze individuele alleenheersers moeten eens dringend gaan beseffen wat voor consequenties hun acties hebben.
Naar zeer veel matchen zijn potentiële sponsors komen kijken hoor, neem dat maar van mij aan en zij moeten dan die personen bezig zien en horen?

Nooit een keer opgelet (waarschijnlijk niet hoor, maar goed) op de filmpjes van STVV die de Japanse twitter en FB pagina van STVV verspreid heeft?
Nooit is uw opgevallen hoe schitterend die beelden geknipt zijn zodat het lijkt alsof er volk zit in het stadion?

Dus aub, denk na (voor de mensen die zich geroepen voelen) vooral ge denkt een statement te moeten maken (al weer)
Plaats reactie