K.STVV - AA Gent

Alles over de wedstrijden van STVV
Quest
Berichten: 15
Lid geworden op: 02 jan 2011, 10:21

Re: K.STVV - AA Gent

Bericht door Quest »

Wie gaat Koytisch en Mutombo normaal gezien opvangen?
b.art
Berichten: 37
Lid geworden op: 13 dec 2010, 19:09

Re: K.STVV - AA Gent

Bericht door b.art »

De transfers van deze nacht, en anders Commers en Schouterden wsl he, alle beloften gaan deze nacht dromen van hun debuut want dat zijn er weer 2 extra die op de bank mogen gaan zitten. Buysens zat op de bank vandaag dus hij wsl in plaats van Kotysch, kan wsl nog geen poot loop want ik had zelf nog niet gehoord dat hij terug was maar we hebben geen andere centrale verdediger.

Anders Odoi terug achteruit en met Rymenants Dufer en Schouterden. Moeilijk is het puzzelwerk natuurlijk niet als je maar 13 puzzelstukjes hebt he.

Proficiat Zander met uw prono.

Iemand die nu nog 1 woord commentaar uit op Sidibe kom ik persoonlijk met zenne kol pakken. U weze gewaarschuwd. Nogal chance dat we over een paar weken over een contractverlenging zullen praten.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: K.STVV - AA Gent

Bericht door Since '54 »

Geen mooie wedstrijd, van geen van beide kanten, maar een verdiend punt voor STVV zeker op basis van de 2de helft. Giel Deferm erg zwak. Mutombo hard werkend. Hopelijk geen erge kwetsuur voor Andrea. Knappe goal van Sidibé. 't Zal hem goed doen en Guido ook.

Woensdag in Genk ... Kotysch geschorst ... Mutombo gekwetst ...? Uit welke kraan moet Guido nu weer gaan tappen?
Gebruikersavatar
Ugo Dorst
Berichten: 324
Lid geworden op: 28 sep 2010, 22:15

Re: K.STVV - AA Gent

Bericht door Ugo Dorst »

Since '54 schreef: Uit welke kraan moet Guido nu weer gaan tappen?
Lijkt me niet zo moeilijk ...
Een match uit de JUPILER Pro League in de CRISTAL arena !!!
Santé :drunk:
"Er is nog niemand door het ijs gezakt" (GM).
"Alleen dode vissen drijven met de stroom mee." (M. Muggeridge)
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: K.STVV - AA Gent

Bericht door Henri is de man »

Terechte uitslag na zeker geen slechte wedstrijd van stvv
Gent kwam op voorsprong zonder gevaarlijk te zijn en kreeg enkel in de 2e helft nog een kans op de dubbele voorsprong. STVV kreeg niet veel meer kansen maar verdiende toch het gelijkspel.


Ik herhaal: goeie wedstrijd van STVV. Deferm zwak op linksachter ? Tsja das geen nieuws he mannen...
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
ZANDER
Berichten: 813
Lid geworden op: 09 okt 2010, 02:03

Re: K.STVV - AA Gent

Bericht door ZANDER »

b.art schreef: Proficiat Zander met uw prono.

Iemand die nu nog 1 woord commentaar uit op Sidibe kom ik persoonlijk met zenne kol pakken. U weze gewaarschuwd. Nogal chance dat we over een paar weken over een contractverlenging zullen praten.
Ik had inderdaad ondanks alles een 1-1 als prono gezet, maar mijn "scenario" zag er anders uit... ik zag het via een vroeg doelpunt van ons en dan standhouden met een beetje "geluk" erbij.... Nu was het een beetje het omgekeerde: een vroeg doelpunt van Gent en met wat "geluk" de 1-1 want het was een buitenspeldoelpunt.

Betreft Sidibe: ik heb er nooit aan getwijfeld dat die man zich op het veld niet 100% zou inzetten, hij is wat dat betreft altijd een voorbeeld geweest met zijn werkkracht, zonder morren verdedigende opdrachten uitvoeren en ondanks het feit dat hij al bijna een gans seizoen toch, als spits in ondankbare omstandigheden moet spelen.

Akkoord binnen enkele weken zullen de gemoederen wel wat bedaard zijn, maar of dat het duo Duchatelet-Mangelschots, Ibrahim nog rond de tafel krijgen voor een eventuele contractbespreking (verlenging), dat betwijfel ik ten zeerste.

Nog maar eerst even afwachten tot morgen maandag 24.00 uur... want verrassingen zijn nooit de wereld uit in die allerlaatste ogenblikken... ;)
Laatst gewijzigd door ZANDER op 31 jan 2011, 00:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: K.STVV - AA Gent

Bericht door Cremasco »

Ik vraag me af hoe het met Mutombo is en Kotysch is geschorst tegen Genk en ik denk Delorge ook. Masset is weg en Buyssens niet klaar dus Duchatelet in het hart van de defensie vermits depanneur Delorge ook geschorst is. Man man man, miserie :headbang:
Wat een partijdige scheids was me dat ! Wel met geluk gescoord vermits het duidelijk buitenspel was.
Na edit : volgens de gegevens van de KBVB is Delorge niet geschorst, enkel Kotysch. Odoi komt nu wel op 1 speeldag van schorsing.
Elber
Berichten: 60
Lid geworden op: 11 okt 2010, 20:53

Re: K.STVV - AA Gent

Bericht door Elber »

Cremasco schreef:Ik vraag me af hoe het met Mutombo is en Kotysch is geschorst tegen Genk en ik denk Delorge ook. Masset is weg en Buyssens niet klaar dus Duchatelet in het hart van de defensie vermits depanneur Delorge ook geschorst is. Man man man, miserie :headbang:
Wat een partijdige scheids was me dat ! Wel met geluk gescoord vermits het duidelijk buitenspel was.
Na edit : volgens de gegevens van de KBVB is Delorge niet geschorst, enkel Kotysch. Odoi komt nu wel op 1 speeldag van schorsing.
Geen Kotysch, geen dufer, geen Mutombo in Genk. Schouterden, Rymenants en een speler uit de beloften zullen hun vervangers zijn.
De bank zal volledig uit beloften bestaan. Wie speelt er nu bij de beloften: de scholieren?
Dat is toch wat je wou Duchatelet: de jeugd een kans geven. Wel kansen krijgen ze in overvloed maar het is wel een vergiftigd geschenk.
Mobius
Berichten: 281
Lid geworden op: 20 okt 2010, 10:53

Re: K.STVV - AA Gent

Bericht door Mobius »

Henri is de man schreef: Ik herhaal: goeie wedstrijd van STVV. Deferm zwak op linksachter ? Tsja das geen nieuws he mannen...
Op de VRT vonden ze het nochtans niet zo goed van STVV (zacht uitgedrukt). Wat een onnozel kutcommentaar van Demarez was me dat man. Pffff. Sukkelaars daar. Ze zijn precies echt overal aan het hopen dat STVV zakt. Ze hebben niks ma dan ook niks van STVV laten zien.
Elber
Berichten: 60
Lid geworden op: 11 okt 2010, 20:53

Re: K.STVV - AA Gent

Bericht door Elber »

Mobius schreef:
Henri is de man schreef: Ik herhaal: goeie wedstrijd van STVV. Deferm zwak op linksachter ? Tsja das geen nieuws he mannen...
Op de VRT vonden ze het nochtans niet zo goed van STVV (zacht uitgedrukt). Wat een onnozel kutcommentaar van Demarez was me dat man. Pffff. Sukkelaars daar. Ze zijn precies echt overal aan het hopen dat STVV zakt. Ze hebben niks ma dan ook niks van STVV laten zien.
Laat dat calimero-gedrag maar achterwege: een pluim voor het elftal wat inzet betreft maar voetbaltechnisch stelt dit STVV niks voor dus wat dat betreft heeft Demarez overschot van gelijk.
Mobius
Berichten: 281
Lid geworden op: 20 okt 2010, 10:53

Re: K.STVV - AA Gent

Bericht door Mobius »

Elber schreef: Laat dat calimero-gedrag maar achterwege: een pluim voor het elftal wat inzet betreft maar voetbaltechnisch stelt dit STVV niks voor dus wat dat betreft heeft Demarez overschot van gelijk.
Heeft Gent dan zoveel meer laten zien? Ik vond het een verdiend punt. Ik hoor net trouwens dat morgen Roland in Extra Time zit. Nog eens kijken dus.
Coelmoes
Berichten: 136
Lid geworden op: 05 dec 2010, 23:20

Re: K.STVV - AA Gent

Bericht door Coelmoes »

Elber schreef: Laat dat calimero-gedrag maar achterwege: een pluim voor het elftal wat inzet betreft maar voetbaltechnisch stelt dit STVV niks voor dus wat dat betreft heeft Demarez overschot van gelijk.
Daar ben ik het mee eens. Voetbaltechnisch stellen we absoluut niets voor. Deze ploeg is kwalitatief niet sterker dan die wat gezakt is. De enige reden dat we meer punten hebben dan toen, is dat Guido een blok heeft gesmeed dat zich 100% geeft.

Voorts zou ik toch ook wel willen opmerken dat Gent een zwaar overroepen ploeg is. Ok, El Ghanassy heeft klasse maar de rest is toch ook niet veel beter dan de middelmaat. Grootste exponent van deze laatste bewering is zonder twijfel Coulibaly. Groot, sterk en brut maar daar is dan ook alles mee gezegd. Als je dat ziet, dan vraag je u af wat Sidibe hier nog doet.
Elber
Berichten: 60
Lid geworden op: 11 okt 2010, 20:53

Re: K.STVV - AA Gent

Bericht door Elber »

Mobius schreef:
Elber schreef: Laat dat calimero-gedrag maar achterwege: een pluim voor het elftal wat inzet betreft maar voetbaltechnisch stelt dit STVV niks voor dus wat dat betreft heeft Demarez overschot van gelijk.
Heeft Gent dan zoveel meer laten zien? Ik vond het een verdiend punt. Ik hoor net trouwens dat morgen Roland in Extra Time zit. Nog eens kijken dus.
Heb je gelijk in: met wat Gent tussen de lijnen staan heeft vond ik ze ontstellend zwak. Beschamend zelfs dat ze niet voorbij STVV geraken en op basis van de inzet verdienen we dit punt maar daarmee is alles gezegd.
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: K.STVV - AA Gent

Bericht door Cremasco »

Guido op sporza radio : http://www.sporza.be/cm/1.953457?view=popupPlayer" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: K.STVV - AA Gent

Bericht door Since '54 »

Guido Brepoels, een vat vol Haspengouwse emoties. Onovertrefbaar en o zo menselijk.
Plaats reactie