Speeldag 12:-STVV-AA Gent (Zo 27/10 18.00uur.)

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Speeldag 12:-STVV-AA Gent (Zo 27/10 18.00uur.)

Bericht door AirMontella »

Met Colombatto en Asamoah op het middenveld zijn er voor de verdedigers heel wat afspeelmogelijkheden zodat ze geen zotte dingen gaan doen. En Mmaee is niet vies van een of meerdere zotte dingen. Maar met de vermeerderde opties voor hem, speelt hij soberder en kan hij zich concentreren op zijn taak als pure centrale verdediger. En dat deed hij gisteren inderdaad heel goed.

Colombatto is voor mij momenteel de sleutelspeler die de ploeg meer mogelijkheden geeft. Is ook de middenvelder met het meeste diepgang in zijn spel.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3063
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 12:-STVV-AA Gent (Zo 27/10 18.00uur.)

Bericht door Tompie »

tweety schreef:Sorry maar De Bruyn was toch echt niet goed... Ja hij loopt veel, so what..
Wanneer gaat die jongen eens een voorwaartse pass geven ? Altijd maar opzij of naar achter..
Die driehoekjes op de rechterkant zijn mooi, maar wat brengt het op ? Iedere keer als je denkt, er is ruimte steek die bal diep op de flank, nee terug draaien en pasje naar achter.
Om zot van te worden....
Van iemand op zijn positie verwacht ik ballen zoals die van colombatto in de eerste helft. Verticaal, iets forcerend, niet hetgeen hij nu brengt.
Mmaee daarentegen vond ik wel goed spelen, net als Sankhon..
Ik neem aan dat Mmaee wat geblesseerd was, want anders is die wissel niet te begrijpen.
Akkoord. Ik vrees dat De Bruyn door deze "prestatie" weer op heel wat krediet van Brys kan rekenen, waardoor we ons weer wat langer zullen mogen ergeren.

Ga al onze gevaarlijke fases maar eens na, De Bruyn was er ook gisteren zelden bij betrokken. Veel aan de bal ja, vaak met 2-3 tikken teveel vooraleer in te spelen. En lopen, misschien wel zijn record dit seizoen. Maar wat levert het op...
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 12:-STVV-AA Gent (Zo 27/10 18.00uur.)

Bericht door STimVV »

tweety schreef:Sorry maar De Bruyn was toch echt niet goed... Ja hij loopt veel, so what..
Wanneer gaat die jongen eens een voorwaartse pass geven ? Altijd maar opzij of naar achter..
Die driehoekjes op de rechterkant zijn mooi, maar wat brengt het op ? Iedere keer als je denkt, er is ruimte steek die bal diep op de flank, nee terug draaien en pasje naar achter.
Om zot van te worden....
Van iemand op zijn positie verwacht ik ballen zoals die van colombatto in de eerste helft. Verticaal, iets forcerend, niet hetgeen hij nu brengt...
Volledig akkoord.
Ik heb me op Anderlecht te hard geïrriteerd aan dit STVV en ben bijgevolg gisteren tussen 18 en 22u iets leuker gaan doen. sAvonds laat heb ik de match herbekeken en heb ik me weer 90 minuten zitten enerveren in DeBruyn. Hij had gisteren minder balverlies dan normaal waardoor sommigen hem "niet zo slecht vonden". Maar nooooit eens een pass voorwaarts geven, geen ideeën, enkel breed en achteruit spelen. Niet vreemd dat je zo tot weinig kansen komt met zo iemand op die positie. En als hij dan toch eens in scoringspositie komt , dan mist hij opnieuw hopeloos. Suzuki legt daar de 1-0 perfect klaar. Moet altijd binnen.
Ik voel aan mezelf dat ik niet meer achter deze ploeg kan staan op een positieve manier. Ik heb het er mee gehad.
Maar woensdag zit ik op KV wel weer 5m boven Brys zn dugout. Niet begrijpend dat we dan onze 13e match spelen waarin DeBruyn de enige is die al 13 keer aan de aftrap stond en de speler is met de meeste minuten dit seizoen. Uw best doen is niet genoeg.
miel
Berichten: 1672
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 12:-STVV-AA Gent (Zo 27/10 18.00uur.)

Bericht door miel »

tweety schreef:Sorry maar De Bruyn was toch echt niet goed... Ja hij loopt veel, so what..
Wanneer gaat die jongen eens een voorwaartse pass geven ? Altijd maar opzij of naar achter..
Die driehoekjes op de rechterkant zijn mooi, maar wat brengt het op ? Iedere keer als je denkt, er is ruimte steek die bal diep op de flank, nee terug draaien en pasje naar achter.
Om zot van te worden....
Van iemand op zijn positie verwacht ik ballen zoals die van colombatto in de eerste helft. Verticaal, iets forcerend, niet hetgeen hij nu brengt.
Mmaee daarentegen vond ik wel goed spelen, net als Sankhon..
Ik neem aan dat Mmaee wat geblesseerd was, want anders is die wissel niet te begrijpen.
En toch waren er gisteren die veel slechter waren dan de Bruyn
Oscar
Berichten: 172
Lid geworden op: 10 sep 2015, 19:34

Re: Speeldag 12:-STVV-AA Gent (Zo 27/10 18.00uur.)

Bericht door Oscar »

Ik dacht dat tegen Genk het dieptepunt van “ de supportersbende hesbania “ bereikt was, maar
gisteren hebben ze dat schandaal nog eens overtroffen. Bezus uitjouwen en uitfluiten !!!
Een ex speler die alles gegeven heeft voor STVV op zo een manier behandelen getuigd van een zeer
laag IQ gehalte. Of Roman nu goed was (of slecht voor sommige) maakt niet uit, ik was gisteren
beschaamd om supporter van STVV te zijn.
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Speeldag 12:-STVV-AA Gent (Zo 27/10 18.00uur.)

Bericht door Henri is de man »

Oscar schreef:Ik dacht dat tegen Genk het dieptepunt van “ de supportersbende hesbania “ bereikt was, maar
gisteren hebben ze dat schandaal nog eens overtroffen. Bezus uitjouwen en uitfluiten !!!
Een ex speler die alles gegeven heeft voor STVV op zo een manier behandelen getuigd van een zeer
laag IQ gehalte. Of Roman nu goed was (of slecht voor sommige) maakt niet uit, ik was gisteren
beschaamd om supporter van STVV te zijn.
Misschien hebben nog mensen dat gezien: bij het incident met Garcia aan de Noordtribune ging Bezus een aansteker van het veld gooien...
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Speeldag 12:-STVV-AA Gent (Zo 27/10 18.00uur.)

Bericht door lakie »

Oscar schreef:Ik dacht dat tegen Genk het dieptepunt van “ de supportersbende hesbania “ bereikt was, maar
gisteren hebben ze dat schandaal nog eens overtroffen. Bezus uitjouwen en uitfluiten !!!
Een ex speler die alles gegeven heeft voor STVV op zo een manier behandelen getuigd van een zeer
laag IQ gehalte. Of Roman nu goed was (of slecht voor sommige) maakt niet uit, ik was gisteren
beschaamd om supporter van STVV te zijn.
Seg, doe es normaal man....
Bende heilige boontjes, als jullie een katholiek clubje willen oprichten waar niet gevloekt mag worden, ga dan niet naar het voetbal.
En nee, ik ben niet van BH, nee ik was er gisteren niet en nee ik ben ook niet voorstander van gooien van projectielen.
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3063
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 12:-STVV-AA Gent (Zo 27/10 18.00uur.)

Bericht door Tompie »

Ook opvallend: voor de wedstrijd stonden mensen van de politie (in burger) op de trappen van de noordtribune met een bundel foto's.
Dit wellicht om supporters te identificeren die tijdens STVV-Genk met bekers bier of aanstekers gooiden.

Ook na de wedstrijd gingen ze nog op zoek in de kantine van de noordtribune.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1429
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Speeldag 12:-STVV-AA Gent (Zo 27/10 18.00uur.)

Bericht door zipke373 »

Oscar schreef:Ik dacht dat tegen Genk het dieptepunt van “ de supportersbende hesbania “ bereikt was, maar
gisteren hebben ze dat schandaal nog eens overtroffen. Bezus uitjouwen en uitfluiten !!!
Een ex speler die alles gegeven heeft voor STVV op zo een manier behandelen getuigd van een zeer
laag IQ gehalte. Of Roman nu goed was (of slecht voor sommige) maakt niet uit, ik was gisteren
beschaamd om supporter van STVV te zijn.
Amai, van overdrijven gesproken. Heeft hier drie jaar gezeten, goed centen verdiend en heeft maar een half jaar deftig gespeeld. Oh, ik ben goed genoeg nu? Dan ga ik weg...
Valt voor mij onder dezelfde noemer als Junior Edmilson en De Sart. En nee ik heb hem niet uitgejouwd. Hier zijn al genoeg ex-spelers gepasseerd die ze niet uitjouwen. Dat heeft Bezus wat mij betreft over zichzelf afgeroepen.
Louis XIV
Berichten: 1248
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Speeldag 12:-STVV-AA Gent (Zo 27/10 18.00uur.)

Bericht door Louis XIV »

tweety schreef:Sorry maar De Bruyn was toch echt niet goed... Ja hij loopt veel, so what..
Wanneer gaat die jongen eens een voorwaartse pass geven ? Altijd maar opzij of naar achter..
Die driehoekjes op de rechterkant zijn mooi, maar wat brengt het op ? Iedere keer als je denkt, er is ruimte steek die bal diep op de flank, nee terug draaien en pasje naar achter.
Om zot van te worden....
Van iemand op zijn positie verwacht ik ballen zoals die van colombatto in de eerste helft. Verticaal, iets forcerend, niet hetgeen hij nu brengt.
Mmaee daarentegen vond ik wel goed spelen, net als Sankhon..
Ik neem aan dat Mmaee wat geblesseerd was, want anders is die wissel niet te begrijpen.
Alsof hij de enige was die constant stond te breien ? Wat gezegd van Boli dit vlak buiten de 16 (eeste helft) in plaats van voouit te denken de bal achteruit paste waar mensen van Gent hem graag terug in ontvangst namen.Boli (en Suzuki) werden gisteren weinig in spel betrokken maar met de ballen die ze kregen hebben ze geen fluit gedaan...beiden vond ik gisteren de zwaksten van het team.
De Bruyn heeft nog veel te leren maar zit wel overal op het veld, ik vermoed dat zijn afgelegde km's ver boven gemiddelde waren. Geef die gast nog wat tijd !!
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3063
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 12:-STVV-AA Gent (Zo 27/10 18.00uur.)

Bericht door Tompie »

Louis XIV schreef:
tweety schreef:Sorry maar De Bruyn was toch echt niet goed... Ja hij loopt veel, so what..
Wanneer gaat die jongen eens een voorwaartse pass geven ? Altijd maar opzij of naar achter..
Die driehoekjes op de rechterkant zijn mooi, maar wat brengt het op ? Iedere keer als je denkt, er is ruimte steek die bal diep op de flank, nee terug draaien en pasje naar achter.
Om zot van te worden....
Van iemand op zijn positie verwacht ik ballen zoals die van colombatto in de eerste helft. Verticaal, iets forcerend, niet hetgeen hij nu brengt.
Mmaee daarentegen vond ik wel goed spelen, net als Sankhon..
Ik neem aan dat Mmaee wat geblesseerd was, want anders is die wissel niet te begrijpen.
Alsof hij de enige was die constant stond te breien ? Wat gezegd van Boli dit vlak buiten de 16 (eeste helft) in plaats van voouit te denken de bal achteruit paste waar mensen van Gent hem graag terug in ontvangst namen.Boli (en Suzuki) werden gisteren weinig in spel betrokken maar met de ballen die ze kregen hebben ze geen fluit gedaan...beiden vond ik gisteren de zwaksten van het team.
De Bruyn heeft nog veel te leren maar zit wel overal op het veld, ik vermoed dat zijn afgelegde km's ver boven gemiddelde waren. Geef die gast nog wat tijd !!
Dat is het net. De Bruyn moet niet overal op het veld zijn. Hij moet niet elke week een marathon afleggen. Op die positie moet je verticaal voetballen, doelkansen afdwingen, zelf al eens een doelpunt meepikken, andere spelers naar een hoger niveau tillen. Maar De Bruyn doet dit allemaal niet. Hij miste nog bijna geen minuut dit seizoen. Zijn statistieken: 1 doelpunt en 1 assist. Veel en veel te weinig.

De Bruyn komt kwalitatief gewoon te kort voor 1A. Er is heus wel een reden waarom hij vorig seizoen meer niet dan wel de selectie haalde. Net zoals dat ook geldt voor Wolke Janssens. En ja, een speler kan een groeimarge hebben. Maar als je er op je 25ste nog niet bent, is het nog maar de vraag of hij ooit die laatste cruciale stap zal kunnen zetten.

Neem nu die wedstrijd van gisteren. De Bruyn was zowat overal, maar zijn acties zijn bijzonder voorspelbaar: in de bal komen en dan niet 1 of 2 tijden, maar 6-7 tikken later de bal breed spelen. En nee, hij was zeker niet bij de slechtste gisteren, want veel balverlies leed hij op die manier niet. Maar anderzijds was hij ook amper betrokken bij de écht gevaarlijke fases van STVV. Hij zette niemand voor doel en hij miste een huizenhoge kans. Hij moet zowat de speler zijn die dit seizoen het vaakst alleen voor de doelman verscheen, een afwerker is hij ook niet bepaald.

Vorig seizoen had je een zekere Kamada, toch ook niet meteen een man die een marathon liep. Maar wel een intelligente voetballer die verticaal speelt, kansen creëert en doelpunten maakt. De eigenschappen die cruciaal zijn op die positie.

Ik kan perfect begrijpen dat sommige supporters De Bruyn gisteren goed vonden, omdat hij weinig slecht deed en omdat hij erg veel liep. Maar op zijn positie moet het gewoon veel meer opleveren.

Los daarvan waren Boli en Suzuki zeker ook niet goed. Ik heb hier al van in het begin aangegeven dat ik niet overtuigd ben of dat een complementair duo is. Daarnaast heb je ook het feit dat Boli wel al 6 doelpunten maakte dit seizoen maar minder op de defensie weegt dan vorig seizoen. En Suzuki, die wisselt zeer goede dingen af met heel slechte en is globaal gewoon te weinig aanwezig in de wedstrijd.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 12:-STVV-AA Gent (Zo 27/10 18.00uur.)

Bericht door Jack »

Ik ben 'blij' dat ik finaal toch niet moet twijfelen aan mijn kennersoog.

Na de oefenmatch in Spouwen voor het seizoen, de eerste test met Wolke in de verdediging, zei ik dat dit het niet ging worden.
Even kon hij de schijn hoog houden, maar ondertussen is het klaar als een klontje: dit is ook in de verdediging geen materiaal voor in 1A.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4144
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 12:-STVV-AA Gent (Zo 27/10 18.00uur.)

Bericht door lindoke »

Tompie schreef:
Louis XIV schreef:
tweety schreef:Sorry maar De Bruyn was toch echt niet goed... Ja hij loopt veel, so what..
Wanneer gaat die jongen eens een voorwaartse pass geven ? Altijd maar opzij of naar achter..
Die driehoekjes op de rechterkant zijn mooi, maar wat brengt het op ? Iedere keer als je denkt, er is ruimte steek die bal diep op de flank, nee terug draaien en pasje naar achter.
Om zot van te worden....
Van iemand op zijn positie verwacht ik ballen zoals die van colombatto in de eerste helft. Verticaal, iets forcerend, niet hetgeen hij nu brengt.
Mmaee daarentegen vond ik wel goed spelen, net als Sankhon..
Ik neem aan dat Mmaee wat geblesseerd was, want anders is die wissel niet te begrijpen.
Alsof hij de enige was die constant stond te breien ? Wat gezegd van Boli dit vlak buiten de 16 (eeste helft) in plaats van voouit te denken de bal achteruit paste waar mensen van Gent hem graag terug in ontvangst namen.Boli (en Suzuki) werden gisteren weinig in spel betrokken maar met de ballen die ze kregen hebben ze geen fluit gedaan...beiden vond ik gisteren de zwaksten van het team.
De Bruyn heeft nog veel te leren maar zit wel overal op het veld, ik vermoed dat zijn afgelegde km's ver boven gemiddelde waren. Geef die gast nog wat tijd !!
Dat is het net. De Bruyn moet niet overal op het veld zijn. Hij moet niet elke week een marathon afleggen. Op die positie moet je verticaal voetballen, doelkansen afdwingen, zelf al eens een doelpunt meepikken, andere spelers naar een hoger niveau tillen. Maar De Bruyn doet dit allemaal niet. Hij miste nog bijna geen minuut dit seizoen. Zijn statistieken: 1 doelpunt en 1 assist. Veel en veel te weinig.

De Bruyn komt kwalitatief gewoon te kort voor 1A. Er is heus wel een reden waarom hij vorig seizoen meer niet dan wel de selectie haalde. Net zoals dat ook geldt voor Wolke Janssens. En ja, een speler kan een groeimarge hebben. Maar als je er op je 25ste nog niet bent, is het nog maar de vraag of hij ooit die laatste cruciale stap zal kunnen zetten.

Neem nu die wedstrijd van gisteren. De Bruyn was zowat overal, maar zijn acties zijn bijzonder voorspelbaar: in de bal komen en dan niet 1 of 2 tijden, maar 6-7 tikken later de bal breed spelen. En nee, hij was zeker niet bij de slechtste gisteren, want veel balverlies leed hij op die manier niet. Maar anderzijds was hij ook amper betrokken bij de écht gevaarlijke fases van STVV. Hij zette niemand voor doel en hij miste een huizenhoge kans. Hij moet zowat de speler zijn die dit seizoen het vaakst alleen voor de doelman verscheen, een afwerker is hij ook niet bepaald.

Vorig seizoen had je een zekere Kamada, toch ook niet meteen een man die een marathon liep. Maar wel een intelligente voetballer die verticaal speelt, kansen creëert en doelpunten maakt. De eigenschappen die cruciaal zijn op die positie.

Ik kan perfect begrijpen dat sommige supporters De Bruyn gisteren goed vonden, omdat hij weinig slecht deed en omdat hij erg veel liep. Maar op zijn positie moet het gewoon veel meer opleveren.

Los daarvan waren Boli en Suzuki zeker ook niet goed. Ik heb hier al van in het begin aangegeven dat ik niet overtuigd ben of dat een complementair duo is. Daarnaast heb je ook het feit dat Boli wel al 6 doelpunten maakte dit seizoen maar minder op de defensie weegt dan vorig seizoen. En Suzuki, die wisselt zeer goede dingen af met heel slechte en is globaal gewoon te weinig aanwezig in de wedstrijd.
Volledig eens met deze post. Wat Debruyn een minder goede voetballer maakt is dat hij "het" niet snel genoeg ziet. Met "het" bedoel ik dan de openingen. Daarom heeft hij altijd meer dan 2 baltoetsen nodig om een medespeler aan te spelen. Die meerdere baltoetsen maakt dat hij meer met de bal loopt dan nodig is en waardoor hij meer tijd voor zichzelf creëert om een aanspeelpunt te vinden. Men heeft daar studies rond gedaan en het heeft blijkbaar met het breedte zicht te maken. Sommige spelers kunnen in 1 oogopslag een zeer brede hoek waarnemen en dus ook sneller beslissen waar ze het best de bal naartoe spelen. Dat is een gave die niet alle spelers hebben. Nu, op zich is dat nog geen ramp en kan je met enkele baltoetsen meer ook een zeer nuttige speler zijn, maar dan moet je de openingen wel zien en risico in je spel durven leggen en verticaal inspelen. Al moet ik er ineens ook bij zeggen dat de looplijnen van onze spitsen beneden alle peil zijn. Boli heb ik gisteren meermaals fout zien lopen. Hij kon meerdere keren perfect de hoek induiken en zo mooi de bal toegespeeld krijgen waarna hij dan de bal gevaarlijk had kunnen voor brengen. Maar telkens trok hij naar het centrum waardoor hij achter minstens 1 verdediger stond en dus niet kon aangespeeld worden. Ik denk dat Boli zichzelf niet echt ziet als een aangevende spits maar enkel als een scorende spits. Dit gezegd zijnde is het als foerier achter de aanval niet simpel om je spitsen te bereiken als die niet genoeg slim van hun verdediger weg lopen en niet eens de hoeken induiken.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Speeldag 12:-STVV-AA Gent (Zo 27/10 18.00uur.)

Bericht door Geel-Blauw »

Ik zou liever Wolke eens als vleugelverdediger zien, heeft daar zeker de snelheid voor en daar moet hij niet puur verdediger zijn wat hij totaal niet kan. Hoe dan ook is hij te zwak voor een basisplaats, iets wat Brys ook eindelijk door heeft.
Als er sommige de Bruyn goed vonden, jawadde.. hoevaak speelt die eigenlijk vooruit? Dat lijkt me toch de bedoeling als centraal aanvallende middenvelder: spitsen bedienen. Boli en Suzuki kwamen inderdaad niet veel in het stuk voor maar dat is ook moeilijk als je de bal amper krijgt en als ze hem krijgen staat er 4 man voor hun neus. De flankwissels kwamen ook altijd achter de speler aan waardoor het spel weer vertraagt.
Nie zievere, speile!
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Speeldag 12:-STVV-AA Gent (Zo 27/10 18.00uur.)

Bericht door Henri is de man »

Geel-Blauw schreef: Als er sommige de Bruyn goed vonden, jawadde.. hoevaak speelt die eigenlijk vooruit? Dat lijkt me toch de bedoeling als centraal aanvallende middenvelder: spitsen bedienen. Boli en Suzuki kwamen inderdaad niet veel in het stuk voor maar dat is ook moeilijk als je de bal amper krijgt en als ze hem krijgen staat er 4 man voor hun neus. De flankwissels kwamen ook altijd achter de speler aan waardoor het spel weer vertraagt.
Gisteren lag dat toch minstens zo vaak aan Boli / Suzuki met slechte controles of slecht (eigenlijk niet) in de ruimte duiken. Ook Botaka kon vaak in de rug duiken langs de lijn maar deed dit maar 2 a 3 keer: de pas van De Bruyn kwam dan wel en het was ook meteen gevaarlijk.

Ik ben akkoord dat De Bruyn nog te veel horizontaal en zelfs achteruit speelt maar vorig jaar had je Bezus en Kamada die fantastisch konden wegdraaien na het opposten en daarmee een zee van ruimte creeerden. Dat soort speler is De Bruyn niet en die heb je ook niet in de kern momenteel.
Er is weinig stabiliteit achteraan en je ziet ook dat iedereen als een halve gek terugloopt bij balverlies (en dat is nodig ook want Gent liep er toch een aantal keren heel makkelijk door). De Bruyn deed daar een aantal heel goede balrecuperaties. Ik weet het, zijn actieradius moet eigenlijk hoger op het terrein zijn (en misschien kan hij dat eigenlijk ook niet) maar momenteel is het defensief zo precair dat Brys zich geen pure 10 kan veroorloven. Dat is mijn visie op de zaak
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Plaats reactie