Speeldag 16:STVV-Charleroi (Zo 24/11 20.00 uur.)

Alles over de wedstrijden van STVV
STVV Freakje
Berichten: 191
Lid geworden op: 26 jun 2019, 17:32

Speeldag 16:STVV-Charleroi (Zo 24/11 20.00 uur.)

Bericht door STVV Freakje »

STVV versloeg verleden seizoen Charleroi met 3-1.
Yohan Boli scoorde een hattrick voor de Kanaries.
Wat kan STVV na de Interland Break tegen de Zebra's op Stayen?
Boeken we terug een zegen, houden we het bij een gelijke spel of wordt het een verlies ?
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Speeldag 16:STVV-Charleroi (Zo 24/11 20.00 uur.)

Bericht door tesneusdoek »

Charleroi is in goede doen, al 5 speeldagen ongeslagen, geen club in crisis... Dat wil dus zeggen dat we geen Lazarussen uit de dood moeten opwekken, zoals we tegen Anderlecht en Cercle deden.
Ik heb er dus wel een goed oog in :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

:geelblauw: :geelblauw: :geelblauw:
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 16:STVV-Charleroi (Zo 24/11 20.00 uur.)

Bericht door toyotacorolla »

Hetzelfde scenario als de 15 vorige matchen zeker, of heeft Brys nog wat uit zijn toverhoed gehaald.
Verwacht weinig hoogstaand voetbal. Stvv verras ons.
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 16:STVV-Charleroi (Zo 24/11 20.00 uur.)

Bericht door STimVV »

Als ik de persconferentie hoor van Brys zou het toch wel kunnen dat er morgen een nieuwe naam in de kern zal zitten.

Brys: "Tijdens de interlandbreak hebben we vooral heel veel tijd gestoken in de jongens die er de laatste tijd soms naast vielen, en ik denk dat dat zijn vruchten heeft afgeworpen."
Coninckx: "Mogen we nog verrassingen verwachting in de kern, nieuw geselecteerden?"
Brys: "Uiteraard, de selectie zal morgen gemaakt worden. Wie zich toont of al heeft getoond deze week en de 2 weken hier voor, die gaan hun kansen krijgen."
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 16:STVV-Charleroi (Zo 24/11 20.00 uur.)

Bericht door STVV-fan »

STimVV schreef: 22 nov 2019, 14:47 Als ik de persconferentie hoor van Brys zou het toch wel kunnen dat er morgen een nieuwe naam in de kern zal zitten.

Brys: "Tijdens de interlandbreak hebben we vooral heel veel tijd gestoken in de jongens die er de laatste tijd soms naast vielen, en ik denk dat dat zijn vruchten heeft afgeworpen."
Coninckx: "Mogen we nog verrassingen verwachting in de kern, nieuw geselecteerden?"
Brys: "Uiteraard, de selectie zal morgen gemaakt worden. Wie zich toont of al heeft getoond deze week en de 2 weken hier voor, die gaan hun kansen krijgen."
De Bruyn zijn tweelingbroer
geelblauw
Berichten: 219
Lid geworden op: 09 jun 2018, 21:30

Re: Speeldag 16:STVV-Charleroi (Zo 24/11 20.00 uur.)

Bericht door geelblauw »

lee gaat er bij zijn. ook llucas zou goed op weg zijn. konate is een ander verhaal. zou er ook niet van verschieten als de bruyn er eens niet zou bij zijn. mmae en janssens zullen er jammer genoeg wel bij zijn, want we hebben te weinig verdedigers
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 16:STVV-Charleroi (Zo 24/11 20.00 uur.)

Bericht door STimVV »

geelblauw schreef: 22 nov 2019, 17:34 lee gaat er bij zijn. ook llucas zou goed op weg zijn. konate is een ander verhaal. zou er ook niet van verschieten als de bruyn er eens niet zou bij zijn. mmae en janssens zullen er jammer genoeg wel bij zijn, want we hebben te weinig verdedigers
We vergeten hier altijd dat DeSmet wél is opgeleid als verdediger. In tegenstelling tot Janssens. Ik zie dus niet in waarom Janssens er nog bij moet zijn. DeSmet won als basisspeler met de rode duivels vorige week nog in Duitsland. Die jongen heeft meer toekomst in de verdediging dan Janssens en heeft ook nog niet dezelfde kansen gekregen als Wolke. Die het duidelijk niet kan. Op geen enkele positie.
Met Sankhon,Mmaee,Garcia,DeSmet heb je 4 spelers voor 3 posities. Dat is voldoende voor een positie waar je sowieso liever niet wisselt tijdens een match. En dan heb je Durkin nog op de bank, die eventueel in uiterste nood daar ook kan.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Speeldag 16:STVV-Charleroi (Zo 24/11 20.00 uur.)

Bericht door stvvilvoorde »

Desmet heeft ook al een heel aantal kapitale blunders op zijn conto staan, mss al evenveel als Wolke (die normaal ook geen basisspeler is).
Wolke door Desmet vervangen lijkt me weinig effect te hebben.
Beide zijn geen basismateriaal momenteel, net als Mmae tot drie matchen terug, dat is net het probleem.

Met wat malchance zien we Texeira misschien gewoon nooit terug (al zeker niet voor nieuwjaar), De Petter is waarschijnlijk al afgeschreven, Mmae, Garcia en Sankhon vrij blessuregevoelig.
Als ze nu nog niet bezig zijn met minstens 2 direct inzetbare verdedigers voor af te ronden in het begin van de wintermercato, dan gaat het blijven kretsen worden.
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 16:STVV-Charleroi (Zo 24/11 20.00 uur.)

Bericht door STimVV »

Dus jij zou als eventuele invaller in de verdediging Janssens verkiezen boven DeSmet? Als bankzitter? :? :?
Ik niet. Ze beide op de bank zetten is al helemaal nutteloos.
Voor de flankpositie komt DeSmet niet meer in aanmerking. Daar hebben we met Botaka, Sousa, Ito, Acolatse al 4 spelers voor 2 posities. Dus dan kies ik toch altijd voor DeSmet ipv Wolke op de bank.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Speeldag 16:STVV-Charleroi (Zo 24/11 20.00 uur.)

Bericht door stvvilvoorde »

Ik vind ze aan elkaar gewaagd en allebei te min voor de basis.
Janssens lijkt me net iets polyvalenter, maar in een ideaal scenario zou 1 van beiden al blij mogen zijn dat ze de bank halen.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 16:STVV-Charleroi (Zo 24/11 20.00 uur.)

Bericht door STVV-fan »

Geen Lee, wel terug een De Bruyn in de selectie evenals een Van Dessel.

Als ik Lee was scheet ik Brys zijne bureau onder en vertrok ik bij de eerste de beste gelegenheid
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Speeldag 16:STVV-Charleroi (Zo 24/11 20.00 uur.)

Bericht door AirMontella »

Ook geen Ito of Colidio :|
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 16:STVV-Charleroi (Zo 24/11 20.00 uur.)

Bericht door STVV-fan »

AirMontella schreef: 23 nov 2019, 15:19 Ook geen Ito of Colidio :|
Maar dan wel weer een Balongo die eerst eergisteren van Congo terugkwam.

The f*ck Marc. The. F*CK.

Hoe groot is de kans dat beiden zo ziek waren dat ze niet in de selectie konden zitten?
De Ridder was tot de dag ervoren onzeker voor Cercle, maar zat wel in de selectie.

Zo maak je je toch ongelooflijk belachelijk en word je met de seconde toch ongeloofwaardiger?
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 16:STVV-Charleroi (Zo 24/11 20.00 uur.)

Bericht door STimVV »

Wat een teleurstelling om die namen te zien... :roll: :roll:

Wel: Balongo, Van Desseltje, Janssens, DeBruyn.
Niet: Ito, Durkin, Lee, Colidio.

Het is belachelijk aan het worden.

Ito: gekocht voor 1,5 miljoen.
Lee: gekocht voor 1,2 miljoen.
Colidio: 9 miljoen door inter.
Durkin: aankoopoptie van naar verluid 2 miljoen.

Maar dan zitten er wel 4 in de kern die van géén enkele meerwaarde zullen zijn.
Die krijg je alle4 tesamen momenteel nog niet verkocht voor €300.000.
Ik ben Brys-voorstander. Maar dit ben ik echt grondig beu.

Dat gaat een invallersbank zijn om van te janken. Niet verwonderlijk dat er bij STVV dit seizoen nog geen enkele keer een invaller kon scoren.
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Speeldag 16:STVV-Charleroi (Zo 24/11 20.00 uur.)

Bericht door kenniksvanvoetbal »

Zal weer van moeten zijn ,om op tijd te komen !
Kwestie de grote massa voor te zijn . :shock:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
Plaats reactie