Speeldag 7:STVV-Waasland Beveren.(Za 14/9 20.00 uur.)

Alles over de wedstrijden van STVV
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Speeldag 7:STVV-Waasland Beveren.(Za 14/9 20.00 uur.)

Bericht door fruitboerke »

Jacques schreef:In tegenstelling tot eerdere berichten is Botaka er wel opnieuw bij.

De volledige selectie: Schmidt, Herbots, Wenssens, Pol Garcia, Mmaee, Janssens, Teixeira, De Smet, Sankhon, Botaka, Acolatse, Asamoah, De Bruyn, De Ridder, Masoudi, Ito, Sousa, Suzuki, Boli
Met zijn been in het gips zou Brys die Botaka ook nog selecteren .De enige die ze moesten verkopen is gebleven miljaarde. Sorry maar ik erger mij dood aan die gast elke wedstrijd opnieuw.Is voor 70% verantwoordelijk dat STVV vorig jaar play off 1 gemist heeft met zijn jannerij.
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
Timme
Berichten: 217
Lid geworden op: 24 jan 2012, 12:57

Re: Speeldag 7:STVV-Waasland Beveren.(Za 14/9 20.00 uur.)

Bericht door Timme »

fruitboerke schreef:
Jacques schreef:In tegenstelling tot eerdere berichten is Botaka er wel opnieuw bij.

De volledige selectie: Schmidt, Herbots, Wenssens, Pol Garcia, Mmaee, Janssens, Teixeira, De Smet, Sankhon, Botaka, Acolatse, Asamoah, De Bruyn, De Ridder, Masoudi, Ito, Sousa, Suzuki, Boli
Met zijn been in het gips zou Brys die Botaka ook nog selecteren .De enige die ze moesten verkopen is gebleven miljaarde. Sorry maar ik erger mij dood aan die gast elke wedstrijd opnieuw.Is voor 70% verantwoordelijk dat STVV vorig jaar play off 1 gemist heeft met zijn jannerij.
Inderdaad. Ik was al blij gisteren dat em er ni bij ging zijn. Nu waarschijnlijk los in de basis.
Soit tegen Zulte hetzelfde. Geblesseerd invallen.
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Speeldag 7:STVV-Waasland Beveren.(Za 14/9 20.00 uur.)

Bericht door Bartman »

Is inderdaad een zeer spijtige zaak
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6730
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 7:STVV-Waasland Beveren.(Za 14/9 20.00 uur.)

Bericht door Jacques »

Ik ben geen Botaka man, maar ben hem gaandeweg wel meer gaan appreciëren, ook als kapitein samen met andere anciens zoals teix en pol. Het kan altijd beter, maar Botaka is volgens mij de beste optie die we hebben op rechts. Ik ben daarom tevreden dat hij terug is.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Speeldag 7:STVV-Waasland Beveren.(Za 14/9 20.00 uur.)

Bericht door AirMontella »

Jacques schreef:Ik ben geen Botaka man, maar ben hem gaandeweg wel meer gaan appreciëren, ook als kapitein samen met andere anciens zoals teix en pol. Het kan altijd beter, maar Botaka is volgens mij de beste optie die we hebben op rechts. Ik ben daarom tevreden dat hij terug is.
Is ook mijn gevoel over Botaka.
Mikman
Berichten: 3679
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Speeldag 7:STVV-Waasland Beveren.(Za 14/9 20.00 uur.)

Bericht door Mikman »

Dat Botaka op rechts nog altijd de beste keuze is in dit systeem, zegt ook wel iets over het transferbeleid wat dat betreft.

Anderzijds is hij als kapitein ook wel belangrijk ( integratie Suzuki ) , zie ook https://www.tvl.be/nieuws/kunnen-nieuwk ... llen-84684



Maar zoals ik in de topic over de zomertransfers al zei, de huidige kern is duidelijk beter geschikt om 4-2-3-1 dan om 5-3-2 te spelen. Dan is de te zwakke invulling van die enkele rechterflank ook opgelost. Ik verwacht wel niet dat Brys nu al gaat omschakelen, dat zal eerder voor binnen een paar weken zijn.
bert1924
Berichten: 842
Lid geworden op: 11 okt 2010, 14:48

Re: Speeldag 7:STVV-Waasland Beveren.(Za 14/9 20.00 uur.)

Bericht door bert1924 »

Omdat men nog nooit iemand anders geprobeert heeft op rechts.Krijgt nu wel meer concurentie op rechts.
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Speeldag 7:STVV-Waasland Beveren.(Za 14/9 20.00 uur.)

Bericht door Jean-Paul »

Je kan tegen de een of andere speler zijn, jannerij, dikke nek of wat dan ook.
Maar ik vind Botaka ne chique type.
Hij heeft een bepaalde stijl , technisch zeer sterk, maar ook zeker en vast nonchalant.
Maar telkens achter iedere speler staan en een hart van goud.
Een echte kapitein.
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Speeldag 7:STVV-Waasland Beveren.(Za 14/9 20.00 uur.)

Bericht door vdl »

Mikman schreef:Dat Botaka op rechts nog altijd de beste keuze is in dit systeem, zegt ook wel iets over het transferbeleid wat dat betreft.

Anderzijds is hij als kapitein ook wel belangrijk ( integratie Suzuki ) , zie ook https://www.tvl.be/nieuws/kunnen-nieuwk ... llen-84684



Maar zoals ik in de topic over de zomertransfers al zei, de huidige kern is duidelijk beter geschikt om 4-2-3-1 dan om 5-3-2 te spelen. Dan is de te zwakke invulling van die enkele rechterflank ook opgelost. Ik verwacht wel niet dat Brys nu al gaat omschakelen, dat zal eerder voor binnen een paar weken zijn.
Je hebt niet de cv om met 4 achteraan te spelen, dat werd tegen Brugge nog maar eens pijnlijk duidelijk gemaakt.
Daarvoor zijn we achteraan te traag, je kan beter je systeem perfectioneren dan veranderen.
Tamas
Berichten: 110
Lid geworden op: 29 jun 2017, 19:07

Re: Speeldag 7:STVV-Waasland Beveren.(Za 14/9 20.00 uur.)

Bericht door Tamas »

bert1924 schreef:Omdat men nog nooit iemand anders geprobeert heeft op rechts.Krijgt nu wel meer concurentie op rechts.
Inderdaad, wat Souza in de oefenmatch tegen Eupen op die rechterflank bracht was zoveel beter : snelheid, diepgang, splijtende pas, vooruit spelen, dribbels naar voor … Die hoeft daar natuurlijk niet perse te spelen, kan dat volgens mij ook op andere posities : links of mee in de spits en dat is allicht wat er zal gebeuren en dan staat Botaka er toch nog steeds tussen !
ertee
Berichten: 480
Lid geworden op: 21 aug 2019, 17:41

Re: Speeldag 7:STVV-Waasland Beveren.(Za 14/9 20.00 uur.)

Bericht door ertee »

vdl schreef:
Mikman schreef:Dat Botaka op rechts nog altijd de beste keuze is in dit systeem, zegt ook wel iets over het transferbeleid wat dat betreft.

Anderzijds is hij als kapitein ook wel belangrijk ( integratie Suzuki ) , zie ook https://www.tvl.be/nieuws/kunnen-nieuwk ... llen-84684



Maar zoals ik in de topic over de zomertransfers al zei, de huidige kern is duidelijk beter geschikt om 4-2-3-1 dan om 5-3-2 te spelen. Dan is de te zwakke invulling van die enkele rechterflank ook opgelost. Ik verwacht wel niet dat Brys nu al gaat omschakelen, dat zal eerder voor binnen een paar weken zijn.
Je hebt niet de cv om met 4 achteraan te spelen, dat werd tegen Brugge nog maar eens pijnlijk duidelijk gemaakt.
Daarvoor zijn we achteraan te traag, je kan beter je systeem perfectioneren dan veranderen.
García als linkse en Sankhon als rechtse centrale verdediger is ideaal voor 5-3-2 als voetballende types. Voor 4-2-3-1 hebben we geen tweede “echte” CV om naast Tex te zetten m.i.
Dreke
Berichten: 3649
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: RE: Re: Speeldag 7:STVV-Waasland Beveren.(Za 14/9 20.00 uur.)

Bericht door Dreke »

Brusselmans schreef: Spartelende reacties zijn best grappig ...
:lol:
Stop zelf met spartelen en beantwoord mijn opmerking. Hoe weet jij meer dan een ander dat niemand bereid is te betalen voor Boli?

Grappig vs een beetje triest...
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: RE: Re: Speeldag 7:STVV-Waasland Beveren.(Za 14/9 20.00 uur.)

Bericht door Brusselmans »

Dreke schreef:
Brusselmans schreef: Spartelende reacties zijn best grappig ...
:lol:
Stop zelf met spartelen en beantwoord mijn opmerking. Hoe weet jij meer dan een ander dat niemand bereid is te betalen voor Boli?

Grappig vs een beetje triest...
Laat zitten, seffes krijg ik nog ruzie door da forum, en da wil ik nu ook weer nie :lol:
Dreke
Berichten: 3649
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 7:STVV-Waasland Beveren.(Za 14/9 20.00 uur.)

Bericht door Dreke »

Tja. Wie spartelt er nu? Dat is toch niet zo'n moeilijke vraag?
A loyal football fan only supports the shirt...
voetballiefhebber
Berichten: 2693
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Speeldag 7:STVV-Waasland Beveren.(Za 14/9 20.00 uur.)

Bericht door voetballiefhebber »

Het wordt een match om geconcentreerd te zijn. Zij hebben een nieuwe trainer en dat betekent vaak een extra motivatie van de spelers.
Plaats reactie