Speeldag 2:Club Brugge - STVV (Vrij 02/8 20.30 uur.)

Alles over de wedstrijden van STVV
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Speeldag 2:Club Brugge - STVV (Vrij 02/8 20.30 uur.)

Bericht door BoemBoem »

Jacques schreef:Ik hoop dat ze in Japan de livestream hadden opstaan op de hoofdzetel van DMM. Schone reklam. :roll:
Totale vernedering. Totale afgang.
Crisis op speeldag 2, faut le faire.
Goh.. Om 3u30 's nachts denk ik niet dat er veel kijkers zijn :D
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Speeldag 2:Club Brugge - STVV (Vrij 02/8 20.30 uur.)

Bericht door kenniksvanvoetbal »

Brusselmans schreef:Het opgebouwde krediet, en dat was er wel degelijk van mijn kant, is teruggezakt naar 0,1 %.
Ik wil niet alles met de grond gelijkmaken ook nie :cool: ...
Deze gang van zaken had echt niemand verwacht, toch niet in deze proporties.
Nochtans is dit gewoon een verderzetting van het winter scenario !Wie verkoopt twee sterkhouders waarvan èèn aan de rechtstreekse concurrent
als je op een PO1 plaats staat en rond bazuint dat je de ambitie hebt om binnen drie jaar po1 te spelen.! En dan mogen ze nog zeggen dat beide heren
niet meer wilde spelen .Iedereen die wilde kon dit zien aankomen.
Wat kunnen ze nu nog doen :
5 spelers bijhalen die de competitie kennen en een onmiddellijke meerwaarde zijn.
spelers die elders niet aan de bak komen , dus waarschijnlijk huren ,en veel te veel moeten betaald worden.(geld kwijt).
Visie ...... :(
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1447
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Speeldag 2:Club Brugge - STVV (Vrij 02/8 20.30 uur.)

Bericht door Krisaias »

voetballiefhebber schreef:
Jones schreef:Nooit zo een incompetentie gezien van een bestuur. Nooit zo weinig mankracht zien opboksen tegen zo een opdracht van nog 5 man met een meerwaarde te moeten binnenhalen, nog nooit zo bedrogen gevoeld met een abo, nog nooit zolang moeten wachten op een hoofdsponsor, nog nooit zo een slechte communicatie van bestuur naar de achterban toe, nog nooit zo weinig volk op Stayen gezien, nog nooit zo weinig Belgen in de club gehad, nog nooit zoveel gelatenheid en wanhoop bij de achterban, nog nooit zoveel compassie gehad met onze trainer, moet ik nog verder gaan ?
In Sintruin zegge se : vúr te grinse bú oer pie in oer hààn
Weet je waar ik aan moest denken na de match? Onder :Roland: hadden we op een gegeven moment ene Valère Billen als trainer. Ik weet niet of je dat nog weet. STVV begon toen met 1 op 21 aan de competitie als ik me niet vergis. Ze pakten met kunst en vliegwerk hun eerste punt tegen Standard, op speeldag 7 (dacht ik). Op een gegeven moment ging je in een zespuntenwedstrijd ook nog onderuit tegen Dender met 1-0 en je stond laatste om daar nooit meer weg te geraken. Na de winterstop werd er geïnvesteerd in spelers als Cantaluppi, Sidibé, Pospisil en dergelijke. De degradatie was onafwendbaar.
Bij gebrek aan spelers waren er jongens die moesten spelen en het niveau niet aankonden. Bij de jeugd in Genk haalden ze toen Pieter-Jan Van Oudenhoven als ik me niet vergis. De jongen ging zo diep dat hij flauw viel, maar was te zwak voor eerste klasse. Toen waren er ook een aantal mislukte transfers voor het seizoen begon binnengehaald. Kalulika, Milenkovic, Onana als ik het goed heb.
Doet me heel erg aan dat verhaal denken.
2007-2008. Kalulika en Milenkovic klopt, Van Oudenhoven was hier toen al een seizoen en Onana was pas na de promotie, want idd het hopeloze seizoen 2007-2008 eindigde in degradatie naar tweeede. Maar ik snap je punt.
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 2:Club Brugge - STVV (Vrij 02/8 20.30 uur.)

Bericht door lindoke »

The day after........
Wat ben ik verdorie nog pissed. Niet zozeer op de ploeg. De jonkies kan je niks verwijten. Die plooien zich dubbel omdat ze zo onverwacht hun kans krijgen en die met beide handen willen grijpen. Spijtig in zeer ondankbare omstandigheden want iedereen die voetbalt of gevoetbald heeft weet hoe makkelijk het is om te integreren in een ploeg die goed draait met spelers rond je die je lekker in de voet aanspelen en daarna je de bal op minstens 2 plaatsen terug kan spelen.

Daarom ben ik erg boos op Acolatse en Botaka. Wat een hautaine voetballers. Vooral Botaka die het spel frustrerend erg vertraagd met zijn fucking zolenwerk altijd alsof hij in een zaal aan het voetballen is.

Ook erg boos ben ik op ons Japans beleid. Hoe ze niet alleen zichzelf maar de club en ons supporters zo te kakken zetten voor gans België. Ik heb er maar 1 woord voor: VERNEDEREND!!!!!

Ze zullen wel met "versterkingen" afkomen maar het zal niet zijn wat wij hopen/verwachten. Geen 5-6 spelers gepokt en gemazeld in onze JPL. Waarschijnlijk een rits nobele onbekenden die onze ploeg niet naar een hoger niveau kunnen tillen.

In dat geval vallen de maskers van onze Japanse beleidsmensen onherroepelijk af en weten we allemaal waar we aan toe zijn.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
Crazy Horse
Berichten: 83
Lid geworden op: 14 jul 2015, 21:26

Re: Speeldag 2:Club Brugge - STVV (Vrij 02/8 20.30 uur.)

Bericht door Crazy Horse »

'maskers vallen af'

Wat las ik wijze woorden. Helaas dat ze zo wijs zijn.
Crazy Horse may be crazy, but he's not stupid.
Gebruikersavatar
Crazy Horse
Berichten: 83
Lid geworden op: 14 jul 2015, 21:26

Re: Speeldag 2:Club Brugge - STVV (Vrij 02/8 20.30 uur.)

Bericht door Crazy Horse »

De japanners willen enkel winstmaximalisatie. Te koste van alles; blijft niks over helaas ..
Crazy Horse may be crazy, but he's not stupid.
de Jos
Berichten: 136
Lid geworden op: 24 jul 2015, 02:30

Re: Speeldag 2:Club Brugge - STVV (Vrij 02/8 20.30 uur.)

Bericht door de Jos »

Zelf altijd een stille minnaar geweest van de Duchatelet-aanpak op Staaien. Best wel grappig om te zien dat de grootste tegenstanders van het toenmalige beleid ongeveer op haast identieke wijze het huidige beleid afvallen - en dit zonder daadwerkelijk overtuigende argumenten.

Waarmee ik niet gezegd wil hebben dat dit beleid niet slechter is dan het vorige. Maar wel dat de 'criticasters' van toen even zinvolle/constructieve bijdragen posten als heden ten dage. Wat een tsjevenmentaliteit, dat ze anders nog eens een emmertje laten overlopen zoals ten tijde Vermeulen.

Weg met die japanners. Weg met die halfachterlijke vietnamezen
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 2:Club Brugge - STVV (Vrij 02/8 20.30 uur.)

Bericht door lindoke »

de Jos schreef:Zelf altijd een stille minnaar geweest van de Duchatelet-aanpak op Staaien. Best wel grappig om te zien dat de grootste tegenstanders van het toenmalige beleid ongeveer op haast identieke wijze het huidige beleid afvallen - en dit zonder daadwerkelijk overtuigende argumenten.

Waarmee ik niet gezegd wil hebben dat dit beleid niet slechter is dan het vorige. Maar wel dat de 'criticasters' van toen even zinvolle/constructieve bijdragen posten als heden ten dage. Wat een tsjevenmentaliteit, dat ze anders nog eens een emmertje laten overlopen zoals ten tijde Vermeulen.

Weg met die japanners. Weg met die halfachterlijke vietnamezen
Hier zijn geen gefundeerde argumenten nodig. Een minder begaafde blinde kan zelfs zien dat het met deze kern de verkeerde kant op gaat. Luister anders ook maar eens naar spelers, trainer en analisten. Of anders hebben die het ook allemaal verkeerd.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Speeldag 2:Club Brugge - STVV (Vrij 02/8 20.30 uur.)

Bericht door voetballiefhebber »

lindoke schreef: Hier zijn geen gefundeerde argumenten nodig. Een minder begaafde blinde kan zelfs zien dat het met deze kern de verkeerde kant op gaat. Luister anders ook maar eens naar spelers, trainer en analisten. Of anders hebben die het ook allemaal verkeerd.
Filip Joos zei op het einde van zijn live-verslag van KV Mechelen-Genk dat er clubs in onze competitie zijn die veel zwakker zijn dan vorig seizoen. Hij noemde geen namen, maar hij was ook in Brugge hé. Zulte-Waregem deed toch wat beter mee op Standard, dat erg snel speelde. Club Brugge, had je de indruk, ging niet op hoge snelheid spelen en dat deed Standard wel vond ik. Die 2 laatste doelpunten kwamen er ook nadat ze maar met 10 man meer stonden en de kopjes echt naar beneden gingen. Aanvallend hebben zij met o.a. Harbaoui toch wel een pak doelpunten verloren. En hun nieuwelingen zijn ook nog niet goed op elkaar ingespeeld. Daarom mag je ook niet meer te lang wachten om versterking binnen te halen, want automatismen zijn ook belangrijk.
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Speeldag 2:Club Brugge - STVV (Vrij 02/8 20.30 uur.)

Bericht door Vouch »

de Jos schreef:Zelf altijd een stille minnaar geweest van de Duchatelet-aanpak op Staaien. Best wel grappig om te zien dat de grootste tegenstanders van het toenmalige beleid ongeveer op haast identieke wijze het huidige beleid afvallen - en dit zonder daadwerkelijk overtuigende argumenten.

Waarmee ik niet gezegd wil hebben dat dit beleid niet slechter is dan het vorige. Maar wel dat de 'criticasters' van toen even zinvolle/constructieve bijdragen posten als heden ten dage. Wat een tsjevenmentaliteit, dat ze anders nog eens een emmertje laten overlopen zoals ten tijde Vermeulen.

Weg met die japanners. Weg met die halfachterlijke vietnamezen
Ja, de befaamde Duchatelet-aanpak... Laat die ook maar daar. Je kan zeggen wat je wilt van de Japanners, maar ze hebben nog 2 degradaties en een stuk of 8 kutseizoenen te goed op Roland.
Laatst gewijzigd door Vouch op 04 aug 2019, 09:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Speeldag 2:Club Brugge - STVV (Vrij 02/8 20.30 uur.)

Bericht door Vouch »

Crazy Horse schreef:De japanners willen enkel winstmaximalisatie. Te koste van alles; blijft niks over helaas ..
Als je kijkt naar de publiciteit die ze maken in Japan voor het project-STVV en het feit dat ze de uitzendrechten voor België gekocht hebben. Een bedrijf als DMM kan het zich niet permiteren zich te moeten associëren met een Belgische club die ergens in 1B speelt. Erger nog, een club die ze zelf van de middenmoot van 1A naar de middenmoot van 1B hebben gebracht. Dat brengt een enorme imagoschade met zich mee. Trouwens, winstmaximalisatie, Meekers heeft hen eens uitgeteld wat PO II scheelt tov PO I. Ik denk als hij ze eens moet uittellen wat 1B scheelt tov 1A, dat ze achterover vallen.

Ook spelers waar ze geld op kunnen pakken, Tomi, Suzuki, Endo, (in mindere mate)... Die komen niet in 1B spelen...

Soit, er zullen wel spelers komen en we zullen er wel in blijven, maar om er nog een positief seizoen van te maken...
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Speeldag 2:Club Brugge - STVV (Vrij 02/8 20.30 uur.)

Bericht door Vouch »

lindoke schreef:
Ze zullen wel met "versterkingen" afkomen maar het zal niet zijn wat wij hopen/verwachten. Geen 5-6 spelers gepokt en gemazeld in onze JPL. Waarschijnlijk een rits nobele onbekenden die onze ploeg niet naar een hoger niveau kunnen tillen.
Zoals bij elke club in België, of denk jij dat (behalve de naam Hagi), 1 Club of Genk-supporter 1 transfer op voorhand kent? Zelfde voor Charleroi, Gent, Standard,... Alleen bij Anderlecht is het dit jaar iets anders.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Speeldag 2:Club Brugge - STVV (Vrij 02/8 20.30 uur.)

Bericht door Halenaar »

Vouch schreef:
lindoke schreef:
Ze zullen wel met "versterkingen" afkomen maar het zal niet zijn wat wij hopen/verwachten. Geen 5-6 spelers gepokt en gemazeld in onze JPL. Waarschijnlijk een rits nobele onbekenden die onze ploeg niet naar een hoger niveau kunnen tillen.
Zoals bij elke club in België, of denk jij dat (behalve de naam Hagi), 1 Club of Genk-supporter 1 transfer op voorhand kent? Zelfde voor Charleroi, Gent, Standard,... Alleen bij Anderlecht is het dit jaar iets anders.
Al een geluk dat Tomi, Kamada en co gepokt en gemazeld waren in de JPL :yes:

De bullshit die je hier leest zeg, tjonge jonge....
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Speeldag 2:Club Brugge - STVV (Vrij 02/8 20.30 uur.)

Bericht door Mikman »

Crazy Horse schreef:De japanners willen enkel winstmaximalisatie. Te koste van alles; blijft niks over helaas ..
Het probleem is niet het geld, wel dat geld omzetten in een efficiënt en krachtdadig sportief beleid. Met als bijkomend pijnpunt dat er totaal geen communicatie en voeling met de supporters is, en enige intentie om dat te verbeteren. Dit was een cruciale transferzomer en die is compleet mislukt. Zelfs ALS men nog echte versterkingen binnen haalt ( wie wil hier zijn carrière komen breken? ) zal het te laat zijn om het vertrouwen van de supporters terug te winnen en start je sowieso met een achterstand op de concurrentie. Dit had nooit hoeven en mogen gebeuren.
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Speeldag 2:Club Brugge - STVV (Vrij 02/8 20.30 uur.)

Bericht door tesneusdoek »

https://www.japantimes.co.jp/sports/201 ... UhDqk2P7KI


Sint-Truiden's Daniel Schmidt allows six goals in debut with team

KYODO

Aug 3, 2019

BRUGES, BELGIUM – Japan goalkeeper Daniel Schmidt conceded six goals in his first appearance for Sint-Truiden on Friday, as the Belgian top-division club lost 6-0 away to Club Brugge.

Schmidt, who transferred from J. League first-division team Vegalta Sendai last month, said he felt like he was taking on the home side alone at Jan Breydel Stadium.

The 27-year-old, who was born in the United States and raised in Japan, has earned five caps following his international debut last November and left Vegalta to hone his game overseas.
Plaats reactie