Speeldag 13: KV Mechfixing - STVV (woensdag 30.10 - 20u30)

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Speeldag 13: KV Mechfixing - STVV (woensdag 30.10 - 20u30)

Bericht door Tompie »

Morgenavond trekken de kanaries naar Mechelen. De troepen van Brys wonnen dit seizoen in Eupen en Charleroi, maar kregen ook al regelmatig een pak slaag buitenshuis.

Benieuwd wat het wordt op verplaatsing bij de omkopers, die dit seizoen goed op dreef zijn.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Speeldag 13: KV Mechfixing - STVV (woensdag 30.10 - 20u30)

Bericht door enerkey »

Ze doen het goed. Ik veronderstel zelfs zonder omkoperij. Normaal kunnen ze nu nog niet omkopen, aangezien ze zo vroeg in het seizoen nog gestraft zouden kunnen worden. De terugmatch in maart is een ander paar mouwen. Krijgen ze nooit bewezen veroordeelt voor eind juni.

Ik ga kijken. Wat moet er mee? Latex handschoenen? Geld om mee te zwaaien? Een inbouwkeuken krijgen we ook nog wel mee binnengesmokkeld. (Als 10 ton vuurpijlen al lukt) Heeft er iemand toevallig één staan?
metser
Berichten: 355
Lid geworden op: 26 sep 2016, 17:21

Re: Speeldag 13: KV Mechfixing - STVV (woensdag 30.10 - 20u30)

Bericht door metser »

Je kan er mee lachen,maar puntje of punten meebrengen is nodig ! Heb juist de match cercle moeskroen gezien, 2. 2 , maar cercle verdiende meer ! Als je een twintigtal bijna open kansen niet verzilverd kan je niet winnen, maaaaar er komt een dag dat die er wel invliegen (binnenkort hé moeten wij er tegen) en dat staan ze plotseling in uw buurt .
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 13: KV Mechfixing - STVV (woensdag 30.10 - 20u30)

Bericht door toyotacorolla »

Weinig tekenen van beterschap bij dit Stvv.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 13: KV Mechfixing - STVV (woensdag 30.10 - 20u30)

Bericht door Jacques »

Benieuwd of en hoe we in verdediging zullen standhouden. Ik zeg "in verdediging" omdat het probleem zich niet enkel achteraan stelt. Tegen Gent kwamen we in de 2de helft meermaals in de problemen, omdat we ons ook op het middenveld en vooraan regelmatig lieten wegzetten met snel en/of dom balverlies als gevolg (eigenlijk hetzelfde recept als ze vorig jaar in beker en op speeldag 30 hanteerden). Mechelen is ook een ploeg die de fysieke duels niet schuwt, speelt bovendien voor een quasi vol huis. We zullen letterlijk stevig op onze poten moeten staan om iets te rapen.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Speeldag 13: KV Mechfixing - STVV (woensdag 30.10 - 20u30)

Bericht door stvvilvoorde »

Jacques schreef:Benieuwd of en hoe we in verdediging zullen standhouden. Ik zeg "in verdediging" omdat het probleem zich niet enkel achteraan stelt. Tegen Gent kwamen we in de 2de helft meermaals in de problemen, omdat we ons ook op het middenveld en vooraan regelmatig lieten wegzetten met snel en/of dom balverlies als gevolg (eigenlijk hetzelfde recept als ze vorig jaar in beker en op speeldag 30 hanteerden). Mechelen is ook een ploeg die de fysieke duels niet schuwt, speelt bovendien voor een quasi vol huis. We zullen letterlijk stevig op onze poten moeten staan om iets te rapen.
Ik hoop er niet op.
Andere jaren zou ik gaan kijken zijn vanwege de korte verplaatsing, boeit me nu zelfs niet meer;
Een punt lijkt me het hoogst haalbare en voor de rest hopen dat je niet meer in degradatiegevaar komt dit seizoen.
Smurf
Berichten: 384
Lid geworden op: 30 nov 2012, 13:38
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 13: KV Mechfixing - STVV (woensdag 30.10 - 20u30)

Bericht door Smurf »

Vandaag zal weer heel moeilijk worden en dus zou een punt mooi meegenomen zijn. Brys zal vermoedelijk starten met dezelfde 11. Over die 11 valt wat mij betreft ten zeerste te discussiëren.
Als je Asamoah en Colombatto laat staan, vind ik het loopvermogen van De Bruyn niet zo interessant. Hij is er zelf heel trots op, maar zoals anderen hier op het forum reeds aanhaalden, is het op die positie niet prioritair. Ik zou Ito hier graag een aan het werk zien. Technisch sterk, leuke speler om naar te kijken, extra wapen op stilstaande fases. Met hem er bij gebeurt er tenminste iets. Ik zou zelfs De Ridder boven De Bruyn kiezen.
Lee zou ik ook graag eens zien, maar dat is blijkbaar niet aan de orde. Ik vind niet dat hij in de ploeg moet staan, ik wil 'm gewoon eens zien spelen. Simpelweg om een idee te hebben van z'n capaciteiten en huidige vorm.
Blijkbaar (heb enkel samenvatting vorige match gezien) was Mmaee in een zuiver verdedigende rol beter dan op het middenveld. Bij gebrek aan andere opties, zal die dus wel blijven staan. Wolke zal na zijn flater vermoedelijk een trapje lager in de pikorde staan. Hoe zit het met Teixeira? Want zelfs op halve kracht, stel ik hem nog steeds op.
Ik hoop dat Boli en Suzuki inderdaad beide blijven staan (voor een lange periode, lees weken). Uit de samenvatting tegen AA Gent, blijkt toch dat als ze de bal een keer kregen er ook meteen een kans uit voor kwam. Ze maakten ze helaas niet af, maar ze kwamen er toch al. De kopbal van Boli aan het eind, was trouwens goed gedaan. Kaminski heeft daar een prima redding in huis.

Als we straks niets halen, lijkt me dat geen ramp. op voorwaarde dat we de volgende drie wedstrijden dan toch eens deftig wat punten beginnen sprokkelen. Oostende thuis, op Cercle en thuis tegen Charleroi. Dan ga je ongeacht je ambitie (PO1 of niet degraderen) toch voor 7 op 9.
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 13: KV Mechfixing - STVV (woensdag 30.10 - 20u30)

Bericht door STimVV »

Een match op 3 km van mijn deur die ik op de eretribune tussen de kakkers zal bijwonen. Ik kijk er niet echt naar uit moet ik zeggen... :? Integendeel. pfff
Ik hoop op dezelfde 11 als tegen Gent, met uitzondering van de nieuwe chouchou van Brys. Graag DeRidder op de plaats van DeBruyn, of Ito.
De enige hoop die ik koester omwille van het feit dat DeBruyn op de bank zou starten is vermoeidheid. Hij is de enige speler die in alle matchen aan de aftrap stond. Tegen Gent ook weer 90 minuten.
Misschien is zo een midweekmatch een reden voor Brys om een frissere speler aan de aftrap te brengen. Zeker gezien het feit dat hijzelf zo fier is op zijn gelopen meters en hij daar "koploper" in is.
3 matchen op 7dagen, aan 13km per match... dat is misschien wat te veel, hoop ik...
En dan maar hopen dat zijn vervanger zijn kans grijpt.
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Speeldag 13: KV Mechfixing - STVV (woensdag 30.10 - 20u30)

Bericht door Jean-Paul »

Jacques schreef:Benieuwd of en hoe we in verdediging zullen standhouden. Ik zeg "in verdediging" omdat het probleem zich niet enkel achteraan stelt. Tegen Gent kwamen we in de 2de helft meermaals in de problemen, omdat we ons ook op het middenveld en vooraan regelmatig lieten wegzetten met snel en/of dom balverlies als gevolg (eigenlijk hetzelfde recept als ze vorig jaar in beker en op speeldag 30 hanteerden). Mechelen is ook een ploeg die de fysieke duels niet schuwt, speelt bovendien voor een quasi vol huis. We zullen letterlijk stevig op onze poten moeten staan om iets te rapen.
Heel goede opmerking.
Het is inderdaad zo dat we in ieder compartiment te weinig verdedigende kwaliteiten bezitten.
Wat betreft balrecuperatie kunnen we enkel Sankhon, Colombatto, Garcia, en in mindere mate Asamoah, Botaka en De Ridder aanduiden.
Te weinig op dit niveau.
Tegen een agressieve tegenstander sta je dadelijk met de rug tegen de muur, klaar om het genadeschot te krijgen.
Enfin , kijken wat Brys uit zijn toverhoed kan toveren.
Henkie-1984
Berichten: 263
Lid geworden op: 22 jul 2017, 19:28

Re: Speeldag 13: KV Mechfixing - STVV (woensdag 30.10 - 20u30)

Bericht door Henkie-1984 »

Weer een mooie assist van De Bruyn...pffff
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Speeldag 13: KV Mechfixing - STVV (woensdag 30.10 - 20u30)

Bericht door Bartman »

Henkie-1984 schreef:Weer een mooie assist van De Bruyn...pffff
Die gaat met de hond van Brys wandelen. Kan niet anders
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Speeldag 13: KV Mechfixing - STVV (woensdag 30.10 - 20u30)

Bericht door kenniksvanvoetbal »

Fantastisch bruggetje weer van super Debruyn !!! :toppie: :toppie:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
darion
Berichten: 1493
Lid geworden op: 20 jul 2011, 22:56

Re: Speeldag 13: KV Mechfixing - STVV (woensdag 30.10 - 20u30)

Bericht door darion »

Brys mag stilaan zijn boeltje bijeen pakken. Het is duidelijk dat hij geen goed team op de mat kan brengen, al weken niet.
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Speeldag 13: KV Mechfixing - STVV (woensdag 30.10 - 20u30)

Bericht door smol »

Prachtig balverlies van De Bruyn zorgt opnieuw voor een assist achter Bruyntje zijn naam, weliswaar opnieuw aan de verkeerde kant
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Speeldag 13: KV Mechfixing - STVV (woensdag 30.10 - 20u30)

Bericht door fruitboerke »

Brys haal godverdomme die De Bruyn van dat veld af :mad: Hoeveel krediet krijgt die suggelaar nog .tegendoelpunt zoveel op zijn conto. :fuckyou:
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
Plaats reactie