Speeldag 5:STVV-Zulte Waregem (Za 24/8 20.00 uur.)

Alles over de wedstrijden van STVV
STVV Freakje
Berichten: 191
Lid geworden op: 26 jun 2019, 17:32

Speeldag 5:STVV-Zulte Waregem (Za 24/8 20.00 uur.)

Bericht door STVV Freakje »

Zulte Waregem ging in het vorige seizoen op Stayen pas in de tweede helft onderuit met 2-1.
Goals waren van Daichi Kamada en Elton Acolatse.
Wat wordt het dit seizoen?
boeken we opnieuw een overwinning op Stayen, stranden we met een gelijkspelletje tegen Zulte of gaan we dit keer onderuit?
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Speeldag 5:STVV-Zulte Waregem (Za 24/8 20.00 uur.)

Bericht door Jan Bulder »

1-2
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 5:STVV-Zulte Waregem (Za 24/8 20.00 uur.)

Bericht door lindoke »

Met het beleid van de Japanners? Geen versterkingen naam waardig, wanbeleid tot en met. Weer verliesmatch. Strijden om het behoud.

Triest, zeer, zeer triest.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Speeldag 5:STVV-Zulte Waregem (Za 24/8 20.00 uur.)

Bericht door kenniksvanvoetbal »

In principe geen schijn van kans !! 1-3
zelfs al ga je alle kaarsen branden op Kortenbos, Osseweg en Scherpenheuvel !
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Speeldag 5:STVV-Zulte Waregem (Za 24/8 20.00 uur.)

Bericht door smol »

Wat een weelde heeft dit Zulte Waregem in de voorlinie.
Larin, Beranhino, Oberlin en ook nu Bruno (ex-Cercle). Daar de driehoek op het middenveld Bjordahl - Govea - Seck achter dan weet je dat we het zaterdag heel moeilijk gaan krijgen !
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Speeldag 5:STVV-Zulte Waregem (Za 24/8 20.00 uur.)

Bericht door Geel-Blauw »

Van dat gentlemen's agreement tussen clubs blijft precies ook niet meer veel over :shock:
Ito zou rond zijn, wordt 1 jaar gehuurd van Hamburg.
Nie zievere, speile!
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Speeldag 5:STVV-Zulte Waregem (Za 24/8 20.00 uur.)

Bericht door vdl »

Geen Boli, geen Botaka en Tex twijfelachtig, kansloos vanaf minuut 1
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 5:STVV-Zulte Waregem (Za 24/8 20.00 uur.)

Bericht door toyotacorolla »

Veel bla bla, maar niemand getekend, en zolang een handtekening ontbreekt............ :zot:
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Speeldag 5:STVV-Zulte Waregem (Za 24/8 20.00 uur.)

Bericht door fruitboerke »

vdl schreef:Geen Boli, geen Botaka en Tex twijfelachtig, kansloos vanaf minuut 1
Ach we hebben toch nog Aldi Messi en Troonbeeckx en Mmae en consoorten die gaan dat wel oplossen. :beer: :grappig:
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 5:STVV-Zulte Waregem (Za 24/8 20.00 uur.)

Bericht door Jacques »

smol schreef:Wat een weelde heeft dit Zulte Waregem in de voorlinie.
Larin, Beranhino, Oberlin en ook nu Bruno (ex-Cercle). Daar de driehoek op het middenveld Bjordahl - Govea - Seck achter dan weet je dat we het zaterdag heel moeilijk gaan krijgen !
Bruno is het minste van mijn zorgen, vrij middelmatige speler die je altijd aan banden moet kunnen leggen. De andere namen baren me meer zorgen. Zoals het er nu naar uitziet, denk ik dat Zulte (en evt. Kortrijk) dit seizoen onze rol (en die van Chalala) als PO1 uitdager gaan overnemen.
Overdrijven is een kunst
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Speeldag 5:STVV-Zulte Waregem (Za 24/8 20.00 uur.)

Bericht door smol »

Jacques schreef:
smol schreef:Wat een weelde heeft dit Zulte Waregem in de voorlinie.
Larin, Beranhino, Oberlin en ook nu Bruno (ex-Cercle). Daar de driehoek op het middenveld Bjordahl - Govea - Seck achter dan weet je dat we het zaterdag heel moeilijk gaan krijgen !
Bruno is het minste van mijn zorgen, vrij middelmatige speler die je altijd aan banden moet kunnen leggen. De andere namen baren me meer zorgen. Zoals het er nu naar uitziet, denk ik dat Zulte (en evt. Kortrijk) dit seizoen onze rol (en die van Chalala) als PO1 uitdager gaan overnemen.
Inderdaad Jacques. Ik wou maar aantonen dat Bruno daar slechts op plaats 4 of 5 komt in de rangorde van de spitsen.
Bij ons zou een Bruno (op dit moment) wat hoger in de pikorde staan :) wat niet wegneemt dat hij inderdaad een middelmatige speler is. Maar om als 4e spits te fungeren is hij hier ook welkom hoor :) want dat zou willen zeggen dat de eerste drie voor onze normen toppers zijn !
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Speeldag 5:STVV-Zulte Waregem (Za 24/8 20.00 uur.)

Bericht door vdl »

Jacques schreef:
smol schreef:Wat een weelde heeft dit Zulte Waregem in de voorlinie.
Larin, Beranhino, Oberlin en ook nu Bruno (ex-Cercle). Daar de driehoek op het middenveld Bjordahl - Govea - Seck achter dan weet je dat we het zaterdag heel moeilijk gaan krijgen !
Bruno is het minste van mijn zorgen, vrij middelmatige speler die je altijd aan banden moet kunnen leggen. De andere namen baren me meer zorgen. Zoals het er nu naar uitziet, denk ik dat Zulte (en evt. Kortrijk) dit seizoen onze rol (en die van Chalala) als PO1 uitdager gaan overnemen.
Middelmatige speler,is maar hoe je het bekijkt, scoorde bij een mindere ploeg evenveel als onze topschutter vorig seizoen.
Zo slecht zal die dan toch niet zijn he,liever Bruno dan Souza of Troonbeeckx en al die andere helden die al gepasseerd zijn.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 5:STVV-Zulte Waregem (Za 24/8 20.00 uur.)

Bericht door Jacques »

Dat is een kromme redenering. Objectief gezien blijft Bruno een (qua talent) eerder middelmatige voetballer. Het is niet omdat wij spelers halen die niet zouden voldoen, dat Bruno ineens een goede voetballer zou zijn.

Overigens heb ik van Sousa 45 min gezien en van Troonbeeckx 0. Ik ga ze op dit moment dan ook niet definitief afschieten.
Overdrijven is een kunst
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Speeldag 5:STVV-Zulte Waregem (Za 24/8 20.00 uur.)

Bericht door enerkey »

Hou er ook rekening bij dat van zijn 13 doelpunten er 6 op penalty waren. Dus maw een soort voetballer als Jonathan Wilmet, maar die ook penalties trapt en kan trappen. Dus vandaar een iets hoger rendement dan Wilmet destijds. Op kunstgras is dat al helemaal niks vrees ik. Zal dan ook op de bank zitten tegen ons vermoed ik.
panter
Berichten: 570
Lid geworden op: 05 dec 2010, 18:53

Re: Speeldag 5:STVV-Zulte Waregem (Za 24/8 20.00 uur.)

Bericht door panter »

enerkey schreef:Hou er ook rekening bij dat van zijn 13 doelpunten er 6 op penalty waren. Dus maw een soort voetballer als Jonathan Wilmet, maar die ook penalties trapt en kan trappen. Dus vandaar een iets hoger rendement dan Wilmet destijds. Op kunstgras is dat al helemaal niks vrees ik. Zal dan ook op de bank zitten tegen ons vermoed ik.
En wat wij bijhalen kunnen allemaal op kunstgras spelen!
Al wat we nu bij aan halen zijn heeft nog niemand op enig niveau gespeeld!
Hopelijk zijn het allemaal heel goeie talenten of het is volgend seizoen een reeksje lager spelen!
Plaats reactie