Speeldag 1:STVV - excel moeskroen (Za 27/7 20.00 uur.)

Alles over de wedstrijden van STVV
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Speeldag 1:STVV - excel moeskroen (Za 27/7 20.00 uur.)

Bericht door voetballiefhebber »

Een stevige analyse precies in HBVL. Ik kan het niet lezen, maar de titel zegt voldoende. "Wie denkt dat dit STVV zich redt is ziende blind" of zoiets staat er.
tweety
Berichten: 876
Lid geworden op: 13 okt 2010, 18:10

Re: Speeldag 1:STVV - excel moeskroen (Za 27/7 20.00 uur.)

Bericht door tweety »

Kan iemand het misschien posten ?
Geen HBVL in mijn contreien.. :)
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: RE: Re: Speeldag 1:STVV - excel moeskroen (Za 27/7 20.00 uur.)

Bericht door Jack »

voetballiefhebber schreef:Een stevige analyse precies in HBVL. Ik kan het niet lezen, maar de titel zegt voldoende. "Wie denkt dat dit STVV zich redt is ziende blind" of zoiets staat er.
Titel is al aangepast.
Iets te enthousiast in het aanmaken van hun sensatie-titel bij het Belang.
Het ging namelijk niet over zich redden in de zin van degradatie, maar redden in de zin van 'hun ambities waarmaken'.
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Speeldag 1:STVV - excel moeskroen (Za 27/7 20.00 uur.)

Bericht door Geel-Blauw »

De kroniek van...
… een aangekondigde nederlaag? Nee, het is wat te makkelijk om deze conclusie te trekken na de doortocht van Moeskroen op Stayen. STVV verdiende meer dan het kreeg. In de tweede helft redde de Servische doelman Vasic tot drie keer toe miraculeus de Henegouwse meubelen. Ook in het openingskwartier gingen de Kanaries voortvarend van start. Maar tussenin verloren zij wel gedurende een half uur de greep op de wedstrijd. Met fatale gevolgen. Een vrijschop van Olinga over (door?) een muur vol gaten was de doodsteek.

Een verloren veldslag. Niets meer, niets minder. Paniek is voorbarig, trouwens ook een slechte raadgever. Maar wie ervan uitgaat dat Sint-Truiden het met deze selectie wel zal redden, is ziende blind. Het gebrek aan stootkracht en doeltreffendheid voorin is schrijnend. Waarmee we geen afbreuk willen doen aan de verdiensten van een strijdbare Balongo. Op het middenveld ontbreken vernuft en creativiteit en achterin is de stabiliteit ver zoek. Geen leuke vooruitzichten met het drieluik Club Brugge, Standard en Antwerp voor de boeg.

Een fikse kwaliteitsinjectie dringt zich op. Die zit eraan te komen, wordt op Stayen beloofd. Maar wanneer worden die woorden omgezet in daden? Er is al veel te veel tijd verloren. Wij kijken er alvast met gemengde gevoelens naar. De Japanners verschansen zich tot nader order in hun ivoren toren, hebben totaal geen feeling met wat er leeft onder de slinkende aanhang van hun ploeg. Sushi promoten in Sint-Truiden is ongetwijfeld een nobel doel. Maar op Stayen hebben ze nood aan ervaren voetballers. Wakker worden, meneer Tateishi!
Nie zievere, speile!
STVVninof
Berichten: 579
Lid geworden op: 18 jan 2011, 10:41

Re: Speeldag 1:STVV - excel moeskroen (Za 27/7 20.00 uur.)

Bericht door STVVninof »

Ik vond, ondanks zijn belachelijke vrije trap, dat het duidelijk was dat STVV beter speelde toe Boli inkwam. Veel meer balvastheid, waardoor er eindelijk wat kon worden opgeschoven. Balongo kon ook bevrijder spelen.

Ik kreeg het op mijn heupen van dat voortdurende gebrei. Geen enkel risico in een pass durven steken, tegen een matige tegenstander.. Ik hou mijn hart vast voor volgend weekend..

Daarnaast ook commercieel een ramp : in de fanshop vertelde de medewerkster dat ze daar last minute werd gedropt en ze kon dan ook niemand voorthelpen of advies geven rond kledingmaten etc.. Iemand vroeg waar hij terecht kon voor abo en ook dat kon ze niet zeggen. Zo geraak je natuurlijk moeilijk boven de 3000 abonnementen..
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: RE: Re: Speeldag 1:STVV - excel moeskroen (Za 27/7 20.00 uur.)

Bericht door Jacques »

Jack schreef:
voetballiefhebber schreef:Een stevige analyse precies in HBVL. Ik kan het niet lezen, maar de titel zegt voldoende. "Wie denkt dat dit STVV zich redt is ziende blind" of zoiets staat er.
Titel is al aangepast.
Iets te enthousiast in het aanmaken van hun sensatie-titel bij het Belang.
Het ging namelijk niet over zich redden in de zin van degradatie, maar redden in de zin van 'hun ambities waarmaken'.
Ach, dat scheelt toch maar een plek of 12, wie maalt er nu om zulke details? :ugeek: :yes:

Inhoudelijk slaan ze wel nagels met koppen. Als afgelopen zaterdag dan toch iets positiefs kan bijbrengen, dan is het wel dat iedereen hopelijk beseft dat er zo snel mogelijk een pak kwaliteit bij moet komen. Op alle vlakken moet de club de lat een stuk hoger leggen en moet er een versnelling hoger geschakeld worden. En misschien moet er en passant ook maar eens duidelijkheid geschept worden rond Boli. Club en speler gingen, niet onlogisch of onterecht, uit van een transfer deze zomer, maar ondertussen zijn we eind juli en is het nog steeds "blijft hij of blijft hij niet? speelt hij of speelt hij niet?". Terwijl Boli op de bank zijn broek zit te verslijten, zie je hoe Balongo het moeilijk heeft in de punt. Dat is geen logische of gezonde situatie. Ofwel vertrekt Boli en dan moet je hem ook niet meer gebruiken, ofwel blijft hij en dan gebruik je hem ook ten volle. Het is m.a.w. hoog tijd om knopen door te hakken, inkomend en uitgaand.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Speeldag 1:STVV - excel moeskroen (Za 27/7 20.00 uur.)

Bericht door AirMontella »

STVVninof schreef: Daarnaast ook commercieel een ramp : in de fanshop vertelde de medewerkster dat ze daar last minute werd gedropt en ze kon dan ook niemand voorthelpen of advies geven rond kledingmaten etc.. Iemand vroeg waar hij terecht kon voor abo en ook dat kon ze niet zeggen. Zo geraak je natuurlijk moeilijk boven de 3000 abonnementen..
Ik heb vorige week dinsdag al gemaild naar de fanshop voor info ivm de nieuwe truitjes. Nog niks van antwoord gehad...
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Speeldag 1:STVV - excel moeskroen (Za 27/7 20.00 uur.)

Bericht door BoemBoem »

AirMontella schreef:
STVVninof schreef: Daarnaast ook commercieel een ramp : in de fanshop vertelde de medewerkster dat ze daar last minute werd gedropt en ze kon dan ook niemand voorthelpen of advies geven rond kledingmaten etc.. Iemand vroeg waar hij terecht kon voor abo en ook dat kon ze niet zeggen. Zo geraak je natuurlijk moeilijk boven de 3000 abonnementen..
Ik heb vorige week dinsdag al gemaild naar de fanshop voor info ivm de nieuwe truitjes. Nog niks van antwoord gehad...
Was er vorig jaar niet ongeveer hetzelfde probleem met die gratis truitjes voor abonnees ofzo iets?
Misschien dat ze, in afwachting van hun hoofdsponsor, wachten om de truitjes op de markt te brengen?
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Speeldag 1:STVV - excel moeskroen (Za 27/7 20.00 uur.)

Bericht door AirMontella »

BoemBoem schreef:
AirMontella schreef:
STVVninof schreef: Daarnaast ook commercieel een ramp : in de fanshop vertelde de medewerkster dat ze daar last minute werd gedropt en ze kon dan ook niemand voorthelpen of advies geven rond kledingmaten etc.. Iemand vroeg waar hij terecht kon voor abo en ook dat kon ze niet zeggen. Zo geraak je natuurlijk moeilijk boven de 3000 abonnementen..
Ik heb vorige week dinsdag al gemaild naar de fanshop voor info ivm de nieuwe truitjes. Nog niks van antwoord gehad...
Was er vorig jaar niet ongeveer hetzelfde probleem met die gratis truitjes voor abonnees ofzo iets?
Misschien dat ze, in afwachting van hun hoofdsponsor, wachten om de truitjes op de markt te brengen?
Zou kunnen, maar het zou al zoveel onduidelijkheid en frustraties oplossen als ze dat zouden communiceren. Of dat er een specifiek aanspreekpunt is/komt voor supporters. Een soort community-manager die effectief dat mandaat heeft en zo ook voorgesteld wordt voor het brede publiek. Op die manier kan het ivoren-toren-gevoel wat kunnen weggenomen worden.
tweety
Berichten: 876
Lid geworden op: 13 okt 2010, 18:10

Re: Speeldag 1:STVV - excel moeskroen (Za 27/7 20.00 uur.)

Bericht door tweety »

AirMontella schreef:
BoemBoem schreef:
AirMontella schreef:
STVVninof schreef: Daarnaast ook commercieel een ramp : in de fanshop vertelde de medewerkster dat ze daar last minute werd gedropt en ze kon dan ook niemand voorthelpen of advies geven rond kledingmaten etc.. Iemand vroeg waar hij terecht kon voor abo en ook dat kon ze niet zeggen. Zo geraak je natuurlijk moeilijk boven de 3000 abonnementen..
Ik heb vorige week dinsdag al gemaild naar de fanshop voor info ivm de nieuwe truitjes. Nog niks van antwoord gehad...
Was er vorig jaar niet ongeveer hetzelfde probleem met die gratis truitjes voor abonnees ofzo iets?
Misschien dat ze, in afwachting van hun hoofdsponsor, wachten om de truitjes op de markt te brengen?
Zou kunnen, maar het zou al zoveel onduidelijkheid en frustraties oplossen als ze dat zouden communiceren. Of dat er een specifiek aanspreekpunt is/komt voor supporters. Een soort community-manager.
Is dat niet de taak van de commercieel verantwoordelijke ? Of tenminste een onderdaan van ?
Stan Niesen, wat doet die mens eigenlijk ? Als je ziet hoe er commercieel omgegaan is met het vorige seizoen EN hoe gebrekkig de communicatie verloopt, dan heb ik daar toch serieuze twijfels bij.
Bij eenderwelk zichzelf respecterend bedrijf, had je met zoeen resultaten, al lang je koffers mogen pakken. :oops:
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Speeldag 1:STVV - excel moeskroen (Za 27/7 20.00 uur.)

Bericht door AirMontella »

tweety schreef:
AirMontella schreef:
BoemBoem schreef:
AirMontella schreef:
STVVninof schreef: Daarnaast ook commercieel een ramp : in de fanshop vertelde de medewerkster dat ze daar last minute werd gedropt en ze kon dan ook niemand voorthelpen of advies geven rond kledingmaten etc.. Iemand vroeg waar hij terecht kon voor abo en ook dat kon ze niet zeggen. Zo geraak je natuurlijk moeilijk boven de 3000 abonnementen..
Ik heb vorige week dinsdag al gemaild naar de fanshop voor info ivm de nieuwe truitjes. Nog niks van antwoord gehad...
Was er vorig jaar niet ongeveer hetzelfde probleem met die gratis truitjes voor abonnees ofzo iets?
Misschien dat ze, in afwachting van hun hoofdsponsor, wachten om de truitjes op de markt te brengen?
Zou kunnen, maar het zou al zoveel onduidelijkheid en frustraties oplossen als ze dat zouden communiceren. Of dat er een specifiek aanspreekpunt is/komt voor supporters. Een soort community-manager.
Is dat niet de taak van de commercieel verantwoordelijke ? Of tenminste een onderdaan van ?
Stan Niesen, wat doet die mens eigenlijk ? Als je ziet hoe er commercieel omgegaan is met het vorige seizoen EN hoe gebrekkig de communicatie verloopt, dan heb ik daar toch serieuze twijfels bij.
Bij eenderwelk zichzelf respecterend bedrijf, had je met zoeen resultaten, al lang je koffers mogen pakken. :oops:
Laten we het er op houden dat Stan Niesen niet de meest pro-actieve, creatieve persoon die werkzaam is op Stayen.
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 1:STVV - excel moeskroen (Za 27/7 20.00 uur.)

Bericht door STimVV »

Om het verschil nog eens te schetsen tussen zeggen en doen alsof je extra supporters wil aantrekken, of ook effectief tonen dat je supporters belangrijk zijn.
Club Brugge heeft niet echt een gebrek aan supporters in hun stadion, in tegenstelling tot stvv.
Maar daar hebben ze wél weer een actie lopen: ticket kopen voor de match tegen stvv = ticket voor de volgende thuismatch tegen Eupen aan halve prijs.

Hier maken ze vooral al een hele tijd duidelijk dat de prioriteit niet in Belgie of Sint-Truiden ligt. Niks van dergelijke initiatieven. Terwijl het bij geen enkele club zo nodig is als hier.
tweety
Berichten: 876
Lid geworden op: 13 okt 2010, 18:10

Re: Speeldag 1:STVV - excel moeskroen (Za 27/7 20.00 uur.)

Bericht door tweety »

AirMontella schreef:
tweety schreef:
AirMontella schreef:
BoemBoem schreef:
AirMontella schreef:
Ik heb vorige week dinsdag al gemaild naar de fanshop voor info ivm de nieuwe truitjes. Nog niks van antwoord gehad...
Was er vorig jaar niet ongeveer hetzelfde probleem met die gratis truitjes voor abonnees ofzo iets?
Misschien dat ze, in afwachting van hun hoofdsponsor, wachten om de truitjes op de markt te brengen?
Zou kunnen, maar het zou al zoveel onduidelijkheid en frustraties oplossen als ze dat zouden communiceren. Of dat er een specifiek aanspreekpunt is/komt voor supporters. Een soort community-manager.
Is dat niet de taak van de commercieel verantwoordelijke ? Of tenminste een onderdaan van ?
Stan Niesen, wat doet die mens eigenlijk ? Als je ziet hoe er commercieel omgegaan is met het vorige seizoen EN hoe gebrekkig de communicatie verloopt, dan heb ik daar toch serieuze twijfels bij.
Bij eenderwelk zichzelf respecterend bedrijf, had je met zoeen resultaten, al lang je koffers mogen pakken. :oops:
Laten we het er op houden dat Stan Niesen niet de meest pro-actieve, creatieve persoon die werkzaam is op Stayen.
Mooie eigenschappen voor iemand die verantwoordelijk is voor de commerce.. :toppie:
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 1:STVV - excel moeskroen (Za 27/7 20.00 uur.)

Bericht door Tompie »

Enkele seizoenen geleden kreeg iedereen idd een gratis truitje bij aankoop van abonnement. Truitjes waren toen van Olympic geloof ik.

Vorig seizoen duurde het héél lang eer de shirts in België verkocht mochten worden. Had iets te maken met een Japans etiket dat hier niet voldeed of iets in die aard. Uiteindelijk waren ze er in drie maten na maanden wachten, waarvan de grootste maat voor veel mensen nog te klein was.

Ben benieuwd dit jaar, maar inderdaad, een aanspreekpunt zou welkom zijn. Ik stuur af en toe een privébericht via Twitter naar STVV en daar krijg ik vaak snel antwoord.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 1:STVV - excel moeskroen (Za 27/7 20.00 uur.)

Bericht door Brusselmans »

How maar, is de competitie al begonnen ?
:o
Plaats reactie