Voorbereiding seizoen 2019-2020

Alles over de wedstrijden van STVV
enerkey
Berichten: 2102
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Voorbereiding seizoen 2019-2020

Bericht door enerkey »

lindoke schreef:Wie voetbalhonger heeft en graag mooie vrouwen ziet....

http://to.xrivonet.info/22dp.html
Dit spul zit vol malware...
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4165
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Voorbereiding seizoen 2019-2020

Bericht door lindoke »

enerkey schreef:
lindoke schreef:Wie voetbalhonger heeft en graag mooie vrouwen ziet....

http://to.xrivonet.info/22dp.html
Dit spul zit vol malware...
Goeie virusscan, geen last van :mrgreen:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Voorbereiding seizoen 2019-2020

Bericht door STimVV »

De enige nieuwkomer die er momenteel is en waarvan je zou mogen hopen dat hij wat minuten zal maken dit seizoen is De Smet.
Maar tot nu toe heeft die nog altijd geen minuut meegespeeld in de oefenmatchen? Vreemd...
Ook momenteel tegen RC Lens niet.

In onze "basiself" stonden DeBruyn, Massoudi, Janssens, Balongo.
Tijdens de rust vielen Troonbeeckx, Spago, VanDessel, Vanhelden en Wenssens in.
Daar moet Brys het momenteel dus mee doen... op 2 weken van competitiestart. :roll:
STVV-fan
Berichten: 6019
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Voorbereiding seizoen 2019-2020

Bericht door STVV-fan »

Loopt die Baltic eigenlijk nog altijd rond?

En wat is er van Nazon? Komt die nog terug?
Jones
Berichten: 3190
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Voorbereiding seizoen 2019-2020

Bericht door Jones »

STimVV schreef:De enige nieuwkomer die er momenteel is en waarvan je zou mogen hopen dat hij wat minuten zal maken dit seizoen is De Smet.
Maar tot nu toe heeft die nog altijd geen minuut meegespeeld in de oefenmatchen? Vreemd...
Ook momenteel tegen RC Lens niet.

In onze "basiself" stonden DeBruyn, Massoudi, Janssens, Balongo.
Tijdens de rust vielen Troonbeeckx, Spago, VanDessel, Vanhelden en Wenssens in.
Daar moet Brys het momenteel dus mee doen... op 2 weken van competitiestart. :roll:
Ik dacht ergens te hebben gelezen dat De smet wat rust kreeg wegens overbelasting of zoiets
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Voorbereiding seizoen 2019-2020

Bericht door fruitboerke »

Jones schreef:
STimVV schreef:De enige nieuwkomer die er momenteel is en waarvan je zou mogen hopen dat hij wat minuten zal maken dit seizoen is De Smet.
Maar tot nu toe heeft die nog altijd geen minuut meegespeeld in de oefenmatchen? Vreemd...
Ook momenteel tegen RC Lens niet.

In onze "basiself" stonden DeBruyn, Massoudi, Janssens, Balongo.
Tijdens de rust vielen Troonbeeckx, Spago, VanDessel, Vanhelden en Wenssens in.
Daar moet Brys het momenteel dus mee doen... op 2 weken van competitiestart. :roll:
Ik dacht ergens te hebben gelezen dat De smet wat rust kreeg wegens overbelasting of zoiets
Ik ga dat morgen ook eens aan mijne baas vragen se. Wat rust wegens overbelasting , maar ik denk dat ik het antwoord al op voorhand weet. Waiwai zeg dat hou je toch niet voor mogelijk se bende strandjeanetten. :zot:
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
Elgromi
Berichten: 419
Lid geworden op: 19 dec 2018, 17:20

Re: Voorbereiding seizoen 2019-2020

Bericht door Elgromi »

STVV-fan schreef:Loopt die Baltic eigenlijk nog altijd rond?

En wat is er van Nazon? Komt die nog terug?
Baltic loopt hier nog rond en Nazon krijgt misschien nog verlof, of komt die nog wel terug wie weet.
voetballiefhebber
Berichten: 2693
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Voorbereiding seizoen 2019-2020

Bericht door voetballiefhebber »

Bij gebrek aan nieuwe spelers krijgt Nazon misschien weer zijn kans. Met Haïti geloof ik dat hij de halve finale van de Golf Cup speelde.

Vorig seizoen werd hij zo nog aangekondigd, onze eerste transfer:
https://www.voetbal24.be/news/37005/stv ... naar-belgi

Nazon werd op 31 januari uitgeleend aan St.Mirren en toen werd aangekondigd dat hij deze zomer weer bij STVV werd verwacht. Ook daar horen we niks van. Communicatie van de club uit mag echt wel beter. Er wordt wel aangekondigd dat er nieuwe spelers op komst zijn en eind deze week wellicht worden voorgesteld. Zou dat niet over 'Messi' uit Vietnam gaan en Schmidt uit Japan? Volgens mij zijn het die transfers die definitief gaan worden aangekondigd.
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1466
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Voorbereiding seizoen 2019-2020

Bericht door Krisaias »

voetballiefhebber schreef:Er wordt wel aangekondigd dat er nieuwe spelers op komst zijn en eind deze week wellicht worden voorgesteld. Zou dat niet over 'Messi' uit Vietnam gaan en Schmidt uit Japan? Volgens mij zijn het die transfers die definitief gaan worden aangekondigd.
Er zou wel degelijk meer op komst zijn, zo heb ik gisteren opgevangen. Ik wacht met evenveel ongeduld als jullie af. Het wordt kort dag...
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Jones
Berichten: 3190
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Voorbereiding seizoen 2019-2020

Bericht door Jones »

Krisaias schreef:
voetballiefhebber schreef:Er wordt wel aangekondigd dat er nieuwe spelers op komst zijn en eind deze week wellicht worden voorgesteld. Zou dat niet over 'Messi' uit Vietnam gaan en Schmidt uit Japan? Volgens mij zijn het die transfers die definitief gaan worden aangekondigd.
Er zou wel degelijk meer op komst zijn, zo heb ik gisteren opgevangen. Ik wacht met evenveel ongeduld als jullie af. Het wordt kort dag...
Met Meekers gesproken ?
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1466
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Voorbereiding seizoen 2019-2020

Bericht door Krisaias »

Jones schreef:
Krisaias schreef:
voetballiefhebber schreef:Er wordt wel aangekondigd dat er nieuwe spelers op komst zijn en eind deze week wellicht worden voorgesteld. Zou dat niet over 'Messi' uit Vietnam gaan en Schmidt uit Japan? Volgens mij zijn het die transfers die definitief gaan worden aangekondigd.
Er zou wel degelijk meer op komst zijn, zo heb ik gisteren opgevangen. Ik wacht met evenveel ongeduld als jullie af. Het wordt kort dag...
Met Meekers gesproken ?
Neen, maar er werd mij wel gezegd dat ze met nog een spits bezig waren (en zie HBvL kondigt Sousa aan) en dat er nog een 6-tal dossiers lopende zouden zijn ... Veel meer heb ik helaas ook niet te horen gekregen.
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Jones
Berichten: 3190
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Voorbereiding seizoen 2019-2020

Bericht door Jones »

Moesten Gerkens en Vossen op weg zijn naar ons, het zou een statement en een stap vooruit zijn.
Jongens van de streek
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Voorbereiding seizoen 2019-2020

Bericht door Halenaar »

Jones schreef:Moesten Gerkens en Vossen op weg zijn naar ons, het zou een statement en een stap vooruit zijn.
Jongens van de streek
Voor de simpele medemens wel ja.

'jongens van de streek' lijkt voor sommigen het enige criteria. Bij De Sart hadden ze een jong van de streek', je ziet nu wel hoeveel dat waard is :roll:
kenniksvanvoetbal
Berichten: 621
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Voorbereiding seizoen 2019-2020

Bericht door kenniksvanvoetbal »

Halenaar schreef:
Jones schreef:Moesten Gerkens en Vossen op weg zijn naar ons, het zou een statement en een stap vooruit zijn.
Jongens van de streek
Voor de simpele medemens wel ja.

'jongens van de streek' lijkt voor sommigen het enige criteria. Bij De Sart hadden ze een jong van de streek', je ziet nu wel hoeveel dat waard is :roll:
dat is nu eens een zielige conclusie !! :roll:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
kenniksvanvoetbal
Berichten: 621
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Voorbereiding seizoen 2019-2020

Bericht door kenniksvanvoetbal »

Halenaar schreef:
Jones schreef:Moesten Gerkens en Vossen op weg zijn naar ons, het zou een statement en een stap vooruit zijn.
Jongens van de streek
Voor de simpele medemens wel ja.

'jongens van de streek' lijkt voor sommigen het enige criteria. Bij De Sart hadden ze een jong van de streek', je ziet nu wel hoeveel dat waard is :roll:
dat is nu eens een zielige conclusie !! :roll:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
Plaats reactie