STVV-OH Leuven Crocky-cup : woe. 25/9 om 20.30

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4143
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: STVV-OH Leuven Crocky-cup : woe. 25/9 om 20.30

Bericht door lindoke »

tweety schreef:Als je de kwaliteit van sommige invallers ziet (ito, colidio, durkin, colombatto tegen Chalala), dan is het toch onbegrijpelijk dat er op dat middenveld nog altijd verder getaffeld wordt met Massoudi, mmaee en oppertaffelaar De ridder ? :roll:
De bruyn is nog een twijfelgeval
Ik denk dat dit een vraag is die heel veel mensen zich stellen hier.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: STVV-OH Leuven Crocky-cup : woe. 25/9 om 20.30

Bericht door Jacques »

We hebben het al bij al niet slecht gedaan. Uiteindelijk hebben we de match de hele tijd onder controle gehad. Je merkte dat OHL achteruit moest, als wij wat hoger druk gingen zetten en een versnelling rapper gingen spelen. Ik had eigenlijk meer weerwerk verwacht van de leider in 1B. Langs onze kant had het wat dreigender en scherper in de zestien gemogen, maar bon, eind goed al goed. Enig minpunt is dat we de match 30 min te lang hebben laten duren.
Overdrijven is een kunst
Dreke
Berichten: 3642
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: STVV-OH Leuven Crocky-cup : woe. 25/9 om 20.30

Bericht door Dreke »

Ik vond De Ridder en Mmaae gisteren zeker niet slecht spelen. Voor mij viel enkel De Smet door de mand. Maar aangezien dit door omstandigheden mijn eerste match in het stadion was van het seizoen, kan ik moeilijk oordelen over de voorbije twee maanden...

OHL was zowel individueel als technisch veel zwakker dan ik ze verwacht had.
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3063
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: STVV-OH Leuven Crocky-cup : woe. 25/9 om 20.30

Bericht door Tompie »

De Smet vind ik al een heel seizoen bij de minderen.

Hoe deden de nieuwe mannen het: Colidio, Ito, Durkin ?
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: STVV-OH Leuven Crocky-cup : woe. 25/9 om 20.30

Bericht door Henri is de man »

Tompie schreef:De Smet vind ik al een heel seizoen bij de minderen.

Hoe deden de nieuwe mannen het: Colidio, Ito, Durkin ?
Ito begon wat aarzelend maar bloeide steeds meer open. Hele goeie voetjes, sterk in het samenspel, balvast. Zeer goede invalbeurt. Top
Durkin speelt zoals hij eruit ziet : solide, veel loopvermogen, degelijke passing. moest weinig cruciale dingen doen maar wat hij deed was wel goed vond ik. Kan je mee naar de oorlog. Leuke speler.
Ook Colidio vond ik best goed invallen. Betrokken in enkele acties, goed samenspel. Had kunnen scoren.

Je ziet bij alle drie dat er behoorlijk wat talent inzit
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
tweety
Berichten: 877
Lid geworden op: 13 okt 2010, 18:10

Re: STVV-OH Leuven Crocky-cup : woe. 25/9 om 20.30

Bericht door tweety »

Dreke schreef:Ik vond De Ridder en Mmaae gisteren zeker niet slecht spelen. Voor mij viel enkel De Smet door de mand. Maar aangezien dit door omstandigheden mijn eerste match in het stadion was van het seizoen, kan ik moeilijk oordelen over de voorbije twee maanden...

OHL was zowel individueel als technisch veel zwakker dan ik ze verwacht had.
Niet slecht is niet goed genoeg.
De ridder haalt altijd de snelheid eruit. Balletje breed, balletje naar achter. Heeft veel te veel baltoetsen nodig. Mmaae net hetzelfde alleen dan nog slechter qua uitvoering. Hoeveel eenvoudige passes dat die verkeerd geeft (niet aankomen, te hard, te zacht) waren niet te tellen.
De Smet valt me ook tegen. Daar had ik meer van verwacht.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: STVV-OH Leuven Crocky-cup : woe. 25/9 om 20.30

Bericht door Brusselmans »

tweety schreef:Balletje breed, balletje naar achter.
Wekelijks terugkerend, ge gaat er u moeten bij neerleggen, want is blijkbaar een onderdeel van het systeem.
Bij momenten zo erg, dat het genant wordt !
Louis XIV
Berichten: 1247
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: STVV-OH Leuven Crocky-cup : woe. 25/9 om 20.30

Bericht door Louis XIV »

Tompie schreef:De Smet vind ik al een heel seizoen bij de minderen.

Hoe deden de nieuwe mannen het: Colidio, Ito, Durkin ?
Ito, klein ventje maar heel wendbaar en technisch sterke speler - liet gisteren enkele knappe individuele acties zien, kreeg wel heel wat ruimte ...gaan we volgens mij veel plezier aan beleven !!
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: STVV-OH Leuven Crocky-cup : woe. 25/9 om 20.30

Bericht door STimVV »

Gisteren leek me toch het ideale moment om Colombatto zich wat meer te laten integreren? Opvallend dat die niet aan de match mocht beginnen en zelfs geen invalbeurt kreeg ipv Durkin.
Kwam goed in tegen Charleroi en gaf 2 pré-assists.
Zou het kunnen dat Brys tegen Genk wil verrassen en hem in basis zet en hem daarom dus spaarde?
Zou me vreemd lijken... maar wie weet.

Van Lee verwachten we toch ook veel? En dan zie ik dat Masoudi en VanDessel de voorkeur krijgen in de kern. Strange.

Ik hoop toch dat Colombatto en Lee in de nabije toekomst een meerwaarde kunnen bieden tov de jongens die daar nu spelen. (Masoudi, DeBruyn, DeRidder)
Laatst gewijzigd door STimVV op 26 sep 2019, 15:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1429
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: STVV-OH Leuven Crocky-cup : woe. 25/9 om 20.30

Bericht door zipke373 »

STimVV schreef:Gisteren leek me toch het ideale moment om Colombatto zich wat meer te laten integreren? Opvallend dat die niet aan de match mocht beginnen en zelfs geen invalbeurt kreeg?
Kwam goed in tegen Charleroi en gaf 2 pré-assists.
Zou het kunnen dat Brys tegen Genk wil verrassen en hem in basis zet en hem daarom dus spaarde?
Zou me vreemd lijken... maar wie weet.

Van Lee verwachten we toch ook veel? En dan zie ik dat Masoudi en VanDessel de voorkeur krijgen. Strange.

Ik hoop toch dat Colombatto en Lee in de nabije toekomst een meerwaarde kunnen bieden tov de jongens die daar nu spelen. (Masoudi, DeBruyn, DeRidder)
Volgens mij start Colombatto zaterdag...
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3063
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: STVV-OH Leuven Crocky-cup : woe. 25/9 om 20.30

Bericht door Tompie »

Lee was blijkbaar zeer zwak bij de beloften tegen Mechelen. Zal wel de reden geweest zijn dat hij niet in de kern zat.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Smurf
Berichten: 386
Lid geworden op: 30 nov 2012, 13:38
Supporter van: STVV

Re: STVV-OH Leuven Crocky-cup : woe. 25/9 om 20.30

Bericht door Smurf »

Ito viel goed in. Die mag er wat mij betreft wat sneller in volgende keer. Technisch sterk, vinnig, actie makend...

Durkin deed zijn werk en liet me een degelijke indruk.

Colidio werkte hard, vond ik nog moeilijk te beoordelen op de korte tijd die hij kreeg.

Garcia, Sankhon en Wolke vond ik best ok, maar OHL was aanvallend ook gewoon enorm zwak. Verschrikkelijk veel slechte passen en foute beslissingen.

Ik vond De Ridder helemaal niet slecht. Hangt natuurlijk ook een beetje af van de opdracht die hij mee kreeg en dat weten wij niet. Hij was een rustpunt. Dat kan je dan inderdaad ook zien als het spel vertragen, dat begrijp ik ook. Maar hij was steeds aanspeelbaar (ook weer dankzij OHL) en verloor nauwelijks een bal op één ongelofelijke ziekenhuisbal in de 2e helft na.

Mmaee was de nonchalance zelve en strooide met slechte ballen in het rond. Gaf er ook een paar goeie hoor, maar waarom hij niet vervangen werd, snapte ik niet. Zat er fysiek ook volledig door na 70 minuten.

Massoudi vind ik voorlopig toch echt nog te zwak. Er zit wel degelijk iets in, maar die is er nog niet.

Ook bij De Smet is er nog werk aan de winkel. Net zoals Acolatse enkele bedroevend slechte voorzetten. Acolatse begon nog redelijk, maar zakte in de tweede helft (net zoals ongeveer heel STVV) mee weg tot op het niveau van OHL.

Boli was matig, scoort wel opnieuw. Botaka viel me al bij al redelijk in. Schmidt was degelijk op het weinige werk dat hij kreeg.

Eerste helft vond ik eigenlijk best aardig om naar te kijken, daarna was het veel minder. Verdiende overwinning zonder meer, maar ik had OHL eigenlijk sterker verwacht. Job volbracht laten we zeggen.
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: STVV-OH Leuven Crocky-cup : woe. 25/9 om 20.30

Bericht door STimVV »

De laatste 5 matchen kregen we maar 1 goal binnen en hielden we 4 keer de nul. Sterk.

En dat terwijl Wolke Janssens meestal de "vervanger" is van Tomiyasu. En toch blijft dat een zwakke plek.
Ik zou eerder kiezen voor Sankhon-Garcia-DeSmet. Maar net toen we in die formatie speelden slikten we dat éne tegendoelpunt door een foutje van DeSmet.
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: STVV-OH Leuven Crocky-cup : woe. 25/9 om 20.30

Bericht door Vouch »

STimVV schreef:De laatste 5 matchen kregen we maar 1 goal binnen en hielden we 4 keer de nul. Sterk.

En dat terwijl Wolke Janssens meestal de "vervanger" is van Tomiyasu. En toch blijft dat een zwakke plek.
Ik zou eerder kiezen voor Sankhon-Garcia-DeSmet. Maar net toen we in die formatie speelden slikten we dat éne tegendoelpunt door een foutje van DeSmet.
Dat mag je gerust een blunder noemen. Maar goed, hij is nog jong, op je 21ste kan je dat een verdediger nog vergeven.
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: STVV-OH Leuven Crocky-cup : woe. 25/9 om 20.30

Bericht door Jean-Paul »

Allez dan ik ben toch niet alleen met mijn mening over De Smet
Plaats reactie