Speeldag 12:-STVV-AA Gent (Zo 27/10 18.00uur.)

Alles over de wedstrijden van STVV
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Speeldag 12:-STVV-AA Gent (Zo 27/10 18.00uur.)

Bericht door vdl »

Kan iemand de wissel Wolke Janssens voor Mmae eens uitleggen
, die was goed aant spelen en dan kost Wolke je bijna een punt bij zijn invalbeurt.
Ook vond ik dat Souza veel werd overgeslagen, stond thans goed te spelen, steeds werd Botaka gezogd ,die het echt niet goed deed.
Onverhoopt een punt want had eigenlijk een afstraffing verwacht, maar het middenveld stond goed met een sterke De Bruyn en Colombato.
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Speeldag 12:-STVV-AA Gent (Zo 27/10 18.00uur.)

Bericht door Jones »

Kansen genoeg maar niemand kan ze afmaken. Zowel vooraan als in de verdediging komen met kwaliteit tekort. Gelukkig mist Depoitre die kans.
Suzuki blijft voor mij ondermaats. De basisopstelling was meegevallen vandaag doch die Maee en Debruyn MOETEN er nog uit.
Louis XIV
Berichten: 1248
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Speeldag 12:-STVV-AA Gent (Zo 27/10 18.00uur.)

Bericht door Louis XIV »

;) Depoitre is volgens mij ofwel omgekocht ofwel heeft die banden met de gokchinees :lollig: wat liet die daar liggen seg
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 12:-STVV-AA Gent (Zo 27/10 18.00uur.)

Bericht door Brusselmans »

Enkele waarnemingen ...

- Het uitvoetballen was eindelijk nog eens op niveau.
- Het experiment Wolke-verdediger mag definitief opgeborgen worden.
- Botaka's eeuwige gepingel zonder efficiëntie werkt stilaan op mijn zenuwen.
- Extra punch bij flankvoorzetten gevraagd. Te soft en te makkelijk op te verdedigen.
- Het zal me benieuwen wie er 3 miljoen gaat ophoesten voor Boli. Samen met Botaka de slechtste op het veld.
- De Bruyn en Mmaee speelden een behoorlijke wedstrijd, alleen moet die bal van De Bruyn er altijd in natuurlijk !!! :roll:
- Goede match van Schmidt, Garcia (!!!), Asamoah, Colombatto en Souza.
- 1 thuisoverwinning so far, 9 goals in 11 matchen ... Hiermee zit je op hetzelfde niveau van Eupen, WB en Cercle :shock:

- Zijn de fans van de goddelijke Bezus nu eindelijk overtuigd dat het niks is met die man ?



-
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Speeldag 12:-STVV-AA Gent (Zo 27/10 18.00uur.)

Bericht door Jean-Paul »

lindoke schreef:Matige eerste helft met weinig doelkansen. Een mooie vanop de rechterflank waar Suzuki net iets te kort kwam. Gent heeft me ook niet kunnen bekoren en laten het spel aan STVV en proberen gevaarlijk te zijn in de omschakeling. Balbezit 61% tegen 39%. STVV kombineert wel aardig op die rechterflank maar er wordt toch o zo weinig diep gespeeld. Typisch zo een wedstrijd van "wie de goal maakt, wint"
Juiste analyse van de wedstrijd!
Ik vond zowel Boli als Suzuki te weinig aanwezig.
Het inlopen of weglopen was meestal verkeerd begrepen.
Asamoah haalt ook niet het niveau van verleden seizoen en daardoor moest het centraal enkel van Colombatto komen wat een paar keer lukte.
Toch missen we een verlengstuk in de as van Colombatto die het verschil kan maken.
En natuurlijk ook achterin kunnen we versterking gebruiken maar dat is niks nieuws.
Op stilstaande fases maken we ook niet veel klaar buiten die mooie vrijschop van Ito op het hoofd van Boli geschilderd.
Enfin het resultaat is niet slecht tegen het nummer drie.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3063
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 12:-STVV-AA Gent (Zo 27/10 18.00uur.)

Bericht door Tompie »

Schmidt, ik ben geen fan, maar gisteren deed hij het wel uitstekend. Voor de verandering ook eens niet als een gek uit zijn goal bij die fase van Depoitre.

Garcia speelde achteraan ook een sterke partij na enkele mindere wedstrijden.

Colombatto is een uitstekende voetballer. Eigenlijk pijnlijk dat die pas zijn kans kreeg in Charleroi omdat een aantal spelers noodgedwongen gewisseld moesten worden door blessures.

De Bruyn. Tja. Ergens vond ik hem een degelijke wedstrijd spelen en was hij overal en altijd aanwezig. Maar aan de andere kant: wat levert het allemaal op? Bovendien miste hij weer een uitstekende kans, niet bepaald voor het eerst dit seizoen. Neen, veel goede wil en een kilometervreter, maar op die positie moet dat gewoon resulteren in assists en doelpunten. En het is niet dat al zijn assists gemist worden ofzo, ze komen er gewoon niet. Begin dan eens met Ito op de flank en laat Sousa op de positie van De Bruyn spelen.

Sousa deed bij momenten, zeker de eerste helft, leuke dingen. Maar de actie verliep vooral over de andere flank. Deemsterde weg na de rust. Logische wissel.

Boli. Ik ben een Boli-fan, maar gaf hier zelf al aan dat het niet de Boli is van vorig seizoen. Die was veel meer aanwezig. Anderzijds scoort hij dit seizoen al 6 keer, dat was dan weer waar de meeste vorig seizoen op riepen. Ook gisteren kwam hij nog dicht bij zijn doelpuntje op aangeven van Ito, die tegen Genk ook al met enkele stilstaande fases mee voor de terugkeer zorgde.

Suzuki. Voorlopig noch vlees noch vis. Die man toont bij momenten zijn kwaliteiten, maar die momenten zijn te schaars. Dat zou op zich nog niet zo erg zijn als hij op de cruciale momenten de kansen die hij krijgt benut. Maar dat is voorlopig ook niet het geval. Hem laten staan en hopen op beterschap. Hij lijkt mij in feite vooral een spits die rendeert bij een club die continu dominant is en vaak in de 16 verschijnt, waar hij niet teveel werk moet opknappen. Wat mij betreft mag Colidio wel eens een invalbeurt krijgen van pakweg een half uur als Suzuki in Mechelen opnieuw niet tot scoren komt.

Al bij al is 0-0 een oké resultaat, gezien de pandoeringen van de voorbije weken. Anderzijds doe je er nu toch goed aan om een van je volgende twee wedstrijden winnend af te sluiten.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 12:-STVV-AA Gent (Zo 27/10 18.00uur.)

Bericht door toyotacorolla »

Is Botaka hulptrainer bij de opwarming?
Hoog tijd deze speler eens een aantal wedstrijden op de bank.
Teveel slechte passen, tegenstrever niet voorbij, balverlies, het werkt menige supporters danig op de heupen.
De Bruyn, degelijke match, wanneer je spitsen de voorzetten niet bewerken of afwerken tja......
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4179
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Speeldag 12:-STVV-AA Gent (Zo 27/10 18.00uur.)

Bericht door stvvilvoorde »

Ik sluit me aan met wat hierboven staat.
Schmidt speelde 1 van zijn betere, zoniet zijn beste match voor stvv.
Achterin Garcia goed, Sankhon altijd degelijk en Mmae deze match ook vrij degelijk.
Ook ik snap de wissel voor Wolke kwartier voor tijd niet goed, deed ons bijna de das om. (benieuwd naar de uitleg voor die wissel)
Op de flank Sousa eerste helft degelijk, tweede helft terecht gewisseld.
Columbatto centraal ook goede match, die gaat er niet meer uit.
De Bruyn ook heel degelijk, sowieso al terug een pak beter dan de vorige twee matchen, al moet die op het einde toch altijd binnen het kader (dan was ie zelfs matchwinnaar).
Er lijkt buiten Lee en Massoudi ook geen alternatief voor deze positie te zijn, Massoudi heeft wel wat in zijn mars maar valt voorlopig ook nog te licht uit en Lee dat klinkt voorlopig iets te veel als Ceballos.
Botaka, jaag me ook vaak op in zijn gepingel, vertragen als het snel moet gaan, ... maar leverde gisteren toch ook weer een paar voorzetten af, waar op gescoord kon worden.
De spitsen gisteren vond ik eerder ontgoochelend.
Boli vocht veel te vaak met de bal, mistte ook weer een goede kans of 2-3.
Suzuki, mooi afleggertje naar Boli en die kopbal was eigenlijk wel goed, maar goede redding van Kaminski.
Heeft toch ook enorm veel kansen nodig om te scoren, terwijl die aangekondigd werd als een killer in de 16.

Ito opnieuw goed ingevallen. Ik vind het niet per se een verzakking om ito op de bank te houden als supersub. hij valt altijd goed in en brengt op dat moment dat beetje extra. Een beetje de rol van Dries Mertens van vroeger bij de rode duivels. Hem een basisplaats geven betekent niet dat hij dan sowieso datzelfde kan brengen en dan verlies je wel die goede supersub die je op het einde kan brengen.
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Speeldag 12:-STVV-AA Gent (Zo 27/10 18.00uur.)

Bericht door the fan »

Brusselmans schreef:Enkele waarnemingen ...

- Het uitvoetballen was eindelijk nog eens op niveau.
- Het experiment Wolke-verdediger mag definitief opgeborgen worden.
- Botaka's eeuwige gepingel zonder efficiëntie werkt stilaan op mijn zenuwen.
- Extra punch bij flankvoorzetten gevraagd. Te soft en te makkelijk op te verdedigen.
- Het zal me benieuwen wie er 3 miljoen gaat ophoesten voor Boli. Samen met Botaka de slechtste op het veld.
- De Bruyn en Mmaee speelden een behoorlijke wedstrijd, alleen moet die bal van De Bruyn er altijd in natuurlijk !!! :roll:
- Goede match van Schmidt, Garcia (!!!), Asamoah, Colombatto en Souza.
- 1 thuisoverwinning so far, 9 goals in 11 matchen ... Hiermee zit je op hetzelfde niveau van Eupen, WB en Cercle :shock:

- Zijn de fans van de goddelijke Bezus nu eindelijk overtuigd dat het niks is met die man ?


Volledig akkoord tot de laatste regel... Bezus.

-
pat@
Berichten: 1078
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 12:-STVV-AA Gent (Zo 27/10 18.00uur.)

Bericht door pat@ »

Positief:
-De organisatie was er terug.
-De nul gehouden.
-De G6 is zoals het hier hoort nog niet komen winnen.
-Mmaee speelde goed. Onbegrijpelijke wissel voor Janssens, al was dit waarschijnlijk om de snelle Dompé, die nog moest op komen, op te vangen.

Negatief:
-Oeverloos gepingel.
-Te weinig (goede) flankvoorzetten ondanks de twee spitsen.
-Amper lange ballen richting de twee spitsen.
-De spitsen lijken elkaar het licht in de ogen niet te gunnen.
-Geen Colidio gezien en geen Durkin en Lee op de bank.

Iedereen speelde goed, buiten Botaka en sommige momenten Asamoah. De keren dat die kerel balverlies lijdt in een belangrijk omschakelmoment met druk op de ketel wegen meer op dan het goede spelverdelen zonder druk van de tegenstander. Ik zou graag Durkin eens op die positie zien.
Sousa speelde goed maar zijn pijp was leeg in de 2de helft van al dat verdedigend werk. Zoals boven vermeld zou ik hem wel eens op de plaats van De Bruyn willen zien.

Zat Acolatse nu echt in de tribune omdat hij eerlijk geweest was tegen Brys en in de gazet? Niet dat het mij stoorde dat hij in de tribune zat. Als trainer moet je toch wel begrijpen dat er adrenaline en testosteron meespeelt bij zulke momenten. Als hij natuurlijk 'Brigada Hesbania' gewijs hoerenzoon etc. naar Brys zijn hoofd geslingerd heeft is het een andere kwestie, maar dan nog zou ik zeggen.
Brys is volgens mij het gif volledig uit het elftal aan het halen. De grinta (wil om te winnen) was er gisteren niet helemaal bij het volledige elftal.

Op naar YR Mechelen voor een loodzware partij.
Mobius
Berichten: 281
Lid geworden op: 20 okt 2010, 10:53

Re: Speeldag 12:-STVV-AA Gent (Zo 27/10 18.00uur.)

Bericht door Mobius »

stvvilvoorde schreef: Ito opnieuw goed ingevallen. Ik vind het niet per se een verzakking om ito op de bank te houden als supersub. hij valt altijd goed in en brengt op dat moment dat beetje extra. Een beetje de rol van Dries Mertens van vroeger bij de rode duivels. Hem een basisplaats geven betekent niet dat hij dan sowieso datzelfde kan brengen en dan verlies je wel die goede supersub die je op het einde kan brengen.
Ben het gedeeltelijk eens met je redenering hier maar een Ito die de hele match de vrije trappen/hoekschoepen mag nemen zou toch al een verbetering zijn t.o.v. de nemers die het anders moeten doen. Hoe vaak creëren we nog iets op een vrije trap/hoekschop? Dat is ook hemeltergend. Deze van Ito zijn altijd een STUK gevaarlijker.
Elgromi
Berichten: 419
Lid geworden op: 19 dec 2018, 17:20

Re: Speeldag 12:-STVV-AA Gent (Zo 27/10 18.00uur.)

Bericht door Elgromi »

Mobius schreef:
stvvilvoorde schreef: Ito opnieuw goed ingevallen. Ik vind het niet per se een verzakking om ito op de bank te houden als supersub. hij valt altijd goed in en brengt op dat moment dat beetje extra. Een beetje de rol van Dries Mertens van vroeger bij de rode duivels. Hem een basisplaats geven betekent niet dat hij dan sowieso datzelfde kan brengen en dan verlies je wel die goede supersub die je op het einde kan brengen.
Ben het gedeeltelijk eens met je redenering hier maar een Ito die de hele match de vrije trappen/hoekschoepen mag nemen zou toch al een verbetering zijn t.o.v. de nemers die het anders moeten doen. Hoe vaak creëren we nog iets op een vrije trap/hoekschop? Dat is ook hemeltergend. Deze van Ito zijn altijd een STUK gevaarlijker.
Was ook laatste man die van het veld ging bij het opwarmen nog paar voorzetten aan het geven op Suzuki, had er beter nog een paar meer gegeven dan was zijn kopbal er misschien in geweest, bij het opwarmen langs het veld ook nog aandachtig spel aan het bestuderen leek me. Deze jongen heeft ook de u21 Japan geskipped voor hier verder voorbereiding mee te doen. Verdient meer als wissel te zijn, deze wedstrijd speelde onze kwelgeesten ookwel gwn goed, Debruyn zat er vaak goed tussen ook en Mmaae als verdediger is ook beter zat minder nonchalant gedoe in. Terwijl Colombatto een topper is op middenveld.
miel
Berichten: 1672
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 12:-STVV-AA Gent (Zo 27/10 18.00uur.)

Bericht door miel »

Het was geen hoogstaande wedstrijd , vooral de eerste helft was saai , veel gebrei van Stvv en een Gent dat liet begaan met amper kansen
De tweede helft was vooral spannend , het was duidelijk dat wie scoorde won , het had gekund aan beide kanten , dus een gelijkspel is de juiste uitslag .
Eerlijk is eerlijk , gisteren waren Mmaee en Debryun bij de beteren
Mmaee zat goed in de wedstrijd , het moet zijn dat hij gekwetst was anders was deze vervanging onbegrijpelijk
Smits pakt wederom punten , wat mij betreft de beste aankoop tot nog toe .
Met wat Boli gisteren allemaal aan het doen was , begrijp ik er niets meer van dat hij 93 minuten op de plein stond
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Speeldag 12:-STVV-AA Gent (Zo 27/10 18.00uur.)

Bericht door lakie »

vdl schreef:Kan iemand de wissel Wolke Janssens voor Mmae eens uitleggen
, die was goed aant spelen en dan kost Wolke je bijna een punt bij zijn invalbeurt.
Ook vond ik dat Souza veel werd overgeslagen, stond thans goed te spelen, steeds werd Botaka gezogd ,die het echt niet goed deed.
Onverhoopt een punt want had eigenlijk een afstraffing verwacht, maar het middenveld stond goed met een sterke De Bruyn en Colombato.
Ik zag Mmaee naar zijn been wijzen/voelen toen hij vervangen was...
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
tweety
Berichten: 877
Lid geworden op: 13 okt 2010, 18:10

Re: Speeldag 12:-STVV-AA Gent (Zo 27/10 18.00uur.)

Bericht door tweety »

Sorry maar De Bruyn was toch echt niet goed... Ja hij loopt veel, so what..
Wanneer gaat die jongen eens een voorwaartse pass geven ? Altijd maar opzij of naar achter..
Die driehoekjes op de rechterkant zijn mooi, maar wat brengt het op ? Iedere keer als je denkt, er is ruimte steek die bal diep op de flank, nee terug draaien en pasje naar achter.
Om zot van te worden....
Van iemand op zijn positie verwacht ik ballen zoals die van colombatto in de eerste helft. Verticaal, iets forcerend, niet hetgeen hij nu brengt.
Mmaee daarentegen vond ik wel goed spelen, net als Sankhon..
Ik neem aan dat Mmaee wat geblesseerd was, want anders is die wissel niet te begrijpen.
Plaats reactie