Speeldag 8:Sporting Charleroi-STVV (Za 21/9 18.00 uur.)

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 8:Sporting Charleroi-STVV (Za 21/9 18.00 uur.)

Bericht door Brusselmans »

bert1924 schreef:Misschien zullen sommigen lachen Maar Acolatse kan zeer goed acteren als tweede aanvaller naast Suzuki indien er iets moest gebeuren met Boli.
(gekwetst of transfert)Acolatse speelde bij Westerlo de pannen van het dak ,zodat FCB hem ging weghzlen.Wat hij kon,kan hij nu nog. Ik heb nog niemand iets horen zeggen over Boli zijn twee laatste matches: volgend mij zeer zwak.
BTW indien hij de bal had gekregen en Acolatse stond vrij: GEEN doelpunt,want hij zou de bal niet afgeven.
Zoals Boli nu aan het spelen is,mag hem zo vlug mogelijk vertrekken.
En dat sprookje van diepe,werkende spits: andere ploegen hebben dat ook niet.Men moet dan anders gaan spelen ,men heeft het materiaal ervoor.
Ook hier kan ik me in vinden !
Ge ziet het allemaal, ik haat eigenlijk niemand !
:drunk:
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 8:Sporting Charleroi-STVV (Za 21/9 18.00 uur.)

Bericht door Tompie »

bert1924 schreef:Misschien zullen sommigen lachen Maar Acolatse kan zeer goed acteren als tweede aanvaller naast Suzuki indien er iets moest gebeuren met Boli.
(gekwetst of transfert)Acolatse speelde bij Westerlo de pannen van het dak ,zodat FCB hem ging weghzlen.Wat hij kon,kan hij nu nog. Ik heb nog niemand iets horen zeggen over Boli zijn twee laatste matches: volgend mij zeer zwak.
BTW indien hij de bal had gekregen en Acolatse stond vrij: GEEN doelpunt,want hij zou de bal niet afgeven.
Zoals Boli nu aan het spelen is,mag hem zo vlug mogelijk vertrekken.
En dat sprookje van diepe,werkende spits: andere ploegen hebben dat ook niet.Men moet dan anders gaan spelen ,men heeft het materiaal ervoor.
Bert1924, je moet eens kijken wat ik, als grote Boli-fan van het eerste uur, de voorbije wedstrijden over Boli heb geschreven. Niet alleen de laatste twee wedstrijden trouwens, ik heb hier zelfs geschreven dat hij in Eupen ook bijzonder matig was, ondanks zijn twee doelpunten.

Zo zie je maar dat ik een speler niet verdedig "om hem te verdedigen", en dat als het slecht is dat ook gezegd mag worden.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Speeldag 8:Sporting Charleroi-STVV (Za 21/9 18.00 uur.)

Bericht door Jean-Paul »

Brusselmans schreef:
Jean-Paul schreef:Opvallend vond ik de invalbeurt van Acolatse.
Wij hebben veel kritiek op de man maar als je een positie bekleed die niet in je figuur past dan presteer je onder je eigen niveau.
Ik weet iedere hedendaagse speler moet kunnen verdedigen maar dat is een punt dat bij Acolatse nooit zal goedkomen.
Als je hem dan nog eens heel alleen op de flank positioneert zal hij nimmer of nooit renderen.
Acolatse is een aanvaller pur sang.
Meer kan ik daarover niet zeggen.
Ik denk dat je gelijk hebt !
Maar welk is je beroep ? Electricien ? Dokter ? Tele-operator ? Boekhouder ?
:boemel:
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Speeldag 8:Sporting Charleroi-STVV (Za 21/9 18.00 uur.)

Bericht door Halenaar »

bert1924 schreef:Misschien zullen sommigen lachen Maar Acolatse kan zeer goed acteren als tweede aanvaller naast Suzuki indien er iets moest gebeuren met Boli.
(gekwetst of transfert)Acolatse speelde bij Westerlo de pannen van het dak ,zodat FCB hem ging weghzlen.Wat hij kon,kan hij nu nog.
Hij speelde bij Westerlo wel op de rechterflank maar ok :mrgreen:
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 8:Sporting Charleroi-STVV (Za 21/9 18.00 uur.)

Bericht door Brusselmans »

------------------ Schmidt --------------------
Botaka --- Teixeira --- Garcia --- Desmet
------------------Asamoah --------------------
Acolatse --------------------------------- Ito
---------------- Colombatto -----------------
------------Boli -------------------------------
------------------------ Suzuki ---------------

Met Lee, Souza, De Bruyn, Janssens, Steppe, De Ridder, Mmaee heb je positioneel
ook nog eens de juiste vervangers.

Zowat iedereen op zijn natuurlijke positie, behalve Botaka.
Dat zou ik toch eens willen zien, ook al loop ik maar achter de "vaalkeir".
:boemel:
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Speeldag 8:Sporting Charleroi-STVV (Za 21/9 18.00 uur.)

Bericht door Jean-Paul »

Brusselmans schreef:------------------ Schmidt --------------------
Botaka --- Teixeira --- Garcia --- Desmet
------------------Asamoah --------------------
Acolatse --------------------------------- Ito
---------------- Colombatto -----------------
------------Boli -------------------------------
------------------------ Suzuki ---------------

Met Lee, Souza, De Bruyn, Janssens, Steppe, De Ridder, Mmaee heb je positioneel
ook nog eens de juiste vervangers.

Zowat iedereen op zijn natuurlijke positie, behalve Botaka.
Dat zou ik toch eens willen zien, ook al loop ik maar achter de "vaalkeir".
:boemel:

Goei opstelling enkel Desmet vervang ik door Konate
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Speeldag 8:Sporting Charleroi-STVV (Za 21/9 18.00 uur.)

Bericht door Henri is de man »

Jean-Paul schreef: Goei opstelling enkel Desmet vervang ik door Konate
Op basis van ?
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Speeldag 8:Sporting Charleroi-STVV (Za 21/9 18.00 uur.)

Bericht door Jean-Paul »

Henri is de man schreef:
Jean-Paul schreef: Goei opstelling enkel Desmet vervang ik door Konate
Op basis van ?
Op basis van het feit dat Desmet absoluut geen eersteklasser is.
Wat ik gezien heb van Konate in de vriendschappelijke wedstrijd tegen Eupen was al de basis van wat een voetballer moet hebben nl kunnen voetballen.
Technisch als duels winnen en tevens goed kopspel gezien he Henri, want ik weet niet of zijn fysische conditie op peil is.
Hij had ook maar een helft gespeeld, maar tegen die boomlange spits van Genk zou hij wel een basisplaats kunnen verantwoorden.
Maar nogmaals dat is mijn gedacht en ik aanvaard de kritiek die hierop volgt.
Ieder heeft zijn eigen mening en die kan soms verkeerd zijn.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 8:Sporting Charleroi-STVV (Za 21/9 18.00 uur.)

Bericht door STVV-fan »

Jean-Paul schreef:
Henri is de man schreef:
Jean-Paul schreef: Goei opstelling enkel Desmet vervang ik door Konate
Op basis van ?
Op basis van het feit dat Desmet absoluut geen eersteklasser is.
Wat ik gezien heb van Konate in de vriendschappelijke wedstrijd tegen Eupen was al de basis van wat een voetballer moet hebben nl kunnen voetballen.
Technisch als duels winnen en tevens goed kopspel gezien he Henri, want ik weet niet of zijn fysische conditie op peil is.
Hij had ook maar een helft gespeeld, maar tegen die boomlange spits van Genk zou hij wel een basisplaats kunnen verantwoorden.
Maar nogmaals dat is mijn gedacht en ik aanvaard de kritiek die hierop volgt.
Ieder heeft zijn eigen mening en die kan soms verkeerd zijn.
Dat zou ik nu niet doen, want dan geloof ik dat je 1 van de traagste achterlijnen van België gaat hebben.

In deze opstelling is Desmet juist goed. Niet te veel aanvallend, meer het verdedigende werk opknappen en in steun van Ito spelen.

Dat Desmet in uw ogen "absoluut" geen eersteklasser is heeft vooral te maken met de opstelling.

De miserie bij ons is, we hebben niemand op de linkerkant die volledig het systeem Brys in de vingers heeft.

Acolatse is meer de aanvaller, terwijl Desmet meer de verdediger is.

Zij zijn twee delen van de "ideale complete voetballer" op die linkerkant in het systeem Brys
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Speeldag 8:Sporting Charleroi-STVV (Za 21/9 18.00 uur.)

Bericht door enerkey »

Effe samenvatten. De Smet is een jonge linkerverdediger die pas 21 is geworden. Hij is exact 10 keer in de basis begonnen in zijn hele carriere.
Heeft altijd met 4 achteraan gespeeld en moet nu in een 5-mans defensie leren spelen, waar hij aanvallender iets meer uit de verf dient te komen. Hij heeft vorig seizoen bij Gent al een aantal keer dat iets aanvallendere potentieel getoond.

Yep die zou ik per direct geen kans meer geven en wegjagen. :roll:
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Speeldag 8:Sporting Charleroi-STVV (Za 21/9 18.00 uur.)

Bericht door Jean-Paul »

Ik respecteer iedereen zijn mening.
Mij laat Desmet een onbeholpen en technisch zeer beperkte indruk na.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 8:Sporting Charleroi-STVV (Za 21/9 18.00 uur.)

Bericht door lindoke »

Bij Desmet heb ik hetzelfde gevoel als bij Massoudi en Debruyn. Fijn om geregeld als invaller speelminuten te krijgen en op die manier langzaam toegroeien naar een waardige eersteklasse speler. Die jongens moeten langzaam groeien en niet direct voluit match na match 90 minuten meedraaien. Dat neemt ik Brys wel kwalijk want op lange termijn doet hij die jongens geen plezier. Voor hetzelfde geld zijn ze compleet opgebrand tegen nieuwjaar en heb je er de rest van het seizoen niks meer aan.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1079
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 8:Sporting Charleroi-STVV (Za 21/9 18.00 uur.)

Bericht door weekenders »

lindoke schreef:Bij Desmet heb ik hetzelfde gevoel als bij Massoudi en Debruyn. Fijn om geregeld als invaller speelminuten te krijgen en op die manier langzaam toegroeien naar een waardige eersteklasse speler. Die jongens moeten langzaam groeien en niet direct voluit match na match 90 minuten meedraaien. Dat neemt ik Brys wel kwalijk want op lange termijn doet hij die jongens geen plezier. Voor hetzelfde geld zijn ze compleet opgebrand tegen nieuwjaar en heb je er de rest van het seizoen niks meer aan.
De Bruyn is wel al 25 he, die zou toch wel stilaan moeten meekunnen zonder op te branden.
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Speeldag 8:Sporting Charleroi-STVV (Za 21/9 18.00 uur.)

Bericht door vdl »

lindoke schreef:Bij Desmet heb ik hetzelfde gevoel als bij Massoudi en Debruyn. Fijn om geregeld als invaller speelminuten te krijgen en op die manier langzaam toegroeien naar een waardige eersteklasse speler. Die jongens moeten langzaam groeien en niet direct voluit match na match 90 minuten meedraaien. Dat neemt ik Brys wel kwalijk want op lange termijn doet hij die jongens geen plezier. Voor hetzelfde geld zijn ze compleet opgebrand tegen nieuwjaar en heb je er de rest van het seizoen niks meer aan.
Massoudi speelt al niet meer, De Smet heeft zelfs niet alles gespeeld, die zullen niet opgebrand raken.
De Bruyn die krijg je er niet meer uit.
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Speeldag 8:Sporting Charleroi-STVV (Za 21/9 18.00 uur.)

Bericht door enerkey »

De Bruyn en Suzuki lijkt mij mogelijk een goeie match in het samenspel. Heel het seizoen trapt hij al dieptepassen die te “hard” zijn. Hij geeft er ene op Suzuki die dan plotseling “perfect” is. Toevallig? Of ligt het aan de spits?
Plaats reactie