Speeldag 11:-Anderlecht-STVV (Zo 20/10 18.00uur.)

Alles over de wedstrijden van STVV
FANFOREVER
Berichten: 582
Lid geworden op: 18 okt 2010, 08:22

Re: Speeldag 11:-Anderlecht-STVV (Zo 20/10 18.00uur.)

Bericht door FANFOREVER »

We werden vakkundig de nek omgedraaid door die k*tref die Anderlecht tot tweemaal toe een onterechte vrijschop toekende. We waren al verloren voor we begonnen. Wat betreft de opstelling van de ploeg, kan ik alleen maar zeggen dat er reeds enkele weken verkeerde opties werden gekozen door Brijs. Waarom niet starten met de ploeg die de 0-3 ombogen tot 3-3 tegen Genk ?

Als Brijs niet snel gaat ingrijpen is degradatievoetbal ons deel.
:stvv:
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 11:-Anderlecht-STVV (Zo 20/10 18.00uur.)

Bericht door Brusselmans »

Voor mij is één zaak duidelijk !
Ofwel maakt Brys een bocht, en begint hij er aan MET Sousa, Suzuki, Colombatto, Ito, Lee ... ofwel bolt hij het af. Geef deze heren ook eens 10 matchen, kwestie een beetje eerlijk te zijn, is het dan nog niks, so be it, dan moet Tateishi zijn conclusies maar trekken.

In die optiek : tegen Gent de echt allerlaatste kans voor de Mark !!!
Eens gewoon normaal doen dus Bryske, en uwe encyclopedie eens laten voor wat het is, en zeker uw nachtrust eens nemen, want dat 24/24 gedoe is nergens goed voor. Back to basics en simpel, ipv talloze hersenkronkels waar op den duur geen mens nog wijs uit geraakt !!!
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4140
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Speeldag 11:-Anderlecht-STVV (Zo 20/10 18.00uur.)

Bericht door stvvilvoorde »

Antismurf schreef:Een aantal mogelijke alternatieven speelde met de beloften tegen Anderlecht. Resultaat: 4-1 verloren.
Colidio scoorde de 1-1. Op het veld verder o.a.: Lucas, Durkin, Masoudi, Lee, Balongo en CP15. Match niet gezien, dus het kan ook aan het collectief liggen maar individueel kan een Lee blijkbaar ook (nog?) geen verschil forceren in een beloftenmatch. In 5 wedstrijden behaalden de beloften trouwens nog geen enkel punt! Verdedigers doorschuiven naar de A-kern zal dus ook niet aan de orde zijn momenteel.
Inderdaad, veel van de miljoenentransfers doen gewoon mee met de beloften en krijgen daar met de regelmaat van de klok een pandoering rond de oren.
De basis van ons probleem is en blijft dat er gewoon ronduit slecht en zonder enige visie ingekocht is.

Naar 4 omschakelen achterin zou kunnen, maar dan kom je nog krapper in je wisselmogelijkheden en Botaka rendeert volgens mij niet in een 4 mansverdediging achterin (ik denk dat je daar beter Sankhon of Wolke dan zet, maar dan kom je op een andere positie misschien weer in de moeilijkheden, of moet je Botaka als flankaanvaller posteren of je kapitein uit de ploeg zetten)
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 11:-Anderlecht-STVV (Zo 20/10 18.00uur.)

Bericht door STVV-fan »

Eigenlijk geestig hoe de media Brys nog altijd behandeld als zijnde de paus en onze Japanse bazen als de duivel...

Het zal niet meer pakken jongens, die lastercampagnes.

4-1 tegen de beloften van Anderlecht maakt niet uit.
Wil allemaal niets zeggen.

Vorig jaar kregen die ook kletsen.

En de zever van "Jama, hij traint niet goed, hij traint niet goed" kan ook achterwege blijven.
De Bruyn traint dan goed, blijkbaar, maar is een pannenkoek op het veld.

Excuses, excuses, excuses.

Gedaan ermee.

Geen winst tegen Gent, bye bye Brys wat mij betreft, gedaan met de zever, gedaan met de excuses.
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Speeldag 11:-Anderlecht-STVV (Zo 20/10 18.00uur.)

Bericht door Mikman »

stvvilvoorde schreef:
Antismurf schreef:Een aantal mogelijke alternatieven speelde met de beloften tegen Anderlecht. Resultaat: 4-1 verloren.
Colidio scoorde de 1-1. Op het veld verder o.a.: Lucas, Durkin, Masoudi, Lee, Balongo en CP15. Match niet gezien, dus het kan ook aan het collectief liggen maar individueel kan een Lee blijkbaar ook (nog?) geen verschil forceren in een beloftenmatch. In 5 wedstrijden behaalden de beloften trouwens nog geen enkel punt! Verdedigers doorschuiven naar de A-kern zal dus ook niet aan de orde zijn momenteel.
Inderdaad, veel van de miljoenentransfers doen gewoon mee met de beloften en krijgen daar met de regelmaat van de klok een pandoering rond de oren.
De basis van ons probleem is en blijft dat er gewoon ronduit slecht en zonder enige visie ingekocht is.
Uw stelling had misschien kunnen kloppen ware het niet dat de keren dat spelers als Ito, Sousa en co speelkansen kregen, ze meteen ook een meerwaarde brachten, met de sensationele comeback tegen Genk als hoogtepunt. Ik heb vroeger veel beloftenmatchen gezien en de grootste conclusie die ik daaruit getrokken heb is ... dat je weinig conclusies uit die prestaties kan trekken. Ik heb er heel goeie spelers gezien die nooit doorgebroken zijn, en van een Mignolet had ik toen nooit gedacht dat die ooit een topkeeper zou worden.
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Speeldag 11:-Anderlecht-STVV (Zo 20/10 18.00uur.)

Bericht door Mikman »

STVV-fan schreef:Eigenlijk geestig hoe de media Brys nog altijd behandeld als zijnde de paus en onze Japanse bazen als de duivel...

Het zal niet meer pakken jongens, die lastercampagnes.

4-1 tegen de beloften van Anderlecht maakt niet uit.
Wil allemaal niets zeggen.

Vorig jaar kregen die ook kletsen.

En de zever van "Jama, hij traint niet goed, hij traint niet goed" kan ook achterwege blijven.
De Bruyn traint dan goed, blijkbaar, maar is een pannenkoek op het veld.

Excuses, excuses, excuses.

Gedaan ermee.

Geen winst tegen Gent, bye bye Brys wat mij betreft, gedaan met de zever, gedaan met de excuses.
Brys gaat echt geen ontslag krijgen hoor. Het scenario is nu al duidelijk: aanmodderen tot het einde van het seizoen, HOPEN dat hij onderweg toch nog het licht ziet ( en dan jammeren dat het te laat is om dit seizoen nog voor een ommekeer te zorgen ) en in het tussenseizoen verhuist hij naar een andere club. Brys zal het seizoen hier uitdoen maar niet meer aan het volgende beginnen.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 11:-Anderlecht-STVV (Zo 20/10 18.00uur.)

Bericht door Jacques »

Brusselmans schreef:Hier worden toch nog al bochten gemaakt, amai ...
Toen ik dat destijds aanhaalde (deze opstellingen) werden er zelfs dokters en electriciens bijgehaald om het in het belachelijke te trekken !!!!
En was ik een Brys-potenzager !

En nu ... ja nu gaan alle ogen open !!!
Traag van begrip noem ik da !
Wat er nu gebeurt, zag je van mijlen ver aankomen !!!
Je moet het naturlijk ook willen zien !!!
Joenge joenge, dat ging over fysieke begeleiding en dat heb ik u nu nog maar 3 keer gezegd. Moet het nog ne 4de en 5de keer ook? Traag van begrip zegt ter dan. :roll:
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 11:-Anderlecht-STVV (Zo 20/10 18.00uur.)

Bericht door Jacques »

STVV-fan schreef:Eigenlijk geestig hoe de media Brys nog altijd behandeld als zijnde de paus en onze Japanse bazen als de duivel...

Het zal niet meer pakken jongens, die lastercampagnes.

4-1 tegen de beloften van Anderlecht maakt niet uit.
Wil allemaal niets zeggen.

Vorig jaar kregen die ook kletsen.[\b]

En de zever van "Jama, hij traint niet goed, hij traint niet goed" kan ook achterwege blijven.
De Bruyn traint dan goed, blijkbaar, maar is een pannenkoek op het veld.

Excuses, excuses, excuses.

Gedaan ermee.

Geen winst tegen Gent, bye bye Brys wat mij betreft, gedaan met de zever, gedaan met de excuses.

Toch een rare redenering. Ze krijgen kletsen, niet een keer maar iedere keer, maar je zou ze dus toch in de ploeg droppen in de plaats van spelers die...vorig jaar bij de beloften kletsen kregen? Fel logisch is dat niet, ttz er is weinig reden om te geloven dat de huidige beloften het beter gaan doen dan die van vorig jaar, maar je altijd proberen op hoop van zegen.
Ik zie meer heil in het beter benutten van de spelers die wel al toonden iets in hun mars te hebben: Ito, Colombatto, Suzuki en Sousa, eerder dan te grijpen naar Lee, Lucas en co.
Overdrijven is een kunst
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Speeldag 11:-Anderlecht-STVV (Zo 20/10 18.00uur.)

Bericht door kenniksvanvoetbal »

FANFOREVER schreef:We werden vakkundig de nek omgedraaid door die k*tref die Anderlecht tot tweemaal toe een onterechte vrijschop toekende. We waren al verloren voor we begonnen. Wat betreft de opstelling van de ploeg, kan ik alleen maar zeggen dat er reeds enkele weken verkeerde opties werden gekozen door Brijs. Waarom niet starten met de ploeg die de 0-3 ombogen tot 3-3 tegen Genk ?

Als Brijs niet snel gaat ingrijpen is degradatievoetbal ons deel.

Het is allang degradatievoetbal ,en de ploeg die de 0-3 omboog tegen Genk gaat het ook niet kunnen hoor.
Zie de zaken zoals ze zijn , ik zeg dit al 3 maanden:
Tegen Chalala : per geluk gewonnen , indien hun doelpunt niet wordt afgekeurd verlies je de match ( ook met drie doelp verschil)
Tegen Standaard : Preudh mag dan klagen over de grasmat,maar normaal maken die er ook 4
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4140
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Speeldag 11:-Anderlecht-STVV (Zo 20/10 18.00uur.)

Bericht door stvvilvoorde »

Mikman schreef:
stvvilvoorde schreef:
Antismurf schreef:Een aantal mogelijke alternatieven speelde met de beloften tegen Anderlecht. Resultaat: 4-1 verloren.
Colidio scoorde de 1-1. Op het veld verder o.a.: Lucas, Durkin, Masoudi, Lee, Balongo en CP15. Match niet gezien, dus het kan ook aan het collectief liggen maar individueel kan een Lee blijkbaar ook (nog?) geen verschil forceren in een beloftenmatch. In 5 wedstrijden behaalden de beloften trouwens nog geen enkel punt! Verdedigers doorschuiven naar de A-kern zal dus ook niet aan de orde zijn momenteel.
Inderdaad, veel van de miljoenentransfers doen gewoon mee met de beloften en krijgen daar met de regelmaat van de klok een pandoering rond de oren.
De basis van ons probleem is en blijft dat er gewoon ronduit slecht en zonder enige visie ingekocht is.
Uw stelling had misschien kunnen kloppen ware het niet dat de keren dat spelers als Ito, Sousa en co speelkansen kregen, ze meteen ook een meerwaarde brachten, met de sensationele comeback tegen Genk als hoogtepunt. Ik heb vroeger veel beloftenmatchen gezien en de grootste conclusie die ik daaruit getrokken heb is ... dat je weinig conclusies uit die prestaties kan trekken. Ik heb er heel goeie spelers gezien die nooit doorgebroken zijn, en van een Mignolet had ik toen nooit gedacht dat die ooit een topkeeper zou worden.
Ja en nee.

In de post die ik quotte was er geen sprake van Sousa en Ito, maar eerder van Collidio, Lee, Lucas, Durkin en CP15.
Van dat lijstje vond ik Collido niet slecht invallen op kortrijk en Durkin speelde vrij goed thuis tgen OHL voor de beker.
Maar individueel kunnen ze, zoals de originele poster zei, blijkbaar ook niets forceren en collectief gaan ze bij de beloften mee ten onder met de rest.

Sousa komt er zeker door en Ito ook, en ik meen mij te herinneren dat Brys zich ook positief uitlaat over de evolutie van die twee mannen.
Sousa zijn eerste match thuis tegen Moeskroen trok toch op niks, werd op een uitbraak op volle snelheid gewoon terug ingehaald door Dusenne wat toch ook niet de snelheidsduivel eerste klas was.
Dus die aanpassingsperiode was terecht en je ziet toch dat de Sousa van nu heel wat meer meerwaarde biedt.
Ik verwacht zeker 1 van die twee sowieso wel redelijk snel in de basis, wsl zelfs volgende week, net als columbatto.
En zelfs dan nog, ik zeg niet dat je heel je bank moet volsteken met goede spelers, maar een goede invaller op de bank is ook een surplus.
In de eerste matchen werd er geklaagd dat er niks van kwaliteit op de bank zat. Zonder iets van kwaliteit op de bank zijn de mogelijkheden tijdens de match ook heel beperkt.
Op het overige van de spelers heb ik echt geen zicht of die meer of minder waard zijn dan wat nu op het veld staat, behalve dan dat de resultaten van de beloften ook niet echt in hun voordeel pleiten.

Wat ik gewoon niet begrijp is dat men op voorhand weet wat de werkwijze van Brys is, zelfs in de media laat optekenen gecharmeerd te zijn daardoor, Brys en zijn technische staf over de streep trekt door hen het dubbele te betalen dan zijn voorganger (de roeck&staff), maar dan een transfervisie hanteert die daar compleet haaks op staat. vorig jaar hebben we nog kunnen profiteren van een kern die nagelaten was uit het ducha tijdperk en zo goed als heel de voorbereiding meemaakte, met gekende resultaten.
Wat ik veel erger vind dan de zogezegde kapitaalsvernietiging waar sommige hier de mond van vol hebben, is dat ons bestuur deze zomer al het positieve krediet dat je het vorige seizoen als club hebt opgebouwd, gewoon zelf vernietigd heeft. Iedereen had al medelijden met ons, nog voor er 1 match gespeeld was.
Ik zie gewoonweg geen visie in de werkwijze van de japanners. Ik snap niet waarom je een 1,5 miljoen betaalt aan een Lucas, terwijl je voor dat bedrag toch ook al enkele serieuse opties op de europese markt had kunnen halen. Ik snap niet dat je als bestuur er voor zorgt dat er achterin nauwelijks spoeling is, zodat de keuze van spelsysteem ifv schorsingen en blessures altijd zeer beperkt zal zijn.
panter
Berichten: 570
Lid geworden op: 05 dec 2010, 18:53

Re: Speeldag 11:-Anderlecht-STVV (Zo 20/10 18.00uur.)

Bericht door panter »

Tamas schreef:
fruitboerke schreef:
Positivo schreef:Zijn er evenwaardige spelers aangetrokken van het niveau ....
Kamada, Tomiyasu, Bezus, De norre ..... maw spelers die spelbepalend (kunnen) zijn ?

Iedere trainer maakt keuzes.... is het niet wat makkelijk Brijs nu ineens de zwarte piet toe te schuiven ?
Hij en zijn staf zien de spelers dagelijks bezig.... Dat spelers als DeBruyn, Janssens .... iedere week opgesteld worden zegt mi veel. Niet over de trainer, maar over de kwaliteit van de spelers die beschikbaar zijn.

Wie durft hier beweren dat een andere trainer van deze groep een topploeg gaat maken ?
Luister een goed he . Ik weet uit bijna eerste hand dat er zeker kwaliteit tussen de nieuwe spelers zit maar meneer Brys stelt ze koppig niet op omdat meneer Brys niet de spelers gekregen heeft die hij echt wou.Ito en Sousa , zelfs zo een Durkin zijn beter dan Mmae , De Bruyn of andere acoladze's. Konaté daar is gewoonweg geen sprake van terwijl die gewoon meedeed in het tweede elftal van Dortmund , toch geen suggelclubke denk ik . Haalt pakweg zo een Mmae daarin een basisplaats ? Ik denk het niet. Colidio is nog zo een geval . Inter heeft daar wel 9 miljoen voor betaalt he dus die zal toch wel tegen ene bal kunnen sjotten.Als Brys die gasten een eerlijke kans zou geven ipv week na week de vaste klungelaars te laten staan en het voetbal dixit de resultaten zijn dan nog niet beter dan heeft hij een punt. Maar hij probeert juist niks en doet gewoon verder met de vaste klojo's die hij graag in zijn buurt heeft. Dit is geen eerlijke man punt uit.
Heel juist, nagel op de kop. Sousa heeft nog geen minuut op zijn beste positie gespeeld : rechts en naar binnen knijpen zoals hij in de oefenmatch tegen Eupen wel mocht. Ondanks dat, kijk eens naar zijn eerste twee acties zondag : 1. mooi door Suzuki (ook invaller) vrijgespeeld op de flank en assist voor de goal van Boli 2. schitterende pas tussendoor waarbij klungelaar De Bruyn alleen voor Van Combrugge komt. Dan valt de 3-1 en zakt de ploeg helemaal in elkaar. Daardoor ging Sousa ook lager spelen en was het minder (net als al de rest) maar dat zal Brys wel onthouden hebben in tegenstelling tot zijn eerste acties.


Al deze spelers spelen wekelijks bij de beloften hebben die al 1 match gewonnen?
Buiten Colidio,Suzuki en Ito zijn we echt uitgepraat! Lee zal ook wel kunnen voetballen maar trap Breys eenmaal op zijn tenen en ge mag het vergeten! Een konate moet blijkbaar het niveau van Hasselt halen is mij verteld door personen die hem dagelijks bezig zien!

Colidio viel, ondanks de non-match, zeer goed in op Kortrijk, maar wat levert het hem op ? Niks, maar die jongen moet dan op de eerstvolgende trainingen wroeten als een gek of het is weer dat hij zich niet inzet en niet toont klaar te zijn !
Blondie
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 okt 2019, 18:29

Re: Speeldag 11:-Anderlecht-STVV (Zo 20/10 18.00uur.)

Bericht door Blondie »

Uit goede bron vernomen dat de beloften een goede wedstrijd hebben gespeeld maar dat Roef gewoonweg fantastisch was.
Louis XIV
Berichten: 1239
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Speeldag 11:-Anderlecht-STVV (Zo 20/10 18.00uur.)

Bericht door Louis XIV »

[quote
Ik zie gewoonweg geen visie in de werkwijze van de japanners. Ik snap niet waarom je een 1,5 miljoen betaalt aan een Lucas, terwijl je voor dat bedrag toch ook al enkele serieuse opties op de europese markt had kunnen halen. Ik snap niet dat je als bestuur er voor zorgt dat er achterin nauwelijks spoeling is, zodat de keuze van spelsysteem ifv schorsingen en blessures altijd zeer beperkt zal zijn.[/quote]
Enigste logica die ik hierin zie
1) de Japanners weten echt niet hoe het spel in elkaar zit en kijken zuiver naar opportuniteiten die hen op middellange termijn financieel opbrengt bij eventuele doorverkoop
2) iets plausibelere verklaring : er blijft in circuit ergens zwart geld plakken...het feit dat spelers uit sommige contreien gehaald worden waar dergelijke circuits onderdeel uitmaken van ‘de business as usual’ of daar toch een onderdeel van, geeft die stelling nog extra geloofwaardigheid
Elgromi
Berichten: 419
Lid geworden op: 19 dec 2018, 17:20

Re: Speeldag 11:-Anderlecht-STVV (Zo 20/10 18.00uur.)

Bericht door Elgromi »

Louis XIV schreef:[quote
Ik zie gewoonweg geen visie in de werkwijze van de japanners. Ik snap niet waarom je een 1,5 miljoen betaalt aan een Lucas, terwijl je voor dat bedrag toch ook al enkele serieuse opties op de europese markt had kunnen halen. Ik snap niet dat je als bestuur er voor zorgt dat er achterin nauwelijks spoeling is, zodat de keuze van spelsysteem ifv schorsingen en blessures altijd zeer beperkt zal zijn.
Enigste logica die ik hierin zie
1) de Japanners weten echt niet hoe het spel in elkaar zit en kijken zuiver naar opportuniteiten die hen op middellange termijn financieel opbrengt bij eventuele doorverkoop
2) iets plausibelere verklaring : er blijft in circuit ergens zwart geld plakken...het feit dat spelers uit sommige contreien gehaald worden waar dergelijke circuits onderdeel uitmaken van ‘de business as usual’ of daar toch een onderdeel van, geeft die stelling nog extra geloofwaardigheid[/quote]

https://fminside.net/jhonny-lucas-fm19/

Je kan dit natuurlijk in het belachelijke trekken en zeggen het is maar een spel, maar football manager word wel door meer mensen gebruikt die ook hoger in de voetbal wereld zitten, word overdreven veel werk in gestoken qua alles reëel mogelijk te houden.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 11:-Anderlecht-STVV (Zo 20/10 18.00uur.)

Bericht door Brusselmans »

Louis XIV schreef: 2) iets plausibelere verklaring : er blijft in circuit ergens zwart geld plakken...het feit dat spelers uit sommige contreien gehaald worden waar dergelijke circuits onderdeel uitmaken van ‘de business as usual’ of daar toch een onderdeel van, geeft die stelling nog extra geloofwaardigheid
En Brys mag alleen likken aan de potjes van de De Bruyns, De Ridders en co ?
Kan allemaal, sta van niks meer versteld, alleen zal Brys nie veel moeten likken vrees ik ...
Plaats reactie