Speeldag 7:STVV-Waasland Beveren.(Za 14/9 20.00 uur.)

Alles over de wedstrijden van STVV
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Speeldag 7:STVV-Waasland Beveren.(Za 14/9 20.00 uur.)

Bericht door enerkey »

Ja.

Ik durf zelfs stellen dat er zelf ploegen zijn die bereid zijn om meer dan 1 cent te betalen. Het dubbele 2 cent misschien zelfs. :mrgreen:
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Speeldag 7:STVV-Waasland Beveren.(Za 14/9 20.00 uur.)

Bericht door Henri is de man »

STimVV schreef:In de 7e match zullen we morgen pas voor de 1e keer onze type-verdediging kunnen opstellen dit seizoen: Sankhon-Teixeira-Garcia.
Botaka is ook fit en zal gewoon in de ploeg staan.
Tegen Eupen speelde De Ridder langs Asamoah, maar dat was toch vooral een noodoplossing. Ik verwacht dat Mmaee terug in de ploeg komt op die positie. Ook al is het niet mijne favoriet, hij speelde wel heel goed tegen Zulte een week eerder. Colombatto kan dan invallen op die positie na een uur (dan is Mmaee toch leeg) zodat hij een week later klaar is voor een basisplek.
De Ridder kan dan een rijtje hoger spelen op de 10, wat hem beter ligt.
Langs Boli is er keuze uit Suzuki, Lee (?) of DeBruyn.
Op links is het kiezen uit DeSMedt, Acolatse, Ito.

Eindelijk heeft Brys keuzes...
en in Marc i trust. Ik wel.
Heeft Colombatto al meer dan 1x meegetraind ? Die gaan we echt nog niet zien morgen. Volgens mij blijft De Ridder gewoon staan - we spelen thuis !
Het zal eerder de vraag zijn wie er naast Boli zal staan.

Maar je hebt wel gelijk: eindelijk wisselmogelijkheden !
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Speeldag 7:STVV-Waasland Beveren.(Za 14/9 20.00 uur.)

Bericht door Jan Bulder »

STimVV schreef:In de 7e match zullen we morgen pas voor de 1e keer onze type-verdediging kunnen opstellen dit seizoen: Sankhon-Teixeira-Garcia.
Botaka is ook fit en zal gewoon in de ploeg staan.
Tegen Eupen speelde De Ridder langs Asamoah, maar dat was toch vooral een noodoplossing. Ik verwacht dat Mmaee terug in de ploeg komt op die positie. Ook al is het niet mijne favoriet, hij speelde wel heel goed tegen Zulte een week eerder. Colombatto kan dan invallen op die positie na een uur (dan is Mmaee toch leeg) zodat hij een week later klaar is voor een basisplek.
De Ridder kan dan een rijtje hoger spelen op de 10, wat hem beter ligt.
In steun van Boli is er keuze uit Sousa, Suzuki, Lee (?) of DeBruyn.
Op links is het kiezen uit DeSMedt, Acolatse, Ito.

Eindelijk heeft Brys keuzes...
en in Marc i trust. Ik wel.
Ik denk niet dat Mmaee terug in de basis komt. Mmaee is voor Brys enkel een absolute noodoplossing, en die absolute nood is er op dit moment niet meer. Ik zou hem ook niet zetten, gewoon niet goed genoeg.
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 7:STVV-Waasland Beveren.(Za 14/9 20.00 uur.)

Bericht door Dreke »

Brusselmans schreef:Het gaat er nie om of die speelt of nie, evenmin over zijn waarde voor STVV.
Het ging er over dat er niemand bereid is ook maar 1 cent voor hem te betalen, al 2 jaar !
Of wel misschien ? Ja of nee volstaat, de rest hoef ik niet te weten.
En ik hoef ook niet meer te weten dan waarom jij wel met zekerheid kan weten of er niemand bereid is om voor hem te betalen. Jij weet net evenveel als wij: niks.
A loyal football fan only supports the shirt...
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Speeldag 7:STVV-Waasland Beveren.(Za 14/9 20.00 uur.)

Bericht door Henri is de man »

Lee niet geselecteerd dus die zal wel niet speelgerechtigd zijn zeker
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 7:STVV-Waasland Beveren.(Za 14/9 20.00 uur.)

Bericht door Jacques »

In tegenstelling tot eerdere berichten is Botaka er wel opnieuw bij.

De volledige selectie: Schmidt, Herbots, Wenssens, Pol Garcia, Mmaee, Janssens, Teixeira, De Smet, Sankhon, Botaka, Acolatse, Asamoah, De Bruyn, De Ridder, Masoudi, Ito, Sousa, Suzuki, Boli
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Speeldag 7:STVV-Waasland Beveren.(Za 14/9 20.00 uur.)

Bericht door AirMontella »

Aangezien Brys zinspeelde op de goeie verstandhouding op het veld tussen Massoudi en De Ridder, verwacht ik in het middenveld de driehoek Asamoah, De Ridder en Massoudi. Sousa lijkt me kans te maken om te starten op links.

De Bruyn zal in de basis de voorkeur wellicht nog krijgen op Suzuki.

Dan lijkt me deze opstelling waarschijnlijk:

Schmidt, Tex, Pol Garcia, Sankhon, Asamoah, De Ridder, Massoudi, Sousa, Botaka, De Bruyn, Boli.
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 7:STVV-Waasland Beveren.(Za 14/9 20.00 uur.)

Bericht door STimVV »

Tegen Eupen waren Janssens en Masoudi toch met afstand uw zwakste schakels?
Gezien de concurrentie die er nu is hoeven die van mij de kern niet meer te halen... ondertussen zijn er toch spelers waarvan we mogen veronderstellen dat ze beter zijn.
Laat staan dat Masoudi aan de match zou beginnen.
De Bruyn en Masoudi teren al 6 matchen lang op werkkracht en 1 flits. Veel te weinig.

Over Lee en Colombatto zeggen ze niks... misschien zijn ze beschaamd dat ze die alle2 nog niet speelgerechtigd gekregen hebben? :roll:
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 7:STVV-Waasland Beveren.(Za 14/9 20.00 uur.)

Bericht door enrique »

Dreke schreef:
Brusselmans schreef:Het gaat er nie om of die speelt of nie, evenmin over zijn waarde voor STVV.
Het ging er over dat er niemand bereid is ook maar 1 cent voor hem te betalen, al 2 jaar !
Of wel misschien ? Ja of nee volstaat, de rest hoef ik niet te weten.
En ik hoef ook niet meer te weten dan waarom jij wel met zekerheid kan weten of er niemand bereid is om voor hem te betalen. Jij weet net evenveel als wij: niks.
Dreke, ge moet het niet doen
Het heeft geen zin ;)
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: RE: Re: Speeldag 7:STVV-Waasland Beveren.(Za 14/9 20.00 uur.)

Bericht door Jack »

Brusselmans schreef:Het gaat er nie om of die speelt of nie, evenmin over zijn waarde voor STVV.
Het ging er over dat er niemand bereid is ook maar 1 cent voor hem te betalen, al 2 jaar !
Of wel misschien ? Ja of nee volstaat, de rest hoef ik niet te weten.
Volmondig JA!

Tegendraadse mens. Word jij soms niet eens moe van je eigen zuurtegraad?
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: RE: Re: Speeldag 7:STVV-Waasland Beveren.(Za 14/9 20.00 uur.)

Bericht door Brusselmans »

Jack schreef:
Brusselmans schreef:Het gaat er nie om of die speelt of nie, evenmin over zijn waarde voor STVV.
Het ging er over dat er niemand bereid is ook maar 1 cent voor hem te betalen, al 2 jaar !
Of wel misschien ? Ja of nee volstaat, de rest hoef ik niet te weten.
Volmondig JA!

Tegendraadse mens. Word jij soms niet eens moe van je eigen zuurtegraad?
Valt redelijk goed mee, beiden ...
Spartelende reacties zijn best grappig ...
:lol:
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Speeldag 7:STVV-Waasland Beveren.(Za 14/9 20.00 uur.)

Bericht door fruitboerke »

AirMontella schreef:Aangezien Brys zinspeelde op de goeie verstandhouding op het veld tussen Massoudi en De Ridder, verwacht ik in het middenveld de driehoek Asamoah, De Ridder en Massoudi. Sousa lijkt me kans te maken om te starten op links.

De Bruyn zal in de basis de voorkeur wellicht nog krijgen op Suzuki.

Dan lijkt me deze opstelling waarschijnlijk:

Schmidt, Tex, Pol Garcia, Sankhon, Asamoah, De Ridder, Massoudi, Sousa, Botaka, De Bruyn, Boli.
Ik verwacht toch Suzuki in de basis samen met Ito of/en Lee. Een profvoetballer die naam waardig moet na 2 weken bijtrainen en indien fit toch in staat geacht worden om aan een wedstrijd te beginnen. Aangezien deze 3 spelers toch beter zouden moeten zijn als wat we al hadden zie ik niet in waarom ze op de bank zouden moeten beginnen.Sorry voor de Massoudi's , de Balongo's en de Acoladze's van deze wereld maar meer dan bankzitter kan er niet meer inzitten voor spelers van dat kaliber.
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Speeldag 7:STVV-Waasland Beveren.(Za 14/9 20.00 uur.)

Bericht door stvvilvoorde »

Lee is niet speelgerechtigd
ertee
Berichten: 477
Lid geworden op: 21 aug 2019, 17:41

Re: RE: Re: Speeldag 7:STVV-Waasland Beveren.(Za 14/9 20.00 uur.)

Bericht door ertee »

Brusselmans schreef:
Jack schreef:
Brusselmans schreef:Het gaat er nie om of die speelt of nie, evenmin over zijn waarde voor STVV.
Het ging er over dat er niemand bereid is ook maar 1 cent voor hem te betalen, al 2 jaar !
Of wel misschien ? Ja of nee volstaat, de rest hoef ik niet te weten.
Volmondig JA!

Tegendraadse mens. Word jij soms niet eens moe van je eigen zuurtegraad?
Valt redelijk goed mee, beiden ...
Spartelende reacties zijn best grappig ...
:lol:
Belachelijke redenering. Dus omdat pakweg Vanaken nog altijd bij Brugge speelt, is niemand bereid om 1 cent voor hem te betalen? Eigenlijk is het niet de moeite waard om hierop te reageren...
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: RE: Re: Speeldag 7:STVV-Waasland Beveren.(Za 14/9 20.00 uur.)

Bericht door enrique »

Brusselmans schreef:
Jack schreef:
Brusselmans schreef:Het gaat er nie om of die speelt of nie, evenmin over zijn waarde voor STVV.
Het ging er over dat er niemand bereid is ook maar 1 cent voor hem te betalen, al 2 jaar !
Of wel misschien ? Ja of nee volstaat, de rest hoef ik niet te weten.
Volmondig JA!

Tegendraadse mens. Word jij soms niet eens moe van je eigen zuurtegraad?
Valt redelijk goed mee, beiden ...
Spartelende reacties zijn best grappig ...
:lol:
Ga nog een plaatje spelen
En drink u een stuk in uwe kraag
Plaats reactie