Speeldag 1:STVV - excel moeskroen (Za 27/7 20.00 uur.)

Alles over de wedstrijden van STVV
STVV Freakje
Berichten: 191
Lid geworden op: 26 jun 2019, 17:32

Speeldag 1:STVV - excel moeskroen (Za 27/7 20.00 uur.)

Bericht door STVV Freakje »

De Kanaries trappen het nieuwe seizoen 2019-2020 af op Stayen tegen Royal Excel Moeskroen.
Gaan we meteen verassen , graait Moeskroen puntje mee op Stayen of smeren ze ons meteen al een pijnlijke nederlaag aan de ogen?
Wat zijn jullie voorspellingen voor deze wedstrijd?
Vooruit STVV, Laat je horen !!!
:geelblauw: :geelblauw: :geelblauw:
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Speeldag 1:STVV - excel moeskroen (Za 27/7 20.00 uur.)

Bericht door Jan Bulder »

1-3
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Speeldag 1:STVV - excel moeskroen (Za 27/7 20.00 uur.)

Bericht door Halenaar »

2-0
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3063
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 1:STVV - excel moeskroen (Za 27/7 20.00 uur.)

Bericht door Tompie »

Eigenlijk zijn die eerste twee wedstrijden zeer gelijkaardig met vorig seizoen. Toen thuis Cercle en naar de latere kampioen Genk.

Nu thuis Moeskroen en naar Club Brugge.

Dat betekent dus eerst in eigen huis het spel moeten maken en opletten voor de counters, en dan het spel ondergaan op Jan Breydel en hopen op een sterke organisatie.

Brys deed het vorig seizoen op speeldag 2 in Genk met mandekking. Clement vond het toen maar niets. Nu trekken we op speeldag 2 opnieuw naar het team van Clement. ;) Maar goed in Brugge zijn er vaak nog andere zaken die meespelen.

Maar eerst dus thuis Moeskroen. Valt momenteel eigenlijk weinig zinnigs over te zeggen. Met de spelers die er nu zijn hoeven we thuis tegen Moeskroen niet kansloos te zijn. Maar met de PO1 ambities uitgesproken door het bestuur bij aanvang van hun komst, is dat maar een magere uitspraak. Afwachten. Als je thuis kan winnen van Moeskroen heb je na de eerste twee wedstrijden al meer punten dan vorig jaar na twee speeldagen. Als je dan zorgt dat tegen speeldag 3 de kern serieus versterkt is, hoeven we nog niet te panikeren.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
pat@
Berichten: 1077
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 1:STVV - excel moeskroen (Za 27/7 20.00 uur.)

Bericht door pat@ »

Ik gok op een georganiseerd STVV waar we afstevenen op een troosteloos 0-0 gelijkspel. In minuut 88 wordt een moegestreden Boli vervangen door CP15. Die laatste maakt, met een ongelukkige baltoets, in de laatste minuut de winning goal. Half Sint-Truiden wordt gek en in Nam worden ze wakker met het nieuws dat hun held ook in België (Europa) de held geworden is. Met als gevolg dat de fb pagina van STVV crasht.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 1:STVV - excel moeskroen (Za 27/7 20.00 uur.)

Bericht door Jack »

pat@ schreef:Ik gok op een georganiseerd STVV waar we afstevenen op een troosteloos 0-0 gelijkspel. In minuut 88 wordt een moegestreden Boli vervangen door CP15. Die laatste maakt, met een ongelukkige baltoets, in de laatste minuut de winning goal. Half Sint-Truiden wordt gek en in Nam worden ze wakker met het nieuws dat hun held ook in België (Europa) de held geworden is. Met als gevolg dat de fb pagina van STVV crasht.
Heerlijk!

Ik kan Moeskroen totaal niet inschatten, dus ik kan geen enkele voorspelling doen.
Het zal alleszins niet veel schelen met ons.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Speeldag 1:STVV - excel moeskroen (Za 27/7 20.00 uur.)

Bericht door Halenaar »

Jack schreef:
pat@ schreef:Ik gok op een georganiseerd STVV waar we afstevenen op een troosteloos 0-0 gelijkspel. In minuut 88 wordt een moegestreden Boli vervangen door CP15. Die laatste maakt, met een ongelukkige baltoets, in de laatste minuut de winning goal. Half Sint-Truiden wordt gek en in Nam worden ze wakker met het nieuws dat hun held ook in België (Europa) de held geworden is. Met als gevolg dat de fb pagina van STVV crasht.
Heerlijk!

Ik kan Moeskroen totaal niet inschatten, dus ik kan geen enkele voorspelling doen.
Het zal alleszins niet veel schelen met ons.
Ze hebben alleszins een rechtsback gekocht die ik ook hier graag had gezien :)
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6728
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 1:STVV - excel moeskroen (Za 27/7 20.00 uur.)

Bericht door Jacques »

Moeskroen is zoals altijd moeilijk/onmogelijk in te schatten bij anavang van de competitie. Het lijkt er echter wel sterk op dat ze (erg) verzwakt aan de start zullen komen: geen Storck, geen Amallah, geen Vojvoda, geen Leye, geen Benson en geen Awoniyi. De vervangers zijn naar goede gewoonte vooral nobele onbekenden met weinig of geen adelbrieven. Ze lijken m.a.w. nog meer werk dan wij voor de boeg te hebben. Dat weerhield hen er niet van om een week geleden Oostende af te drogen met 4-0. Anderzijds bleven ze gisteren op 1-1 steken tegen Roeselare. Koffiedik kijken dus.
Vorig jaar leert dat een gelijkspel geen ramp hoeft te zijn, maar voor de rust in de (online) tent zou winst mooi meegenomen zijn. De drie volgende matchen zijn immers niet van de poes.
Overdrijven is een kunst
Boxtobox
Berichten: 69
Lid geworden op: 07 jul 2019, 16:04

Re: Speeldag 1:STVV - excel moeskroen (Za 27/7 20.00 uur.)

Bericht door Boxtobox »

3 - 1
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4172
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Speeldag 1:STVV - excel moeskroen (Za 27/7 20.00 uur.)

Bericht door stvvilvoorde »

Kan toch niet begrijpen hoe lichtzinnig er over die eerste thuismatch gegaan is.
(Nu is het sowieso te laat om nog nieuwkomers speelgerechtigd te krijgen voor die match)

We komen amper aan een elftal met 11 waardige spelers.
Zeker nu sankhon nog eens enkele weken OUT blijkt te zijn.

Ik weet niet of ze het goed snappen in Japan, maar dit is een thuismatch die gewoon moet gewonnen worden.
Verlies je, vergroot je (de rest van het programma indachtig) de kans op een gemiste start en wie weet leidt dat wel tot pakweg een 1 op 15 ( en dan is de kans op degraderen 50% volgens Morenne).
Underdog
Berichten: 236
Lid geworden op: 15 jul 2017, 20:17

Re: Speeldag 1:STVV - excel moeskroen (Za 27/7 20.00 uur.)

Bericht door Underdog »

Met Ibrahima Sankhon in de lappenmand nog maar eens sterkhouder onbeschikbaar. Rekening houdend met de huidige kern kom ik tot onderstaande opstelling.

Steppe

Janssens - Teixeira - Garcia

Botaka - Asamoah - Endo - Acolatse

Sousa - De Bruyn

Balongo
STVV-fan
Berichten: 6006
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 1:STVV - excel moeskroen (Za 27/7 20.00 uur.)

Bericht door STVV-fan »

Underdog schreef:Met Ibrahima Sankhon in de lappenmand nog maar eens sterkhouder onbeschikbaar. Rekening houdend met de huidige kern kom ik tot onderstaande opstelling.

Steppe

Janssens - Teixeira - Garcia

Botaka - Asamoah - Endo - Acolatse

Sousa - De Bruyn

Balongo
Als De Smet fit is, denk ik dat Brys anders gaat schuiven en Janssens misschien in de spits zetten langs Sousa met de Bruyn erachter.
Teix wordt dan de rechterkant van het centrale trio, Pol centraal en De Smet op links (om geen verdediger tegen zijn voet uit te spelen)
StellaWADASWAD
Berichten: 118
Lid geworden op: 27 dec 2017, 21:31

Re: Speeldag 1:STVV - excel moeskroen (Za 27/7 20.00 uur.)

Bericht door StellaWADASWAD »

Misschien niet helemaal on topic maar toch: wanneer stopt de verkoop van de abonnementen eigenlijk? Kan er precies niets van terugvinden op de website...
kenniksvanvoetbal
Berichten: 620
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Speeldag 1:STVV - excel moeskroen (Za 27/7 20.00 uur.)

Bericht door kenniksvanvoetbal »

StellaWADASWAD schreef:Misschien niet helemaal on topic maar toch: wanneer stopt de verkoop van de abonnementen eigenlijk? Kan er precies niets van terugvinden op de website...
als ze 2000 stuks verkocht hebben :beer: :beer: :beer: :beer: :mrgreen:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Speeldag 1:STVV - excel moeskroen (Za 27/7 20.00 uur.)

Bericht door Vouch »

stvvilvoorde schreef:Kan toch niet begrijpen hoe lichtzinnig er over die eerste thuismatch gegaan is.
(Nu is het sowieso te laat om nog nieuwkomers speelgerechtigd te krijgen voor die match)

We komen amper aan een elftal met 11 waardige spelers.
Zeker nu sankhon nog eens enkele weken OUT blijkt te zijn.

Ik weet niet of ze het goed snappen in Japan, maar dit is een thuismatch die gewoon moet gewonnen worden.
Verlies je, vergroot je (de rest van het programma indachtig) de kans op een gemiste start en wie weet leidt dat wel tot pakweg een 1 op 15 ( en dan is de kans op degraderen 50% volgens Morenne).
Ja... Ze mogen zich inderdaad beginnen spoeien, maar om nu met de man van "het middenveld van duizend matchen" af te komen, nee laat die maar daar. :)

Dat Sankhon ook nog eens uitvalt is een streep door de rekening. Brys gaat moeten toveren.
Plaats reactie