K.STVV - AA Gent

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Dries Herbots
Berichten: 631
Lid geworden op: 10 okt 2010, 16:45
Locatie: Velm

Re: K.STVV - AA Gent

Bericht door Dries Herbots »

Henri is de man schreef:Zeker en vast !

Ik hoop dat de supporters ook scherp staan zondag...

Als het van mij afhangt, zingen we voor de wedstrijd 5minuten aan één stuk "amateur amateur" met het hele stadion.
Tijdens de wedstrijd echter moeten we de ploeg steunen en laten hierbij dan vooral denken aan Sidibé. Want hoe je het nu draait of keert, als we erin blijven hebben we hem echt wel nodig. Dus zijn naam luidruchtig scanderen, kan geen kwaad...
Ibrahim zal het niet meer voor de club willen doen. Misschien nog voor de trainer en de ploeg, maar als we hem verbaal volop steunen, zal hij het ook willen opbrengen voor de supporters.

Dus voor de wedstrijd anti-Roland, maar laat ons tijdens de wedstrijd als één man achter de ploeg staan. Ze hebben het nodig. Als ge wilt thuisblijven, geen probleem mee, maar ik zal er zijn :bat:
Ik zal zeker achter de ploeg staan! Maar dat betekent niet dat ik akkoord ben met de huidige gang van zaken....
K.STVV speelt op Staaien.
Fanta
Berichten: 27
Lid geworden op: 11 dec 2010, 15:50

Re: K.STVV - AA Gent

Bericht door Fanta »

De vermoedelijke opstelling op teletekst: Van der Jeugt, Wagemakers, Kotysch, Euvrard, Deferm, Delorge, Mennes, Dufer, Odoi, Schouterden, Sidibé.

Nog een leuke opmerking op teletekst: Voor STVV is het harken om een ploeg bijeen te krijgen.
wim vanaken
Berichten: 759
Lid geworden op: 14 okt 2010, 14:30

Re: K.STVV - AA Gent

Bericht door wim vanaken »

Hoop eindelijk ook eens op een hoopgevende prestatie van Schouterden. Akkoord, komt terug uit een lange blessure, héél de voorbereiding gemist, ruime verzachtende omstandigheden dus...maar die zijn nu wel stillekes opgebruikt....Heeft dit seizoen nog op géén enkel moment laten zien dat de linksmiddenplaats hem echt toebehoort.....Beter dan Rymenants ? Ik moet het nog zien dit seizoen. In de gazet verkondigen ja dat hij er terug is....dat wél, maar dat hij dat nu maar eens laat zien op 't veld !
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: K.STVV - AA Gent

Bericht door Henri is de man »

wim vanaken schreef:Hoop eindelijk ook eens op een hoopgevende prestatie van Schouterden. Akkoord, komt terug uit een lange blessure, héél de voorbereiding gemist, ruime verzachtende omstandigheden dus...maar die zijn nu wel stillekes opgebruikt....Heeft dit seizoen nog op géén enkel moment laten zien dat de linksmiddenplaats hem echt toebehoort.....Beter dan Rymenants ? Ik moet het nog zien dit seizoen. In de gazet verkondigen ja dat hij er terug is....dat wél, maar dat hij dat nu maar eens laat zien op 't veld !
Inderdaad... Daar zat ik vorige week ook al op te wachten eigenlijk.
Hopelijk kunnen we Guido en zijn mannen nog een extra duwtje geven.
Vooral bij Guido zelf lijkt het heel hard nodig...
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Quest
Berichten: 15
Lid geworden op: 02 jan 2011, 10:21

Re: K.STVV - AA Gent

Bericht door Quest »

Ik hoop dat jullie Gent vandaag minstens twee punten ontfrutselen!

Succes!
Gebruikersavatar
Ugo Dorst
Berichten: 324
Lid geworden op: 28 sep 2010, 22:15

Re: K.STVV - AA Gent

Bericht door Ugo Dorst »

50 man aan de Tiense, een 100-tal op de ouwe nest, enorme gaten op de zittribune ....

De supporters rekenen op hun manier af, en volgens mij de enige goeie manier.
"Er is nog niemand door het ijs gezakt" (GM).
"Alleen dode vissen drijven met de stroom mee." (M. Muggeridge)
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: K.STVV - AA Gent

Bericht door lindoke »

Net 0-1 geworden. Dikke dekkingsfout van de verdediging (Deferm) en een heel zwak K.STVV dat amper aan de Gentse goal komt.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
Luc
Berichten: 1196
Lid geworden op: 29 sep 2010, 12:55

Re: K.STVV - AA Gent

Bericht door Luc »

Sasha Kotysch volgende wedstrijd geschorst !
Nog eentje minder ...
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: K.STVV - AA Gent

Bericht door lindoke »

Balbezit: AA Gent: 69% - K.STVV: 31%

Dan weet je het wel hé
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: K.STVV - AA Gent

Bericht door lindoke »

Ugo Dorst schreef:50 man aan de Tiense, een 100-tal op de ouwe nest, enorme gaten op de zittribune ....

De supporters rekenen op hun manier af, en volgens mij de enige goeie manier.
Maar Roland zal zeggen dat dit door de koude komt hé
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Quest
Berichten: 15
Lid geworden op: 02 jan 2011, 10:21

Re: K.STVV - AA Gent

Bericht door Quest »

Luc schreef:Sasha Kotysch volgende wedstrijd geschorst !
Nog eentje minder ...
Geldt dit ook voor inhaalwedstrijden?
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: K.STVV - AA Gent

Bericht door lindoke »

40ste minuut eerste hoekschop K.STVV.....jawadde
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
Luc
Berichten: 1196
Lid geworden op: 29 sep 2010, 12:55

Re: K.STVV - AA Gent

Bericht door Luc »

Quest schreef:
Luc schreef:Sasha Kotysch volgende wedstrijd geschorst !
Nog eentje minder ...
Geldt dit ook voor inhaalwedstrijden?
Ik denk het. Eerstvolgende wedstrijd geschorst, dus gewone wedstrijd of inhaalwedstrijd speelt geen rol.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: K.STVV - AA Gent

Bericht door Jack »

Hier op de tribune is 't koud.
Je zou niet zeggen dat 't balbezit zo'n verschil is. Ik dacht 50-50.
Slecht verdedigend werk bij de goal. Gent geen kansen, stvv anderhalve.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: K.STVV - AA Gent

Bericht door lindoke »

K.STVV de tweede helft een stuk scherper uit de kleedkamer met een onverhoopt gelijkspel tot gevolg. Beste speler Mutombo, slechtste speler Deferm (had bijna de 0-2 op z'n naam). Mutombo out met verrekking of spierscheur. En toen waren ze nog met......
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Plaats reactie