Speeldag 9:STVV-KRC Genk (Za 28/9 20.30 uur.)

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 9:STVV-KRC Genk (Za 28/9 20.30 uur.)

Bericht door lindoke »

Smurf schreef: ......En Lindoke, gij opperwindhaan, kom niet af met uw theorie over STVV-Beveren, 0-8 op de laatste speeldag... Want ge snapt het weeral niet. Als STVV 0-8 achter staat en onze supporters de wedstrijd laten stil leggen, is het de wedstrijd gedaan, verliezen we met 0-5 of 0-8 en krijgen we er een sanctie bovenop. Als BEIDE supportergroepen zorgen voor het stil leggen van de wedstrijd, dan wordt de wedstrijd herspeeld, puntenaftrek en dergelijke meer. Dus enkel als die jongens van Beveren dan ook nog eens zo dom zouden zijn om bij 0-8 het schaap te gaan uithangen!!
......
Hey joeng, sen achterlijke!!! Vertelt gij hier maar eens open en bloot zodat iedereen het kan lezen waarom dat gij mij hier zo eens rap persoonlijk moet aanvallen! Ik heb hier nooit een verkeerd woord over u gezegd. Ik denk dat ik zelfs nog nooit een reply op een post van jou gedaan heb. Dat van Beveren was gewoon een voorbeeld hoe zo een bepaalde regel in de praktijk kan misbruikt worden. Heb ik misschien hier als enige geen recht om iets te zeggen ?!?!

En als het iets persoonlijk is voor ik zou begot niet weten waarom, stuur me dan maar een pm en dan wil ik gerust eens ergens afspreken en dat eens ene keer tegoei regelen!!!
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Speeldag 9:STVV-KRC Genk (Za 28/9 20.30 uur.)

Bericht door stvvilvoorde »

in het burgerrecht wordt veel waarde gehecht aan een blanco strafblad.
In dit geval heeft stvv een blanco strafblad...

De feiten die zich zaterdag afspeelden zijn allebei betreurenswaardig.
Maar de feiten die zich eerst afspeelden zijn qua aard en gevolg niet gelijkwaardig aan de feiten die zich op het einde van de wedstrijd afspelen.
Allebei dienen ze bestraft te worden, maar wel in eer en geweten en met de correcte strafmaat.
Esteeveevee
Berichten: 968
Lid geworden op: 14 sep 2015, 07:53

Re: Speeldag 9:STVV-KRC Genk (Za 28/9 20.30 uur.)

Bericht door Esteeveevee »

Het stond 0-3 na 65 minuten.
We maken 3-3 en als de arbiter niet 10 minuten te snel affloot wonnen we nog die match.

Dit verhaal leeft binnen 20 jaar nog.

Dat Meekers aan het lachen was, dat de journalisten zeiken, dat er een kooi was, dat den dikke Gerets niet binnen mag, dat de bok 2,2 euro kost.

Dat weten ze binnen 20 jaar niet meer.
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

ls

Bericht door Franz »

Smurf schreef:Beste enrique, het zijn reacties zoals de uwe die er voor zorgen dat heel dat idiote spelleke blijft duren. Kijk naar uw eigen ploeg, los dat al op om te beginnen. 'Wat aanstekers ocharme'. 2 mogelijkheden, ofwel heb je er zelf nog ooit één tegen je hoofd gekregen ofwel enkele te veel.

Wat de reactie van Peter VDB betreft, daar heb je anders ook fantastisch in zitten snoeien. Weeral, uit de context trekken en alles draaien in het voordeel van onze ploeg. Wat hij voor de rest zegt, laat je gemakkelijkheidshalve achterwege.

Franz en anderen, ok, mijn pleidooi zal niet helemaal conform de reglementen zijn. Maar daar ligt de fout bij de voetbalbond. Pas ze aan, wordt veel strenger. Nee, we moeten niet heiliger zijn dan de paus. Maar we kunnen het voorbeeld geven. Want ik ben die hypocrisie zo beu.
Inderdaad in het verleden waren het telkens grote clubs en daar zijn ze dus veel tekort geschoten. Begin er nu maar mee. En stop met die zever dat het stil legen van de wedstrijd niets te maken heeft met onze sukkels achter de goal. Visser had bij 0-3 al moeten ingrijpen. Genk had moeten weigeren om het veld nog te betreden.
Wat die forfaitregel betreft, die je verplicht te spelen. Dat zou niet lang duren. Als clubs telkens weigeren om verder te spelen bij dergelijke zever, zou het rap gedaan zijn. Als de veiligheid van spelers niet gegarandeerd kan worden, kan je moeilijk een wedstrijd spelen, lijkt me. Maar ook daar schieten scheidsrechters, bondsinstanties, clubs, spelers en supporters schromelijk tekort. Veroordeel het en draag allemaal je eigen verantwoordelijkheid.
Twee bedenkingen:
1. Die van KV Mechelen hebben alle juridische middelen gebruikt om hun omkoping teniet te doen, die van RC Genk hebben via een officiëel communiqué gisteren ook laten weten alle middelen aan te wenden om hun gelijk te halen: wat is er mis mee dat ook STVV dat doet? Wij hebben juridisch een zeer sterke case (er is geen direct verband tussen stoppen match en ons 'supportersgedrag'). Als je dat niet doet ben je inderdaad wel heiliger dan de paus hoor;
2. Elke voetballer weet: de scheids beslist! Als je dat principe laat varen, dan is het gegarandeerd chaos op het veld (penalty of niet? schwalbe?...). Dus beslist de scheids of/wanneer hij de match stillegt/definitief affluit. Had hij dat al veel vroeger moeten doen zaterdag, mogelijk wel... Maar hij deed het pas nadat een of twee Genkies op het veld kwamen, dat moeten we accepteren.

Ik begrijp niet wat hieraan hypocriet is...

Ongeveer iedereen hier op het forum veroordeelt het gedrag van leden van Brigada Hesbana tijdens de wedstrijd. Dat moet gepast gesanctioneerd worden, gepast dus.
En echt iedereen is het helemaal met je eens dat de reglementen en sancties veel strenger moeten worden.
En dat die types uit het stadion moeten geweerd worden.
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: RE: Re: Speeldag 9:STVV-KRC Genk (Za 28/9 20.30 uur.)

Bericht door Jack »

STimVV schreef:
AirMontella schreef:
Mailen naar [email protected]..... zou ik zeggen. Die leest zijn mails en antwoordt soms zelfs.
Ik heb daarstraks een mailtje gestuurd waarin ik zowat onze versie van de feiten doe.
Met vooral de bedenking dat de straf in proportie moet zijn tot de gebeurtenissen. En dat zowel STVV als Genk inderdaad een straf verdienen.
In het slechtste geval zouden we dat punt dat we nu hebben dus kwijt spelen en nog eens -2 punten krijgen aangesmeerd. Dat zijn -3 punten tov wat we nu hebben.
Min 3 punten voor een paar briquets en plastic pinten die gegooid werden.
Die straf zou buiten proportie zijn.

Hij heeft ook snel geantwoord door te zeggen dat hij nog niet weet of ze het er vanavond over gaan hebben omdat hij er alvast geen zin in had.
Die weten natuurlijk ook dat whatever ze er over zeggen, er sowieso veel kritiek op zal komen. Ofwel van ons, ofwel van Genk.

Ik heb geantwoord dat wij het ook liever zouden hebben over onze historische comeback. Van 0-3 naar 3-3 op minder dan een half uur. En dat het spijtig is dat enkele Genkse hooligans daar een stokje hebben tussen gestoken.
Die journalisten moeten nogal met hun ogen rollen met wat die waarschijnlijk wekelijks binnen krijgen.
Laatst gewijzigd door Jack op 30 sep 2019, 21:40, 1 keer totaal gewijzigd.
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: RE: Re: Speeldag 9:STVV-KRC Genk (Za 28/9 20.30 uur.)

Bericht door miel »

Jack schreef:
Smurf schreef:Ongelofelijk hoe haast niemand hier (en in de voetbalwereld) de zaak eens van 2 kanten kan bekijken. Iedereen draait alles eindeloos om, zodat zijn eigen clubje er toch maar niet slecht uit zou komen.
Het is heel simpel. De voetbalbond had reeds jaren geleden moeten ingrijpen: Ten tijde van Proto die door de Standardsupporters bekogeld werd. Toen had Anderlecht de ballen moeten hebben om gewoon te weigeren om opnieuw het veld te betreden. Hoe kan een keeper in dergelijke omstandigheden nog geconcentreerd zijn. En kom niet af met 'uitdagen' en al die zever, soekeleirs. Ge smijt niks op het plein, simpel.

Het feit dat de voetbalbond sinds dan naliet om in te grijpen, geeft de STVV-jongentjes achter doel dus hoegenaamd geen recht op het gooien van 'allerlei voorwerpen'. Kom me niet af met het gelul over 'enkele plastic bekertjes' (zeveraars). Want oh nee, Coucke was blij bij een doelpunt van zijn team, hij juichte, in onze richting dan nog, met gebalde vuisten dan nog. En dan!?! Bende bleiters!! Al had 'm z'n broek afgestoken! Roep dan iets, fluit 'm uit... Maar ge smijt niks op het veld, jankende pubers!

Idioten van Genk, net hetzelfde. Janken over 'de kooi'. Waarom staat die kooi daar? Actie, reactie, simpel. Den Duch heeft voor één keer op een normale manier gereageerd. En ook daar het geneurk van spelers, bestuurders (net zoals bij STVV) om de situatie toch maar in hun voordeel te draaien.

Ook hier op het forum, altijd maar dat vergoelijken van het eigen marginale gedrag. De wedstrijd is uiteindelijk stilgelegd omwille van die pipo's van Genk. Maar Visser had de wedstrijd al lang daarvoor kunnen en moeten stil leggen. En dan was het gewoon 0-5 geweest. Bovendien zou er dan niemand geklaagd hebben, want niemand geloofde nog in een terugkeer van STVV. Nu is de enige rechtvaardige conclusie een forfait voor beide teams. Genk had bij 0-3 gewoon moeten zeggen, we komen er niet meer op.

En Lindoke, gij opperwindhaan, kom niet af met uw theorie over STVV-Beveren, 0-8 op de laatste speeldag... Want ge snapt het weeral niet. Als STVV 0-8 achter staat en onze supporters de wedstrijd laten stil leggen, is het de wedstrijd gedaan, verliezen we met 0-5 of 0-8 en krijgen we er een sanctie bovenop. Als BEIDE supportergroepen zorgen voor het stil leggen van de wedstrijd, dan wordt de wedstrijd herspeeld, puntenaftrek en dergelijke meer. Dus enkel als die jongens van Beveren dan ook nog eens zo dom zouden zijn om bij 0-8 het schaap te gaan uithangen!!

Gewoon veel strenger optreden naar iedereen toe. Clubs supporters, bestuurders, spelers, iedereen! En zelf als clubs en supporters uw oogkleppen afzetten en naar uw eigen fouten durven/willen/kunnen kijken. Wij, STVV, verdienen een sanctie! En dat ze er vanaf nu een gewoonte van maken. Genk, sanctie. Charleroi, sanctie. Standard zouden ze best met terugwerkende kracht een sanctie geven, want daar is het al jaren aan de gang. Antwerp hetzelfde. Club brugge, aanpakken die handel!
En als uw club elke keer 5-0 aan zijn been krijgt, zal er in heel dat vak idioten toch wel ene zo slim en sterk zijn om de eerstvolgende bonzo die iets smijt op andere gedachten te brengen.

Wat kan STVV doen? Enkele stevige kerels die al jaren naar het stadion komen uit de rest van het stadion halen en opnieuw in het 'slechte sfeervak' zetten. Beetje toezicht houden op de harde pubertjes die zich willen profileren, maar te dom zijn om ook maar 1 seconde na te denken. En elke club zou dit moeten doen, want ze zitten overal. En dan wordt er hier geklaagd over de marginaliteit van de bezoekers!! Als je zelf al eens op verplaatsing gaat kijken, zie je toch ook wel wat er bij ons van de busjes stapt. Exact hetzelfde, bedroevend niveau.

Ik weet dat ik hier niks nieuws vertel. Dreke zijn post was van dezelfde strekking. Brusselmans (waarmee ik het minder vaak eens ben) gaf mits enige overdrijving ook aan wat er moet/kan gebeuren. Ingrijpen, boetes, stadionverbod, meldingsplicht. maar vooral stoppen met eindeloos goedpraten van de eigen acties, want het is allemaal eindeloos gezemel en gelul! ik ben die stupiditeit kotsbeu!

Zo, dat lucht op.
Amen.
Ik krijg het schijt van de verschillende "ja maar's" hierboven.

Geen ja maar. De eigen acties veroordelen, niet vergoeilijken.

En Meekers én De Condé was beschamend.
De Condé, wat die eruit slaat zonder verpinken is ongezien.
Ik denk niet dat de eigen acties vergoelijkt worden , integendeel , ik heb deze althans meermaals veroordeeld
Als er een strafmaat wordt bepaald zijn er wel de nodige Ja maar ' s
Recidivisten die het nodig achten steeds de boel af te breken , elk jaar opnieuw is nog wat anders dan plastiekbekers en aanstekers gooien hoe verwerpelijk het ook moge zijn .
Dezelfde straf zou onaanvaardbaar zijn
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: RE: Re: Speeldag 9:STVV-KRC Genk (Za 28/9 20.30 uur.)

Bericht door Franz »

Jack schreef:
STimVV schreef:
AirMontella schreef:
Mailen naar [email protected]...... zou ik zeggen. Die leest zijn mails en antwoordt soms zelfs.
Ik heb daarstraks een mailtje gestuurd waarin ik zowat onze versie van de feiten doe.
Met vooral de bedenking dat de straf in proportie moet zijn tot de gebeurtenissen. En dat zowel STVV als Genk inderdaad een straf verdienen.
In het slechtste geval zouden we dat punt dat we nu hebben dus kwijt spelen en nog eens -2 punten krijgen aangesmeerd. Dat zijn -3 punten tov wat we nu hebben.
Min 3 punten voor een paar briquets en plastic pinten die gegooid werden.
Die straf zou buiten proportie zijn.

Hij heeft ook snel geantwoord door te zeggen dat hij nog niet weet of ze het er vanavond over gaan hebben omdat hij er alvast geen zin in had.
Die weten natuurlijk ook dat whatever ze er over zeggen, er sowieso veel kritiek op zal komen. Ofwel van ons, ofwel van Genk.

Ik heb geantwoord dat wij het ook liever zouden hebben over onze historische comeback. Van 0-3 naar 3-3 op minder dan een half uur. En dat het spijtig is dat enkele Genkse hooligans daar een stokje hebben tussen gestoken.
Oei oei, ik kan me de mail al helemaal voorstellen. :s

Die journalisten moeten nogal met hun ogen rollen met wat die waarschijnlijk wekelijks binnen krijgen.
Als de Heer Joos geen zin heeft om het deftig uit te leggen, kan hij misschien de Heer Brusselmans laten komen... die ziet dat wel zitten heeft hij al aangegeven!
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 9:STVV-KRC Genk (Za 28/9 20.30 uur.)

Bericht door STVV-fan »

stvvilvoorde schreef:in het burgerrecht wordt veel waarde gehecht aan een blanco strafblad.
In dit geval heeft stvv een blanco strafblad...

De feiten die zich zaterdag afspeelden zijn allebei betreurenswaardig.
Maar de feiten die zich eerst afspeelden zijn qua aard en gevolg niet gelijkwaardig aan de feiten die zich op het einde van de wedstrijd afspelen.
Allebei dienen ze bestraft te worden, maar wel in eer en geweten en met de correcte strafmaat.
Vanuit juridisch oogpunt is het trouwens veel te voorbarig om te zeggen dat, volgens dat geciteerd bondsartikel, er zeker een herspeelde match en puntenverlies komt.

Ten eerste wordt er maar 1 artikel geciteerd en concentreert iedereen zich op wat er vanaf alinea 2 staat.
In alinea 1 staat er ook nog een artikel waar niet naar gerefereerd wordt én niemand weet wat daar in staat.

Ten tweede, over het geciteerde deel zelf.
Belangrijk is te weten wat er staat. Er staat dat de gekende sanctie enkel toegekend wordt wanneer beide supportersclans aan de basis liggen van Het definitieve affluiten van de scheidsrechter.
In juridische termen: er moet dus een causaal verband bestaan tussen de acties van beide supportersclans en het definitieve stilleggen van de match.

In normale bewoordingen komt dit neer op de vraag: Waarom staakte Visser de match? Is het vanwege de supporters van Genk, of die van STVV.

Ik denk dat het antwoord op die vraag vrij duidelijk is.

Het feit dat door incidenten van de STVV-supporters de procedure is opgestart (die resulteerde in de stillegging) is hierbij NIET van tel.
Ten eerste omdat het zo vaak geciteerde artikel geen gewag maakt van wie de procedure heeft gestart, enkel over wie de oorzaak is van het definitieve affluiten.
Ten tweede omdat, zelfs al is de procedure door gedragingen van STVV-fans (pun intended) opgestart, dat nog niet wil zeggen dat daar automatisch de gedragingen van de Genk fans achteraan moest komen.

Indien men bij Genk alsnog, via uiterst perverse verkrachtingen van logica en causaal verband, de gedragingen van STVV-fans wil linken aan die van Genk, zeg ik het volgende.
Ten eerste is er bewijs dat die personen al met de intentie kwamen om de infrastructuur af te breken.
Ten tweede was een deel al afgebroken nog voor er enige reactie kwam van de thuisaanhang op de uitlatingen van de doelman.
Ten derde ligt er tussen de uitlatingen van de STVV aanhang en die van Genk (waarbij de laatste leidde tot het definitief affluiten) een hele tijd (de onderbreking niet meegerekend). Daarbij zijn de problemen letterlijk begonnen wanneer STVV de 3-3 maakt, dus is dat de directe aanleiding.
Indien Genk voor de 3-3 aanhaalt dat dat komt door de pauze en dat de pauze is veroorzaakt door de STVV-fans zeg ik:
Uiteindelijk ligt het nog altijd aan de spelers op het veld. Tussen de onderbreking en de 3-3 is er genoeg tijd verstreken.
Het feit dat de 3-3 valt is zuiver te wijten aan de Genk-spelers zelf en de ingrepen van hun trainer.

Conclusie: 5-0
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: RE: Re: Speeldag 9:STVV-KRC Genk (Za 28/9 20.30 uur.)

Bericht door STimVV »

Jack schreef:
STimVV schreef:
AirMontella schreef:
Mailen naar [email protected]........... zou ik zeggen. Die leest zijn mails en antwoordt soms zelfs.
Ik heb daarstraks een mailtje gestuurd waarin ik zowat onze versie van de feiten doe.
Met vooral de bedenking dat de straf in proportie moet zijn tot de gebeurtenissen. En dat zowel STVV als Genk inderdaad een straf verdienen.
In het slechtste geval zouden we dat punt dat we nu hebben dus kwijt spelen en nog eens -2 punten krijgen aangesmeerd. Dat zijn -3 punten tov wat we nu hebben.
Min 3 punten voor een paar briquets en plastic pinten die gegooid werden.
Die straf zou buiten proportie zijn.

Hij heeft ook snel geantwoord door te zeggen dat hij nog niet weet of ze het er vanavond over gaan hebben omdat hij er alvast geen zin in had.
Die weten natuurlijk ook dat whatever ze er over zeggen, er sowieso veel kritiek op zal komen. Ofwel van ons, ofwel van Genk.

Ik heb geantwoord dat wij het ook liever zouden hebben over onze historische comeback. Van 0-3 naar 3-3 op minder dan een half uur. En dat het spijtig is dat enkele Genkse hooligans daar een stokje hebben tussen gestoken.
Door JACK: "Oei oei, ik kan me de mail al helemaal voorstellen. :s
Die journalisten moeten nogal met hun ogen rollen met wat die waarschijnlijk wekelijks binnen krijgen".[/quote
]





Meneer Jack insinueert dat ik geen volwassen en genuanceerde mail kan schrijven?
Je kan misschien eens beginnen om EINDELIJK eens correct te quoten want dat loopt telkens verkeerd bij je. Het zou het hier wat overzichtelijk houden. Je creëert hier telkens een soep.
Het ging er over dat de strafmaat in proportie moet zijn tot wat de bepaalde club of zijn supporters gedaan hebben.
Hij heeft trouwens al 3 keer vriendelijke gereageerd op mn mail. We zijn mailbuddies aan het worden. :shock: Hij zal het zeker hebben over de historische comeback van STVV, over "voetbal" dus. Alle randzaken is hij, net als wij allemaal, meer dan beu.
Smurf
Berichten: 384
Lid geworden op: 30 nov 2012, 13:38
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 9:STVV-KRC Genk (Za 28/9 20.30 uur.)

Bericht door Smurf »

Voila, een heel aantal gaat dus gewoon verder met eindeloos vergoelijken. Ieder zijn goed recht natuurlijk. Zal ik samen met enkele anderen nog wat verder vechten tegen de bierkaai.

En nee Lindoke, ge hebt mij nooit iets persoonlijk verweten. Ik krijg het gewoon op m'n heupen van die zever. Uw voorbeeld van Beveren was niet eens correct.
En het feit dat ik u een windhaan noem is gebaseerd op meerdere posts van uwentwege (waarop ik ook niet telkens reageer, omdat dat nogal vermoeiend is). Ge hebt ons zo ooit eens veroordeeld tot degradatie nog tijdens de eerste 45 minuten van (als ik het goed heb) de eerste thuiswedstrijd van het seizoen tegen AA Gent. Ge draait maar mee langs alle kanten, typisch voor het hedendaagse voetbal en de maatschappij bij uitbreiding. het Aad De Mos syndroom: speeldag 1 'Club Brugge wordt kampioen', Speeldag 5 'Anderlecht valt niet te kloppen dit seizoen', halverwege december 'Genk speelt ongelofelijk goed, Clement bezorgt hun de titel', Na de winterstop 'Club Brugge valt niet te stuiten', begin van de Play Offs Ik zeg het al sinds speeldag 1 Club Brugge wordt kampioen, na het seizoen 'zie je wel: Genk, ik zei het al voor nieuwjaar'.

Misschien zou ik vanaf nu net wel op al uw posts moeten reageren en de inconsequenties er telkens uithalen. Maar dan wordt ge hier nogal snel voor zagevent versleten. En neen ik ben niet het geweten van dit forum, maar heel soms wordt het me te veel. En ik weet dat je niet kan opboksen tegen een te veel aan stupiditeit, maar soms kan ik me niet bedwingen en begin ik er tegen beter weten toch aan. Het minste dat je dan eens persoonlijk wordt en mensen met de neus op de feiten duwt krijg je bedenkelijke reacties. Dus neen bedankt, ik wens niet met u af te spreken. Ben ik bang? hoegenaamd niet. Het lijkt me alleen maar heel erg vermoeiend en ik vrees (ik weet het niet zeker, want ik ken u niet persoonlijk) dat het gesprek (ik twijfel zelfs ten zeerste of u daarop doelt) op 2 verschillende niveaus zal verlopen.

Franz: Excuses, door alle berichten had ik niet meer door dat je tevoren inderdaad hier al over gepost had. het ging me om je post over Peter VDB en wat je daar allemaal weg liet. Mijn fout (zo, dat kan dus ook).

En uiteraard heeft iedereen recht op zijn eigen mening en iedereen staat vrij om ze te verkondigen. Maar dan staat het mij ook vrij om, na heel lang op mijn tanden te bijten, ook eens uit te halen.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Speeldag 9:STVV-KRC Genk (Za 28/9 20.30 uur.)

Bericht door stvvilvoorde »

Wat ik me zaterdag afvroeg (toen ik het 'zonder die onderbreking hadden ze nooit die 0-3 opgehaald' al meer dan moe was gehoord)
Hebben we niet al eens een 0-3 opgehaald in een half uur? Zonder onderbreking dan nog?
Het seizoen van Morenne, 1 van de laatste matchen van Brepoels, thuis tegen Brugge?
Stonden we toen ook niet een half uur voor het einde met 0-3 achter en hebben we dat toen ook niet terug opgehaald met oa goals van reza en dufer?
Jokke
Berichten: 179
Lid geworden op: 27 nov 2010, 22:28

Re: Speeldag 9:STVV-KRC Genk (Za 28/9 20.30 uur.)

Bericht door Jokke »

Supporters die hun uitbundigheid en euforische uitspattingen niet onder aanvaardbare controle kunnen houden moeten na verwittiging onmiddellijk geidentificeerd worden en zwaar aangepakt in hun geldbeugel.
Voorwerpen gooien en sportmeubilair vernielen moest veel sneller en directer ter plekke aangepakt worden om te voorkomen dat de vlam in de pan sloeg. Geen ordediensten gezien om de gooiers te temperen....
De comandopost zit bovendien een paar verdiepen hoger met prachtig overzicht.
Hopelijk is meester Wagner terug van Mars om deze zaak behoorlijk uit te spitten.
Graag sneller ingrijpen a.u.b....aan beide partijen !
Smurf
Berichten: 384
Lid geworden op: 30 nov 2012, 13:38
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 9:STVV-KRC Genk (Za 28/9 20.30 uur.)

Bericht door Smurf »

3-3 tegen Club Brugge inderdaad. Geweldig laatste half uur. Enorme ambiance.

Maar in alle eerlijkheid en met alle respect en zonder mensen te willen schofferen en zonder uitnodigingen voor persoonlijke gesprekken te willen ontvangen. Wie waren diegenen die, moest de wedstrijd bij 0-3 stilgelegd zijn, dachten: dat hadden we nog goedgemaakt. Wat worden we hier bekocht zeg...
joost
Berichten: 333
Lid geworden op: 05 sep 2018, 15:30

Re: Speeldag 9:STVV-KRC Genk (Za 28/9 20.30 uur.)

Bericht door joost »

Smurf schreef:3-3 tegen Club Brugge inderdaad. Geweldig laatste half uur. Enorme ambiance.

Maar in alle eerlijkheid en met alle respect en zonder mensen te willen schofferen en zonder uitnodigingen voor persoonlijke gesprekken te willen ontvangen. Wie waren diegenen die, moest de wedstrijd bij 0-3 stilgelegd zijn, dachten: dat hadden we nog goedgemaakt. Wat worden we hier bekocht zeg...
Ik heb Antwerp zelfs "internationaal" een wedstrijd zien winnen uit een verloren positie. Zelfs vorig jaar zijn er voorbeelden genoeg van.
Een wedstrijd is slechts gedaan bij het laatste fluitsignaal en dat was er zelfs zaterdag niet.
Wie weet wat er nog had kunnen gebeuren!!!!
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 9:STVV-KRC Genk (Za 28/9 20.30 uur.)

Bericht door lindoke »

Smurf schreef:Voila, een heel aantal gaat dus gewoon verder met eindeloos vergoelijken. Ieder zijn goed recht natuurlijk. Zal ik samen met enkele anderen nog wat verder vechten tegen de bierkaai.

En nee Lindoke, ge hebt mij nooit iets persoonlijk verweten. Ik krijg het gewoon op m'n heupen van die zever. Uw voorbeeld van Beveren was niet eens correct.
En het feit dat ik u een windhaan noem is gebaseerd op meerdere posts van uwentwege (waarop ik ook niet telkens reageer, omdat dat nogal vermoeiend is). Ge hebt ons zo ooit eens veroordeeld tot degradatie nog tijdens de eerste 45 minuten van (als ik het goed heb) de eerste thuiswedstrijd van het seizoen tegen AA Gent. Ge draait maar mee langs alle kanten, typisch voor het hedendaagse voetbal en de maatschappij bij uitbreiding. het Aad De Mos syndroom: speeldag 1 'Club Brugge wordt kampioen', Speeldag 5 'Anderlecht valt niet te kloppen dit seizoen', halverwege december 'Genk speelt ongelofelijk goed, Clement bezorgt hun de titel', Na de winterstop 'Club Brugge valt niet te stuiten', begin van de Play Offs Ik zeg het al sinds speeldag 1 Club Brugge wordt kampioen, na het seizoen 'zie je wel: Genk, ik zei het al voor nieuwjaar'.

Misschien zou ik vanaf nu net wel op al uw posts moeten reageren en de inconsequenties er telkens uithalen. Maar dan wordt ge hier nogal snel voor zagevent versleten. En neen ik ben niet het geweten van dit forum, maar heel soms wordt het me te veel. En ik weet dat je niet kan opboksen tegen een te veel aan stupiditeit, maar soms kan ik me niet bedwingen en begin ik er tegen beter weten toch aan. Het minste dat je dan eens persoonlijk wordt en mensen met de neus op de feiten duwt krijg je bedenkelijke reacties. Dus neen bedankt, ik wens niet met u af te spreken. Ben ik bang? hoegenaamd niet. Het lijkt me alleen maar heel erg vermoeiend en ik vrees (ik weet het niet zeker, want ik ken u niet persoonlijk) dat het gesprek (ik twijfel zelfs ten zeerste of u daarop doelt) op 2 verschillende niveaus zal verlopen.

Franz: Excuses, door alle berichten had ik niet meer door dat je tevoren inderdaad hier al over gepost had. het ging me om je post over Peter VDB en wat je daar allemaal weg liet. Mijn fout (zo, dat kan dus ook).

En uiteraard heeft iedereen recht op zijn eigen mening en iedereen staat vrij om ze te verkondigen. Maar dan staat het mij ook vrij om, na heel lang op mijn tanden te bijten, ook eens uit te halen.
Weet ge wat jong......ge zijt een vermoeiend menneke met uw ellenlange betogen. Als ik hier iets post, scroll gewoon naar beneden maar laat me voor de rest met rust.

Na edit: ge zijt een dikke schrikscheet ook nog.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Plaats reactie