Speeldag 4:Antwerp - STVV (Zo 18/8 18.00 uur.)

Alles over de wedstrijden van STVV
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Speeldag 4:Antwerp - STVV (Zo 18/8 18.00 uur.)

Bericht door Vouch »

hamster schreef:Het is precies dat iedereen elkaar wilt overtreffen met een nog straffere reactie. Ik vind dat er een beetje over. Stvv kon aanspraak maken op een punt mits een correcte arbitrage.

Er is geen visie noch een All you can eat wok in de bistro. Graag één van de twee!
Zo gaat dat hier hè :D.

De Laet moet rood krijgen, maar of we dan wél terugkomen tot 1-1, dat weet ik niet hoor. We waren echt wel zwak. Als De Laet rood krijgt veranderd de match trouwens, en is er geen "geval-boli".

Wat wel eens gezegd mag worden. Hoeveel fouten krijgt Boli mee op een match? Alles wordt toch tegen hem gefloten. Kijk vb. die trekfout halfweg de eerste helft vorige week, ze hangen al een half uur aan hem maar als hij zich wil lostrekken fluiten ze tegen :roll: . Gister was er nog zo'n fase in de 2e helft aan de achterlijn van Antwerp.
(Soit, dat hij zich graag laat vallen in de backlijn, dat is uiteraard ook geweten...)
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Speeldag 4:Antwerp - STVV (Zo 18/8 18.00 uur.)

Bericht door Jones »

Het verschil is dat Boli de perceptie tegen zich heeft van de scheidsrechters, Mbokani net het tegenovergestelde.
Scoor je vlot heb je dit voordeel, werk je hard maar scoor je moeilijker dan lijk je pech te hebben
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Speeldag 4:Antwerp - STVV (Zo 18/8 18.00 uur.)

Bericht door smol »

We gaan met deze prestaties moeten leren leven vrees ik. En ook met de prestaties van de scheidsrechters. Op elk veld was er wel één of meerdere flaters te noteren van de scheidsrechters ! Het niveau van onze Jupkes liga zeker :)
Boxtobox
Berichten: 69
Lid geworden op: 07 jul 2019, 16:04

Re: Speeldag 4:Antwerp - STVV (Zo 18/8 18.00 uur.)

Bericht door Boxtobox »

hamster schreef:Het is precies dat iedereen elkaar wilt overtreffen met een nog straffere reactie. Ik vind dat er een beetje over. Stvv kon aanspraak maken op een punt mits een correcte arbitrage.

Er is geen visie noch een All you can eat wok in de bistro. Graag één van de twee!
Menne man toch. Antwerp was gewoon twee klasse sterker met of zonder kwakkels van de scheids.
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Speeldag 4:Antwerp - STVV (Zo 18/8 18.00 uur.)

Bericht door fruitboerke »

hamster schreef:Het is precies dat iedereen elkaar wilt overtreffen met een nog straffere reactie. Ik vind dat er een beetje over. Stvv kon aanspraak maken op een punt mits een correcte arbitrage.

Er is geen visie noch een All you can eat wok in de bistro. Graag één van de twee!
STVV kon aanspraak maken op juist niks . Wees blij dat ge er weer geen stuk of 6 in uwe korf gekregen hebt .
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Speeldag 4:Antwerp - STVV (Zo 18/8 18.00 uur.)

Bericht door enerkey »

fruitboerke schreef:
hamster schreef:Het is precies dat iedereen elkaar wilt overtreffen met een nog straffere reactie. Ik vind dat er een beetje over. Stvv kon aanspraak maken op een punt mits een correcte arbitrage.

Er is geen visie noch een All you can eat wok in de bistro. Graag één van de twee!
STVV kon aanspraak maken op juist niks . Wees blij dat ge er weer geen stuk of 6 in uwe korf gekregen hebt .
Op basis van het spel idd. Maar als Antwerp niet gewonnen had, dan had Antwerp het verkloot. Nu heeft de arbiter het verkloot.
Plaats reactie