Speeldag 8:Sporting Charleroi-STVV (Za 21/9 18.00 uur.)

Alles over de wedstrijden van STVV
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 8:Sporting Charleroi-STVV (Za 21/9 18.00 uur.)

Bericht door miel »

fruitboerke schreef:
the fan schreef:Als Brys de aanwinsten niet gebruikt zal hij daar wel een goede reden voor hebben ,hè...
Te dik, geen conditie, heimwee, geen focus, gekwetst, of simpelweg niet goed genoeg!
Zijt verdomme blij dat die hier nog rondloopt!
En waarom moeten we blij zijn . Mij persoonlijk kan het gene bal schelen wie er trainer is . Trainers zijn passanten net als spelers .Als pakweg kabouter plop resultaten haalt met de ploeg is dat voor mij ook goed.Maar als een trainer aangeeft dat er spelers niet klaar zijn om te spelen vanwege fysieke of tactische redenen dan zou ik toch zoveel mogelijk veldtrainingen geven ipv dat ze zich aan de zee wat gaan amuseren.Nu naar Charleroi en dan tegen Genk awel dan moet je geen feestjes bouwen om punten proberen te halen maar trainen godverdomme en zorgen dat uw spelers zo rap mogelijk en met zoveel als mogelijk klaar zijn.
Hoe ridicuul is dat wat gij daar beweert :x
Mij is gezegd dat je zoiets niet mag verkondigen zonder kennis van zaken , je moet het overlaten aan coaches , inspanningsfysiologen , kinesitherapeuten en dokters
Ik heb mijn lesje wel geleerd :oops:
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Speeldag 8:Sporting Charleroi-STVV (Za 21/9 18.00 uur.)

Bericht door BoemBoem »

miel schreef:
fruitboerke schreef:
the fan schreef:Als Brys de aanwinsten niet gebruikt zal hij daar wel een goede reden voor hebben ,hè...
Te dik, geen conditie, heimwee, geen focus, gekwetst, of simpelweg niet goed genoeg!
Zijt verdomme blij dat die hier nog rondloopt!
En waarom moeten we blij zijn . Mij persoonlijk kan het gene bal schelen wie er trainer is . Trainers zijn passanten net als spelers .Als pakweg kabouter plop resultaten haalt met de ploeg is dat voor mij ook goed.Maar als een trainer aangeeft dat er spelers niet klaar zijn om te spelen vanwege fysieke of tactische redenen dan zou ik toch zoveel mogelijk veldtrainingen geven ipv dat ze zich aan de zee wat gaan amuseren.Nu naar Charleroi en dan tegen Genk awel dan moet je geen feestjes bouwen om punten proberen te halen maar trainen godverdomme en zorgen dat uw spelers zo rap mogelijk en met zoveel als mogelijk klaar zijn.
Hoe ridicuul is dat wat gij daar beweert :x
Mij is gezegd dat je zoiets niet mag verkondigen zonder kennis van zaken , je moet het overlaten aan coaches , inspanningsfysiologen , kinesitherapeuten en dokters
Ik heb mijn lesje wel geleerd :oops:
Eigenlijk wil je zeggen dat 'de supporters' stvv zijn ipv van de spelers en de trainers.. Wat ongepast als je weet dat er zowat 60 % minder supporters zitten dan 5 jaar geleden.. Ook ongepast als je weet wat Brys hier vorig jaar heeft neergezet.. Langs de andere kant, uw frustraties zijn dezelfde als zowat 90% van de mensen hier, mezelf meegerekend.. Heeft iemand die nieuwe spelers eigenlijk al bezig gezien op een veld? Vo'gt iemand hier de trainingen? Ik twijfel wat over het feit dat suzuki en Boli complementair zijn.. Boli liep constant naar de zijkant en heeft amper nog een bal geraakt nadat suzuki erin kwam..

@miel, ga je nu echt bij elke post terugkoppelen naar kritiek die je 7 pagina's geleden gekregen hebt? Vermoeiend..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1417
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Speeldag 8:Sporting Charleroi-STVV (Za 21/9 18.00 uur.)

Bericht door zipke373 »

Iemand een stream?
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 8:Sporting Charleroi-STVV (Za 21/9 18.00 uur.)

Bericht door Jack »

Die vraag blijft echt komen he.
Het is nochtans altijd dezelfde website...

http://www.hesgoal.com/
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1417
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Speeldag 8:Sporting Charleroi-STVV (Za 21/9 18.00 uur.)

Bericht door zipke373 »

Jack schreef:Die vraag blijft echt komen he.
Het is nochtans altijd dezelfde website...

http://www.hesgoal.com/
Die hapert nogal veel vandaag bij mij... vandaar de vraag.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 8:Sporting Charleroi-STVV (Za 21/9 18.00 uur.)

Bericht door Jack »

Het zou mooi zijn hier vandaag te winnen.
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 8:Sporting Charleroi-STVV (Za 21/9 18.00 uur.)

Bericht door toyotacorolla »

Degelijke eerste helft. 0-1.
Asamoah geblesseerd vervangen.
Doelpunt Suzuki.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 8:Sporting Charleroi-STVV (Za 21/9 18.00 uur.)

Bericht door lindoke »

Toch een beetje gevleid die 0-1 voorsprong. Frommelgoal van Suzuki nadat die de bal wel heel knap uit de lucht plukte.

Ik vind dat we weinig voet krijgen op het middenveld. Met Asamoah nu geblesseerd gaat dit nog moeilijker worden of Brys zou een van zijn nieuwelingen moeten gebruiken die zich dan op die positie kan doorzetten.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 8:Sporting Charleroi-STVV (Za 21/9 18.00 uur.)

Bericht door toyotacorolla »

Vergeet niet tussenkomst van de Charleroi keeper op de lijn, en bal op de deklat.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 8:Sporting Charleroi-STVV (Za 21/9 18.00 uur.)

Bericht door lindoke »

toyotacorolla schreef:Vergeet niet tussenkomst van de Charleroi keeper op de lijn, en bal op de deklat.
Ik weet het, maar toch.....
De slag zal op het middenveld moeten gewonnen worden.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 8:Sporting Charleroi-STVV (Za 21/9 18.00 uur.)

Bericht door Brusselmans »

Ach Brys ....
Charleroi gaat hoog druk zetten, en toch blijven volharden ...
Gevolg = onmiddellijk bal weer kwijt.
Schmidt kan makkelijk een lange inworp doen, maar moet wachten tot de kegeltjes weer allemaal op hun plaats staan.
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Speeldag 8:Sporting Charleroi-STVV (Za 21/9 18.00 uur.)

Bericht door AirMontella »

Aan die Colombatto gaan we nog veel plezier beleven. Een strijder met goeie voeten.
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Speeldag 8:Sporting Charleroi-STVV (Za 21/9 18.00 uur.)

Bericht door stvv'er »

0-3 ondertussen. Eerste zege in Charleroi sinds 2005, kan dat kloppen?
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 8:Sporting Charleroi-STVV (Za 21/9 18.00 uur.)

Bericht door lindoke »

AirMontella schreef:Aan die Colombatto gaan we nog veel plezier beleven. Een strijder met goeie voeten.
Inderdaad, wat een mooie pre-assist bij de 3e goal. Is iemand die het snel en goed ziet.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Speeldag 8:Sporting Charleroi-STVV (Za 21/9 18.00 uur.)

Bericht door Mikman »

Weinig van de match gezien, maar Suzuki ( doelpunt en aandeel in penaltyfase ) en Colombatto ( voetje in 2 doelpunten ) lijken me toch meerwaardes. Colombatto doet qua speelstijl aan Malinovski denken.

Mooi derde doelpunt ook.

Onwaarschijnlijk dat Henen geen rood kreeg voor een aanslag op de enkel van Wolke Janssens.
Plaats reactie