Speeldag 9:STVV-KRC Genk (Za 28/9 20.30 uur.)

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 9:STVV-KRC Genk (Za 28/9 20.30 uur.)

Bericht door Brusselmans »

In onderling overleg :
10 - 10 en op deze manier de topschutterslijsten overhoop gooien.
Boli, Suzuki, Samatta en dieje lange elk 5 potten er bij !
Goed voor het vertrouwen en statistieken.

Als men onnozel doet, onnozel terug doen !
enrique
Berichten: 2871
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 9:STVV-KRC Genk (Za 28/9 20.30 uur.)

Bericht door enrique »

Omdat als stvv genk gespeeld wordt zonder publiek, je wsl verloren zijt
Dus hebben ze (genk) minstens 1 punt (als ze 2 strafpunten krijgen) en als ge nie oppast 3
Bijkomend feit, stvv zal 2 thuismatchen met gesloten deuren gespeeld hebben (volgens de wil van het parket)
Genk maar 1
Nog altijd geen winnaar volgens u?
Wat het strafste is, want het schorum wordt met rust gelaten, heb je voor volgend seizoen toch een zwaar probleem?
Ofwel wordt je veld afgebrand
Ofwel breken ze de boel af
Ofwel allebei
Dus...
STVV-fan
Berichten: 6010
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 9:STVV-KRC Genk (Za 28/9 20.30 uur.)

Bericht door STVV-fan »

enrique schreef: Wat het strafste is, want het schorum wordt met rust gelaten, heb je voor volgend seizoen toch een zwaar probleem?
Ofwel wordt je veld afgebrand
Ofwel breken ze de boel af
Ofwel allebei
Dus...
En niemand die nog maar een vinger naar die randmarginalen van de harde kern van Genk durft uitsteken.

Zoals je zegt Enrique, gekloot zijt ge altijd.

Ik denk dat men als volgt gereageerd heeft in de Truiense bestuurskamer en op de hoofdzetel van DMM ( toch de bureau die zich enkel bezig houdt met de voetbal): https://www.youtube.com/watch?v=NgNDR1L-m9E
enrique
Berichten: 2871
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 9:STVV-KRC Genk (Za 28/9 20.30 uur.)

Bericht door enrique »

STVV moet volgend seizoen de bezoekende supporters weigeren
In samenwerking met lokale burgemeester en politie
Punt, gedaan
Franske
Berichten: 157
Lid geworden op: 01 nov 2010, 09:31

Re: Speeldag 9:STVV-KRC Genk (Za 28/9 20.30 uur.)

Bericht door Franske »

enerkey schreef:Ondertussen is de vordering van Wagner er. Voor beide teams:

- De wedstrijd STVV-Genk zonder publiek opnieuw te laten spelen vanaf de eerste minuut
- Een bijkomende wedstrijd zonder publiek
- een aftrek van twee punten
- maximumboete van 5.000 euro.

Compleet van de put gerukt inverhouding met de feiten die zich er hebben voorgedaan op noord. Dus zoals verwacht...
En nergens worden de échte verantwoordelijken gestraft: de idioten die gesmeten hebben, koevoeten toelieten in het stadion of de constructie afbraken.

Volgende derby in Genk gaan we gewoon incognito in het Genkse vak staan met een voorraad aanstekers en smijten maar. Stadionverbod krijgen zou dan mooi extraatje zijn. Ongelooflijk dat enkele debielen een club & onschuldige supporters op zo'n manier kunnen straffen.

Mijn voorstel van straf: daders zwaar straffen (3j stadionverbod), club verplichten stevig te investeren in degelijke opleiding van stewards, daders verplicht meteen uit de vakken plukken obv camerabeelden. Of nog liever: Genkse uitsupporters bannen, ik kan dat vak niet meer uitstaan.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: RE: Re: Speeldag 9:STVV-KRC Genk (Za 28/9 20.30 uur.)

Bericht door Jack »

Brusselmans schreef:In onderling overleg :
10 - 10 en op deze manier de topschutterslijsten overhoop gooien.
Boli, Suzuki, Samatta en dieje lange elk 5 potten er bij !
Goed voor het vertrouwen en statistieken.

Als men onnozel doet, onnozel terug doen !
Awel, dat zou ik grappig vinden.
Elk 1 speler 10 doelpunten laten maken en elk 1 speler de 10 assists laten geven. :)
STVV-fan
Berichten: 6010
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: RE: Re: Speeldag 9:STVV-KRC Genk (Za 28/9 20.30 uur.)

Bericht door STVV-fan »

Jack schreef:
Brusselmans schreef:In onderling overleg :
10 - 10 en op deze manier de topschutterslijsten overhoop gooien.
Boli, Suzuki, Samatta en dieje lange elk 5 potten er bij !
Goed voor het vertrouwen en statistieken.

Als men onnozel doet, onnozel terug doen !
Awel, dat zou ik grappig vinden.
Elk 1 speler 10 doelpunten laten maken en elk 1 speler de 10 assists laten geven. :)
Ziet ge wel dat De Bruyn statistieken kan voorleggen! :lol: :grappig:
de Jos
Berichten: 136
Lid geworden op: 24 jul 2015, 02:30

Re: Speeldag 9:STVV-KRC Genk (Za 28/9 20.30 uur.)

Bericht door de Jos »

Misschien kan er een officiëel statement van het supportersverbond worden verzonden richting [email protected]... . Waarin naam en toenaam van die randdebielen die zich hebben misdragen kunnen worden vernoemd. Bijhorende (amateur)videobeelden zouden een dikke plus zijn.

Zijn persoonlijk telefoonnummer ga ik hier niet posten, omwille van voor de hand liggende redenen. Ik vind het gewoon hoog tijd dat die nitwits van die zelfverklaarde Brigada eens verantwoordelijk worden gesteld. Die mens is echt wel voor rede vatbaar, ook al laten zijn vorderingen soms het tegendeel vermoeden. Het noemen van concrete namen zou de uitkomst van het geding zeker niét negatief beïnvloeden.
Dreke
Berichten: 3643
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 9:STVV-KRC Genk (Za 28/9 20.30 uur.)

Bericht door Dreke »

de Jos schreef:Misschien kan er een officiëel statement van het supportersverbond worden verzonden richting [email protected].... . Waarin naam en toenaam van die randdebielen die zich hebben misdragen kunnen worden vernoemd. Bijhorende (amateur)videobeelden zouden een dikke plus zijn.

Zijn persoonlijk telefoonnummer ga ik hier niet posten, omwille van voor de hand liggende redenen. Ik vind het gewoon hoog tijd dat die nitwits van die zelfverklaarde Brigada eens verantwoordelijk worden gesteld. Die mens is echt wel voor rede vatbaar, ook al laten zijn vorderingen soms het tegendeel vermoeden. Het noemen van concrete namen zou de uitkomst van het geding zeker niét negatief beïnvloeden.
Misschien, heel misschien, is dat de godverdomse taak van mensen die daarvoor verantwoordelijk zijn en voor betaald worden. We zijn 2019. Ze moeten perfect kunnen aanduiden op beelden wie hiervoor verantwoordelijk is en de gepaste sancties treffen. En het is nogal logisch dat die anders zijn voor mensen die iets op het veld werpen (hoe verwerpelijk ook) dan voor mensen die materiële schade toebrengen.

Als men niet in staat is die beperkte groep idioten in het G*nkvak (want ook langs die kant gedraagt de overgrote hoop zich wel) te straffen, dan gaan we vaak matchen achter gesloten deuren spelen. En daar ben ik 100% tegen. Waarom moet ik in godsnaam gestraf worden? Ik heb hier geen ballen mee te maken. Dat is onrecht.
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Speeldag 9:STVV-KRC Genk (Za 28/9 20.30 uur.)

Bericht door tesneusdoek »

enerkey schreef:Ondertussen is de vordering van Wagner er. Voor beide teams:

- De wedstrijd STVV-Genk zonder publiek opnieuw te laten spelen vanaf de eerste minuut
- Een bijkomende wedstrijd zonder publiek
- een aftrek van twee punten
- maximumboete van 5.000 euro.

Compleet van de put gerukt inverhouding met de feiten die zich er hebben voorgedaan op noord. Dus zoals verwacht...
Wa 'n sirrek :roll: :roll: :roll:
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Speeldag 9:STVV-KRC Genk (Za 28/9 20.30 uur.)

Bericht door Jan Bulder »

We gaan in't vervolg beter een paar matchen kopen of verkopen, ipv 20 plastieken bekertjes op een veld te gooien. Dat is voordeliger.

STVV zal dus zwaar gestraft worden owv een paar plastieken bekers, omdat uiteindelijk supporters van de andere club incident 3 veroorzaakten. Het is dus perfect mogelijk dat supporters van een bepaalde club een veel erger vergrijp plegen, maar dat ze niet of veel minder hard gestraft worden omdat er maar 1 of 2 'incidenten' plaatsvinden ipv 3. Zoals bv Charleroi op Standard in datzelfde weekend, waar de wedstrijd werd stilgelegd owv vuurpijlen op het veld. Zij komen er met vuurpijlen op een veld vanaf met een geldboete, wij met plastieken bekers op een veld met 1 of 2 wedstrijden achter gesloten deuren en 2 tot 3 punten minder.

De zoveelste belachelijke, niet-doordachte regel van de bond.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 9:STVV-KRC Genk (Za 28/9 20.30 uur.)

Bericht door Jacques »

enrique schreef:STVV moet volgend seizoen de bezoekende supporters weigeren
In samenwerking met lokale burgemeester en politie
Punt, gedaan
Dat zal een logische reactie zijn als we inderdaad tot voorbeeld gesteld worden. De enige reactie die u garandeert niet weer genaaid te worden door een stel midden Limburgse randdebielen. Men mag dat wat mij betreft uitbreiden naar het Genkse bestuur en dat meteen voor een periode van 3 of 5 jaar. Ze hebben er immers alles aan gedaan om deze situatie te creëren, voor en na de match.
Daarmee zou alvast de helft v.h. probleem opgelost zijn.
Overdrijven is een kunst
STVV1924
Berichten: 861
Lid geworden op: 14 sep 2015, 10:52

Re: Speeldag 9:STVV-KRC Genk (Za 28/9 20.30 uur.)

Bericht door STVV1924 »

Ik vind dat ze hier qua strafmaat toch best met twee maten en gewichten mochten gewogen hebben, dwz hogere geldboete voor Genk is in deze zeker op zijn plaats. Want er was weer geen degelijke fouillage en dat met een community manager in huis. Bovendien had de stadion eigenaar voorafgaand deze wedstrijd met beide ordediensten (Genk en STVV) samen gezeten om infrastructurele maatregelen te nemen, gezien de herhaaldelijke feiten met de nodige onkosten voor beide clubs in de laatste twee edities van de derby aan de bezoekerszijde (supporters Genk).

Hiernaast vraag ik mij af waarom deze wedstrijd dient herspeeld te worden, ofwel zet je de score als onbeslist en géén punten voor beide ploegen. Nu krijgen de beide ploegen nog strafpunten op de koop toe, moest STVV deze wedstrijd dan nog verliezen dan worden de onregelmatigheden van de supporters van Genk waarop het definitief affluiten van de wedstrijd volgde nog beloond voor (de supporters van) Genk en dit dan nog met voorbedachte rade (meesmokkelen van schroevendraaiers, koevoeten, stickers) door de supporters en met medeweten van het bestuur/stewards van Genk. Qua verlonen, belonen en sanctioneren van ongewenst 'hooliganistisch' gedrag is dit helemaal de omgekeerde wereld.

Moest dit de definitieve uitspraak zijn op 20/10 zijn we weer aardige bestolen door de heren van PRO LEAGUE/KBVB, dan zou het mij niet verbazen dat dit op groot protest (500-2000 man) van de "Brigadia Hesbania" voor de toegangspoorten van de te herspelen wordt bekritiseerd, met alle mogelijke gevolgen van dien aard dat de derby van Limburg in de toekomst helemaal dreigt te ontaarden. :onfire:
Andy
Berichten: 52
Lid geworden op: 25 jun 2011, 09:53

Re: Speeldag 9:STVV-KRC Genk (Za 28/9 20.30 uur.)

Bericht door Andy »

Er zijn er hier die vinden dat de projectielengooiers aan STVV zijde een zware straf moeten krijgen. Ik stel me dan de vraag, wat als jij een van de ouders van een gooier was? Zou je dan willen dat hij/zij een zware boete en stadionverbod moet krijgen? Ik denk dat je dan snel als ouder gaat klagen. Want wie gaat die boete betalen?Ik ben meer voor een andere straf. Het meehelpen klaarmaken van het stadion voor de wedstrijd en opruim na de wedstrijd. Dit gedurende een jaar.
Dreke
Berichten: 3643
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 9:STVV-KRC Genk (Za 28/9 20.30 uur.)

Bericht door Dreke »

Andy schreef:Er zijn er hier die vinden dat de projectielengooiers aan STVV zijde een zware straf moeten krijgen. Ik stel me dan de vraag, wat als jij een van de ouders van een gooier was? Zou je dan willen dat hij/zij een zware boete en stadionverbod moet krijgen? Ik denk dat je dan snel als ouder gaat klagen. Want wie gaat die boete betalen?Ik ben meer voor een andere straf. Het meehelpen klaarmaken van het stadion voor de wedstrijd en opruim na de wedstrijd. Dit gedurende een jaar.
Ja. Ik zou dan ook aanvaarden dat hij zijn straf krijgt. Wie zijn gat verbrandt, moet op de blaren zitten. Opvoeding noemen ze zoiets.
A loyal football fan only supports the shirt...
Plaats reactie