Speeldag 8:Sporting Charleroi-STVV (Za 21/9 18.00 uur.)

Alles over de wedstrijden van STVV
STVV Freakje
Berichten: 191
Lid geworden op: 26 jun 2019, 17:32

Speeldag 8:Sporting Charleroi-STVV (Za 21/9 18.00 uur.)

Bericht door STVV Freakje »

De Kanaries spelen op verplaatsing bij de Zebra’s
STVV verloor met 2-0 op het veld van Sporting Charleroi in het seizoen 2019.
Wat wordt het dit seizoen?
Gaan we winnen op Stade du Pays de Charleroi. nemen we een puntje mee naar Stayen of gaan we opnieuw kopje onder?
Laatst gewijzigd door STVV Freakje op 16 sep 2019, 19:22, 2 keer totaal gewijzigd.
de Jos
Berichten: 136
Lid geworden op: 24 jul 2015, 02:30

Re: Speeldag 8:Sporting Charleroi-STVV (Za 21/9 20.00 uur.)

Bericht door de Jos »

Verloor. Niet 'verliesde'.
STVV Freakje
Berichten: 191
Lid geworden op: 26 jun 2019, 17:32

Re: Speeldag 8:Sporting Charleroi-STVV (Za 21/9 20.00 uur.)

Bericht door STVV Freakje »

de Jos schreef:Verloor. Niet 'verliesde'.
heb het aangepast, bedankt voor de opmerking .
tweety
Berichten: 876
Lid geworden op: 13 okt 2010, 18:10

Re: Speeldag 8:Sporting Charleroi-STVV (Za 21/9 20.00 uur.)

Bericht door tweety »

Is dit met combi regeling of kan je er met de auto naartoe?
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 8:Sporting Charleroi-STVV (Za 21/9 20.00 uur.)

Bericht door STVV-fan »

tweety schreef:Is dit met combi regeling of kan je er met de auto naartoe?
Noch op website STVV, noch op website Charleroi vermelding van Combiregeling
Tamas
Berichten: 110
Lid geworden op: 29 jun 2017, 19:07

Re: Speeldag 8:Sporting Charleroi-STVV (Za 21/9 18.00 uur.)

Bericht door Tamas »

Teambuilding aan het zeetje ! Heel belangrijk voor een teamsport daar bestaat geen twijfel over. Maar … was het gezien de omstandigheden waarbij het op het veld voor geen meter loopt niet meer aangewezen elke mogelijke seconde te gebruiken om de nieuwe spelers en dan denk ik in eerste instantie aan Colombatti, Lee, Ito asap met het spelsysteem vertrouwd te maken of het systeem aan de hand van hun kwaliteiten lichtjes aan te passen (verrassingseffect tav Charleroi ook belangrijk). Het is toch duidelijk dat er iets moet gebeuren en dan vooral op het middenveld en bij stilstaande fases. Met de ploeg van afgelopen zaterdag geef ik geen cent ervoor in Charleroi, teamgeest moet er zeker zijn maar een minimum aan kwaliteit toch ook lijkt me.
Was het daarom niet beter nu zoveel als mogelijk tactisch te werken en de teambuilding bij de volgende interlandbreak te programmeren ?
Tamas
Berichten: 110
Lid geworden op: 29 jun 2017, 19:07

Re: Speeldag 8:Sporting Charleroi-STVV (Za 21/9 18.00 uur.)

Bericht door Tamas »

Tamas schreef:Teambuilding aan het zeetje ! Heel belangrijk voor een teamsport daar bestaat geen twijfel over. Maar … was het gezien de omstandigheden waarbij het op het veld voor geen meter loopt niet meer aangewezen elke mogelijke seconde te gebruiken om de nieuwe spelers en dan denk ik in eerste instantie aan Colombatti, Lee, Ito asap met het spelsysteem vertrouwd te maken of het systeem aan de hand van hun kwaliteiten lichtjes aan te passen (verrassingseffect tav Charleroi ook belangrijk). Het is toch duidelijk dat er iets moet gebeuren en dan vooral op het middenveld en bij stilstaande fases. Met de ploeg van afgelopen zaterdag geef ik geen cent ervoor in Charleroi, teamgeest moet er zeker zijn maar een minimum aan kwaliteit toch ook lijkt me.
Was het daarom niet beter nu zoveel als mogelijk tactisch te werken en de teambuilding bij de volgende interlandbreak te programmeren ?
De flanken nog vergeten … die zijn minstens een even groot pijnpunt !!!!!
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 8:Sporting Charleroi-STVV (Za 21/9 18.00 uur.)

Bericht door lindoke »

Zolang Brys niet afstapt van zijn 3-4-2-1 en zich aan dezelfde spelersinvulling houdt zal het "harken" blijven om hier en daar wat punten te rapen.

Zoals reeds door anderen aangehaald is het belangrijkste werk waar Brys nu al een paar weken mee bezig moet zijn is een inventaris maken van het potentieel van zijn spelersgroep en aan de hand daarvan een systeem op poten zetten.
Laatst gewijzigd door lindoke op 17 sep 2019, 09:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 8:Sporting Charleroi-STVV (Za 21/9 18.00 uur.)

Bericht door toyotacorolla »

Eoals hoger reeds vermeld, elke minuut op het oefen terrein doorbrengen, voorzetten, passes aanleren, hoeveel simpele passes waren in verkeerde voeten, maar heeft ook wel te maken met kwaliteit wat aanwezeg is. Het zal snel moeten keren.
Gebruik in godsnaam ook je aanwinsten eens.
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Speeldag 8:Sporting Charleroi-STVV (Za 21/9 18.00 uur.)

Bericht door the fan »

Als Brys de aanwinsten niet gebruikt zal hij daar wel een goede reden voor hebben ,hè...
Te dik, geen conditie, heimwee, geen focus, gekwetst, of simpelweg niet goed genoeg!
Zijt verdomme blij dat die hier nog rondloopt!
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Speeldag 8:Sporting Charleroi-STVV (Za 21/9 18.00 uur.)

Bericht door Bartman »

Ik denk dat Brys de nieuwelingen weloverwogen en op het juiste moment wil brengen. Na zaterdag heeft hij alvast goede argumenten om het over een andere boeg te gooien en hebben sommige spelers wellicht wat krediet verloren.

Na de overwinning in Eupen was dit in zijn ogen wellicht anders. Ik ben het er niet mee eens, maar ik zie de spelers dan ook niet dag in dag uit aan het werk.

Brys heeft te veel gerealiseerd om nu ineens met de vinger gewezen te worden. Als de nieuwe spelers er vroeger hadden gestaan was het wellicht een gans ander verhaal geworden. Dat is niet zijn schuld.

Met de spelersgroep die momenteel voorhanden is zal Brys toch naar een andere veldbezetting moeten evolueren.
Stan
Berichten: 297
Lid geworden op: 27 feb 2016, 23:20

Re: Speeldag 8:Sporting Charleroi-STVV (Za 21/9 18.00 uur.)

Bericht door Stan »

Tamas schreef:
Tamas schreef:Teambuilding aan het zeetje ! Heel belangrijk voor een teamsport daar bestaat geen twijfel over. Maar … was het gezien de omstandigheden waarbij het op het veld voor geen meter loopt niet meer aangewezen elke mogelijke seconde te gebruiken om de nieuwe spelers en dan denk ik in eerste instantie aan Colombatti, Lee, Ito asap met het spelsysteem vertrouwd te maken of het systeem aan de hand van hun kwaliteiten lichtjes aan te passen (verrassingseffect tav Charleroi ook belangrijk). Het is toch duidelijk dat er iets moet gebeuren en dan vooral op het middenveld en bij stilstaande fases. Met de ploeg van afgelopen zaterdag geef ik geen cent ervoor in Charleroi, teamgeest moet er zeker zijn maar een minimum aan kwaliteit toch ook lijkt me.
Was het daarom niet beter nu zoveel als mogelijk tactisch te werken en de teambuilding bij de volgende interlandbreak te programmeren ?
De flanken nog vergeten … die zijn minstens een even groot pijnpunt !!!!!
En de verdediging? Stel je voor dat Teixeira lange tijd uitvalt ...
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Speeldag 8:Sporting Charleroi-STVV (Za 21/9 18.00 uur.)

Bericht door stvvilvoorde »

Inderdaad, die spoeling is te dun.
Er wordt hier ook vaak geopperd voor een systeem met dubbele flanken en we hebben niet eens 1 zuivere links- of rechtsback in de selectie.
Als je overschakelt op zo'n systeem moet je wel wat spoeling hebben ifv kaarten, schorsingen en blessures.

Ik vrees dat er met het huidige materiaal gewoon geen andere keuze is dan drie achterin en enkele flanken en zelfs dan is de huidige spoeling voor de flankposities en centrale verdediging erg krap.
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 8:Sporting Charleroi-STVV (Za 21/9 18.00 uur.)

Bericht door STimVV »

Ik ben wél van mening dat het huidige systeem nog steeds het beste bij de kern past. Het probleem van de laatste weken is niet het systeem, maar wel het gebrek aan kwaliteit van de spelers die het op de cruciale posities moesten invullen. (DeBruyn-Masoudi) En dat is een tijdelijk probleem gecreëerd door het bestuurlijk falen van de laatste maanden.
Onze sterkte vorig seizoen was de 3-hoek Bezus-Kamada-Boli. Nu is dat Masoudi-DeBruyn-Boli. Tja... daar ligt het grootste probleem. Die jongens zouden vorig seizoen de bank niet halen. Dat is momenteel maximum 1B-kwaliteit.

Straks zijn Lee en Colombatto hopelijk speelgerechtigd en zal het "systeem" al een stuk beter beginnen draaien.
Dan gaan we voor de positie van DeBruyn kunnen kiezen uit Lee of DeRidder. (die beter is op de 10 dan op de 8).
En voor de positie van Masoudi kunnen kiezen uit Suzuki of Sousa.
Acolatse krijgt veel kritiek omdat hij te weinig brengt, en die moet inderdaad veel beter kunnen. Maar bracht DeNorre aanvallend dan zoveel meer? Helemaal niet. Het grootste probleem is het gebrek aan balvastheid, diepgang, doelgerichtheid en creativiteit van de spelers die Kamada en Bezus moeten vervangen. Hopelijk hebben we die kwaliteit wel in huis en staan die zaterdag in Charleroi op het veld.
En dan zal de rest van de ploeg ook weer beter renderen.
Louis XIV
Berichten: 1239
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Speeldag 8:Sporting Charleroi-STVV (Za 21/9 18.00 uur.)

Bericht door Louis XIV »

[quote="the fan"]Als Brys de aanwinsten niet gebruikt zal hij daar wel een goede reden voor hebben ,hè...
Te dik, geen conditie, heimwee, geen focus, gekwetst, of simpelweg niet goed genoeg!
Zijt verdomme blij dat die hier nog rondloopt![/quote]
Boenk erop , ik zie in de gegeven omstandigheden geen enkel trainer beter doen...
Plaats reactie