Speeldag 2:Club Brugge - STVV (Vrij 02/8 20.30 uur.)

Alles over de wedstrijden van STVV
Jones
Berichten: 3179
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Speeldag 2:Club Brugge - STVV (Vrij 02/8 20.30 uur.)

Bericht door Jones »

Nooit zo een incompetentie gezien van een bestuur. Nooit zo weinig mankracht zien opboksen tegen zo een opdracht van nog 5 man met een meerwaarde te moeten binnenhalen, nog nooit zo bedrogen gevoeld met een abo, nog nooit zolang moeten wachten op een hoofdsponsor, nog nooit zo een slechte communicatie van bestuur naar de achterban toe, nog nooit zo weinig volk op Stayen gezien, nog nooit zo weinig Belgen in de club gehad, nog nooit zoveel gelatenheid en wanhoop bij de achterban, nog nooit zoveel compassie gehad met onze trainer, moet ik nog verder gaan ?
In Sintruin zegge se : vúr te grinse bú oer pie in oer hààn
davy
Berichten: 40
Lid geworden op: 08 jul 2013, 16:13
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 2:Club Brugge - STVV (Vrij 02/8 20.30 uur.)

Bericht door davy »

lindoke schreef:
Henkie-1984 schreef:Die Japanse keeper die heeft ook echt geen enkele safe gedaan. Waarom speelde die eigenlijk? Steppe gekwetst?
Ik denk dat Brys zijn eerste keeper Steppe dus heeft willen behoeden van deze vernedering. Die man zag dat natuurlijk ook aankomen en heeft dan volgens mij beslist om Steppe niet mentaal te laten afslachten om in de volgende wedstrijden ten minste een doelman te hebben die mentaal nog ok is.
Dinsdag stond in HBvL dat Steppe de training miste wegens een (op het eerste zicht lichte) liesblessure. Dus waarschijnlijk gewoon niet 100% fit.
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Speeldag 2:Club Brugge - STVV (Vrij 02/8 20.30 uur.)

Bericht door tesneusdoek »

Dzju...zonder de zesde van Brugge, had mijn 5-0 pronostiek me serieus punten opgeleverd :end:

Allez, maar om aan te tonen hoe voorspelbaar dit wel was met maar een halve 1A ploeg ter beschikking...
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Speeldag 2:Club Brugge - STVV (Vrij 02/8 20.30 uur.)

Bericht door voetballiefhebber »

Jones schreef:Nooit zo een incompetentie gezien van een bestuur. Nooit zo weinig mankracht zien opboksen tegen zo een opdracht van nog 5 man met een meerwaarde te moeten binnenhalen, nog nooit zo bedrogen gevoeld met een abo, nog nooit zolang moeten wachten op een hoofdsponsor, nog nooit zo een slechte communicatie van bestuur naar de achterban toe, nog nooit zo weinig volk op Stayen gezien, nog nooit zo weinig Belgen in de club gehad, nog nooit zoveel gelatenheid en wanhoop bij de achterban, nog nooit zoveel compassie gehad met onze trainer, moet ik nog verder gaan ?
In Sintruin zegge se : vúr te grinse bú oer pie in oer hààn
Weet je waar ik aan moest denken na de match? Onder :Roland: hadden we op een gegeven moment ene Valère Billen als trainer. Ik weet niet of je dat nog weet. STVV begon toen met 1 op 21 aan de competitie als ik me niet vergis. Ze pakten met kunst en vliegwerk hun eerste punt tegen Standard, op speeldag 7 (dacht ik). Op een gegeven moment ging je in een zespuntenwedstrijd ook nog onderuit tegen Dender met 1-0 en je stond laatste om daar nooit meer weg te geraken. Na de winterstop werd er geïnvesteerd in spelers als Cantaluppi, Sidibé, Pospisil en dergelijke. De degradatie was onafwendbaar.
Bij gebrek aan spelers waren er jongens die moesten spelen en het niveau niet aankonden. Bij de jeugd in Genk haalden ze toen Pieter-Jan Van Oudenhoven als ik me niet vergis. De jongen ging zo diep dat hij flauw viel, maar was te zwak voor eerste klasse. Toen waren er ook een aantal mislukte transfers voor het seizoen begon binnengehaald. Kalulika, Milenkovic, Onana als ik het goed heb.
Doet me heel erg aan dat verhaal denken.
geelblauw
Berichten: 219
Lid geworden op: 09 jun 2018, 21:30

Re: Speeldag 2:Club Brugge - STVV (Vrij 02/8 20.30 uur.)

Bericht door geelblauw »

Schande van het bestuur. Respect voor brys en de spelers.
Lichtpunten waren er heus wel: van dessel de smet, assamoah.
De bruin vond ik echt niet goed. Ik vind ook dat we botaka, tex, pol en accolades wat moeten sparen in onze commentaren.
De bal ligt nu in het kamp van het bestuur. Zonder snelle actie ben je straks ook je technische staf kwijt.
Jones
Berichten: 3179
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Speeldag 2:Club Brugge - STVV (Vrij 02/8 20.30 uur.)

Bericht door Jones »

voetballiefhebber schreef:
Jones schreef:Nooit zo een incompetentie gezien van een bestuur. Nooit zo weinig mankracht zien opboksen tegen zo een opdracht van nog 5 man met een meerwaarde te moeten binnenhalen, nog nooit zo bedrogen gevoeld met een abo, nog nooit zolang moeten wachten op een hoofdsponsor, nog nooit zo een slechte communicatie van bestuur naar de achterban toe, nog nooit zo weinig volk op Stayen gezien, nog nooit zo weinig Belgen in de club gehad, nog nooit zoveel gelatenheid en wanhoop bij de achterban, nog nooit zoveel compassie gehad met onze trainer, moet ik nog verder gaan ?
In Sintruin zegge se : vúr te grinse bú oer pie in oer hààn
Weet je waar ik aan moest denken na de match? Onder :Roland: hadden we op een gegeven moment ene Valère Billen als trainer. Ik weet niet of je dat nog weet. STVV begon toen met 1 op 21 aan de competitie als ik me niet vergis. Ze pakten met kunst en vliegwerk hun eerste punt tegen Standard, op speeldag 7 (dacht ik). Op een gegeven moment ging je in een zespuntenwedstrijd ook nog onderuit tegen Dender met 1-0 en je stond laatste om daar nooit meer weg te geraken. Na de winterstop werd er geïnvesteerd in spelers als Cantaluppi, Sidibé, Pospisil en dergelijke. De degradatie was onafwendbaar.
Bij gebrek aan spelers waren er jongens die moesten spelen en het niveau niet aankonden. Bij de jeugd in Genk haalden ze toen Pieter-Jan Van Oudenhoven als ik me niet vergis. De jongen ging zo diep dat hij flauw viel, maar was te zwak voor eerste klasse. Toen waren er ook een aantal mislukte transfers voor het seizoen begon binnengehaald. Kalulika, Milenkovic, Onana als ik het goed heb.
Doet me heel erg aan dat verhaal denken.
Inderdaad, pijnlijk
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Speeldag 2:Club Brugge - STVV (Vrij 02/8 20.30 uur.)

Bericht door Bartman »

geelblauw schreef:Schande van het bestuur. Respect voor brys en de spelers.
Lichtpunten waren er heus wel: van dessel de smet, assamoah.
De bruin vond ik echt niet goed. Ik vind ook dat we botaka, tex, pol en accolades wat moeten sparen in onze commentaren.
De bal ligt nu in het kamp van het bestuur. Zonder snelle actie ben je straks ook je technische staf kwijt.
Botaka en Acolatse sparen ?? Hebben ze vorig seizoen nog niet genoeg aangericht misschien ? Nu we toch uitverkoop aan het houden zijn : buiten ermee


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: RE: Re: Speeldag 2:Club Brugge - STVV (Vrij 02/8 20.30 uur.)

Bericht door Jack »

Bartman schreef:
geelblauw schreef:Schande van het bestuur. Respect voor brys en de spelers.
Lichtpunten waren er heus wel: van dessel de smet, assamoah.
De bruin vond ik echt niet goed. Ik vind ook dat we botaka, tex, pol en accolades wat moeten sparen in onze commentaren.
De bal ligt nu in het kamp van het bestuur. Zonder snelle actie ben je straks ook je technische staf kwijt.
Botaka en Acolatse sparen ?? Hebben ze vorig seizoen nog niet genoeg aangericht misschien ? Nu we toch uitverkoop aan het houden zijn : buiten ermee


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Texeira en Garcia ook slecht gisteren, maar geen haar op mijn hoofd dat eraan denkt die iets kwalijk te nemen. Die hebben bewezen de kwaliteiten te hebben. Een mindere match of periode kan altijd al dan niet door omstandigheden.

Acolatse en Botaka? Waarom zouden we die wel niet mogen afbranden? Alstublieft zeg, lopen hier lang genoeg rond...en zijn overduidelijk niet uit het juiste hout gesneden. Weg ermee en liever vandaag dan morgen. Maar....er zijn geen alternatieven.
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Speeldag 2:Club Brugge - STVV (Vrij 02/8 20.30 uur.)

Bericht door voetballiefhebber »

Acolatse zou ik inderdaad weg doen, speelt echt nooit goed bij STVV. Botaka gaat mee ten onder met de zwakke kern. Het is ook geen wereldspeler, maar hij kan wel nuttig zijn en scoort ook wel eens zijn doelpuntje. Of hij de geschikte kapitein is weet ik nog zo niet. Ik zie meer een leider in Teixeira of Garcia.

Ik jaag me te fel op in STVV. Met de gang van zaken denk ik dat ik zelfs op TV de matchen niet meer ga volgen, zeker niet als er andere alternatieven zijn. We worden toch leeggeroofd door die kutjapanners.
enrique
Berichten: 2871
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 2:Club Brugge - STVV (Vrij 02/8 20.30 uur.)

Bericht door enrique »

Het is de schande voorbij
Mij kan het niet schelen
Maar zoals de mannen die 10tallen jaren overal gaan supporteren, behandeld worden, is er gewoon ver over
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 2:Club Brugge - STVV (Vrij 02/8 20.30 uur.)

Bericht door Brusselmans »

Het opgebouwde krediet, en dat was er wel degelijk van mijn kant, is teruggezakt naar 0,1 %.
Ik wil niet alles met de grond gelijkmaken ook nie :cool: ...
Deze gang van zaken had echt niemand verwacht, toch niet in deze proporties.
BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Speeldag 2:Club Brugge - STVV (Vrij 02/8 20.30 uur.)

Bericht door BoemBoem »

In ieder geval, ik denk dat het niet slecht is dat je er 6 krijgt.. Het is zeer pijnlijk en frustrerend na een seizoen zoals het vorige om de ploeg zo verzwakt te zien, dat klopt...

Maar nu kunnen we tenminste de echte bedoeling van uw bestuur zien.. Ofwel menen ze het echt, en krijg je nu een pak kwaliteit bij.. Ofwel was alles gebakken lucht en komt dit wss veel vroeger naar buiten dan ze zelf verwacht hadden..

In normale omstandigheden krijg je er 4 in Brugge en gaat er nergens een rood lampje branden..
Nu krijg je er 6, word je totaal weggespeeld en start je met 2 jongeren en nog enkele die totaal door de mand vallen..

Acolatse en botaka zijn werkelijk het slechtste van wat ik in lange tijd gezien heb..
De keeper kunt ge weinig verwijten.. Denk dat je met steppe er ook 6 had gehad.. De smet vond ik iets hebben, die jonge krijgt zeker nog zijn kansen.. Net zoals van Dessel.. Balongo is voorlopig veel te licht en te onervaren.. Op deze manier verbrand je die jong..

Het zal nu moeten gebeuren en het zal geld moeten kosten..

Makarenko, Heiremans, paar flanken en ne spits..
En dan heb je nog geen versterking voor de verdediging..
Hoe langer hoe meer vrees ik dat het heel moeilijk gaat worden..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Jokke
Berichten: 179
Lid geworden op: 27 nov 2010, 22:28

Re: Speeldag 2:Club Brugge - STVV (Vrij 02/8 20.30 uur.)

Bericht door Jokke »

De trainer kan zich weer opmaken om wekelijks de schaarse lichtpuntjes bijeen te harken en melig voor de camera zijn sukkels in bescherming nemen. Vraag me af hoelang het gaat duren voor dat Brijs er zelf de brui aan gaat geven.
Als bovendien die Japanners nu al in hun taal beginnen reclame te schilderen om de rugzijde is alweer een grens van het belachelijke overschreden vind ik persoonlijk. Arm Vlaams bestuur !
Stan
Berichten: 297
Lid geworden op: 27 feb 2016, 23:20

Re: Speeldag 2:Club Brugge - STVV (Vrij 02/8 20.30 uur.)

Bericht door Stan »

Jokke schreef:De trainer kan zich weer opmaken om wekelijks de schaarse lichtpuntjes bijeen te harken en melig voor de camera zijn sukkels in bescherming nemen. Vraag me af hoelang het gaat duren voor dat Brijs er zelf de brui aan gaat geven.
Als bovendien die Japanners nu al in hun taal beginnen reclame te schilderen om de rugzijde is alweer een grens van het belachelijke overschreden vind ik persoonlijk. Arm Vlaams bestuur !
De eerste ploeg die zijn trainer ontslaat komt Brys hier weghalen. En ik kan hem geen ongelijk geven als hij dan vertrekt.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 2:Club Brugge - STVV (Vrij 02/8 20.30 uur.)

Bericht door Jacques »

Ik hoop dat ze in Japan de livestream hadden opstaan op de hoofdzetel van DMM. Schone reklam. :roll:
Totale vernedering. Totale afgang.
Crisis op speeldag 2, faut le faire.
Overdrijven is een kunst
Plaats reactie