Speeldag 15 :Cercle Brugge - STVV (Za 09/11 20.00uur.)

Alles over de wedstrijden van STVV
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Speeldag 15 :Cercle Brugge - STVV (Za 09/11 20.00uur.)

Bericht door kenniksvanvoetbal »

STVV-fan schreef:
kenniksvanvoetbal schreef:Als men daar speelt zoals zaterdag kom je garantie met niks terug . Vorig jaar gewonnen met het geluk aan onze zijde !
Ik hoop op winst ,maar eerlijk gezegd zakt mijn broek af wanneer er gezegd word dat deze ploeg beter is dan vorig seizoen ,
volgens mij staan we boven onze stand ,jammer maar helaas. :stvv:

Je hebt gelijk! Eigenlijk zouden we in 1B moeten spelen en zelfs daar denk ik dat we niet op onze plaats zijn!

Amateurreeksen ofzo..
. :roll:
Het voetbal van dit niveau spelen we alvast ........maar gelukkig zijn er nog slechter ,ja ,bijna niet te geloven.
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 15 :Cercle Brugge - STVV (Za 09/11 20.00uur.)

Bericht door Jacques »

Ik heb dat vorig jaar nog gelezen,
net als het jaar daarvoor,
en daarvoor.

Bijna niet te geloven dat men het blijft herhalen. Ooit zal men het wel bij het rechte eind hebben zeker?

Ik las gisteren een zeer verstandige analyse van Tompie op Facebook die er op neerkomt dat deze ploeg in staat is tot het beste en het slechtste, soms zelfs in één wedstrijd (Genk). Daarom zegt mijn gevoel me dat we finaal ergens rond plek 10 zullen stranden: degelijk, maar niet goed of constant genoeg om voor veel meer te gaan.
Overdrijven is een kunst
Esteeveevee
Berichten: 968
Lid geworden op: 14 sep 2015, 07:53

Re: Speeldag 15 :Cercle Brugge - STVV (Za 09/11 20.00uur.)

Bericht door Esteeveevee »

STVV en zijn status van giant killer.

Pak de top 6.
PO1 virtueel.

6 ploegen.
We wonnen er 4 en gelijk tegen AA Gent. Abnormaal.

We kunnen dus ploeg 2 - 3 - 4- 5 en 6 aan.

:-)
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Speeldag 15 :Cercle Brugge - STVV (Za 09/11 20.00uur.)

Bericht door smol »

Esteeveevee schreef:STVV en zijn status van giant killer.

Pak de top 6.
PO1 virtueel.

6 ploegen.
We wonnen er 4 en gelijk tegen AA Gent. Abnormaal.

We kunnen dus ploeg 2 - 3 - 4- 5 en 6 aan.

:-)
Kleine correctie : 3 winstmatchen, 2 gelijke spelen en één verlies tegen de huidige top 6
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 15 :Cercle Brugge - STVV (Za 09/11 20.00uur.)

Bericht door STimVV »

Daarnet persconferentie van Brys gezien.
Een ruime selectie omdat DeRidder blijkbaar twijfelachtig is en morgen pas zal beslist worden of hij zal spelen.
Er is deze keer wel weer plaats in de selectie voor Durkin, VanDessel en Masoudi.
VanDessel en Masoudi krijgen dus de voorkeur op Lee...
Een kern van 22, daar moeten er dus nog 4 van afvallen. En zelfs dan is Lee er niet bij. Dat lijkt me een duidelijk statement van Brys.
Brys had ook positieve woorden voor DeBruyn. "een schitterende voetballer die bescherming verdiend van zijn coach wanneer hij dat nodig heeft"
pat@
Berichten: 1065
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 15 :Cercle Brugge - STVV (Za 09/11 20.00uur.)

Bericht door pat@ »

STimVV schreef:
Brys had ook positieve woorden voor DeBruyn. "een schitterende voetballer die bescherming verdiend van zijn coach wanneer hij dat nodig heeft"
De wc was gelukkig kortbij toen ik dit hoorde.
Volgens mij heeft hij zichzelf slecht verwoord. Een schitterende voetbal is voor Marc individueel helemaal iets anders dan voor het gros van de voetballiefhebbers. Wanneer je alles doet op training en erna eventueel nog wat andere gaten laat dichtlopen, ben je voor Marc een schitterende voetballer.
Vandaag heeft hij zichzelf compleet belachelijk gemaakt met deze uitspraak, ook al is dit er gewoon eentje om zijn koppigheid/gelijk te staven.
Esteeveevee
Berichten: 968
Lid geworden op: 14 sep 2015, 07:53

Re: Speeldag 15 :Cercle Brugge - STVV (Za 09/11 20.00uur.)

Bericht door Esteeveevee »

Hoeveel punten hebben we minder dan vorig seizoen na evenveel speeldagen ?
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Speeldag 15 :Cercle Brugge - STVV (Za 09/11 20.00uur.)

Bericht door lakie »

Esteeveevee schreef:Hoeveel punten hebben we minder dan vorig seizoen na evenveel speeldagen ?
Voorlopig 3.... Maar een match minder... namelijk de match tegen Genk niet meegerekend...
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Speeldag 15 :Cercle Brugge - STVV (Za 09/11 20.00uur.)

Bericht door voetballiefhebber »

Eigenlijk zou een Mbokani onder Brys niet veel spelen. De speler van Antwerp zegt zelf dat hij niet zo goed traint, maar dat hij het in de wedstrijden wel toont. De Bruyn zal wellicht goed trainen, maar op het veld zien we daar toch bitter weinig van terug.
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Speeldag 15 :Cercle Brugge - STVV (Za 09/11 20.00uur.)

Bericht door smol »

Waarom speelt Carcela nauwelijks bij Standard ?
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 15 :Cercle Brugge - STVV (Za 09/11 20.00uur.)

Bericht door STVV-fan »

voetballiefhebber schreef:Eigenlijk zou een Mbokani onder Brys niet veel spelen. De speler van Antwerp zegt zelf dat hij niet zo goed traint, maar dat hij het in de wedstrijden wel toont. De Bruyn zal wellicht goed trainen, maar op het veld zien we daar toch bitter weinig van terug.
Mbokani zou dan nog eens niet in de tribune mogen zitten van Brys

Brys zijn persconferentie gezien, bevestigd enerzijds nogmaals dat De Bruyn enkel in de selecte zit vanwege zijn trainingsarbeid (en het meedoen van de stage en de daarbijbehorende teambuildings en vanwege anderzijds het feit dat (zo kon ik afleiden uit de ongelooflijke steek onder water van Brys) Lee niet 100% tot in de puntjes vraagt wat Brys verwacht, namelijk dat je als offensieve middenvelder, tevens de rol van centrale of flankverdediger (naargelang de grillen en noden van Brys) opneemt.

:vomit:

Achja, als De Bruyn maar niet start in Brugge, dat is alles waar je voorlopig op kan en mag hopen....
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Speeldag 15 :Cercle Brugge - STVV (Za 09/11 20.00uur.)

Bericht door smol »

Wat betreft het missen van de voorbereiding, Sankhon haalt vandaag zelf in een interview aan hoe belangrijk met missen van dit voor hem was vorig seizoen.
Zo lang hij De Bruyn niet opstelt is het voor mij oké, maar De Bruyn zijn vervanger hoeft voor mij niet Lee te zijn. Indien Lee zich niet houdt aan de afspraken hoort hij niet thuis in de selectie zo simpel is dat.
En neen in ben geen fan van De Bruyn maar zo slecht als hij hier soms omschreven wordt is hij heus niet hoor. De Sart werd hier op dezelfde manier omschreven, maar haalt indien fit toch dikwijls de basis bij Antwerp.
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 15 :Cercle Brugge - STVV (Za 09/11 20.00uur.)

Bericht door STimVV »

De situatie van DeSart en DeBruyn kan je onmogelijk vergelijken.
DeSart is een 8 die bij ons veel te vaak de laatste pass moest geven omdat er aanvallend te veel verwacht werd van hem. Vaak moest hij zelfs op de 10 spelen (vooral wanneer Bezus er niet bij was). Dan komen zijn kwaliteiten minder tot recht. Als hij bij Antwerp in de ploeg staat is dat wél op zijn beste positie. Daar speelt hij in een controlerende rol in de rug van creatieve spelers. Daar gebruiken ze hem beter dan hier omdat ze op elke positie heel wat meer kwaliteiten hebben.
DeBruyn is wél een nr.10, die wél op zijn beste plek speelt.

Trouwens: als ik mag kiezen tussen Colombatto of DeSart op de 8. Dan kies ik toch ook voor Colombatto.

Vanavond:
indien DeRidder niet fit geraakt hoop ik dat Ito zijn kans krijgt op de 10. Ik denk dat Sousa op de 10 ook wel wat kan brengen.
Ito of Acolatse kunnen dan op links.
davy
Berichten: 40
Lid geworden op: 08 jul 2013, 16:13
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 15 :Cercle Brugge - STVV (Za 09/11 20.00uur.)

Bericht door davy »

STimVV schreef:DeBruyn is wél een nr.10, die wél op zijn beste plek speelt.
Niet dat het veel uitmaakt, maar dit klopt eigenlijk niet: De Bruyn was voorheen vooral een (flank)aanvaller ...
FANFOREVER
Berichten: 582
Lid geworden op: 18 okt 2010, 08:22

Re: Speeldag 15 :Cercle Brugge - STVV (Za 09/11 20.00uur.)

Bericht door FANFOREVER »

Naar slechte gewoonte gaat STVV weer kopje onder tegen nummer laatste.
De geschiedenis herhaalt zich.
Remember STVV -Anderslecht die nog geen deuk in een pakje boter konden trappen maar we kregen er wel vier in ons mandje.
Een overwinning zal moeilijk worden.
Breys laat aub DeBruyn op de bank. Laat Ito starten dan hebben we een kans.
:stvv:
Plaats reactie