Voorbereiding seizoen 2019-2020

Alles over de wedstrijden van STVV
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Voorbereiding seizoen 2019-2020

Bericht door Jan Bulder »

lindoke schreef:Wedstrijd net afgelopen. Een droge 0-4. Ik heb maar de laatste paar minuten kunnen zien. Kan er iemand een kort verslagje geven van hoe de match was?
STVV had controle en speelde wervelend voetbal. Een lawine aan kansen werd gemist, pech. PAOK kwam niet in het spel voor, maar kon 4 keer tegenprikken op de counter.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Voorbereiding seizoen 2019-2020

Bericht door BoemBoem »

Jan Bulder schreef:
lindoke schreef:Wedstrijd net afgelopen. Een droge 0-4. Ik heb maar de laatste paar minuten kunnen zien. Kan er iemand een kort verslagje geven van hoe de match was?
STVV had controle en speelde wervelend voetbal. Een lawine aan kansen werd gemist, pech. PAOK kwam niet in het spel voor, maar kon 4 keer tegenprikken op de counter.
Sorry, vind dit niet echt nodig.
Iedereen weet dat het slecht is, maar daarom kan er nog gewoon geantwoord worden op een normale vraag denk ik..
Ipv cynische antwoorden te geven die toch alleen maar reactie van sommige uitlokken, praat liever over voetbal en leg uit wat er volgens u dan nog slechter was vandaag dan wij al weten..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Voorbereiding seizoen 2019-2020

Bericht door Jan Bulder »

Ik vind cynisme niet verkeerd, gezien de huidige gang van zaken. Als dit allemaal onder RD gebeurde, was het kot al lang afgebroken. Dan is dit nog allemaal heel braaf. Mijn uitgebreide en onderbouwde mening zal ik in de loop van volgende week ergens posten.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Voorbereiding seizoen 2019-2020

Bericht door stvvilvoorde »

Geen kans bijeen gespeeld.
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Voorbereiding seizoen 2019-2020

Bericht door STimVV »

Ik heb de livestream met 1 oog gevolgd terwijl ik wat bureauwerk aan het doen was.
Geen kans gezien, zelfs niet echt doelpogingen.
Een paar vaststellingen:
* DeSmet viel na 70 minuten in, opnieuw op Garcia zn positie. Zoals ik eerder al dacht ziet Brys hem dus in de 1e plaats als alternatief voor Garcia omdat hij vooral een verdediger is en aanvallend in dit systeem minder kan creëeren zoals Acolatse dat wel kan. Als je bijvb op Brugge gaat spelen kan DeSmet misschien wel een optie zijn op die positie, als je het behoudender moet aanpakken. Maar noem hem dus niet langer de vervanger van DeNorre. Die is er in mijn ogen nog steeds niet want voor zowel Acolatse als Botaka is er nig steeds geen waardig alternatief.
*Boli kwam in na 70 minuten. We hebben hem nodig , maar nu is het vis noch vlees. Speelt wel, maar slechts een beetje.. Zolang hij hier is en wij hem betalen moet hij zich 100% inzetten voor STVV vind ik, en moet hem Brys hem "zetten".
*Asamoah op de 6, Endo op de 8, DeBruyn op de 10. En voor geen enkele van die 3 posities is er een alternatief. Voor die 3-hoek moeten er asap 2 meerwaardes komen.
*We komen niet aan 11 volwaardige basis-spelers, en voor die 11 die speelden is er zelfs geen alternatief.
* Er is slechts 1 veldpositie waardig dubbel bezet: die van Garcia/DeSmet.
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Voorbereiding seizoen 2019-2020

Bericht door kenniksvanvoetbal »

:clap: :clap: :clap: :clap: :onfire:
Jan Bulder schreef:Ik vind cynisme niet verkeerd, gezien de huidige gang van zaken. Als dit allemaal onder RD gebeurde, was het kot al lang afgebroken. Dan is dit nog allemaal heel braaf. Mijn uitgebreide en onderbouwde mening zal ik in de loop van volgende week ergens posten.
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
luc de kanarie
Berichten: 78
Lid geworden op: 30 dec 2010, 17:58

Re: Voorbereiding seizoen 2019-2020

Bericht door luc de kanarie »

zeer zwak stvv met deze ploeg degradatie kandidaat 1 kans gezien van stvv arcolatse kans gewoon verkwispeld
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Voorbereiding seizoen 2019-2020

Bericht door Jones »

Evenveel balbezit, evenwel maar een 3 tal kansen. Eentje van Endo over, eentje van Balongo over en 1 reuzekans Acolatse oog in oog met de keeper maar krulde de bal een meter voorbij de verste paal.
Cong op de bank, maar goed. Enkel Souza van de nieuwkomers in de basis. Nu 2 matchen gezien van die Souza. Als je het mij vraagt, gene vette. Ligt alle 5 goed op de grond. Pocketspitske.
Vervang vandaag Endo, Acolatse, Debruyn, Balongo door een klasse sterker en we komen in de buurt. Bovenstaand quartet zouden max. De bank mogen halen wil je vooruit.
Veel Grieken daar van Paok die zich lieten horen en 3 camera's (professionele) van Poak zelf.
Paok maakt zijn kansjes netjes en droog af. Akpom actief maar niet top. Geen spoor van Kitsiou.
Atletische ploeg, Paok, spelen niet voor niets CL
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Voorbereiding seizoen 2019-2020

Bericht door vdl »

Centraal middenveld Asamoha, Endo en De Bruyn is echt veel te zwak.
Endo loopt verloren en komt overal tekort waardoor Asamoha ook steeds in de problemen komt.
Eén 10 en 8 zijn dringend nodig.
Souza lijkt mij ook weer een mislukte transfer, maar goed dat die maar gehuurd is.
Messi krijgt zefs geen speelminuten van de trainer,net als Troonbeeckx, weer heel goeie transfers gedaan dus.
Amateurs op en top.
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Voorbereiding seizoen 2019-2020

Bericht door stvv'er »

luc de kanarie schreef:zeer zwak stvv met deze ploeg degradatie kandidaat 1 kans gezien van stvv arcolatse kans gewoon verkwispeld
Zoiets doet onze hond bij ons als h'm eten krijgt.
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Voorbereiding seizoen 2019-2020

Bericht door voetballiefhebber »

vdl schreef: Souza lijkt mij ook weer een mislukte transfer, maar goed dat die maar gehuurd is.
Messi krijgt zefs geen speelminuten van de trainer,net als Troonbeeckx, weer heel goeie transfers gedaan dus.
Amateurs op en top.
Zouden ze die Pinto of wie de spelers gaat halen niet beter stilaan zijn CV geven. Vorig jaar het gros van de transfers zwaar mislukt met als orgelpunt Buya Turay, de man van 1,9 miljoen euro.
Gelukkig maakte Brys een aantal spelers beter (zoals Boli) en werd op de valreep Kamada binnengehaald.
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Voorbereiding seizoen 2019-2020

Bericht door kenniksvanvoetbal »

Ik mis hier een paar toptrainers momenteel, de alles weters der forum, onder welke steen zitten ze .
De nobele strandjanetten ! zouden ze stilaan inzien dat sinds december de hele ploeg "uitverkocht" is.

positief = er zijn nog altijd 4 spelers waar je wat geld zou kunnen voor krijgen . !

èèn klein minpuntje : de supporters zijn nog nooit zo in het zak gezet! Zelfs de trollen op het forum spartelen nu zoals een duivel in een wijwatervat !

nog een kleine opmerking naar èèn van de topfiguranten hier :
het verschil tussen de Jappen en :Roland: is 0.0 . Buiten het feit dat ze er meer geld uithalen bij tranfers waar je blijkbaar ,uiteindelijk ook niets aan hebt .

Ik stel voor dat er nu nog 20 pagina's over de sponsor worden neergepend en over de miljoenen die dan gesponsord gaan worden maar waar je dan uiteindelijk ook niets van gaat zien , net zoals van de tranfers van Bezus , Denorre , Tomi, gratuite Desart en de jaarlijkse budgetverhoging .
De jappen loozers noemen is twee bruggen te ver ..........maar niet voor diegene die dit "belijdt " verdedigen.


ik zit nog met 1 vraagske .........
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
bink
Berichten: 84
Lid geworden op: 06 jul 2012, 10:38
Supporter van: stvv

Re: Voorbereiding seizoen 2019-2020

Bericht door bink »

ik heb de indruk dat bezus, denorre, tomi,...……….gratis vertrokken zijn dat ze geen vervangers kunnen gaan halen
er klop ergers iets niet
wanneer word er eens een inspanning gedaan naar de supporters toe en niet omgekeerd

met deze ploeg komen we er niet 100% zeker
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Voorbereiding seizoen 2019-2020

Bericht door STVV-fan »

kenniksvanvoetbal schreef:Ik mis hier een paar toptrainers momenteel, de alles weters der forum, onder welke steen zitten ze .
De nobele strandjanetten ! zouden ze stilaan inzien dat sinds december de hele ploeg "uitverkocht" is.

positief = er zijn nog altijd 4 spelers waar je wat geld zou kunnen voor krijgen . !

èèn klein minpuntje : de supporters zijn nog nooit zo in het zak gezet! Zelfs de trollen op het forum spartelen nu zoals een duivel in een wijwatervat !

nog een kleine opmerking naar èèn van de topfiguranten hier :
het verschil tussen de Jappen en :Roland: is 0.0 . Buiten het feit dat ze er meer geld uithalen bij tranfers waar je blijkbaar ,uiteindelijk ook niets aan hebt .

Ik stel voor dat er nu nog 20 pagina's over de sponsor worden neergepend en over de miljoenen die dan gesponsord gaan worden maar waar je dan uiteindelijk ook niets van gaat zien , net zoals van de tranfers van Bezus , Denorre , Tomi, gratuite Desart en de jaarlijkse budgetverhoging .
De jappen loozers noemen is twee bruggen te ver ..........maar niet voor diegene die dit "belijdt " verdedigen.


ik zit nog met 1 vraagske .........
Ik kon het niet laten.

Soms moet je gewoon weten wanneer je even van het forum weg moet blijven omdat er dan letterlijk een SHITstorm van gefrustreerde en half ongefundeerde reacties komen.

We verliezen kansloos tegen de Griekse landskampioen die volgend jaar CL speelt. Ja inderdaad, dan ben je amper goed genoeg om in de Belgische tweede klasse te spelen.

Wat diezelfde mensen dan wel fijntjes vergeten te melden is dat diezelfde groep (minus Sousa en De Smet) Gent met 4-2 thuis stuurde.

Maar reageer gerust nog even gefrustreerd verder hoor: doe gelijk Verrekeskop, die nu de plezanterik denkt te gaan uithangen in de transferstopic door te stellen dat de nieuwe hoofdsponsor de lokale frietkotbaas gaat zijn :roll: :end:

Of een andere zielige potter, die stelt dat "men niet veel sponsors zal aantrekken omdat de tribunes leeg zijn". Terwijl het juist hij is die wegblijft :roll:

Jij zegt dat er 0,0 verschil is tussen Roland en de Japanners.
Geestig, want verschillen zijn meerdere malen aangegeven geweest. Jii wilt deze nu gemakkelijkheidshalve gewoon vergeten omdat je in je hoofd nu al voor jezelf hebt uitgemaakt dat daar effectief geen verschil tussen is.

Wat ook niet verschilt zijn de reacties op dit forum, van inhoud tot timing en toon
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Voorbereiding seizoen 2019-2020

Bericht door BoemBoem »

STVV-fan schreef:
kenniksvanvoetbal schreef:Ik mis hier een paar toptrainers momenteel, de alles weters der forum, onder welke steen zitten ze .
De nobele strandjanetten ! zouden ze stilaan inzien dat sinds december de hele ploeg "uitverkocht" is.

positief = er zijn nog altijd 4 spelers waar je wat geld zou kunnen voor krijgen . !

èèn klein minpuntje : de supporters zijn nog nooit zo in het zak gezet! Zelfs de trollen op het forum spartelen nu zoals een duivel in een wijwatervat !

nog een kleine opmerking naar èèn van de topfiguranten hier :
het verschil tussen de Jappen en :Roland: is 0.0 . Buiten het feit dat ze er meer geld uithalen bij tranfers waar je blijkbaar ,uiteindelijk ook niets aan hebt .

Ik stel voor dat er nu nog 20 pagina's over de sponsor worden neergepend en over de miljoenen die dan gesponsord gaan worden maar waar je dan uiteindelijk ook niets van gaat zien , net zoals van de tranfers van Bezus , Denorre , Tomi, gratuite Desart en de jaarlijkse budgetverhoging .
De jappen loozers noemen is twee bruggen te ver ..........maar niet voor diegene die dit "belijdt " verdedigen.


ik zit nog met 1 vraagske .........
Ik kon het niet laten.

Soms moet je gewoon weten wanneer je even van het forum weg moet blijven omdat er dan letterlijk een SHITstorm van gefrustreerde en half ongefundeerde reacties komen.

We verliezen kansloos tegen de Griekse landskampioen die volgend jaar CL speelt. Ja inderdaad, dan ben je amper goed genoeg om in de Belgische tweede klasse te spelen.

Wat diezelfde mensen dan wel fijntjes vergeten te melden is dat diezelfde groep (minus Sousa en De Smet) Gent met 4-2 thuis stuurde.


Maar reageer gerust nog even gefrustreerd verder hoor: doe gelijk Verrekeskop, die nu de plezanterik denkt te gaan uithangen in de transferstopic door te stellen dat de nieuwe hoofdsponsor de lokale frietkotbaas gaat zijn :roll: :end:

Of een andere zielige potter, die stelt dat "men niet veel sponsors zal aantrekken omdat de tribunes leeg zijn". Terwijl het juist hij is die wegblijft :roll:

Jij zegt dat er 0,0 verschil is tussen Roland en de Japanners.
Geestig, want verschillen zijn meerdere malen aangegeven geweest. Jii wilt deze nu gemakkelijkheidshalve gewoon vergeten omdat je in je hoofd nu al voor jezelf hebt uitgemaakt dat daar effectief geen verschil tussen is.

Wat ook niet verschilt zijn de reacties op dit forum, van inhoud tot timing en toon
Is dit nu een serieus argument?
Zoals Brys zelf aangaf, staar u niet blind op dat resultaat..
Ge moet er staan op de eerste speeldag, niet in 1(!) van uw voorbereidingsmatchen.. En zoals het er nu uitziet, sta je nog nergens.

Een goede generale repetitie is nodig voor het zelfvertrouwen op een première he..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Plaats reactie