Speeldag 15 :Cercle Brugge - STVV (Za 09/11 20.00uur.)

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 15 :Cercle Brugge - STVV (Za 09/11 20.00uur.)

Bericht door Jacques »

Dit is een seizoen met (te) veel negatieve verrassingen. Hoe we er in slagen om met de eerste ploeg 7/9 te halen tegen Gent, KV Mechelen en Oostende en daarbij slechts 1 doelpunt incasseren om dan te verliezen tegen godbetert Cercle en weer doelpunten in cadeauverpakking weg te geven, is me een raadsel. Hoe onze beloften week na week met de billen bloot gaan, van OHL tot Gent, is me eveneens een raadsel. Dat gaat er bij mij echt niet in. Ik weet wel 1 ding: ik zou van colère al lang iemand over de platen gestampt hebben, een tegenstander of desnoods een ploegmaat.

I.v.m. Konaté: goed dat hij meespeelt en het ook behoorlijk lijkt te doen, maar als de uithouding op dit moment een probleem is, mag je er van uitgaan dat die niet meer voor nieuwjaar de selectie gaat halen. Hopelijk wel met een winterstage in de benen.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Speeldag 15 :Cercle Brugge - STVV (Za 09/11 20.00uur.)

Bericht door tesneusdoek »

Zouden er met het oog op het behoud al zo vroeg tijdens het seizoen keukens besteld worden in het geval van ploegen (of enkele spelers via hun makelaar) die naar alle waarschijnlijkheid een grijs seizoen tegemoet gaan? :roll:
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 15 :Cercle Brugge - STVV (Za 09/11 20.00uur.)

Bericht door Jacques »

Dat is nog te vroeg. De prijzen zijn nog te laag en het risico dat alles nog dit seizoen uitlekt en behandeld wordt te groot. Voorjaar 2020 is veel interessanter. :devil: :mrgreen:
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Speeldag 15 :Cercle Brugge - STVV (Za 09/11 20.00uur.)

Bericht door tesneusdoek »

Jacques schreef:Dat is nog te vroeg. De prijzen zijn nog te laag en het risico dat alles nog dit seizoen uitlekt en behandeld wordt te groot. Voorjaar 2020 is veel interessanter. :devil: :mrgreen:
Ah ja, dat is waar... Wat dom van mij om de verjaartermijn niet in het oog te houden! :zot: :lol: :lol: :lol:
Plaats reactie