Voorbereiding seizoen 2019-2020

Alles over de wedstrijden van STVV
Groenwit
Berichten: 77
Lid geworden op: 24 okt 2011, 23:05

Re: Voorbereiding seizoen 2019-2020

Bericht door Groenwit »

Ik lees hier ergens vrij meewarig 'tegen godbetert Lommel'.

Welja, elke eersteklasser is beter dan ons. Wel kan je de huidige 1B-reeks in de verste verte niet meer vergelijken met de oude tweede klasse. Ploegen als KVM, Beerschot, Union hadden vorig jaar niet misstaan in 1A. Toch hebben we hen allen minstens 1 keer geklopt. Een bende sukkelaars zijn wij dus zeker niet.

STVV speelde met alles behalve een type-elftal. Bij Lommel ontbrak topschutter Rocha dan weer wegens transferitis en stonden er 2 testers in de basis. Verder had de groep woensdagochtend nog pittig getraind en dat was er bij sommigen wel aan te zien.

Oefenpot zonder enig belang, maar toch nog eens leuk om op Stayen te komen. Prachtig stadion hebben jullie. De laatste keer dat ik er met Lommel kwam, was de hoofdtribune nog in aanbouw.

Hopelijk voor jullie nog enkele mooie transfers, want een club met een achterban als jullie verdient toch op zijn minst een ploeg die rustig in de middenmoot (of wat hoger) kan meedraien.

Tenslotte hoop ik dat De Bruyn jullie dit seizoen meer kan bijbrengen dan vorig jaar, want potentieel heeft die jongen zeker wel!
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1083
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Voorbereiding seizoen 2019-2020

Bericht door weekenders »

TESTER IDUMBA OOK GEEN CONTRACT BIJ STVV?
De Congolese verdediger Idumba kwam met STVV in actie in de oefenpartij tegen Lommel. Hij maakte geen positieve indruk. Idumba greep eerder al naast een contract bij Waasland-Beveren.
De 20-jarige Nathan Fasika Idumba speelde 65 minuten mee met de Kanaries. Trainer Marc Brys hoopt dat er nog een viertal nieuwe spelers bijkomen.
https://www.voetbalbelgie.be/voetbalnie ... tDGNBb8JD4
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Voorbereiding seizoen 2019-2020

Bericht door Jack »

Wie hebben we eigenlijk ondertussen binnengehaald dankzij het gegunde pleziertje aan de manager van tester Benteke?
Tamas
Berichten: 110
Lid geworden op: 29 jun 2017, 19:07

Re: Voorbereiding seizoen 2019-2020

Bericht door Tamas »

vdl schreef:Je speelt 1 oefenmatch op stayen en net die match kiezen ze om om al de gekwetsten en nieuwelingen erin te gooien met ne tester.
Op vlak van klantenbinding zijn ze echt sterk bezig :gek:
Wat transfers betreft lijkt het erop dat we een mini voetbalploeg aant kopen zijn,de Jappanners vergeten dat pintjescompetitie fysiek niet te onderschatten is.
Op ons achterlijn na hebben we nergens gestalte en zelfs daar is het al niet super,denk dat we de kleinste ploeg gaan hebben.
Dus zeer kwetsbaar op stilstaande fases.
Zielig was dat gisteren qua organisatie van de eerste en enige oefenwedstrijd op Stayen ! Ik kwam aan om 18u50 en keek op tegen een ellenlange wachtrij voor een ticket, resultaat pas omstreeks 19u15 binnen. Dit kan je toch echt niet maken of dacht men dat er niemand ging opdagen !!!
Blijkbaar was het ook te veel moeite om het scorebord aan te zetten ?
En … dit is niet aan de Japanners toe te schrijven hé
De ploeg met veel jongeren, ok tot daar aan toe, het is voorbereiding en als de technische staf hier zijn redenen voor had kan ik daar mee leven. Ook een mooie gelegenheid om die gasten aan het werk te zien maar … wat briefjes met de ploegopstelling is toch geen grote investering en zou het voor de supporters makkelijker maken alles wat beter te volgen.
Dit is een profclub onwaardig én weer negatief tegenover de achterban terwijl het een zuiver organisatorisch probleem is en haast geen geld kost.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Voorbereiding seizoen 2019-2020

Bericht door Jack »

Ik ben tegen Spouwen gaan kijken en toen was opstellingpapier er wel. En daar was ik zeer blij mee met al die jeugdspelers op het veld.
Tamas
Berichten: 110
Lid geworden op: 29 jun 2017, 19:07

Re: Voorbereiding seizoen 2019-2020

Bericht door Tamas »

Jack schreef:Ik ben tegen Spouwen gaan kijken en toen was opstellingpapier er wel. En daar was ik zeer blij mee met al die jeugdspelers op het veld.
In Thes was het er ook, die clubs staan wat dat betreft een stuk verder dan STVV !!!
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4187
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Voorbereiding seizoen 2019-2020

Bericht door stvvilvoorde »

Het is niet slecht dat ze gisteren op hun doos gekregen hebben.
STVV Freakje
Berichten: 191
Lid geworden op: 26 jun 2019, 17:32

Re: Voorbereiding seizoen 2019-2020

Bericht door STVV Freakje »

stvvilvoorde schreef:Het is niet slecht dat ze gisteren op hun doos gekregen hebben.
Zeker niet slecht, de grote werk houden ze hopelijk vanaf de start van de competitie!
Of de kern al compleet is of niet strijd zal er moeten zijn op dat veld van elke kanarie speler die er is om te kunnen overwinnen!
Nog 1 oefenwedstrijd krijgen de spelers op Beringen aanstaande Zaterdag.
:stvv: Wij zijn hier sintruin supporters en moeten geloven in onze club !!! :stvv:
Positief bekijken hé..:)
Jones
Berichten: 3191
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Voorbereiding seizoen 2019-2020

Bericht door Jones »

Ik vraag me af hoe lang en hoe breed die pijplijn is waar onze aanwinsten inzitten. Dat ze maar eens erin blazen met een zware compressor, het is nodig.
Komaan mannen. Duw eens door voor Vossen, Gerkens en Derijck. Het zou een 1000 tal abo's opleveren.
de Jos
Berichten: 136
Lid geworden op: 24 jul 2015, 02:30

Re: Voorbereiding seizoen 2019-2020

Bericht door de Jos »

Jan Bulder schreef:
de Jos schreef:Mấy thằng thả icon cười đúng xàm lol... cười cc... mới chuyển qua khác múi giờ ai đá tốt cho được. Fan lol...

Can u live stream at facebook for people in Viet Nam watch the game.

Pls give us some pictures, infomation about nguyen cong phuong's performing after second half. Thanks ❤

...

Wegjagen!!! En dringend. En ineens ook al die halfachterlijken op Facebook.

#teamtemesta #teamvalium #misschienmatchfixingproberen
Wat ze in Vietnam alleszins meer hebben, zijn manieren. Die duizenden reacties op Facebook ambeteren u misschien. Het zijn nochtans allemaal goedbedoelde berichten van mensen die hun held steunen, en nu ook onze club.

Gij noemt dat halfachterlijken die ze moeten wegjagen. Als ik het laatste anderhalf jaar het gros van onze fans bezig hoor, zou ik als pot de ketel niet verwijten.
Hun held, ja... Maar of de heldhaftigheid en de kwaliteiten van die mens in verhouding staan tot de ergernis die hun banale/halfachterlijke reacties opwekken, is nog maar de vraag.

De club steunen? Wel, ze steunden zijn voormalige Koreaanse club ook aanvankelijk. Toen (al vrij snel) bleek dat hij tekort schoot voor de gerenommeerde K-League, betekenden ze uiteindelijk de doodsteek voor de social media pagina's van de desbetreffende club. Maar dat heb jij duidelijk gewoon volledig gemist blijkbaar - geen verwijt, het is u vergeven.

En als ik kijk naar het afgelopen anderhalf jaar, waar jij blijkbaar graag naar verwijst: dan ben ik zéér blij dat ik mij niet heb moeten schamen voor de inheemse half☆☆☆CP☆☆☆ reacties die het falen maar al te graag in de schoenen van RD wilden schuiven. Hetgeen men hier op dat vlak voorgeschoteld kreeg, getuigde namelijk ook van een gebrek aan manieren, om maar even te verwijzen naar uw sig. Pot, ketel? LOL.
kenniksvanvoetbal
Berichten: 621
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Voorbereiding seizoen 2019-2020

Bericht door kenniksvanvoetbal »

Jones schreef:Ik vraag me af hoe lang en hoe breed die pijplijn is waar onze aanwinsten inzitten. Dat ze maar eens erin blazen met een zware compressor, het is nodig.
Komaan mannen. Duw eens door voor Vossen, Gerkens en Derijck. Het zou een 1000 tal abo's opleveren.
:stupid: :boemel:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3066
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Voorbereiding seizoen 2019-2020

Bericht door Tompie »

0-2 achter na twintigtal minuten spelen tegen PAOK.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Mikman
Berichten: 3683
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Voorbereiding seizoen 2019-2020

Bericht door Mikman »

Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4168
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Voorbereiding seizoen 2019-2020

Bericht door lindoke »

Wedstrijd net afgelopen. Een droge 0-4. Ik heb maar de laatste paar minuten kunnen zien. Kan er iemand een kort verslagje geven van hoe de match was?
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Underdog
Berichten: 236
Lid geworden op: 15 jul 2017, 20:17

Re: Voorbereiding seizoen 2019-2020

Bericht door Underdog »

Als Brys al vreesde dat de 4-2-zege tegen Gent zand in de ogen van het bestuur zou strooien, hoop ik dat deze nederlaag dat volledig tenietgedaan heeft.

Na een dijk van een seizoen en met het nodige geld op zak na de transfer van Tomiyasu is dit nog steeds het ideale moment als club om door te pakken en om supporters terug te winnen met een krachtdadig transferbeleid. Dat momentum heeft het bestuur deze zomer voorlopig volledig gemist. Er rest hen nog paar weken om deze bijzonder scheve situatie recht te trekken
Plaats reactie