Speeldag 2:Club Brugge - STVV (Vrij 02/8 20.30 uur.)

Alles over de wedstrijden van STVV
STVV-fan
Berichten: 6012
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 2:Club Brugge - STVV (Vrij 02/8 20.30 uur.)

Bericht door STVV-fan »

Zoals verwacht kletsen gekregen.

Lichtpunten:
Stan Van Dessel. Ondanks de zwaar ondankbare taak echt wel zijn mannetje gestaan
Vietnamessi. Net als met Bezus ben ik er fan van. Gewoon, onverklaarbaar. Was de enige die in de slotfase nog echt diep ging en wou voetballen.

Wat Joos dan weer wist te melden was dat Boli dicht staat bij een transfer naar US Lecce in Italië
Verrekeskop
Berichten: 435
Lid geworden op: 05 apr 2015, 13:06

Re: Speeldag 2:Club Brugge - STVV (Vrij 02/8 20.30 uur.)

Bericht door Verrekeskop »

STVV-fan schreef:
lindoke schreef:
STVV-fan schreef:
lindoke schreef:
Jacques schreef:In de marge: moeten Japanners een speciale procedure doorlopen om speelgerechtigd te raken ofzo? Bij Kinoshita duurde dat ettelijke weken, nu bij Suzuki weer, terwijl Percy Tau bij Brugge wel meteen speelgerechtigd is. Heeft iemand daar een verklaring voor?
Heeft gewoon te maken met laksheid en amateurisme.
Tuurlijk Lindo, tuurlijk
Allé dan, pure onwil! Content nu?!!!
Nope
Wel balen, nu weer naar de huisarts om uw dosis Prozac te laten verdriedubbelen.
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Speeldag 2:Club Brugge - STVV (Vrij 02/8 20.30 uur.)

Bericht door Jan Bulder »

STVV-fan schreef:
Wat Joos dan weer wist te melden was dat Boli dicht staat bij een transfer naar US Lecce in Italië
Zeker, laten we nog wat kwaliteit verkopen!

Wie dit nog rechtgetrokken krijgt, is een held.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4144
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 2:Club Brugge - STVV (Vrij 02/8 20.30 uur.)

Bericht door lindoke »

Verrekeskop schreef:
STVV-fan schreef:
lindoke schreef:
STVV-fan schreef:
lindoke schreef: Heeft gewoon te maken met laksheid en amateurisme.
Tuurlijk Lindo, tuurlijk
Allé dan, pure onwil! Content nu?!!!
Nope
Wel balen, nu weer naar de huisarts om uw dosis Prozac te laten verdriedubbelen.
:grappig:
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
STVV-fan
Berichten: 6012
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 2:Club Brugge - STVV (Vrij 02/8 20.30 uur.)

Bericht door STVV-fan »

Verrekeskop schreef:
STVV-fan schreef:
lindoke schreef:
STVV-fan schreef:
lindoke schreef: Heeft gewoon te maken met laksheid en amateurisme.
Tuurlijk Lindo, tuurlijk
Allé dan, pure onwil! Content nu?!!!
Nope
Wel balen, nu weer naar de huisarts om uw dosis Prozac te laten verdriedubbelen.
Uit voorzorg ben ik dan ook even langs de Colruyt gepasseerd voor een fles of 2, 3 azijn in te doen, want ik vrees dat er in Sint-Truiden en omstreken de komende week geen meer te krijgen zal zijn :cry:
STVVninof
Berichten: 589
Lid geworden op: 18 jan 2011, 10:41

Re: Speeldag 2:Club Brugge - STVV (Vrij 02/8 20.30 uur.)

Bericht door STVVninof »

Positief, negatief,... Dit komt gewoon hard aan. Toch even geleden, zo een zware pil...
kenniksvanvoetbal
Berichten: 620
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Speeldag 2:Club Brugge - STVV (Vrij 02/8 20.30 uur.)

Bericht door kenniksvanvoetbal »

STVV-fan schreef:
Verrekeskop schreef:
STVV-fan schreef:
lindoke schreef:
STVV-fan schreef:
Tuurlijk Lindo, tuurlijk
Allé dan, pure onwil! Content nu?!!!
Nope
Wel balen, nu weer naar de huisarts om uw dosis Prozac te laten verdriedubbelen.
Uit voorzorg ben ik dan ook even langs de Colruyt gepasseerd voor een fles of 2, 3 azijn in te doen, want ik vrees dat er in Sint-Truiden en omstreken de komende week geen meer te krijgen zal zijn :cry:

en terecht !! :boemel:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
Tamas
Berichten: 110
Lid geworden op: 29 jun 2017, 19:07

Re: Speeldag 2:Club Brugge - STVV (Vrij 02/8 20.30 uur.)

Bericht door Tamas »

Dit zat er aan te komen en dit zal heel moeilijk worden om uit die negatieve spiraal te kruipen want we stevenen los af op een 0 op 12 en dan MOET het gebeuren tegen Zulte, Eupen en Waasland-Beveren. Als je dan ook weet hoe het bij STVV meestal afloopt als het MOET dan is een 0,1 of 2 punten op 21 ook niet ver meer. En ga er dan maar aanstaan !
Respect voor de jonge spelers die deden wat ze konden, Van Dessel heeft absoluut iets in zijn mars en daartegenover absolute afkeer van arrogante kerels als Acolatse en Botaka die niks maar dan ook helemaal niks presteerden. Maar … die denken daar zelf allicht anders over en dat is nog het ergste. Op die posities moet er niemand gehaald worden want deze heren blijven toch in de ploeg staan.
Henkie-1984
Berichten: 263
Lid geworden op: 22 jul 2017, 19:28

Re: Speeldag 2:Club Brugge - STVV (Vrij 02/8 20.30 uur.)

Bericht door Henkie-1984 »

Die Japanse keeper die heeft ook echt geen enkele safe gedaan. Waarom speelde die eigenlijk? Steppe gekwetst?
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 2:Club Brugge - STVV (Vrij 02/8 20.30 uur.)

Bericht door toyotacorolla »

Het degratie voetbal al na 2 matchen, tenzij het snel keert, wie is daar bekwaam.voor. :)
Verrekeskop
Berichten: 435
Lid geworden op: 05 apr 2015, 13:06

Re: Speeldag 2:Club Brugge - STVV (Vrij 02/8 20.30 uur.)

Bericht door Verrekeskop »

STVV-fan schreef:
Verrekeskop schreef:
STVV-fan schreef:
lindoke schreef:
STVV-fan schreef:
Tuurlijk Lindo, tuurlijk
Allé dan, pure onwil! Content nu?!!!
Nope
Wel balen, nu weer naar de huisarts om uw dosis Prozac te laten verdriedubbelen.
Uit voorzorg ben ik dan ook even langs de Colruyt gepasseerd voor een fles of 2, 3 azijn in te doen, want ik vrees dat er in Sint-Truiden en omstreken de komende week geen meer te krijgen zal zijn :cry:
Ja man hoe durven ze?? Hun halve ploeg verkocht, geen vervangers gehaald, zero communicatie en nu reeds een roemrijke serie van 0-1 en 6-0 neergezet. Maar laten we positief blijven, je kan de Prozac ook snuiven dan werkt het sneller.
Johan
Berichten: 406
Lid geworden op: 10 jan 2011, 13:54

Re: Speeldag 2:Club Brugge - STVV (Vrij 02/8 20.30 uur.)

Bericht door Johan »

Japanse bedriegers.... en STVV-fan gaat gij maar hun gat verder likken,triestige zielepoot.
Mobius
Berichten: 281
Lid geworden op: 20 okt 2010, 10:53

Re: Speeldag 2:Club Brugge - STVV (Vrij 02/8 20.30 uur.)

Bericht door Mobius »

Ben altijd redelijk positief geweest over de Japanners en na vorig seizoen zag ik het ook goed zitten allemaal. Japanse eer you know. Het lijkt er toch steeds sterker op dat die Japanse eer ook plaats gemaakt heeft voor her kapitalisme want echt eervol is het tot nu toe niet. Ik wil positief blijven maar daar komt toch ook stilletjes het gevoel van realisme om de hoek loeren. We zijn een jojo club en zullen het waarschijnlijk altijd blijven. Jammer jammer.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4144
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 2:Club Brugge - STVV (Vrij 02/8 20.30 uur.)

Bericht door lindoke »

Henkie-1984 schreef:Die Japanse keeper die heeft ook echt geen enkele safe gedaan. Waarom speelde die eigenlijk? Steppe gekwetst?
Ik denk dat Brys zij eerste keeper Steppe dus heeft willen behoeden van deze vernedering. Die man zag dat natuurlijk ook aankomen en heeft dan volgens mij beslist om Steppe niet mentaal te laten afslachten om in de volgende wedstrijden ten minste een doelman te hebben die mentaal nog ok is.

Ik kan die beslissing heel goed begrijpen. Voor de rest denk ik dat hij bewust een bepaalde selectie gekozen heeft en een bepaalde tactiek wetende dat dit weinig kans op slagen had. Gewoon om een punt te maken richting Tateishi. Hij had evengoed een selectie kunnen kiezen waarmee hij tactisch een blok kon neerzetten en hadden we misschien met 2-0 verloren. Ook een verlies met weinig impact dan.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
kenniksvanvoetbal
Berichten: 620
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Speeldag 2:Club Brugge - STVV (Vrij 02/8 20.30 uur.)

Bericht door kenniksvanvoetbal »

Daar komt nu nog bij dat tegen einde maand de eerste verdedigers gaan geschorst zijn.Die worden overlopen en hebben nu
al allemaal hun eerste geel binnen! Stel je voor dat je binnen een paar weken Tex en Garcia gelijktijdig moet missen.
De lijdensweg is pas begonnen mij gedacht. :(
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
Plaats reactie