Speeldag 10:KV Kortrijk-STVV (Za 05/10 20.30 uur.)

Alles over de wedstrijden van STVV
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Speeldag 10:KV Kortrijk-STVV (Za 05/10 20.30 uur.)

Bericht door Jean-Paul »

Op welke basis verdient De Smet een selectie?
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 10:KV Kortrijk-STVV (Za 05/10 20.30 uur.)

Bericht door Jacques »

Gebrek aan een beter alternatief? Op de flank heb je de keuze tussen hem of Acolatse. In de verdediging is er bij afwezigheid van Teixeira en Wolke zelfs zo goed als geen alternatief, tenzij je Mmaee een rij naar achter trekt. Gezien zijn leeftijd mag je bovendien verwachten dat er nog marge op zit. Ik had er op dit moment ook meer van verwacht, maar onder de gegeven omstandigheden zou het me niet eens verbazen als hij morgen gewoon in de basis start.

Voor het overige sluit ik me deels aan bij pat@. Over toeschouwersaantallen doe ik geen voorspellingen, maar het is wel zo'n potentieel kantelpunt in het seizoen. Als we winnen, en ervan uitgaande dat we geen puntenaftrek krijgen o.w.v. vorige week, is de kans best groot dat we weer lang gaan meedoen voor PO1. Indien we verliezen, neig ik naar een grijs seizoen, want dan hebben we al behoorlijk veel (te veel) punten laten liggen tegen mindere goden en kan je ook geen momentum creëren.
Overdrijven is een kunst
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 10:KV Kortrijk-STVV (Za 05/10 20.30 uur.)

Bericht door STimVV »

Van de 5 gespeelde thuismatchen hebben we er maar 1 kunnen winnen. (en toch is iedereen altijd maar aan het zagen over dat kunstgrasvoordeel)
Dan sta je dus steeds onder druk om die verloren punten op verplaatsing terug te gaan pakken. De voorbije 2 verplaatsingen lukte dat wonderwel. (Eupen en Charleroi)
Morgen is dat dus ook opnieuw nodig.
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Speeldag 10:KV Kortrijk-STVV (Za 05/10 20.30 uur.)

Bericht door Henri is de man »

Acolatse en De Ridder zijn geblesseerd.
Texeira is er ook weer niet bij - ik vrees er eigenlijk een beetje voor dat we die nog snel te zien gaan krijgen...
Wolke geschorst

Ik verwacht
Schmidt - Sankhon - Garcia - De Smedt - Botaka - Asamoah - Colombatto - Ito - Sousa - Suzuki - Boli
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 10:KV Kortrijk-STVV (Za 05/10 20.30 uur.)

Bericht door STimVV »

Henri is de man schreef:Acolatse en De Ridder zijn geblesseerd.
Texeira is er ook weer niet bij - ik vrees er eigenlijk een beetje voor dat we die nog snel te zien gaan krijgen...
Wolke geschorst

Ik verwacht
Schmidt - Sankhon - Garcia - De Smedt - Botaka - Asamoah - Colombatto - Ito - Sousa - Suzuki - Boli
Ik verwacht en hoop ook op die 11. De ploeg die eindigde tegen Genk met enkel Asamoah in de plaats van Mmaee.
Maar de bank stelt dan wel niet zo veel voor: Herbots, Mmaee, Durkin, DeBruyn, Masoudi, Balongo, Colidio.
Daar zit niet echt niemand tussen die ik graag zie invallen als je rekent op een meerwaarde op dat moment.
Masoudi en Balongo krijgen de voorkeur op Lee.
Van Lee hoor je helemaal niets. Is die zijn werkvergunning ondertussen al in orde?
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Speeldag 10:KV Kortrijk-STVV (Za 05/10 20.30 uur.)

Bericht door voetballiefhebber »

Voetbal België meldt dat Lee zich moet herpakken. Dus die is wel al even speelgerechtigd.

Ik verwacht in Kortrijk wel dat De Bruyn gaat starten, kwestie van Ito wellicht weer achter de hand te hebben om te laten invallen denk ik.
Brys houdt toch wel van een bank die sterk is. Nu ja, wie zegt dat Durkin of Colidio niet sterk zouden kunnen invallen.
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Speeldag 10:KV Kortrijk-STVV (Za 05/10 20.30 uur.)

Bericht door Vouch »

voetballiefhebber schreef:Voetbal België meldt dat Lee zich moet herpakken. Dus die is wel al even speelgerechtigd.

Ik verwacht in Kortrijk wel dat De Bruyn gaat starten, kwestie van Ito wellicht weer achter de hand te hebben om te laten invallen denk ik.
Brys houdt toch wel van een bank die sterk is. Nu ja, wie zegt dat Durkin of Colidio niet sterk zouden kunnen invallen.
Dat Brys met Lee maar oppast dat hij niet alweer een Buya-geval heeft, want ik heb een zwaar déjà-vu gevoel. Pas op, Ik zeg niét dat het onterecht is dat Lee nog niet speelt! Maar dat maakt bij die moderne voetballers niet meer uit, en de club heeft er wel (alweer) zwaar geld ingepompt.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Speeldag 10:KV Kortrijk-STVV (Za 05/10 20.30 uur.)

Bericht door BoemBoem »

Vouch schreef:
voetballiefhebber schreef:Voetbal België meldt dat Lee zich moet herpakken. Dus die is wel al even speelgerechtigd.

Ik verwacht in Kortrijk wel dat De Bruyn gaat starten, kwestie van Ito wellicht weer achter de hand te hebben om te laten invallen denk ik.
Brys houdt toch wel van een bank die sterk is. Nu ja, wie zegt dat Durkin of Colidio niet sterk zouden kunnen invallen.
Dat Brys met Lee maar oppast dat hij niet alweer een Buya-geval heeft, want ik heb een zwaar déjà-vu gevoel. Pas op, Ik zeg niét dat het onterecht is dat Lee nog niet speelt! Maar dat maakt bij die moderne voetballers niet meer uit, en de club heeft er wel (alweer) zwaar geld ingepompt.
Ga je dan bij elke speler die niet speelt, en geld gekost heeft, een déjà vu gevoel krijgen?

Je mag talent te over hebben, voor het geld ze krijgen mag er ook gewerkt worden he.. Maar zoals je zelf zei, terecht of onterecht weten wij niet..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Speeldag 10:KV Kortrijk-STVV (Za 05/10 20.30 uur.)

Bericht door Bartman »

Nee, niet bij elke speler. Maar als Brys vanavond bijvoorbeeld de voorkeur geeft aan Mmaee i.p.v. aan Durkin of Colombatto, of als hij Suzuki en Ito weer op de bank houdt tot het kalf half verzopen is, dan stel ik me toch vragen.
Mobius
Berichten: 281
Lid geworden op: 20 okt 2010, 10:53

Re: Speeldag 10:KV Kortrijk-STVV (Za 05/10 20.30 uur.)

Bericht door Mobius »

Bartman schreef:Nee, niet bij elke speler. Maar als Brys vanavond bijvoorbeeld de voorkeur geeft aan Mmaee i.p.v. aan Durkin of Colombatto, of als hij Suzuki en Ito weer op de bank houdt tot het kalf half verzopen is, dan stel ik me toch vragen.
Dat gaat hij niet doen......... Hoop ik :D
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Speeldag 10:KV Kortrijk-STVV (Za 05/10 20.30 uur.)

Bericht door Jean-Paul »

Wat moet je nog meer doen om toch maar te verliezen
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Speeldag 10:KV Kortrijk-STVV (Za 05/10 20.30 uur.)

Bericht door Jean-Paul »

Miniemen
Henkie-1984
Berichten: 263
Lid geworden op: 22 jul 2017, 19:28

Re: Speeldag 10:KV Kortrijk-STVV (Za 05/10 20.30 uur.)

Bericht door Henkie-1984 »

Hij wordt ook wel gewoon van de sokken gelopen. Als hij een overtreding fluit reclameerd niemand.
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Speeldag 10:KV Kortrijk-STVV (Za 05/10 20.30 uur.)

Bericht door Jean-Paul »

Jaja
Als zijne nek niet zo was opgeblazen was de bal al aan den andere kant van het veld
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Speeldag 10:KV Kortrijk-STVV (Za 05/10 20.30 uur.)

Bericht door Jean-Paul »

Jaja
Als zijne nek niet zo was opgeblazen was de bal al aan den andere kant van het veld
Plaats reactie