Speeldag 15 :Cercle Brugge - STVV (Za 09/11 20.00uur.)

Alles over de wedstrijden van STVV
STVV-fan
Berichten: 6006
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 15 :Cercle Brugge - STVV (Za 09/11 20.00uur.)

Bericht door STVV-fan »

davy schreef:
STimVV schreef:DeBruyn is wél een nr.10, die wél op zijn beste plek speelt.
Niet dat het veel uitmaakt, maar dit klopt eigenlijk niet: De Bruyn was voorheen vooral een (flank)aanvaller ...
Maakt eigenlijk wel een klein beetje uit, want het is een argumentatie "tegen" Lee of Ito.

De Ridder niet fit genoeg om te starten, ik hou mijn hart alweer vast.

Brys was wel te spreken over Durkin.

Klein idee Marc: Speel gewoon met een verdedigende driehoek op het middenveld met Colombatto en Durkin voor de verdediging?
STimVV
Berichten: 2703
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 15 :Cercle Brugge - STVV (Za 09/11 20.00uur.)

Bericht door STimVV »

davy schreef:
STimVV schreef:DeBruyn is wél een nr.10, die wél op zijn beste plek speelt.
Niet dat het veel uitmaakt, maar dit klopt eigenlijk niet: De Bruyn was voorheen vooral een (flank)aanvaller ...
Ja? Waarop baseer je je dan? Op het feit dat Brys hem begin vorig seizoen daar een paar heeft uitgespeeld? Dat was toen omdat we centraal voldoende betere opties hadden. En het was toen ook akelig duidelijk dat hij het daar niet kon.
Bij Lommel speelde hij steeds in een centrale vrije rol, en aan dat seizoen heeft hij het te danken dat hij momenteel in 1A speelt.
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Speeldag 15 :Cercle Brugge - STVV (Za 09/11 20.00uur.)

Bericht door Jean-Paul »

Als je De Bruyn opstelt (is niet Alexandre zijn fout) dan is het enige alternatief op de flank.
Meer kan je van die jongen niet verlangen en is de kritiek weerlegd naar Brys.
Wat betreft Ito, Lee en Konate, Durkin en andere aankopen kan ik alleen zeggen dat Brys er geen volwaardige eersteklassers van kan maken.
Een regelrechte degradatie van de aankoopwaarde
davy
Berichten: 40
Lid geworden op: 08 jul 2013, 16:13
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 15 :Cercle Brugge - STVV (Za 09/11 20.00uur.)

Bericht door davy »

STimVV schreef:
davy schreef:
STimVV schreef:DeBruyn is wél een nr.10, die wél op zijn beste plek speelt.
Niet dat het veel uitmaakt, maar dit klopt eigenlijk niet: De Bruyn was voorheen vooral een (flank)aanvaller ...
Ja? Waarop baseer je je dan? Op het feit dat Brys hem begin vorig seizoen daar een paar heeft uitgespeeld? Dat was toen omdat we centraal voldoende betere opties hadden. En het was toen ook akelig duidelijk dat hij het daar niet kon.
Bij Lommel speelde hij steeds in een centrale vrije rol, en aan dat seizoen heeft hij het te danken dat hij momenteel in 1A speelt.
Bij Anderlecht werd hij opgeleid als dribbelvaardige (flank)aanvaller, maar werd hij afgeremd door zware blessures (zie interview enkele weken geleden, "Eerst supertalent van Anderlecht, dan hangjongere en op zijn 25ste eindelijk ontbolsterd bij STVV"). Bij Lommel speelde hij volgens mij zowel centraal als op de flank. Zoals ik al aanhaalde: maakt uiteindelijk niet zoveel uit, wat nu op het veld getoond wordt is uiteraard van belang.
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 15 :Cercle Brugge - STVV (Za 09/11 20.00uur.)

Bericht door toyotacorolla »

Ben benieuwd voor vanavond.
smol
Berichten: 1389
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Speeldag 15 :Cercle Brugge - STVV (Za 09/11 20.00uur.)

Bericht door smol »

Met Wolke en De Bruyn, bang afwachten ...
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 15 :Cercle Brugge - STVV (Za 09/11 20.00uur.)

Bericht door Jack »

Ja jongens, zo kan je geen match winnen. Wat een kansen missen wij.

Oh ja, man te weinig in muur.
Henkie-1984
Berichten: 263
Lid geworden op: 22 jul 2017, 19:28

Re: Speeldag 15 :Cercle Brugge - STVV (Za 09/11 20.00uur.)

Bericht door Henkie-1984 »

Goal op rekening van Schmidt. Niet de eerste keer dat hij bij een vrijschop volledig de mist in gaat. Ook wel zeer licht gefloten zeker om dan ook nog geel voor te geven. Dan had Cercle eigenlijk rood moeten krijgen toen Suzuki alleen door kon.
enerkey
Berichten: 2093
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Speeldag 15 :Cercle Brugge - STVV (Za 09/11 20.00uur.)

Bericht door enerkey »

De te verwachten wedstrijd helaas. Ik heb niet voor niks 50 euro ingezet op Cercle. Als lammetjes begonnen. Nog niet eens nodig vinden om een volledige muur op te stellen.
smol
Berichten: 1389
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Speeldag 15 :Cercle Brugge - STVV (Za 09/11 20.00uur.)

Bericht door smol »

tegendoelpunt op conto van Schmidt, één man te weinig in de muur en zelf slechte opstelling.

Onze spitsen verkwanselen 2 loepzuivere assists van De Bruyn !! Ik mis toch nog steeds de killer in Suzuki. Maar ook Boli en Sousa hadden meer kunnen doen met hun kans.

Ondanks een slechte wedstrijd krijgen we toch nog 3 open kansen, er is dus nog hoop al lijkt het op de wedstrijd van Lokeren vorig jaar die niemand wou spelen :zot:
STVV-fan
Berichten: 6006
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 15 :Cercle Brugge - STVV (Za 09/11 20.00uur.)

Bericht door STVV-fan »

En dan zoiets gaat dan wel binnen, wat in vergelijking veel moeilijker is dan al de rest :roll: :zot:
Henkie-1984
Berichten: 263
Lid geworden op: 22 jul 2017, 19:28

Re: Speeldag 15 :Cercle Brugge - STVV (Za 09/11 20.00uur.)

Bericht door Henkie-1984 »

Pff wat een vervangingen weer... Botaka is weer bijzonder zwak, maar mag toch blijven staan... Wanneer mag Ito nog eens spelen???
STVV-fan
Berichten: 6006
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 15 :Cercle Brugge - STVV (Za 09/11 20.00uur.)

Bericht door STVV-fan »

Henkie-1984 schreef:Pff wat een vervangingen weer... Botaka is weer bijzonder zwak, maar mag toch blijven staan... Wanneer mag Ito nog eens spelen???
Wanneer hij nu een eindelijk als volleerde centrale verdediger kan functioneren!
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Speeldag 15 :Cercle Brugge - STVV (Za 09/11 20.00uur.)

Bericht door the fan »

Wat een saaie wedstrijd weer van STVV... Al mijn respect wie daar kan van genieten... zucht!
Allemaal ... kijk eens wat ik kan ... ik ben de man... chill... rustig ... cool... Ik word er mottig van.
Wie had dit pakweg 10 jaar geleden kunnen denken??? Dat dit STVV anno 2019 zou zijn... Ik alvast niet
STVV-fan
Berichten: 6006
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 15 :Cercle Brugge - STVV (Za 09/11 20.00uur.)

Bericht door STVV-fan »

Brys, Brys, Brys, heeft het NOG niet geleerd.

Onbegrijpelijke opstelling, onbegrijpelijke wissels.

Heeft zich godverdomme wel weer mooi ingedekt, geruggesteund door het belang van genk en alle mensen die achter hem BLIJVEN staan, na toch wéér een blamage tegen godbetert fucking Cercle, alstublieft he....
Plaats reactie