Speeldag 5:STVV-Zulte Waregem (Za 24/8 20.00 uur.)

Alles over de wedstrijden van STVV
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Speeldag 5:STVV-Zulte Waregem (Za 24/8 20.00 uur.)

Bericht door Vouch »

Krikke schreef:In HLN stond vandaag aantal toeschouwers: 3850.
In HBvL stond 4789. Morgen staan op proleague.be de officiële toeschouwersaantallen, waar ze dus belastingen en bondstaksen op moeten betalen.
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 5:STVV-Zulte Waregem (Za 24/8 20.00 uur.)

Bericht door Dreke »

vdl schreef: Als het voetbal je niet intresseerd, wat doe je dan in godsnaam op dit forum, echt niks beter te doen?
Als je dit forum volgt ga ik ervanuit dat je supporter bent,maar velen zijn liever gewoon zeikerds die alleen maar kunnen zagen, maar niet supporteren.
Er staat nog redenen. Natuurlijk ben ik supporter en natuurlijk interesseert het mij. Ik nodig u uit om post te zoeken waarin ik de boel loop af te breken. Ik snap niets van het huidige beleid, dat klopt. Maar ik denk er niet aan af te haken. Ik heb mijn abo al een tijdje. Maar door omstandigheden kan ik pas komen kijken als ze tegen Genk spelen.
A loyal football fan only supports the shirt...
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Speeldag 5:STVV-Zulte Waregem (Za 24/8 20.00 uur.)

Bericht door vdl »

Dreke schreef:
vdl schreef: Als het voetbal je niet intresseerd, wat doe je dan in godsnaam op dit forum, echt niks beter te doen?
Als je dit forum volgt ga ik ervanuit dat je supporter bent,maar velen zijn liever gewoon zeikerds die alleen maar kunnen zagen, maar niet supporteren.
Er staat nog redenen. Natuurlijk ben ik supporter en natuurlijk interesseert het mij. Ik nodig u uit om post te zoeken waarin ik de boel loop af te breken. Ik snap niets van het huidige beleid, dat klopt. Maar ik denk er niet aan af te haken. Ik heb mijn abo al een tijdje. Maar door omstandigheden kan ik pas komen kijken als ze tegen Genk spelen.
Had het eigenlijk niet op u persoonlijk, maar er zitten er hier veel op die nooit int stadion komen ,maar wel alleen maar kritiek hebben.
Al ben ikzelf ook niet echt tevreden met het transferbeleid ,ik blijf mijn club steunen en heb dit seizoen zo al wat leuke jonge spelers aan het werk gezien.
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Speeldag 5:STVV-Zulte Waregem (Za 24/8 20.00 uur.)

Bericht door Franz »

Dreke schreef: Ik snap niets van het huidige beleid, dat klopt.
Volgens mij heeft DMM drie belangrijke doelstellingen met STVV:
1. Oefenen in 'voetbalclub besturen' met een kleine club in een klein land waar zowat alles is toegestaan (floue financiële geldstromen, eindeseizoens competitiebeïnvloeding, intense vriendschappen met scheidsrechters, de wet van 78, schuiven met competitiematchen, kunstgras :mrgreen: ...), maar die desondanks voor de onwetende buitenwereld niet zo een slechte reputatie heeft als bijv de Balkan of de landen aan de Oostzee, én die met de Rode Duivels een proper uithangbord heeft. Binnen een paar jaar volgt dan het 'echte werk' in Engeland;
2. Een voetballers-stroom in gang zetten van Aziatische spelers richting de rijkere competities;
3. Via het voetbal in Europa in hun thuislanden in Oost-Azië commerciële deals, partnerships en marketing-campagnes via internet opzetten voor de sites van DMM.

De sportieve resultaten van de club STVV, de commerciële impact in onze regio en het geluk van de supporters... ik denk dat dat hen - in alle rationaliteit - redelijk worst kan wezen.
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Speeldag 5:STVV-Zulte Waregem (Za 24/8 20.00 uur.)

Bericht door Vouch »

Franz schreef:
Dreke schreef: Ik snap niets van het huidige beleid, dat klopt.
Volgens mij heeft DMM drie belangrijke doelstellingen met STVV:
1. Oefenen in 'voetbalclub besturen' met een kleine club in een klein land waar zowat alles is toegestaan (floue financiële geldstromen, eindeseizoens competitiebeïnvloeding, intense vriendschappen met scheidsrechters, de wet van 78, schuiven met competitiematchen, kunstgras :mrgreen: ...), maar die desondanks voor de onwetende buitenwereld niet zo een slechte reputatie heeft als bijv de Balkan of de landen aan de Oostzee, én die met de Rode Duivels een proper uithangbord heeft. Binnen een paar jaar volgt dan het 'echte werk' in Engeland;
2. Een voetballers-stroom in gang zetten van Aziatische spelers richting de rijkere competities;
3. Via het voetbal in Europa in hun thuislanden in Oost-Azië commerciële deals, partnerships en marketing-campagnes via internet opzetten voor de sites van DMM.

De sportieve resultaten van de club STVV, de commerciële impact in onze regio en het geluk van de supporters... ik denk dat dat hen - in alle rationaliteit - redelijk worst kan wezen.
Kan zijn, ik kan in uw redenering meegaan, maar als ik ergens voor oefen, probeer ik die oefening ook zo goed mogelijk te doen. Welk nut heeft de oefening anders? Anders maak je toch gewoon weer dezelfde fouten als je ergens "voor echt" begint?

Ik denk niet dat je in Engeland pubs moet beginnen sluiten 2 uur na een match, er blijft nog weinig van je pub over vrees ik. Of vraag eens aan Roland wat er gebeurd als je in Engeland totaal geen rekening houdt met je supporters?
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 5:STVV-Zulte Waregem (Za 24/8 20.00 uur.)

Bericht door Jacques »

vdl schreef:
Dreke schreef:
vdl schreef: Als het voetbal je niet intresseerd, wat doe je dan in godsnaam op dit forum, echt niks beter te doen?
Als je dit forum volgt ga ik ervanuit dat je supporter bent,maar velen zijn liever gewoon zeikerds die alleen maar kunnen zagen, maar niet supporteren.
Er staat nog redenen. Natuurlijk ben ik supporter en natuurlijk interesseert het mij. Ik nodig u uit om post te zoeken waarin ik de boel loop af te breken. Ik snap niets van het huidige beleid, dat klopt. Maar ik denk er niet aan af te haken. Ik heb mijn abo al een tijdje. Maar door omstandigheden kan ik pas komen kijken als ze tegen Genk spelen.
Had het eigenlijk niet op u persoonlijk, maar er zitten er hier veel op die nooit int stadion komen ,maar wel alleen maar kritiek hebben.
Al ben ikzelf ook niet echt tevreden met het transferbeleid ,ik blijf mijn club steunen en heb dit seizoen zo al wat leuke jonge spelers aan het werk gezien.
Correct. De luidste roepers hier zie je geen 3x per seizoen in het stadion, maar ze kennen wel alles van tactiek, transfers en beleid. Straffe kerels...

Anyway, over zaterdag: we kwamen behoorlijk goed voor de dag, als er één ploeg verdiende om te winnen, waren wij dat. Chapeau voor de trainer dat hij de spelers toch altijd als ploeg kan laten functioneren en ze op eigen veld iets meer kunnen brengen. De trainer is echt het probleem niet. Anderzijds blijft de conclusie dat we zonder Boli toch oh zo weinig punch hebben in de zestien, ook al was dit veruit Balongo's beste match tot nu toe. Drie uur langer spelen had ons waarschijnlijk nog geen doelpunt opgeleverd. Al is dat nog geen excuus voor Verboomen om vroegtijdig af te fluiten, nadat hij er al 92 irritante minuten had opzitten. Lichtpuntje was Sousa die goed inviel en voor mij toch ook wel De Bruyn, zonder in een Bezus vs De Bruyn discussie te willen belanden. De laatste pass was er niet, maar hij is veel ballen komen roven op het middenveld, een beetje zoals -sorry- Bezus ook wel kon. Is gisteren of vandaag trouwens (opnieuw) vader geworden, benieuwd welke invloed dat de komende weken/maanden op hem zal hebben.
Er zit wel iets in deze kern, maar er is geen spoeling en de jongeren moeten meer en beter omringd worden. Zaterdag was weer illustratief op dat vlak: Acolatse bakte er weinig of niets van op rechts, maar wegens geen alternatief moet je een half geblesseerde Botaka brengen die even later alweer naar de bil/dij grijpt. Als je pech hebt, heb je door het gebrek aan wisselmogelijkheden de blessure vergergerd, waardoor je nog langer in de problemen zit. Hemeltergend...Zet 3 deftige spelers bij deze kern en je draait een rustig seizoen. Zet er 5 deftige spelers bij en je kan opnieuw meedoen voor PO1. Zet er niks extra bij en je speelt tegen de degradatie.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 5:STVV-Zulte Waregem (Za 24/8 20.00 uur.)

Bericht door Brusselmans »

Jacques schreef:Acolatse bakte er weinig of niets van op rechts, maar wegens geen alternatief moet je een half geblesseerde Botaka brengen die even later alweer naar de bil/dij grijpt. Als je pech hebt, heb je door het gebrek aan wisselmogelijkheden de blessure vergergerd
Je bent geblesseerd of je bent fit. Half bestaat niet ! Een vrouw is ook niet half-zwanger.
Maar ja, den heilige Brys hè !
Voor volle 100% zijn schuld.
Ahja, hij moest maar eens een nieuwkomer moeten inbrengen, hola maar !!!
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 5:STVV-Zulte Waregem (Za 24/8 20.00 uur.)

Bericht door Jacques »

Ja, want er zaten nog zeker 3 anderen die de hele rechterflank konden doen op de bank. Daarom dat we ook starten met een linkse flank op rechts, niet omdat het moet, gewoon omdat het kan. :? Hij had misschien Mmaee een rij naar achter kunnen trekken, Wolke doorschuiven op rechts en Acolatse vervangen door Van Dessel, maar dan ben je ineens op 3 posities aan het wijzigen. Andere opties waren er volgens mij niet meteen.
Overdrijven is een kunst
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Speeldag 5:STVV-Zulte Waregem (Za 24/8 20.00 uur.)

Bericht door enerkey »

Zat Troonbeeckx niet op de bank? Als rechterflank zou die toch 20 minuten de hele rechterflank moeten kunnen doen.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 5:STVV-Zulte Waregem (Za 24/8 20.00 uur.)

Bericht door Brusselmans »

Jacques schreef:Ja, want er zaten nog zeker 3 anderen die de hele rechterflank konden doen op de bank. Daarom dat we ook starten met een linkse flank op rechts, niet omdat het moet, gewoon omdat het kan. :? Hij had misschien Mmaee een rij naar achter kunnen trekken, Wolke doorschuiven op rechts en Acolatse vervangen door Van Dessel, maar dan ben je ineens op 3 posities aan het wijzigen. Andere opties waren er volgens mij niet meteen.
Is het nu zo moeilijk om toe te geven dat een geblesseerde speler niet op een veld hoort te staan, met risico nog zwaarder gekwetst te geraken ?
OK dan zijn we uitgepraat !
Gezien de "constante" prestaties van Acolatse had je zeker een stand-in moeten voorzien, maar zeker geen speler die een blessure heeft.
Denk niet dat ik hier onzin zit te verkopen, dat mogen degenen die dat wel OK vinden op hun rekening zetten.
Met alle gemak maakt hij van spitsen verdedigers, van verdedigers middenvelders, maar hier kan niemand 20 minuten depanneren ...
Als ge het dikwijls genoeg herhaalt, gaat ge het nog zelf geloven ook nog !
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 5:STVV-Zulte Waregem (Za 24/8 20.00 uur.)

Bericht door lindoke »

Brusselmans schreef:
Jacques schreef:Ja, want er zaten nog zeker 3 anderen die de hele rechterflank konden doen op de bank. Daarom dat we ook starten met een linkse flank op rechts, niet omdat het moet, gewoon omdat het kan. :? Hij had misschien Mmaee een rij naar achter kunnen trekken, Wolke doorschuiven op rechts en Acolatse vervangen door Van Dessel, maar dan ben je ineens op 3 posities aan het wijzigen. Andere opties waren er volgens mij niet meteen.
Is het nu zo moeilijk om toe te geven dat een geblesseerde speler niet op een veld hoort te staan, met risico nog zwaarder gekwetst te geraken ?
OK dan zijn we uitgepraat !
Gezien de "constante" prestaties van Acolatse had je zeker een stand-in moeten voorzien, maar zeker geen speler die een blessure heeft.
Denk niet dat ik hier onzin zit te verkopen, dat mogen degenen die dat wel OK vinden op hun rekening zetten.
Met alle gemak maakt hij van spitsen verdedigers, van verdedigers middenvelders, maar hier kan niemand 20 minuten depanneren ...
Als ge het dikwijls genoeg herhaalt, gaat ge het nog zelf geloven ook nog !
Ik denk dat het een publiek geheim is dat Botaka "incontournable" is. Brys stelt hem al-tijd op. Wat hij ooit in deze speler gezien heeft is mij een raadsel. Zelfs verre van fit laat hij hem spelen. Zoals hier reeds door iemand geopperd rijdt die waarschijnlijk het gras van Brys iedere week af. Speelt trouwens als een veredelde zaalvoetballer. Altijd dat irriterend zolenwerk.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Speeldag 5:STVV-Zulte Waregem (Za 24/8 20.00 uur.)

Bericht door Halenaar »

Altijd dat irriterend gezaag.

Botaka heeft vorig jaar 9 goals gemaakt en 7 assists gegeven. Moesten ze hier een flanspeler voorstellen met zo'n statistieken in de JPL springt hier iedereen een gat in de lucht.

Logisch dus dat hij heel wat krediet heeft opgebouwd met Brys.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 5:STVV-Zulte Waregem (Za 24/8 20.00 uur.)

Bericht door lindoke »

Halenaar schreef:Altijd dat irriterend gezaag.

Botaka heeft vorig jaar 9 goals gemaakt en 7 assists gegeven. Moesten ze hier een flanspeler voorstellen met zo'n statistieken in de JPL springt hier iedereen een gat in de lucht.

Logisch dus dat hij heel wat krediet heeft opgebouwd met Brys.
En hoeveel strafschoppen waren daarbij? Juist ja. En dan spreken we nog niet van diegene die hij vol dikke nekkerij en nonchalance gemist heeft. Ze hebben hem bij Brugge indertijd weg gejaagd en dat zouden ze hier ook moeten doen.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 5:STVV-Zulte Waregem (Za 24/8 20.00 uur.)

Bericht door Brusselmans »

Irriterend rond de pot gedraai, en langs de kwestie doorfietsen met cijfers van vorig jaar !
Nogmaals, wat ik eerder aanhaalde, normaal of niet ?

Anderen zijn fysiek nog niet klaar blabla, maar Botaka dus wel. De wonderbaarlijke genezing !!!
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 5:STVV-Zulte Waregem (Za 24/8 20.00 uur.)

Bericht door lindoke »

Brusselmans schreef:Irriterend rond de pot gedraai, en langs de kwestie doorfietsen met cijfers van vorig jaar !
Nogmaals, wat ik eerder aanhaalde, normaal of niet ?

Anderen zijn fysiek nog niet klaar blabla, maar Botaka dus wel. De wonderbaarlijke genezing !!!
Natuurlijk is dat niet normaal. Hij stond ten eerste zelfs niet op het wedstrijdblad. Toch was hij mee aan het opwarmen. Tot daar aan toe. Maar dan zat hij ook nog op de bank?!? Toen hij inviel fronsten de mensen rond mij op de Noord tribune de wenkbrauwen. Die kon toch niet klaar zijn om te spelen? En inderdaad, luttele minuten erna blesseerde hij zich terug. Ik snap het nu nog altijd niet. Ofwel is het effectief zoals iemand hier reeds schreef en is er een krachtmeting bezig tussen Brys en de Japanners.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Plaats reactie