Laatste PO2-wedstrijd: Westerlo-STVV

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Laatste PO2-wedstrijd: Westerlo-STVV

Bericht door Tompie »

In een maatschappij die steeds meer prestatiegericht is, krijgen teveel supporters gewoon onrealistische verwachtingen bij dit STVV.

Pas op, ik ben de eerste die zegt dat ambitie moet. Dat was ook wat ik Duchatelet verweet. Hij vond STVV als gezelligheidsclub voldoende. Ik niet.

Maar de Japanners hebben duidelijk een ambitie naar voor geschoven: PO1 in enkele seizoenen. In hun eerste jaar stranden we op 90 minuten en hebben we héél veel leuke wedstrijden gezien. Dat er ook een aantal (net één teveel) wanprestaties bij waren is een feit.

De Japanners hebben nu al aangekondigd dat het budget weer stevig omhoog gaat. Dat is dus opnieuw een teken dat ze die volgende stap willen zetten. Ze zitten perfect op schema.

Het zijn al die zwartkijkers en negatievelingen die deze club momenteel meer schade aanbrengen dan de coach, zijn staf of het Japanse bestuur.

Als je dit seizoen geen prima eerste seizoen vond onder het nieuwe beleid, dan zoek je eigent beter een andere club. Maar kom dan ook niet terug als de Japanners hun woorden waar maken en we één van de volgende seizoenen PO1 halen. Want daar geloof ik zeker en vast in.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Laatste PO2-wedstrijd: Westerlo-STVV

Bericht door STimVV »

Goed dat we met zn allen verlost zijn van PO2.
Nu uitkijken naar het volgende seizoen.
Stel je voor, 1e match: STVV-Anderlecht op Stayen. STVV-Kompany... hoe zalig zou dat zijn.
Niet gedacht dat Kompany ooit nog op Stayen zou spelen. Zalig toch.
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Laatste PO2-wedstrijd: Westerlo-STVV

Bericht door Vouch »

STimVV schreef:Goed dat we met zn allen verlost zijn van PO2.
Nu uitkijken naar het volgende seizoen.
Stel je voor, 1e match: STVV-Anderlecht op Stayen. STVV-Kompany... hoe zalig zou dat zijn.
Niet gedacht dat Kompany ooit nog op Stayen zou spelen. Zalig toch.
Het kan ineens de laatste wedstrijd zijn, met zijn gehavend lijf op dat kunstgras.
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Laatste PO2-wedstrijd: Westerlo-STVV

Bericht door kenniksvanvoetbal »

Vouch schreef:
STimVV schreef:Goed dat we met zn allen verlost zijn van PO2.
Nu uitkijken naar het volgende seizoen.
Stel je voor, 1e match: STVV-Anderlecht op Stayen. STVV-Kompany... hoe zalig zou dat zijn.
Niet gedacht dat Kompany ooit nog op Stayen zou spelen. Zalig toch.
Het kan ineens de laatste wedstrijd zijn, met zijn gehavend lijf op dat kunstgras.
Wanneer zouden de werken ivm de nieuwe grasmat starten?
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
Louis XIV
Berichten: 1238
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Laatste PO2-wedstrijd: Westerlo-STVV

Bericht door Louis XIV »

Johan schreef:de posts van metser zijn er boenk op. Het wordt hoe langer hoe minder door een hoopje derderangs voetbal vedetten. Een goede raad aan Brys , wees blij dat ge bij stvv mag werken. Dat traag wandelvoetbal pikken ze niet bij een topclub. Voetbal zonder snelheid , zonder verrassingen. Als we dit jaar geen Kamada hadden gehad , zou ik het nog allemaal eens willen zien waar we zouden staan.Overigens een buiten verwachting goed seizoen, maar dat zal U geen tweede keer lukken. Ik ben eens benieuwd na de leegloop die er gaat volgen wat de echte ambitie van de Japanners zal zijn. Aantal toeschouwers moet dringend de hoogte in of we zijn een vogel voor de kat. Dit geen STVV meer!!!!
ZAGEVENT
Condor
Berichten: 49
Lid geworden op: 11 apr 2014, 11:54
Supporter van: STVV

Re: Laatste PO2-wedstrijd: Westerlo-STVV

Bericht door Condor »

Een wedstrijd met een duidelijk STVV overwicht,mooie voetbal maar vooraan alleen zichzelf dribbelende vedetten die vergeten dat er met elf gespeeld wordt. Een Boli die over het ganse seizoen 42 maal off side gaat staan(schrik dat één van zijn maats een doelpunt maakt). Hij mag spoedig vertrekken
naar hoetsieploe samen met Acolatse en De Bruin. Gelukkig was er nog Van Houdt omdat Van Langendonk een aanslag op hem wou voorkomen na zijn wereldgoal van de week voordien.
Al bij al een geweldig STVV dat dringend een betere trainer moet krijgen. Leko zou nog eens moeten terugkeren. Een bescheiden en oprechte kerel.
omeloe
Berichten: 1157
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: Laatste PO2-wedstrijd: Westerlo-STVV

Bericht door omeloe »

Tompie schreef:In een maatschappij die steeds meer prestatiegericht is, krijgen teveel supporters gewoon onrealistische verwachtingen bij dit STVV.

Pas op, ik ben de eerste die zegt dat ambitie moet. Dat was ook wat ik Duchatelet verweet. Hij vond STVV als gezelligheidsclub voldoende. Ik niet.

Maar de Japanners hebben duidelijk een ambitie naar voor geschoven: PO1 in enkele seizoenen. In hun eerste jaar stranden we op 90 minuten en hebben we héél veel leuke wedstrijden gezien. Dat er ook een aantal (net één teveel) wanprestaties bij waren is een feit.

De Japanners hebben nu al aangekondigd dat het budget weer stevig omhoog gaat. Dat is dus opnieuw een teken dat ze die volgende stap willen zetten. Ze zitten perfect op schema.

Het zijn al die zwartkijkers en negatievelingen die deze club momenteel meer schade aanbrengen dan de coach, zijn staf of het Japanse bestuur.

Als je dit seizoen geen prima eerste seizoen vond onder het nieuwe beleid, dan zoek je eigent beter een andere club. Maar kom dan ook niet terug als de Japanners hun woorden waar maken en we één van de volgende seizoenen PO1 halen. Want daar geloof ik zeker en vast in.
Zelfs een budgetverdubbeling garandeert niet dat je het beter doet dan dit seizoen . Zo werkt het in het voetbal niet , daar zijn al vele voorbeelden van . Gezien de uitstekende eerste seizoenshelft hadden ze de budgetverhoging beter aan de winterstop gedaan . Dat wil niet zeggen dat je Bezus of De Norre had kunnen houden , een speler kan je niet verplichten te blijven . De volgende transferperiode zal zeer bepalend zijn , ze hebben nog wat te bewijzen wat betreft transfers .
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Laatste PO2-wedstrijd: Westerlo-STVV

Bericht door Mikman »

omeloe schreef: Zelfs een budgetverdubbeling garandeert niet dat je het beter doet dan dit seizoen . Zo werkt het in het voetbal niet , daar zijn al vele voorbeelden van
Dat klopt... gedeeltelijk. Hoe langer de tijdspanne, hoe groter de invloed van het budget. We kunnen met ons huidig budget ieder jaar onze matchen tegen Anderlecht of Brugge winnen, maar na een volledig seizoen voor hun eindigen is al veel moeilijker en over een periode van 5 of 10 jaar quasi onmogelijk. Op lange termijn zijn de prestaties recht evenredig met het budget.

Maar de kans bestaat zeker dat we het volgend seizoen slechter doen dan dit jaar.
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Laatste PO2-wedstrijd: Westerlo-STVV

Bericht door kenniksvanvoetbal »

Tompie schreef:In een maatschappij die steeds meer prestatiegericht is, krijgen teveel supporters gewoon onrealistische verwachtingen bij dit STVV.

Pas op, ik ben de eerste die zegt dat ambitie moet. Dat was ook wat ik Duchatelet verweet. Hij vond STVV als gezelligheidsclub voldoende. Ik niet.

Maar de Japanners hebben duidelijk een ambitie naar voor geschoven: PO1 in enkele seizoenen. In hun eerste jaar stranden we op 90 minuten en hebben we héél veel leuke wedstrijden gezien. Dat er ook een aantal (net één teveel) wanprestaties bij waren is een feit.

De Japanners hebben nu al aangekondigd dat het budget weer stevig omhoog gaat. Dat is dus opnieuw een teken dat ze die volgende stap willen zetten. Ze zitten perfect op schema.

Het zijn al die zwartkijkers en negatievelingen die deze club momenteel meer schade aanbrengen dan de coach, zijn staf of het Japanse bestuur.

Als je dit seizoen geen prima eerste seizoen vond onder het nieuwe beleid, dan zoek je eigent beter een andere club. Maar kom dan ook niet terug als de Japanners hun woorden waar maken en we één van de volgende seizoenen PO1 halen. Want daar geloof ik zeker en vast in.
Wat zijn onrealistische verwachtingen !? Moet je omdat je gezegd hebt dat je binnen drie jaar po1 wil halen een winteruitverkoop houden wanneer je daar (op een po1 plaats staat) ?ben je dan een zwartkijker en negatieveling ? Is het dan geen dikke zever te zeggen dat het budget verhoogt word met 20% . 4 maanden later nadat je op een play of 1 plaats stond. Moeten we het echt letterlijk nemen dat het eens gaat lukken binnen drie jaar?
Dit wil helemaal niet zeggen dat ik het geen prima seizoen vond ,maar als dit voor u een teken is dat ze een "nieuwe stap" of volgende stap willen zetten en perfect op schema zitten terwijl je weliswaar op 90 minuten na 2.5 jaar voor op schema kon zitten....
Trouwens ,hoe kan je spreken van op schema zitten wanneer je na het het seizoen op nul moet beginnen en een halve ploeg uitzwermt! Ik vind dat allemaal dikke zever. Als men dit stappen zetten noemt ! En ja , naar de letter toe kan je hen niets verwijten , buiten dat er een kans voorbij is om po1 te halen.Deze door u genoemde zwartkijker en negatieveling koopt als eerste terug een abo om te supporteren maar de zever krijg je aan mij niet verkocht. :stvv:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Laatste PO2-wedstrijd: Westerlo-STVV

Bericht door Jacques »

Ik vind niet meteen een geschikt topic, dus zet ik het hier maar even.
Voetbalkrant is zo eerlijk geweest om eens terug te kijken naar hun prognoses voor het seizoen. De grootste positieve verrassing was -u raadt het al- STVV. We deden het 6 plaatsen beter dan vooraf voorspeld. Van slechts 3 ploegen werd de eindklassering correct voorspeld (Brugge, Standard, Gent) en bij de helft van de ploegen zat men er minstens 4 plaatsen langs. Seizoensprognoses hebben toch een beetje weg van het voorspellen van de toekomst aan de hand van de vlucht van de vogels of de ingewanden van dieren zoals de Romeinen deden. :D

https://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/ ... ef=popular
Overdrijven is een kunst
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Laatste PO2-wedstrijd: Westerlo-STVV

Bericht door Vouch »

Jacques schreef:Ik vind niet meteen een geschikt topic, dus zet ik het hier maar even.
Voetbalkrant is zo eerlijk geweest om eens terug te kijken naar hun prognoses voor het seizoen. De grootste positieve verrassing was -u raadt het al- STVV. We deden het 6 plaatsen beter dan vooraf voorspeld. Van slechts 3 ploegen werd de eindklassering correct voorspeld (Brugge, Standard, Gent) en bij de helft van de ploegen zat men er minstens 4 plaatsen langs. Seizoensprognoses hebben toch een beetje weg van het voorspellen van de toekomst aan de hand van de vlucht van de vogels of de ingewanden van dieren zoals de Romeinen deden. :D

https://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/ ... ef=popular
Vooral ook omdat die prognoses gebeuren zonder de kernen te kennen (vooral bij de kleinere clubs). Van de top 6 kennen ze wel wat, die kunnen ze dan ook redelijk goed pronostikeren, daarna zullen Zulte en Charleroi wel komen, STVV, Eupen en Waasland-Beveren (of Beerschot afhankelijk van het proces) zullen wel tegen de degradatie vechten en de rest eindigt er ergens tussen in.
Voila, prognose is al voor 90 % klaar voor alle gazetten en voetbalsites.
Plaats reactie