STVV boekt twee miljoen Euro winst

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1464
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: STVV boekt twee miljoen Euro winst

Bericht door Krisaias »

Knal erop van Vandenbempt. Perfect verwoord.
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
leuvenaar
Berichten: 508
Lid geworden op: 30 nov 2010, 17:55

Re: STVV boekt twee miljoen Euro winst

Bericht door leuvenaar »

Krisaias schreef:Knal erop van Vandenbempt. Perfect verwoord.
maar weet de heer Vandenbempt ook ergens een groep investeerders zitten om Duchâtelet uit te kopen ?
Duchâtelet doet immers met zijn centen en zijn speeltje wat hij wil,zo simpel is het voor mij.
wim vanaken
Berichten: 759
Lid geworden op: 14 okt 2010, 14:30

Re: STVV boekt twee miljoen Euro winst

Bericht door wim vanaken »

"Brandhout maken van 't beleid" heet dat.....Geen spaander blijft er van heel.....ALS we ons redden is dat een mirakel....en verdient Brepoels een reuzengroot standbeeld op de Grote Markt....Ben er zeker van dat Brepoels tevoet naar Scherpenheuvel trekt als we 't halen...en ik ga mee....
patattenboer
Berichten: 368
Lid geworden op: 14 okt 2010, 12:54

Re: STVV boekt twee miljoen Euro winst

Bericht door patattenboer »

leuvenaar schreef:
Krisaias schreef:Knal erop van Vandenbempt. Perfect verwoord.
maar weet de heer Vandenbempt ook ergens een groep investeerders zitten om Duchâtelet uit te kopen ?
Duchâtelet doet immers met zijn centen en zijn speeltje wat hij wil,zo simpel is het voor mij.
Dus jij bent akkoord met het huidige beleid?
Stadion dat geld opbrengt maar niet ten goede komt van de club?
Wie heeft het financiele zo rampzalig gemaakt?
Stadion gekocht voor een appel en een ei terwijl het veel meer waard is.
Jij doet juist of RD uit zijn eigen zak betaald, krant vorige week niet gelezen, tickets sponsors.......
Hij staat alleen maar borg voor de schuld, als hij stadion verkoopt maakt hij nog winst.
Beetje naief :?
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: STVV boekt twee miljoen Euro winst

Bericht door Jan Bulder »

Morgen blijkbaar Degraen en Duchâtelet live in het TVL-nieuws voor een terugblik op de derby. Maw, hoe-het-wel-moet en hoe-het-niet-moet tegenover elkaar. Een doorwinterd voetbalprofessional tegenover de voetbalidioot der lage landen. Mooier kan je de Truiense malaise eigenlijk niet schetsen.
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1464
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: STVV boekt twee miljoen Euro winst

Bericht door Krisaias »

leuvenaar schreef:
Krisaias schreef:Knal erop van Vandenbempt. Perfect verwoord.
maar weet de heer Vandenbempt ook ergens een groep investeerders zitten om Duchâtelet uit te kopen ?
Duchâtelet doet immers met zijn centen en zijn speeltje wat hij wil,zo simpel is het voor mij.
Zoals al eerder aangegeven op het forum, doet hij heus niet zoveel met zijn centen. Bovendien geeft het feit dat hij met wat startkapitaal op de proppen is gekomen en voor de rest borg staat, geen excuus voor een wanbeleid dat de schuldenlast vertienvoudigd heeft op goed zeven jaar tijd :roll:
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: STVV boekt twee miljoen Euro winst

Bericht door Jacques »

leuvenaar schreef:
Krisaias schreef:Knal erop van Vandenbempt. Perfect verwoord.
maar weet de heer Vandenbempt ook ergens een groep investeerders zitten om Duchâtelet uit te kopen ?
Duchâtelet doet immers met zijn centen en zijn speeltje wat hij wil,zo simpel is het voor mij.
Hangt ervan af. Als het gaat om 1 miljoen bij elkaar halen (hetgeen hijzelf investeerde om de oude schulden af te lossen en alles, inclusief stamnummer, over te nemen, dan denk ik dat het niet onmogelijk is.
Gaat het om 7 miljoen, dus de 6 miljoen schulden waar hij zelf voor verantwoordelijk is erbij geteld, dan wordt het quasi onmogelijk.

Een verdere vraag die je dus eigenlijk moet stellen is of je hem hoofdelijk verantwoordelijk kan stellen voor die schulden, dus ze feitelijk weghalen bij de vzw. Ik ken niet genoeg over financiële constructies en de bijhorende wetgeving om daar een goed antwoord op te geven.

Onlangs ving de koekjesbakker wel bot bij de rechtbank toen hij de 12 miljoen die hij geïnvesteerd had in KVM (en eigenhandig opgesmost had) wou recupereren op kap van de club. Maar ik weet ook niet in wat voor structuren die zijn financieel gegoochel gegoten had.

En zijn centen :headbang: Hoeveel keer moeten ze de cijfers voor uwe neus houden? Door zijn kapitaal creërt hij de mogelijkheid om schulden te maken door zijn eigen incompetentie. Ziedaar zijn investeringen. Hij is wat het sportieve betreft een borgsteller, geen investeerder. Het vertegenwoordigt allebei kapitaal, maar de realiteit is wel verschillend. Hij investeert enkel in de NV, op naam van zijn madam, hij investeert dus alleen in zijn eigen zak.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1429
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: STVV boekt twee miljoen Euro winst

Bericht door zipke373 »

Jacques schreef:
leuvenaar schreef:
Krisaias schreef:Knal erop van Vandenbempt. Perfect verwoord.
maar weet de heer Vandenbempt ook ergens een groep investeerders zitten om Duchâtelet uit te kopen ?
Duchâtelet doet immers met zijn centen en zijn speeltje wat hij wil,zo simpel is het voor mij.
Hangt ervan af. Als het gaat om 1 miljoen bij elkaar halen (hetgeen hijzelf investeerde om de oude schulden af te lossen en alles, inclusief stamnummer, over te nemen, dan denk ik dat het niet onmogelijk is.
Gaat het om 7 miljoen, dus de 6 miljoen schulden waar hij zelf voor verantwoordelijk is erbij geteld, dan wordt het quasi onmogelijk.

Een verdere vraag die je dus eigenlijk moet stellen is of je hem hoofdelijk verantwoordelijk kan stellen voor die schulden, dus ze feitelijk weghalen bij de vzw. Ik ken niet genoeg over financiële constructies en de bijhorende wetgeving om daar een goed antwoord op te geven.

Onlangs ving de koekjesbakker wel bot bij de rechtbank toen hij de 12 miljoen die hij geïnvesteerd had in KVM (en eigenhandig opgesmost had) wou recupereren op kap van de club. Maar ik weet ook niet in wat voor structuren die zijn financieel gegoochel gegoten had.

En zijn centen :headbang: Hoeveel keer moeten ze de cijfers voor uwe neus houden? Door zijn kapitaal creërt hij de mogelijkheid om schulden te maken door zijn eigen incompetentie. Ziedaar zijn investeringen. Hij is wat het sportieve betreft een borgsteller, geen investeerder. Het vertegenwoordigt allebei kapitaal, maar de realiteit is wel verschillend. Hij investeert enkel in de NV, op naam van zijn madam, hij investeert dus alleen in zijn eigen zak.
Spaart uw moeite...Heb het in een andere topic al aangehaald. Ge krijgt dat toch niet uitgelegd.
Plaats reactie